עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אהלן חבר'ה, אני ו-Dennis14 העלנו זכרונות טובים ממשחקים כמו UT ואז אמרנו לעצמנו, למה לא לשחק את זה כבר היום ועוד עם החבר'ה של HWZONE? Unreal Tournament הוא משחק קלאסי שעובד על רוב המחשבים היום בשוק, זמין בהרבה בתים. שם השרת הוא HWZONE UT SERVER אז בואו נראה למי עדיין יש את זה אני מקווה שיצליח הרעיון שלנו ותהיה פה קבוצה נכבדת כדיי שנוכל לשחק DM וCTF גם בקבוצות. זכרו כי חשוב שיהיה לכם משחק מעודכן אז מפה אפשר להוריד פאצ': http://www.unrealtexture.com/UT/Website/Downloads/Patches/GamePatches/GamePatchesMore.htm לשאלות מיוחדות אני יכול לענות בפרטי. שרת ההמאצ'י: HWzone UT סיסמא: 000

    • 72 תגובות
    • 5.2k צפיות
  2. Started by unknown,

    ?

    • 30 תגובות
    • 5.2k צפיות
  3. מדריך זה מיועד לאנשים בעלי FPS נמוך כתוצאה ממפרט מחשב חלש שלא יכול להריץ את BO2 בצורה טובה מאוד, לכן כמה שיותר FPS יכול לעזור לאנשים אלו, ומדריך זה אינו מיועד לאנשים שיש להם מחשב טוב מכל הבחינות ויש להם FPS נמוך, זאת כבר בעיה אחרת. אז מאותה סיבה שהכנתי תמדריך לגבי הסאונד, אנשים לפעמים לא מבינים למה יש להם FPS נמוך שצריך להיות להם גבוהה יותר... נכנסים ל - Options משם ל - Settings ומתחילים בלשונית Graphics תמונה של הלשונית Graphics - אז ככה מה שחשוב לגבי FPS מהתמונה זה: Screen Resolution - תשימו מה שנוח לכם, כמה שהמסך שלכם בכלל נותן לכם, ואני מאמין שכמה שפחות יותר FPS אבל אני לא בטוח, אצלי זה הכי גבוהה כי לי אין בעית FPS. Shadows - ממליץ שיהיה לפחות על LOW אבל אם …

    • 30 תגובות
    • 5.2k צפיות
  4. Started by tamiravigan,

    Bully: Scholarship Edition שוחרר למחשב רשמית ביום(ה-21 באוקטובר וב-24 באירופה) אתר רשמי:http://www.rockstargames.com/bully/home/ וויקיפדיה:http://en.wikipedia.org/wiki/Bullworth_Academy תמונות(רשמיות מרוקסטאר של גרסת המחשב): תמונת INGAME!: http://img247.imageshack.us/my.php?image=bully2008102203214834rq3.jpg טריילר: http://www.rockstargames.com/bully/index.html?play=trailerSE מנוע המשחק יהיה .Gamebryo סיווגי הגילאים: BBFC: 15 ESRB: T OFLC: M OFLC: R13 PEGI: 16+ USK: 16 רקע: The game takes place at Bullworth Academy, a fictional independent boarding school in the New England area of the United States. Jimmy ends up enrolled in the school when …

    • 27 תגובות
    • 5.2k צפיות
  5. אני גיימר מגיל די צעיר 10 ומשנת 95 שחקתי בהרבה משחקים טובים אבל כמובן שפספסתי כמה משחקים מאוד טובים בדרך :-\ (fallout ו myst) אז אני פונה אלכם כדי שתגידו איזה משחקים טובים פספסתי אני לא סובל FPS (חוץ HALF LIFE המקורי) וגם לא מרוצים (חוץ מ GTA אם זה משחק מרוצים בכלל) הדבר הכי חשוב לי במשחק הוא הכיפיות במשחק סאונד קורע לב (כמו LBA) אלילה ואווירה . גם חשיבה ואתגר הם דברים רצויים גרפיקה ממש לא עושה לי את המשחק ליפה (כמו למשל ההבדל בין OBLIVION ובין MORROWIND ומורווינד משחק הרבה יותר טוב) אני לא מדבר רק על משחקים ישנים אני גם מתכוון למשחקים חדשים שיש בהם את היופי כמו שהיה ל LBA בשביל לחסוך זמן ודיבורים שחקתי ב: כל משחקי בליזארד כל משחקי WESTWOOD LBA 1/2 elder scroll settel…

    • 64 תגובות
    • 5.2k צפיות
  6. Started by idan007,

    קניתי מחשב חדש ושם משחק לא עובד לי, יכול להיות שזה בגלל הכרטיס מסך המובנה (Intel® 82945G Express Chipset Family) ? נ.ב אני עוד מעט מחליף תלוח אם שלי ללוח אם בלי כרטיס מובנה ולוקח 1950PRO אבל בנתיים אני בכל זאת רוצה לשחק אפילו אם זה על הרמה הנמוכה ביותר.

    • 15 תגובות
    • 5.2k צפיות
  7. Started by R0ck,

    אני פשוט נהנה לשחק בדבר הזה, מציאותי מאוד ונראה מצויין! (גם רץ לא רע בכלל) מומלץ בחום! לביקורת ב"גיימספוט" : http://www.gamespot.com/pc/action/callofduty/review.html

    • 39 תגובות
    • 5.2k צפיות
  8. Started by Kirma,

    כאשר אני נכנס למשחק דרך הסטים ה Social Club קופץ, אני מתחבר ולוחץ על Play ושום דבר לא קורה במנהל המשימות התהליך פשוט נסגר ולא מפעיל את ה GTAIV.exe ניסיתי להתקין מחדש את המשחק ואת GFW live ולמחוק את IE9 ושום דבר לא פותר את הבעיה למישהו יש מושג ?

    • 6 תגובות
    • 5.2k צפיות
  9. לינקיית הפורום כאן תוכלו למצוא קישורים לכל מיני מדריכים ופעילויות שהתקיימו בפורום

    • 5 תגובות
    • 5.2k צפיות
  10. Started by klayton,

    http://www.gamershell.com/download_21417.shtml http://www.nzone.com/object/nzone_timeshift_downloads.html

    • 56 תגובות
    • 5.2k צפיות
  11. Started by Vidati,

    GameSpot קיבלו לידיהם את הגרסה work-in-progress יש חדש והרבה על העלילה! http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/news.html?sid=6164919&om_act=convert&om_clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;5 סליחה אם כבר פירסמו כבר

    • 67 תגובות
    • 5.2k צפיות
  12. Started by HuGeMouTh,

    תאריך יציאה: 13-05-2011 מפתחת: SPLASH DAMAGE מפיצה: Bethesda Softworks ז'אנר: FPS (יריות מגוף ראשון) מודים: blend SP/MP/CO OP מנוע: ID Tech 4 ממוצע ביקורות: TBA מידע נוסף: BRINK wiki דרישות מערכת: Minimum Specs Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent Memory: 2GB RAM Graphics: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent OS: Windows XP(SP3)/Vista/Windows 7 Hard Drive: 8GB of free space Recommended Specs Processor: Intel Quad Core i5 Memory: 3GB RAM Graphics: Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850 OS: Windows XP(SP3)/Vista/…

    • 26 תגובות
    • 5.2k צפיות
  13. Started by huber,

    ...

    • 17 תגובות
    • 5.2k צפיות
  14. היי, אני רוצה לקנות משחק כדורגל חדש למחשב בשבל לשחק איתו בשלט של ה-XBXO360 שלי. אז מה המשחק הכי טוב שיש של כדורגל?? כמובן שהיה עם גרפיקה כמה שיותר טובה, שיהיה אפשר לעשות בו הרבה תרגילים כמו ב-NBA וכאלה. גם שיהיה בו הרבה אופציות כמו להקים קבוצה, אימונים וכאלה. מחכה להצעות

    • 52 תגובות
    • 5.2k צפיות
  15. Started by RG HD,

    סרטון חדש ומעניין על כל מה שצריך לדעת על הPS4 PRO, תהנו! סרטון

  16. Started by stingeR-,

    אני מחפש משחקים ישנים להתקין על מחשב ישן שיש לי כאן.. סתם בשביל הנוסטלגיה... יש עליו VOODOO 3 3000 וP3 550MHZ עם 768MB SDRAM תתנו הצעות לכל מיני משחקים.. בינתיים מצאתי כבר : Tony Hawk Pro Skater 2 FIFA2000/2001 UT 99 RA2 מה עוד יש? אני פשוט לא מצליח להיזכר במשחקים של התקופה ואני ממש רוצה כי אני זוכר שהיו הרבה משחקים שונים וטובים.. ואל תזכירו בכלל את סיאס - לא מעניין אותי.

    • 60 תגובות
    • 5.1k צפיות
  17. Started by shai11,

    לפי המקור הזה כתוב שהמישחק שכולם מצפים לו יוצא ה 11/9/07 השאלה הם זה יתכן לפי מה שאני הבנתי הוא אמור רק לצאת בסוף 2008 http://pc.gamezone.com/gamesell/p28652.htm

    • 53 תגובות
    • 5.1k צפיות
  18. Started by klayton,

    PUBLISHER: Rockstar Games DEVELOPER: Rockstar North GENRE(S): Action, Adventure, Racing PLAYERS: 16 ESRB RATING: M (Mature) RELEASE DATE: 18/21.11.2008 טריילר ראשון ל PC http://www.gametrailers.com/player/40885.html

    • 51 תגובות
    • 5.1k צפיות
  19. Kyphosis-Kazzak, הגילדה הישראלית מגייסת! לקראת ההרחבה החדשה Warlords Of Draenor התקבלה החלטה בקרב הקהילה הישראלית לאחד מספר גילדות קטנות ושחקנים בודדים לקהילה ישראלית אחת גדולה ומגובשת. קצת על הגילדה: 1.הגילדה הינה גילדה ישראלית עם דגש חברתי בנוסף להיותה גילדת ריידים מובילה ובעלת הישגים. 2.מטרת הגילדה: כל ישראלי באשר הוא מוזמן להצטרף לגילדה ולהנות מחווית משחק ישראלית ומהנה, מטרת הגילדה היא לאגד את הישראלים ביחד בכדי שאלו יוכלו להקים קבוצות Raiding, קבוצות PvP, לעשות Questing וAchievements ביחד, וכן להריץ גם תוכן אחר בכיף ובאווירה טובה, הרבה שחקנים טובים (חלקם גם מאוד מוכשרים) כבר הצטרפו אלינו ואלו מחפשים אחרים כמוכם בכדי לקחת את המשחק שלהם קדימה, או סתם להעביר את חווי…

    • 5 תגובות
    • 5.1k צפיות
  20. Started by SiaTex,

    AMA #1 Lynch למי שלא יודע מה זה AMA או מה הקונספט של זה אז ככה - AMA אלו ראשי תיבות של Ask Me Anything והמטרה לקבל זווית ראייה שונה להרבה נושאים שאותו בן אדם מעורב בהם, דעות שלו לגבי החלטות שונות, וגם לקרב ביחד את הקהילה טיפה יותר. בכל שבוע נבחר מישהו מן הקהילה, נציג לו מספר שאלות שהכנתי מראש ובנוסף לכך לכם הקהילה תהיה הזכות לשאול אותו הכל, שאני אומר הכל אני מתכוון לכל דבר לאו דווקא קשור לקוד. כמובן שהשאלות צריכות להיות כפופות לחוקי האתר ואם הוא לא מעוניין אז יש לו הרשות לא לענות. לאחר זמן מה (4-5 ימים) ינעל האשכול ובכל שבוע AMA חדש ! הצג את עצמך אני אביב והשם שלי במשחק זה Lynch, בן 17 מכפר סבא, משחק כרגע ב RiM. מקור הכינוי שלך? פעם קראו לי NonStoPirate ואז חבר אמר לי …

  21. http://www.kickstarter.com/projects/1949537745/armikrog היוצרים המקוריים של המשחקים The Neverhood ו-Earthworm Jim פתחו במסע מימון בקיקסטרטר למשחק הרפתקה חדש בשם Armikrog. המשחק יתבסס על אנימציית פלסטלינה, בדומה ל-Neverhood. את המשחק ידבבו מספר שחקנים מפורסמים (ביניהם Michael J. Nelson מ-Mystery Science Theater 3000 ו-Rob Paulsen מפינקי והמוח), והפסקול שלו ייכתב ע"י Terry S. Taylor, שכתב את הפסקול של The Neverhood. התרומה המינימלית לקבלת המשחק היא 20$, וכמו ברוב הקמפיינים בקיקסטרטר, ככל שתתרמו יותר תוכלו לקבל יותר דברים.

  22. Started by kfirlion,

    שלום, אני רוצה לדעת אם יהיה הרבה ישראלים שייקנו את Battlefield 2142, אם אתה בעצמך קונה אז תגיד פשוט כן... אם אתם לא יודעים מתי יייצא BF2142 אז אני ייגיד לכם: ב-10/10/2006 בארה"ב, בישראל זה יגיע לקראת סוף חודש אוקטובר. לכל החובבנים של כל סדרת באטלפילד אז הנה האייסיקיו או המסנג'ר שלי: 279188637/ kfirlion15@walla.com, אני רוצה לשחק עם ישראלים בסרברים, כי אני מתכוון גם לקנות. תודה על תשומת הלב

    • 62 תגובות
    • 5.1k צפיות
  23. Started by Albetron,

    אני משתמש במחשב שמריץ על 45 FPS את 4 על ההגדרות המקסימליות וBFH לא זז על ההגדרות המינימליות בכלל

    • 10 תגובות
    • 5.1k צפיות
  24. תאריך: 24.7 דרישות: http://www.capcom.co.jp/devil4/pc_main.html אומנם רשום ביפנית אבל אפשר בערך להבין עריכה: דרישות באנגלית: Minimum: CPU: Intel Pentium 4 3GHz RAM: 512MB (Windows XP), 1GB (Windows Vista) VGA: GeForce 6600 with 256MB of VRAM (SM3 Required) HDD: 8GB Free OS: Windows XP MONITOR: Resolution at least 640x480 Recommended: CPU: Intel Core 2 Duo RAM: 1GB (Windows XP), (2GB pre Windows Vista) VGA: GeForce 8600 with 512MB of VRAM HDD: 8GB Free OS: Windows Vista MONITOR: Resolution 1280x720 ביקורת מGT http://www.gametrailers.com/player/30212.html

    • 52 תגובות
    • 5.1k צפיות
  25. Started by avi2014,

    בגלל שהנושא השני הגיע כבר ל50 עמודים שרובם לא עוסק בתמונות/עוסק בהורדות התקנות והשאר. החלטתי לפתוח נושא תמונות מרוכז.....שכל אחד יעלה תמונות מהרכב שלו בזמן אמת או איך שהוא רוצה.... יאלה תנו גזזז!

    • 61 תגובות
    • 5.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים