עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by tustos,

    כבר כתבתי הודעה בתראד אחר של mass effect אבל לא הצליחו לעזור לי ועכשיו עוד משחק לא עובד אז הנחתי שאני יכול פשוט לכתוב כאן. קיצר גם mass effect ןגם mirror's edge לא ועבדים ופשוט נופלים אחרי שלוחצים play. זה ממש מתסכל ניסיתי להתקין מחדש וניסיתי לעשוצ פאטצים וכלום לא עוזר.. מישהו יכול להציל אותי? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. התקנתי את המשחק DARK SECTOR ושאני מריץ אותו הכל עובד סבבה והסרטון פתיחה (שלא קשור למשחק-חברה שכנראה לקחה חלק בפיתוח שלו) הכל נראה מעולה. שהמשחק עצמו נפתח, התפריטים והטקסט חלקים ואין איתם שום בעיה, אבל הגרפיקה (יענו התמונה מאחורי התפריטים אבל יותר קריטי במשחק עצמו) אמממממ אני לא יודע איך להסביר את זה, הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו זה "לא בפוקוס", זה מן טשטוש מעורב עם מריחה כזאת של הגרפיקה וזה ממש חמור עד כדי כך שאי אפשר לשחק (אני אעלה SCREEN SHOT יותר מאוחר). חיפשתי בגוגל וכל מיני מקומות ולא מצאתי בכלל אזכור לבעיה הזאת. אבל, שמתי לב למשהו קצת מוזר: בתפריט DISPLAY (יענו וידאו\גרפיקה) יש CHECK BOX שקוראים לה "POSTROCESSING" והיא מסומנת בדיפולט. ברגע שאני מוריד ממנה את הסימון …

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  3. סטים מכים שנית והמשחק הענק Universe at war (שיחקתי אצל חבר) נמצא בנחת ענק של 75% למשך סוף השבוע ונמכר ב5 דולר שזה 20 שקל בסך הכל. אני קניתי וממליץ למי שרוצה משחק אסטרטגיה מעניין עם צבאות מגוונים שנראה טוב וגם עם עלילה טובה. לינק: http://store.steampowered.com/app/10430/ ימח שמם של הסטים האלה אני אפשוט רגל בסוף... ^^

    • 6 תגובות
    • 841 צפיות
  4. Started by JohnnyBravo,

    נראה לי משחק מעולה,לא?

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  5. Started by buzi78,

    בעיה: אני מעלה את המשחק אבל מקבל שגיאה של מדברת על שיש לי גירסא ישנה ל openGL cdi המשחק מותקן על מחשב נייד עם כרטיס מסך של ATI Radeon HD3450 256MB VRAM מה עלי לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  6. Started by Yehudaa,

    http://en.wikipedia.org/wiki/LHX_Attack_Chopper http://www.old-games.org/games/lhx אחד המשחקים החרושים שלי בתור ילד עובד טוב מאוד ב XP בויסטה צריך לאפשר ל CMD להיות FULL SCREEN עדיף להשתמש בכרטיס קול אונבורד כי היו לי בעיות עם הכרטיס קול ה PCI שלי . יש לי בעיה אני זוכר למשל שהאפאצי היה מגיע ל 200 קמ"ש אבל אני מצליח להגיע רק ל 160 אני זוכר שצריך להדליק מבער אחורי בשביל זה אבל עם איזה כפתור ? לא מצאתי את הכפתור הזה .

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  7. Started by ori24,

    סיימתי את המשחק (דרך אגב משחק אחלה) ואני לא מצליח להסיר אותו. אין במשחק בכלל קובץ UNINSATLL. גם בהוספה והסרה של תוכניות הוא לא מופיע. תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  8. Started by lol_minbet,

    שווה הזמנה? או שסתם אסטרטגיה מעפן

    • 7 תגובות
    • 825 צפיות
  9. Started by חן מ,

    אז ככה הבעייה בבוס היא שאני מצליח לעבור את החלק הראשון שלו,ואז את החלק השני שהכל הופך לחושך כזה גם הצלחתי לעבור פשוט צריך מהר לכוון לו לראש החלק השלישי הוא הבעייתי.יש גם את הצמחים האלה שנכנסים בי עם הראש שלהם,ויש גם את היצורים הקטנים שהולכים והורגים אותי מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 765 צפיות
  10. יש למישהו המלצה לגבי מישחקים חדשים 2008-2009 בסיגנון COMMAND & CONQUER ? הכוונה למשחקים עם גרפיקה מרשימה של בניית צבאות והתקפות! ואם אפשר גם לציין אם המשחק תומך בתוכנה HAMACHI לרשת מקומית.. תודה ומקווה לאשכול פורה!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by David_Beckham,

    היכנסו לנעליה של ויילוט סאמר, מרגלת בריטית יפהפיה שעוזרת להביס את הגרמנים במהלך מלחמת העולם השניה, במשחק התגנבות חדש ומרשים ויילוט סאמר גדלה באנגליה וזכתה לילדות עליזה במשפחה טובה. היא התחילה את הקריירה שלה במכון יופי, אך כשפרצה מלחמת העולם השניה בחרה לעשות הסבת מקצוע ולעבור ללונדון על מנת לעזור בפיתוח כלי נשק מתקדמים למלחמה בגרמנים. לא עבר זמן רב עד ששירות הביון הבריטי הבחין בכישוריה: יופי, גמישות ותשומת לב מרובה לפרטים. ויילוט גויסה ל-MI6 על מנת לשרת כמרגלת על אדמת האויב ולתרום מיכולותיה בשעתן הקשה ביותר של בעלות הברית. מוטיבציה לא הייתה חסרה. היא איבדה את בעלה, טייס בריטי, בקרבות הקשים מעל שמי ברלין ודודתה הקרובה נהרגה באחת ההפצצות הראשונות של הגרמנים. האובדן הקשה הש…

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by menihen16,

    שלום לכם... אני משחק במשחק Mirrors Edge ו5 דקות בערך אחרי שאני מתחיל לשחק המשחק נתקע ולפעמים המסך מהבהב ואני צריך לעשות ריסטרט... מישהו יודע למה?. הכרטיס מסך על 50 מעלות במנוחה וכ75 מעלות במאמץ...! בדקתי את זה וכשהמשחק נתקע הכרטיס הגיע ל 68 מעלות מקסימום... חשבתי שהכרטיס מתחמם וגרם לזה אבל עשיתי בדיקה ב OCCT והכרטיס אחרי 10 דקות מאמץ וטמפרטורה של 75 מעלות בערך לא נתקע! מה יכולה להיות הבעיה?. תודה לעוזרים. מני חן.!

    • 9 תגובות
    • 972 צפיות
  13. Started by nitro_6,

    היי רציתי לדעת אם אני צריך כרטיס אשראי בינלאומי כשאני קונה מהחנויות האלה או שכרטיס מקומי יספיק? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  14. Started by pro.surfer,

    מה שכתוב בכותרת אני מוצא רק את ה WARHEAD וכבר סיימתי אותו. תודה טל.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by glory,

    אהלן, תמליצו לי בבקשה על משחקי מירוץ להגה הנ"ל. אגב, משחקים ישנים..לפני כמה שנים לא יעבדו עם ההגה הזה כבר? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by ההוגה,

    אני רוצה לקנות מתנה לאחיין שלי ש"קיבל קידומת" 10, והוא ביקש משחק מחשב. המחשב הוא חדש שעדיין לא נקנה, אבל בימים הקרובים הוא יירכש והוא יהיה E5200 עם 2GB זיכרון וכרטיס מסך יחסית פשוט. הגברבר אמר שהוא אוהב משחקי כדורגל בדר"כ, אבל עכשיו דווקא בא לו פעולה. אבא שלו ביקש בלי יותר מדי אלימות, אבל אפשר יריות, ואקשן רק בלי דם נשפך וכאלה... בנוסף בנושא האנגלית, הוא דווקא מבין קצת ומנסה לדבר בבית אנגלית - אפשר לאתגר אותו עם זה. ולא פחות חשוב, אם אפשר שיהיה משחק במחיר עד 150 ש"ח. כמובן שאין צורך במשחק חדש, גם משהו בן שנתיים יתאים - רק שיהיה קל למצוא אותו (אני מניח שאקנה בבאג, שיהיה גם סניפים ופתק החלפה) אודה מאוד למי שיעזור עם המלצות.

    • 11 תגובות
    • 3.4k צפיות
  17. Started by JohnnyBravo,

    Delta Force Extreme 2 מקור:http://news.bigdownload.com/2009/02/03/delta-force-xtreme-2-revealed/ http://www.novalogic.com/ ווידאו:http://video.google.com/videosearch?q=Delta+Force+Extreme+2&oe=utf-8&rls=org.mozilla:he:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=cnQBSriBKY2lsAbK0pn0Dg&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title# גרסאת בטאhttp://www.fileplanet.com/199405/download/Delta-Force:-Xtreme-2-Open-Beta

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. אהלן חבר'ה, אני ו-Dennis14 העלנו זכרונות טובים ממשחקים כמו UT ואז אמרנו לעצמנו, למה לא לשחק את זה כבר היום ועוד עם החבר'ה של HWZONE? Unreal Tournament הוא משחק קלאסי שעובד על רוב המחשבים היום בשוק, זמין בהרבה בתים. שם השרת הוא HWZONE UT SERVER אז בואו נראה למי עדיין יש את זה אני מקווה שיצליח הרעיון שלנו ותהיה פה קבוצה נכבדת כדיי שנוכל לשחק DM וCTF גם בקבוצות. זכרו כי חשוב שיהיה לכם משחק מעודכן אז מפה אפשר להוריד פאצ': http://www.unrealtexture.com/UT/Website/Downloads/Patches/GamePatches/GamePatchesMore.htm לשאלות מיוחדות אני יכול לענות בפרטי. שרת ההמאצ'י: HWzone UT סיסמא: 000

    • 72 תגובות
    • 5.2k צפיות
  19. אהלן.. ראיתי את הסרטון של ה VENTAGE עכשיו, ויש שם קטע בחלל כזה שממש מזכיר לי את המשחק FREELANCER...יש משחק כזה שהוא בחלל ככה? שאפשר לטוס ממש לפוצץ חלליות וכו'...זה נראה ממש ממש מדליק... תודה!

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by dennis14,

    http://www.gametrailers.com/player/48648.html?type=flv משחק שינסה להתחרות ב - L4D המצליח (ששיעמם אותי נורא). מבחינת גרפיקה ומגוון נשקים המשחק נראה יותר טוב (וגם המפלצות נראות לא רע).

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Gil28,

    אני מחפש משחק מהסוג הזה, אבל יותר חדש... מישהו מכיר\ממליץ?

    • 4 תגובות
    • 889 צפיות
  22. Started by julbo,

    מחפש הורדה של משחק ישן בשם Screamer 4X4 חיפוש בגוגל ובאתרי הורדות העלה רק דמו וגם זה לא יורד . מישהוא יכול לעזור לי בבקשה??? :kopfpatsch:

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  23. Started by avielsvis,

    כשאני נכנס ל- costomize ורוצה לשים להבות או משהו דומה אז אין להבות ואין כלום רק עיגולים כאלה שאומר שאין כלום וכתוב 20\20 ויש מנעול והגעתי ל black list ה-11 עברתי 4 בוסים וזה rip

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  24. Started by danield51,

    אני מחפש משחק טוב בסגנון diablo או dungeon siege וגם המלצה למשחק טוב בסגנון של gothic 3(שיחקתי בoblivion וfallout 3) תודה

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  25. אתם מכירים תעניין הזה שאתם משחקים גנרלס זירו ופתאום כול המישחק מקרטע בצורה מעצבנת ביותר ולא יצא לזה תיקון מישהו פתר את זה תודה לכול העונים

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים