משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
המשחק הגדול ביותר של בתסדה מתקרב להשקה, ויחד איתו גם כמה וכמה סרטונים שהמפתחת רוצה שתראו לפני שתקפצו אל תוך בוסטון הווירטואלית לכתבה: http://hwzone.co.il/כל-הסרטונים-שבהם-כדאי-לכם-לצפות-לפני-הה/
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
חיפשתי בגיימספוט בפייל פלנט ובגיימר של ולא מצאתי...
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Half-Life: Alyx נחשף רשמית - ומתיימר להיות המשחק הראשון ביקום ה-VR שכל אחד ירגיש כי הוא פשוט חייב לשחק בו לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
צריך סרברים ישראלים ל: counter strike: 1.6 counter strike: condition zero לא מקורי(לא בשבילי...) תודה למי שימצא!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום יש לי את המשחק ולפי מה שהבנתי הרוב המוחלט (לפחות כאן בפורום) מאוד אוהבים את המשחק והכל... למרות שרואים שהמשחק מושקע מאוד (לפי סרטון הפתיחה , והתחלת המשחק) : לא הבנתי מה העלילה של המשחק? מה המטרות שלי? וגם אם אפשר טיפים קצת שאתם יכולים לתת לי (איזה דמות לבחור, האם להרכיב דמות וכו') משהו יכול לענות לי?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.rascalboy.nzone.it/ideas.html דרך אגב התמונות זה לא מהגירסא שהם הוציאו אז אין טעם להוריד בינתים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק (שמומן בהצלחה ב - KS לפני כ- 10 חודשים) הוא שילוב בין RPG קלאסי עם חבורת דמויות עם אסטרטגיה בתורות (קצת בדומה ל - King's Bounty). המשחק מתרחש בדרום אמריקה של המאה ה - 16 ומשחקים שם את הכובשים הספרדים. המשחק הוא טקטי מאד ועם הרבה עומק בפיתוח הדמויות והדיאלוגים (יש בחירות ודילמות מוסריות), יש אופציות דיפלומטיות במשחק בנוסף לקרבות. המשחק שוחרר שלשום ב: GOG וסטים ו - GMG במחיר של 20$ (כרגע יש הנחה ל - 18$ בשבוע הראשון). אתר המשחק - http://conquistadorthegame.com/ הביקורות הראשונות (בעיקר מאתרים קטנים) די טובות עם ציונים באיזור ה - 8/10, הנה: http://www.softpedia.com/reviews/games/pc/Expeditions-Conquistador-Review-357013.shtml http://www.popmatters.com/pm/review/…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק חדש משלב בין קלפים דיגיטליים, הישרדות ומשחקי תפקידים - ועושה זאת עד כדי כך טוב שפשוט לא תוכלו לנתק את עצמכם מהמסך לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אבא שלי נוסע לארצות הברית האם כדי לקנות שמה XBOX או האם בכלל כדי לקנות
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אתם יוכלים להציע לי משחיק יריות של מלחמת העולם השנייה בסגנון של COD2 ? תסדרו אותם לפי סדר העדיפויות, נגיד: 1.COD2. .2 3. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום חברים, אני מחפש שמות משחקי אסטרטגיה שאפשר לשחק נגד חברים ממחשב מרוחק, חוץ מ warcraft : ) מיציתי אותו עד תום עם החבר'ה שלי. . אגב , אני לא מפעיל את החיבור רשת למשחקים דרך Battlenet, אני מרים VPN דרך ה local area connection מתחבר ישירות למחשב של אותו חבר שאני משחק איתו. אז כל משחק אסטרטגיה (עדיפות למשחקים הישנים כמו : warcraft , age of empires ) יתקבל בברכה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי כבר ניסיתי 3 פעמים אבל אני ינסה שוב ..... קניתי גינרלס וגינרלס זירו מקורי התקנתי אותו ושאני מנסה להיכנס אז מופיה התמונה של הטעינה בהתחלה תמונה של המשחק זה מחכה חצי דקה ואז נעלם ולא עושה כלום...... יש לציין תמפרט שלי אולי הבעיה שם intel 6750 2.66+OC 3.5 ati 4870 512 4 giga ram osz win vista אני מאוד מאוד מבקשעזרה למה שילמתי על המשחק 100 שקל וזה ממש מעצבן שאתה צריך לזרוק אותו בגלל בעיה מסויימת במחשב עשיתי את כל העידכונים ניסיתי לשנות רזולציה וכלום לא עוזר.........אני מזה נואש בא לי לשבור תדיסקים זה פ]שוט עושה כאילו טוען ואז יוצא בלי שום אירור (טעות) וזה עוד יותר מעצבן למה עם הייתה טעות לפחות הייתי יודע מה הבעיה... תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק עושה לי ריסטים כל הזמן ומצאתי שהבעיה באחד הקבצים של הדרייברים של הכרטיס קול AC97 אז אם אני מוחק תקובץ הזה אין קול אבל אם אני משאיר המשחק עושה ריסטים מה אני אמור לעשות?
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי רישום כדי שאוכל לשחק ברשת אבל מה אני אמור לירשום ב ONLINE ID ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, הנה הרשימה שלי למשחקים מומלצים, חלקם בעלי גרפיקה כבדה יחסית וחלקם הרבה פחות. רציתי לדעת אם תוכלו להמליץ לי על משחקים נוספים ל PC פרט למשחקים הללו, כל ז'אנר יתקבל. ה DONE אגב אל תשימו לב אליו, הוא מסמל משחקים שסיימתי [או קרוב לזה, כבר לא זוכר!] -------- Spider-Man 3 *DONE* - S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl - *DONE* *DONE* - Need for Speed Carbon - *DONE* Ghost Recon Advanced Warfighter 2 X-Men Legends II: Rise of Apocalypse *DONE* - Age of Empires III - *DONE* *DONE* - Top Spin 2 - *DONE* *DONE* - Overlord - *DONE* Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Battlefield 2142 *DONE* - F.E.A.R - *DONE*
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי,אני מחפש המלצות למשחקי פעולה מגוף ראשון ,כעיקרון אני מאוד אהבתי את אנריל כששיחקתי בו באינטרנט. המליצו לי על איזה משחק בשם * Ops מה המילה השניה? בכול מקרה,מחפש המלצות באופן כללי למשחקי פעולה מגוף ראשון ולמשחק מכוניות. תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי כפי שכולכם יודעים, היה איוונט שבו שיחקנו CAPTURE THE FLAG רק עם אופנועים סכינים וX BOW, את המשחק צילמנו כחלק מניהול הקהילה, הכנסנו אותו ליו טיוב ואנחנו מגישים לכם את הרגעים הכי מצחיקים בכל האיוונט, אי אפשר היה לעשות את זה יותר טוב. זוהי דגימה קטנה לכל האיוונטים שהיו ויהיו, כיף גדול חברים תודה על כל שניה של משחק אתכם את האיוונט פתחנו בקבוצות הבאות: קבוצה שהתחילה בצד האמריקני: ירין צברי, תותחן משנה יובל זוהר: נהג רועי אלישר: תותחן משנה תמיר ז'לזניאק: נהג בקבוצה המתחרה שהתחילה בצד הרוסי: רז שון משה דניאל לאחר ראונד ארוך של כמעט חצי שעה החלפנו צדדים והמשכנו לשחק בתור הרוסים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באתי לכאן כנציג השרת הישראלי לBF2 (אני אדמין בו, אז אם יש תלונות, או הודעה פרטית כאן, או בפורום בVGAMES או בXFIRE או MSN) כל שחקני משחק הרשת המדהים הזה יכולים להתפקד בדיון הזה, אם אפשר, אנא בהודעה שימו את מספר המתפקד, שם (לא חייב אמיתי, אפשר כינוי), ניק במשחק (בלי PREFIX), ואם יש, XFIRE או MSN. הנה, דוגמא: 1 תמיר tnauman Xfire: tnauman פרטים על הקהילה הישראלית למשחק: bf.vgames.co.il שרת ישראלי מדורג: 213.8.254.138:16567 שרת וייב: 213.8.254.38:16567 שרת TeamSpeak: 84.94.230.165:2525 בלינק הראשון עם הפורום תוכלו לראות FAQ למשחק, מדריכים למינהם, שרת FTP לקהילה עם סרטונים של משתמשים ועוד. דיון ראשי על השרת, כולל חוקים, רשימת אדמינים ועוד כמה דברים נחמדים על השרת: http://forum…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פרצו לי לחשבון ושינו את השאלת אבטחה, לא שינו את הסיסמא אבל אני לא יכול לשנות את הסיסמא. אין פרטי אשראי או משהו אבל עדיין. למי אני צריך לפנות? יש דרך לאפס סיסמא דרך האימייל?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בזמן שהיתי מורחק ראתי תפורום הזה(אני לא כותב בו למי ששואל) http://forums.maxconsole.net/showthread.php?p=270989#post270989 ורציתי להגיד לכם שבדור החדש צריך ליזהר בקיצור חלק מהמישחקים שיוצאים במחיר מלא מגיעים מסורסים וכדי לקבל את כל התוכן צריך לשלם כמובן עוד כסף ואני אולי בעד אפשרות ליקנות מישחקים והרחבות דרך הרשת אבל שאתה קונה מישחק במחיר מלא אני מצפה שתקבל מישחק מלא ולא מסורס :pissed: בכל מיקרה לכל מי שקונה מישחקי דור הבא (לכל העשרה אנשים בארץ ;D ;D ) צריך לשים לב לזה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/crew-%d7%9b%d7%9e%d7%94-%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%aa-%d7%aa%d7%95%d7%a1%d7%a4%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-25/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


