משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אז לאחר שחיכינו וציפינו באחד הדיונים הפוריים שהיו למשחק בטרם יצא - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=275866.0 הגיע העת והמשחק יושק היום באופן רשמי בארצות הברית ומכאן יחל הדיון על המשחק עצמו .קרי,תמונות ,שילובי נשקים,שלבים,חוויות,סודות וכו וכו... פיתוח המשחק- 2K Australia and 2K Boston הפצה- 2K Games סגנון-Sci-Fi First-Person Shooter מס' שחקנים- 1 Player (לא יהיה כנראה מולטי) אתר הבית של ביושוק: http://www.2kgames.com/bioshock/enter.html מומלץ להיכנס להתעדכן.המון המון חומר,תמונות,רקע ומידע. דרישות המערכת של המשחק ודיון משני כאן בפורום: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=273375.0 Operating Systems-Windows XP (with Service Pack 2) or Wind…
-
- 894 תגובות
- 112.3k צפיות
-
-
משחק מבטיח בעיניי שמפותח ע"י Pandemic Studios (שר הטבעות האחרון ו Mercenaries2 ) ההפצה היא של EA ואין עדיין תאריך. זהו משחק פעולה/יריות/התגנבות מגוף שלישי שייקח אותנו לפריז 1940 תקופת מלחמת העולם השניה בעולם פתוח (כך מבטיחים המפתחים) אתם תשחקו את ג'ון דוולין, נהג מירוצים שהיה לו הכל עד שהגיעו הנאצים לפריז... טריילר מעניין בו ג'ף פרנץ' (מעצב ראשי) שופך קצת אור על המשחק: http://www.gametrailers.com/player/49081.html מאפיינים עיקריים 1st Ever Open-World Paris Fight, climb, and prowl through the dark alleys, rooftops, burlesque houses, and seedy streets of the City of Lightsthe ultimate playground for The Saboteur. * The Art of Sabotage Being The Saboteur is al…
-
- 100 תגובות
- 17.9k צפיות
-
-
שלום, השאלה שלי היא האם ניתן להשתמש בזה לכרטיסי מסך של ATI כדי לא להפסיד FPS כשמפעילים VSYNC... אני זוכר שהיה פה באתר פעם משהו על זה אבל בחיפוש לא עולה לי שום דבר משום מה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מארגן לאן-פרטי לכבוד שחרור של חבר ומחפש משחקים מקוריים. זה לא הלאן הראשון שלי (אנחנו נפגשים כבר קרוב 3 שניםכל כמה חודשים ללאן) בלאן יהיו בסביבות ה10 אנשים. בלאנים בד"כ משחקים DOTA וUT, לפעמים CS וקצת רד-אלרט 2 או WC3. יש קצת בעיה עם יכולות של מחשבים (חלק מהמחשבים בני 5~) אז משחקים חדשים לא באים בחשבון. אני מחפש משחק מעניין עדיפות למשהו שונה מFPS או RTS קלאסי. אחד המשחקים שאני מנסה לשחק כבר הרבה זמן הוא FALLOUT TACTICS שבזמנו ממש נהנתי לשחק בו ברשת, אבל לא הצלחתי לגרום למניאק לפעול על VISTA או 7 (ניסיתי גם VMWARE וגם זה כשל ) אז אם יש לכם המלצות למשחקים שיוכלו לרוץ על מחשבים חלשים ומהנים במולטיפלייר אני אשמח לשמוע. תודה מראש, בני.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לטעמי אחד המשחקים היותר טובים שלהם, עכשיו בחינם ובאופן חוקי במיוחד, כולל חבילת ההרחבה.. פרטים כאן: http://www.commandandconquer.com/classic תהנו!
-
- 15 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
-
היי, שאלה: שיחקתי במשחק פיפא 2010 בקונסולת ה- PS3 וממש אהבתי את המשחק (אפילו יותר מה- PES 2010) אבל לא הצלחתי לבדוק האם הגירסא של פיפא 2010 למחשב הינה זהה, פחות טובה או אולי יותר טובה. מישהו יכול לעזור? האם יש הבדלים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
חמשת המשתמשים הראשונים שיגיבו עם כתובות המייל שלהם לת'ראד, יקבלו. ה Guest Pass מאפשר לכם לשחק אונליין במשך 3 ימים, ללא הצורך לשלם. המשחק שוקל 1.2 ג'יגה. במהלך הסופ"ש המשחק מוצע ב Steam מחיר של 10 דולרים (50 אחוזים הנחה). למי שיחליט לרכוש אותו בשלב מאוחר יותר, אולי הנושא עדיין ישתלם. עד כה, ממשחק בן כחצי שעה - די מהנה (אם כי קצת כבד על הגדרות מקסימליות - ללא A.A). אין מבחר גדול של שרתי משחק עם לייטנסי שפוי, אבל ניתן למצוא ואלה שכן מאוכלסים (32 שחקנים). ***לפני שמגיבים*** המשחק ירוץ אך ורק אם ברשותכם כרטיס מסך התומך ב DX 10 ומערכת הפעלה Vista/Se7en.
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אני מחפש משחקי טיסה (לא משהו כמו FLIGHT SIMULATOR X), אלא משהו כמו הכוכב הכחול בזמנו. בקיצור, משחק שמשלב קצת אקשן. מישהו יכול להמליץ על משהו?
-
- 4 תגובות
- 945 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעקבות ריבוי התקלות היחסי במשחק וב-Steam, החלטתי לפתוח ת'רד נפרד בשביל כל מי שיש לו תקלה מ-2 סיבות : 1.סדר - מי שרוצה להתעדכן במשחק עצמו ייגש לת'רד של המשחק ולמי שיש תקלה ייפנה לפה. 2.KB - ברגע שנרכז את כל התקלות במקום אחד וכולם ישתפו את הפתרונות שלהם לתקלות שהם חוו, נוכל לייצר סוג של מאגר מידע לגבי התקלות וכך כשמישהו חדש יגיע עם תקלה הוא יוכל למצוא פיתרון. אז כל מי שכבר פתר תקלה גם כן מוזמן לכתוב ולהוסיף לת'רד. בהצלחה לכולם
-
- 109 תגובות
- 14.5k צפיות
-
-
אני מקבל כל מיני לינקים למבצעים והטבות בסטים ודעו לכם שאורבים שם בפינה כל מיני חוליגנים שפורצים לחשבונות היום שלח לי מישהו לינק (שלא כדאי שאפרסם כאן ) למשחקים בחינם מסטים והלינק נראה בדיוק כמו האתר של סטים.(תמונה) כמובן שנכנסתי דרך דפדפן הנסיונות שלי שלא זוכר או שומר שום דבר וישר הבנתי שמדובר ב FAKE אז תיזהרו [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יש לחבר שלי בעיה במחשב, הוא אומר שהמשחקים רצים לו מהר מידי. לדוגמא קונטר סטרייק מקורי רץ לו חלק וקונטר סטרייק פרוץ רץ מהר מהרגיל. יש לו כרטיס מסך GeForce 6200 ומעבד +AMD Athlon 64 x2 3800. תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום רב חברים !!! מרוב געגועים למשחק הקלאסי GENERALS ZERO HAOR החלטתי להוריד ולהתקין הכל פעל כשורה אך כשרציתי לשנות את הרזולוציה מ800*600 ל1600*1200 המסך הראה רק שחור עם סאונד. הגעתי למצב שאני מסיר ומתקין מחדש אך שום דבר לא השתנה. לצורך העניין אני עובד עם טלויזיה LCD 32" אוליי זה קשור אבל אם תוכלו לעזור אני אשמח וגם יודה(אוליי אפשר לשנות את רזולוציית המשחק מחוץ למשחק) על כל פנים ניסיתי לשנות את ההגדרות אצלי במחשב אבל זה לא כ"כ עזר, תודה רבה ושבת שלום!!!
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר לאחסן חפצים ? יש מלא דברים שאני מוצא שאני בטוח שמתישהו אני אצטרך אותם אבל המגבלת משקל כל כך נמוכה..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים....אז ככה שיחקתי עכשיו במשחק בערך שעה וממש התלהבתי.....הגרפיקה נחמדה ציון 8 לא יותר........ אבל המשחקיות ממש כייפית בהתחלה אתה קונה רכב אחכ קונה דירה.......ממש נראה נחמד ומבטיח!!!!! הדבר היחידי שלא אהבתי זה הרעש של המנוע וגם שאי אפשר לשחק בגוייסטיק באנלוג רק בחיצים הרגילים(מוזר) משחק ממש נחמד לדעתי הייתי נותן לו ציון 8!!!!!!
-
- 726 תגובות
- 127.1k צפיות
-
-
המשחק או שיוצא באמצע או שמקרטע כאילו אני משחק על מערכת מלפני חמש שנים(ויש לי חדשה). חיפשתי הרבה באינטרנט וכו' ולא מצאתי מדריך ספציפי לבעיה הזאת.... יש כאן מישהוא שיודע הוא הצליח? תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
לא מצליח להתחבר עם החשבון הקיים, ולא מצליח ליצור חדש. ספקית זבל בין לאומי
-
- 14 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שבוע טוב מה דעתכם על הפטנט החדש של חברת Fujitsu ? ניתן להשיג בארץ במחיר של 450... השאלה עד כמה זה מוסיף ומהנה במיוחד במשחקי FPS! אולי בעלי הWI יוכלו לתת את הדעת. http://ts.fujitsu.com/products/prof_accessories_mainboards/keyboards_mice/special_keyboards/air_command.html יש גם סרטון בצד.
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.commandandconquer.com/classic?sourceid=eag1321 חברת EA משחררת להורדה חינמית את שני המשחקים האלו. אתם מוזמנים להוריד ולהתנסות
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
קיצר, כבר איזה שנתיים שיש לי עותק נוסף בסטים ותכלס, מה אני כבר יכול לעשות איתו? (: אני אשלח אותו לראשון שיבקש רק תעשו טובה ותבקשו רק אם אתם באמת רוצים לשחק בו שאני לא אשלח למישהו שזה ישב אצלו בצד במקום למישהו שישחק
-
- 8 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום, חשבתי על זה... ו... חבל שלא מוציאים את המשחק "כוכב כחול" רק בגירסא מעודכנת. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91_%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C מדובר במשחק שהרבה ישראלים יאהבו, הבעיה היא הפיראטיות, אבל אם יהיה מולטיפלייר חזק אז הפיראטיות תתחלש אני מאמין.
-
- 10 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
מישהו יודע פרטים על S.T.A.L.K.E.R:Call Of Pripyat שווה ?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה אני רוצה לקנות משחק פעולה למולטי, שיחקתי בCOD6 סינגל, שהיה מש טוב אבל איך הוא בתור מולטי? האם בעיית הדדיקייטד סרברס מפריעה מאוד? אני רוצה משחק שאני יכול לשחק הרבה זמן, אני גם חושב על באטלפיילד החדש שהבנתי שהמולטי שלו ממש טוב.. ומהעם CRYSIS? המולטי שלו שווה?
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אם יש כל כך הרבה אנשים שאוהבים משחקים בסגנון דיאבלו מדוע אין משחקים חדשים?
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-


