משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
טוב אז יש משחק ממש ישן בשם NETSTORM שאני רוצה לשחק בו. כמובן שהוא לא רץ סתם ככה אז ניסיתי בCOMPATIBILITY MODE לסוגים השונים וכו' וזה עדיין לא עוזר. אז ניסיתי RUN AS ADMINISTRATOR ואז זה עובד. הבעיה היא שהוא "מכריח" אותו לרוץ בחלון ממש ממש קטן. משהו כמו שמינית מהגודל של המסך שלי (יש לי 22). למישהו יש מושג מה אפשר לעשות? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
האם יצא משחק של המלחמה שהייתה השנה? או שכבר מפתחים כזה משחק?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יומיים אני כבר מנסה להתקין ת'משחק הזה עד שסוף סוף עבד לא מבין על מה היתה כל ההתלהבות ! את האמת הוא נראה מצויין בתמונות ב GAMESPOT לדוגמא אבל עכשיו שהוא כבר מותקן אצלי וישבתי עליו איזה חצי שעה .... ממה ההתלהבות ? הגרפיקה פשוט מזוויעה לפי דעתי ! קיוויתי לגרפיקה עוצרת נשימה ! משחקיות ברמה יותר גבוהה מ NFS:MW אבל אין במשחק הזה כלום! סתם נוסע עם רכב בעיר מסיע "MODELS" ...מחליף מכוניות ....השליטה לא משהו ..הגרפיקה לפחות שתחפה על זה אבל גם לא ... יכול להיות שמשחק "ניתפח" בשלב מאוחר יותר .. או שזה המשחק בגדול ? (לאילו שגמרו אותו או משחקים כבר זמן מה) אגב למה אין עוד אפשרויות של גרפיקה לכוונון ? יש רק LOW MEDIUM HIGH ו AA .. ?
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח . אפתח בהסברה קצרה למה אני מתכוון , ואשמח לתגובות עיניינות בלבד מי שיש לו TRASH TALK שישמור לעצמו . Clan\Team Captian - הוא הלידר של הקלאן בכל טורניר/קאפ אחד המנהלים יפנה אליו והוא יחליט מה קורה . Clan\Team Captian יסומן באייקון ייחודי שהוא רק לו . המטרה היא לא שקלאנים יריבו עכשיו על מי לידר או קפטן , אלא יהיו בוגרים ויחליטו מי הקפטן שלהם . אשמח לתגובות ולשמוע מה דעתכם בנושא לפני שמוציאים לפועל את הדבר אם בכלל יש ביקוש לזה . תודה .
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הפרוייקט הענקי החדש של יוצרי GTA מצדיק ללא קושי כל מחמאה וכל מילת אהדה ששמעתם ותשמעו עליו, ומהווה את אחד מההישגים הכי גדולים בעולם הגיימינג כולו לכתבה
-
מלפני יומיים חיחי והנה הרבה מידע ממליץ לכם להציץ http://www.crysis-online.com/forum/index.php/topic,4579.msg76046.html#msg76046
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קיבלתי ג'וייסטיק (logitech extreme 3d pro) ואני מחפש משחקים טובים שאפשר לנצל אותו בהם, בנתיים אני רק משתמש בו בBF2 למטוסים, יש המלצות?
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, בתור בעל מעבד 64 ביט - גם אני מחכה שמשחקים יעברו השקות ותמיכה ב-64 ביט. למי שכן יצא לטעום למשל את הדמו של אינויזיה הBLOOB דנסר, ב64 ביט הוא רץ פי 2 יותר מהר (32X2 = 64 מן הסתם ) השאלה הנשאלת היא, האם לדעתכם נתחיל כבר לראות בזמן הקרוב משחקים שיתמכו ב-64 ביט ? חוץ מההתקדמות של מערכת ההפעלה שעדיין אין ממש הסבה רישמית שכוללת דריבירים מתי לדעתכם או שאתם יודעים בידיוק מתי יצאו משחקים בגירסאות 64 ביט או פאצ'ים ותלאים שיהפכו אותם למסונכרניי מערכות 64 ביטים?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
E3 לשנת 2008 נגמר וראינו איזה 100 טריילרים, טיזרים והדרכות על משחקים חדשים. בחרו את 5 המשחקים שהכי הקסימו אתכם ואתם מתים לשחק בהם (ללא דירוג, לא משנה לאיזו פלאטפורמה, לא משנה מתי ישוחרר). 5 המשחקים שהכי קסמו לי: 1) MIRROR'S EDGE 2) FAR CRY 2 3) RESIDENT EVIL 5 4) SPORE 5) PRINCE OF PERSIA: NEXT GEN * שימו לב, GTA4 ו MGS4 כבר יצאו ולכן לא בחרתי אותם.
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המערכת שלי כזאת: intel e6300 1.86ghz 1GB DDR2 667MHZ GEFORCE 8800GTS 640MB השאלה שלי העם המשחק ירוץ לי חלק חלק על הדברים הכי גבוהים?
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עוד לא פתחו דיון מסודר, אז אני אפתח. לכל מי שלא היה מעודכן בחודשים האחרונים, Epic עושה זאת שוב אחרי 6 שנים של מנוחה מ-Unreal Tournament 3. בחברה ניכר ש-UT3 לא קיבל את ההצלחה לה איחלו, וזה קרה ככל הנראה מהדרך בה המשחק תוכנן. לכן, הצוות בהנהגתו של סטיב פולג' (הגאון שמאחורי ה-AI ב-UT הראשון) חוזר שוב עם משחק UT חדש, יש אפילו לוגו חדש שנחשף רק לפני כמה ימים. Unreal Tournament הוא משחק יריות בגוף ראשון שידוע כדגל נוסף בחזית של מה שקוראים לו גיימינג במחשב האישי. ככה לפחות הוכיחו UT99 ו-UT2004. https://www.youtube.com/watch?v=Fjh1IdJ4-XM גם אחרי עשור הוא פשוט נראה מעולה בשונה מאלו, ובמסקנה מתוצאות UT3, החליטה Epic ש-Unreal Tournament (נטול תוספות, זה השם) יהיה …
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מזמן לא התעדכנתי במשחקים החדשים... ובא לי על איזה משחק אסטרטגיה בזמן אמת טוב.... תודה לכל מי שעונה...
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני חדש בדיאבלו ואני מתחיל מההתחלה. הורגים את הדמות שלי שם די מהר ואני לא מצליח להשיג שיקויי חיים וקסמים. זה די מתסכל, מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
5VS5 ODC החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השנייה …
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שמתי את המשחק על ההגדרות הכי גבוהות ושמתי לב שהמשחק לא זז חלק עם כמו פאוזים קטנים כמו עצירות כאלה וזה משגע אותי יש לי כרטיס חזק GTX 770 וזה לא אמור לקרות
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן. יש אנשים המשחקים בשרתים הרישמיים של L2? אם כן, אנא ציינו ניק ושרת. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Billy Dee Williams - לאנדו קאלריסיאן מStarWars הטרילוגיה המקורית Michael Ironside - שחקן מאוד מוכר שיחק בהמון סרטים וסדרות Josh Holloway - סוייר מLOST Tricia Helfer - הכוסית האולטמטיבית, כן כן זאת מBattlestar galactica Grace Park - גם מBSG מי שמשחקת את סגן ולרי AKA בומר. Joe Kucan - קיין האגדי enough said. אני מאוד מקווה שהם חוזרים לlive action cut sence's מקור:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68838
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסוג GTX260 ומעבד E4500 2.2GHZ C2D והמשחק קרייסיס רץ חלק אבל כשהמשחק מתחיל להיות עמוס(כשהרבה דברים קורים מסביב-כמו למשל הסצינה שבא נוסעים עם הטנק) מתחילות הקטיעות. האם שיפור במעבד יביא לביצועים יותר גבוהים? ה-OC המקסימלי שהצלחתי להגיע אליו(בגלל הלוח אם) הוא 2.45GHZ אבל זה במחיר של זכרון פנימי במהירות נמוכה יותר(מ-667MHZ ל-593MHZ) ולכן חזרתי להגדרות הרגילות וללא OC. עוד דבר, ההגדרות ב-V HIGH לא פתוחות בפני אלא רק הHIGH, האם זה בגלל שאין לי ויסטה וDX10?
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי, האם יש משחק מרוצים למחשב המקביל ל-Forza Motorsport 4 / GT5 מבחינת המבחר של המכוניות, הפיסיקה והגרפיקה? בנתיים: Dirt 3 - נראה טוב, רק חבל שהוא כולל מרוצי ראלי. F1 2011 - טרם ניסיתי, אך תכף אתנסה בו. SHIFT 1 - משחק טוב לדעתי, גרפיקה טובה ומשחקיות מהנה. חבל שהמבחר של המכוניות כל כך קטן (בהשוואה ל-600 של מוטורספורט) SHIFT 2 - היה יכול להיות משחק טוב אם לא פשוט היו מעתיקים מהגרסה שהוציאו לXBOX והיו משפרים את הגרפיקה באופן ניכר. בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לפי נתוני אתר "canurunit", המשחק אמור לרוץ אצלי חלק. המשחק אכן רץ די חלק, למעט מספר תקיעות פה ושם, אך הבעיה העיקרית היא קריסות שמתרחשות ללא כל סיבה, בשלבים שונים של המשחק. הכוונה היא, שבשלב כלשהו במשחק, המשחק פשוט נתקע, ואז הוא פשוט יוצא ממנו. מישהו יודע למה זה קורה? ???
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי GTA V פרוץ של nostem וגם פרצתי לפני אני צריך עזרה דוחוף אני לא מבין מה הבעייה של הGTAV כל הזמן שאני הולך או זז לא שהוא נתק רק זז לבד בלי שאני אפילו בבקשה תודה אני יודע להם מאוד כי אני משתגע מזה כל היום אני חושב על המשחק הזה
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24098 איזה מעצבן לשמוע דברים כאלו
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי ערב טוב, אני כבר מספר שנים שלא שיחקתי באף משחק אבל לאחרונה ניכנס בי איזשהו חשק לשחק מעט. השאלה שלי היא איזה משחק אסטרטגיה חדש יש שמעניין וכיף לשחק בו? אני מעדיף משהו בסגנון AGE OF EMPIRES כמו שהיה בעבר. תודה מראש על ההתייחסות.
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
רציתם פעם לדעת כיצד סוניק נוצר ולמה הוא מהיר? צפו בסרטון ותגלו D:
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום פורום יקר. כבר הרבה זמן אני מחכה למשחק הזה אני חובב גדול של הסדרה בכל מקרה השגתי את המשחק התקנתי אותו והכל אבל הוא לא פועל עכשיו פה באה השאלה מדוע מכיוון שיש לי X800XL והוא תומך ב Sm2 והמשחק דורש פיקסל שיידרס 3 זה אומר שאני לא יכול להריץ אותו בלי כרטיס שתומך בSM3 ?? גם ככה הכרטיס שלי דיי נדפק הקירור שלו נשרף והוא עושה קצת בעיות בכל מקרה רציתי להחליף אותו אולי ל 7900GT או משהו אבל אני רוצה ליהיות בטוח שזאת הסיבה כי יפריע לי מכיוון שאני חובב משחקים גדול ועכשיו התקופה של המשחקים הטובים
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-


