עזרה ממשתמשי CHROME - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה ממשתמשי CHROME


LoopXXX

Recommended Posts

לאחר העידכון האוטומטי, כיבוי והפעלה של כרום מחדש הוא לא נותן להיכנס לבאטל- לוג בטענה הבאה:

ניסית להגיע ל-battlelog.battlefield.com, אך השרת הציג אישור לא חוקי.

לא ניתן להמשיך, משום שמפעיל האתר ביקש מוגברת עבור דומיין זה.

כאשר אתה מתחבר לאתר בטוח, השרת שמארח אתר זה מציג את הדפדפן שלך יחד עם "אישור", לאימות זהותו. אישור זה מכיל פרטים מזהים כגון כתובת האתר, אשר מאומתים על ידי צד שלישי שהמחשב שלך בוטח בו. הבדיקה כי הכתובת באישור תואמת לכתובת של האתר, מאפשרת לוודא שאתה מתקשר באופן בטוח עם האתר שבו אתה מעוניין, ולא עם צד שלישי (כגון גורם פוגע ברשת שלך).

במקרה זה, אישור השרת או אישור CA ברמת ביניים שהוצג לדפדפן שלך אינם חוקיים. המשמעות יכולה להיות כי האישור אינו תקין, מכיל שדות לא חוקיים או אינו נתמך.

למישהו עוד קרה? אני לא מוצא שום דבר שאני יכול לשנות בהגדרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחקתי קוקיז ועוד איזה דבר שתיים אבל לא את ההיסטוריה. תוצאה יש כניסה למנוע החיפוש. אבל לא לבאטל לוג. אחרי זה מחקתי הכל כולל הכל ועדיין אין כניסה לבאטל לוג וגם לא לאי מיילים של דרך סינכרון כרום כמו כן אם אני מנסה להכינס למשתמש דרך אז זה מגיע שוב למצב של ההודעה הראשונה של האישורים הלא תקינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכנס דרך IE וזהו.

אני גם נתקלתי בבעיות עם והיו לי ניתוקים מהמשחק וכל מני דברים מעצבנים.

אז אני פשוט נכנס מIE ומשחק מבלי לשבור את הראש.

נכון, זה לא פתרון אבל לפעמים סתם לעשות לעצמך כאב ראש במקום ללכת בדרך הצדדית ולעקוף את הבעיה לדעתי עדיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זה בהחלט עוד אפשרות אבל ממש רחוק מאלטרנטיבה כי בתפריטים של IE אני הגעתי כבר למצב כמו של בן אדם שמנסה לכתוב משפט פעם ראשונה דרך מקלדת- כל פרט חיפוש של שעה.

מעדכן: אחרי שניסיתי כמה דרכים של מחיקות היסטוריה וקוקיז ודברים נוספים, כניראה שהעידכון מחק או השחיט חלק מקבצי התוכנה, עשיתי התקנה מחדש מסתבר שאיכשהו הכל היה כבר מסונכרן כמו שצריך לממרות שלא נכנסתי ליוזר הרבה זמן. פתר את הבעיה רק לאי מייל של וואלה וכניסה לסינכרון עם אך לגבי באטל לוג לא וגם אין כניסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עדיין ממליץ לך להסיר ולהתקין מחדש ...

לפני זה הייתי ממליץ לך להיכנס להגדרות של > מאחורי הקלעים > הגדרות תוכן > ולבדוק שכל האפשרויות שם מסומנות על "אפשר" או "אפשר אוטומטי" ...

מעבר לזה הייתי ממליץ לך לשלוח מייל לתמיכה טכנית של ...

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה גאי בהמלצתך נכנסתי לאן שהפנת אותי ואומנם הכל היה כבר במצב של "אפשר/אוטומטי" אז ניסיתי עוד משהו "מה כבר יכול להשתבש".

הגדרות של > מאחורי הקלעים > הגדרות תוכן > סימון ב- V את "חסום נתוני אתר וקובצי Cookie של צד שלישי" וגם את "נקה קובצי Cookie ונתוני אתר ופלאגין אחרים כאשר אני סוגר את הדפדפן שלי". הפעלה מחדש של הדפדפן וכל הבעיות נפתרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...