עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by X_Dror,

    נלקח מ- hl2.net תמונה להמחשה -

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by זיובן,

    שלום, הבטלפיד לא נותן לי סרברים.אז ניסיתי לקחת מהאינטרנט וזה רושם לי שיש לי גירסה ישנה מה אני עושה?איך אפשר להתקין את הגרסה החדשה עם יש?

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by itai_1813,

    רציתי לשתף אותכם בציפיות הבלתי פוסקות למשחק הזה ולהביא עליו פרטים, אז... Alone in The Dark 5:Central Park נראה משחק מבטיח מאוד, גרפיקה מעולה ומשחקיות מסוג קצת חדש שבה אפשר לעשות כמעט הכל, והרי לכם סרטון המדגים חלק מיכולות השחקן במשחק: http://www.gametrailers.com/player/30736.html. ככל הנראה המשחק יצא ל- Xbox 360, PC, Wii וכן ל-PS2 וישתחרר ל-PS3 כנראה מאוחר יותר ב-2008 . המשחק יצא בתאריך: 15.7.2008 האתר הרשמי של המשחק: http://centraldark.com/ רשימת סרטונים וטריילרים מאת האתר Gametrailers.com http://www.gametrailers.com/player/30736.html

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. (חיפשתי בסטיק של משחקים אבל יש שם משחקים לפני 200 שנה) אוקיי, אני רוצה המלצות למשחקי יריות מגוף ראשון. בסגנון של המשחק Far Cry... (משחק אחד הגדולים, אני סיימתי אותו בלי צ'יטים!) שמעתי משהו על המשחק CLACK שהוא נדיר וחיפשתי הורדה ולא מצאתי ולא יזיק אתר (בעברית) שעושה כתבות על משחקים חדשים שעומדים לצאת ויש בו רשימות של משחקים לפי ז'אנרים

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. אחרי התצוגה העלובה בE3 ואכרזת מחיר מאוד גבוה לPS3 ואחרי שבזמן האחרון כל העולם יוצא נגד סוני ותומך בWII סוני עושה משהו אחד טוב... http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7566 תילחצו על הגדלה מממממ עושה חשק ליקנות מוצרים של סוני-חבל שלנינטנדו אין פירסומות כאלה

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. שלום לכולם! אני צריך את כול הקודים לgta4 ויי סיטי (((שיהיה את כול הקודים כולל להתיס מכונית))) בבקשה תעזרו לי

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by club_501,

    תודה!

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. : תודה מראש install

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by DarkMoh,

    כרגע אני יכול רשמית להכריז שאני מכור ל-Steam. הורדתי המון מודים ואני מתרשם כל פעם מחדש מאיכות ההפקה שלהם. מי שלא הבין על מה אני מדבר, כל בעלי חשבון ב-Steam שיש בו משחק המיוצר מ-Valve בטכנולוגיית המנוע Source יכול להוריד מודים שמשתמשים שונים הכינו ולשחק בהם בחינם. מה שמעניין אותי זה באיזה מודים אתם משחקים, ואם יש לכם המלצות למודים שונים. אני אתחיל בפירסום כמה מהם: Insurgency מוד פנטסטי המתמקד על לחימה של צבא ארה"ב כנגד כוחות טרוריסטים. המוד מתמקד בTeam Tactics בניגוד למשחקים שונים שצצים לכם בראש [CS], וכאן כדי להצליח צריך לעבוד בקבוצה, לקחת מחסה ולהשתמש בשכל שלכם. פה, בניגוד לרוב המשחקים, אין מד חיים ורוב הזמן תמונות מירייה אחת או שתיים. תמונות: http://www.insmod.net/medi…

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. ב-15 יום הקרובים תהיה פה תחרות חידות! החל מהיום יפורסמו 3 תמונות, וכל שלושה ימים יפורסמו עוד 3 תמונות עד לסה"כ של 15 תמונות. בכל תמונה מתחבא שם של שחקן סטארקראפט ישראלי. אתם צריכים לנחש איזה שחקן מופיע בכל תמונה ולשלוח לי תשובות בהודעה פרטית פה בפורום! תשובות יש לשלוח עד תום ה-3 ימים ולא יתקבלו תשובות על תמונות ישנות. כלומר כל 3 ימים צריך לשלוח הודעה פרטית עם התשובות של ה-3 תמונות העדכניות. נא לא להגיב עם תשובות פה בדיון!!! בסוף כל שלושה ימים התשובות ירוכזו ונקודות יחולקו (0-3) לכל מי שצדק. בסוף ה-15 יום למי שיהיה הכי הרבה נקודות יזכה בפאד חדש QCK HEAVY של STEELSERIES!! (ובמידה ויהיה תיקו על מקום ראשון יוגרל מנצח) מומלץ לנחש גם אם אתם לא בטוחים ב-100%. לא יורדות נ…

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. האם Valve השיקה את המנוע עליו יבוסס Half Life הבא? לכתבה: http://hwzone.co.il/valve-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%91%d7%a9%d7%a7%d7%98-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%92%d7%a8%d7%a4%d7%99-%d7%97%d7%93%d7%a9/

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. אחרי כמה חודשים שבהם נדמה היה כי יש סיכוי להיפוך מגמה, נתונים עדכניים מצביעים על כך שקונסולת ה-PlayStation 4 עדיין שולטת בשוק בהפרש שהוא יותר מכפול לכתבה

  13. טוב ,אז קיבלתי הצלחתי לפענח התקנה , הכול עולה אבל בתאילנדית? והדיסקים הם לא multi langudge יש אפשרות ליצור התקנה באנגלית ? ושאלה שניה , במהלך ההתקנה מתקנים GAMESPY , אבל בפורום פה קראתי שמשתמשים ב PUNKBUSTER , במה אמורים להשתמש ? תודה לעוזרים ..

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by e.t,

    הדמו של משחק הכדורגל הטוב ביותר אי-פעם שוחרר אתמול: http://www.soccergaming.com/db/news/show.php?NID=806 הדמו מוגבל למחצית אחת של 2.5 דקות, אבל מסתובב ברשת קובץ שמסיר מגבלה זו (אם אתם מבינים למה אני מתכוון...). 158MB. תהנו, כי אני נהנתי (ועדיין נהנה). ;D

  15. יאוו איזה מעצבן המשחק הזה אני כבר בסוף שלב 12 ואני נתקעתי באיזה מקום שהחיילים שלי לא רוצים לעקוב אחרי אני ישים תמונות כדי להכל אליכם! אהה ויש לי בעיה שכל פעם שאני נגיד מתחיל שלב ומשחק ונגיד מגיע לחצי או לא משנה איפה אחרי שאני שומר ונכנס למשחק אחרי כמה שעות רו הפעם הבאה שאני נכנס פשוט החיילים לא עוקבים אחרי וזה לא AI_DISABL הפ פשוט לא עוקבים אחרי ואז אני לא יכול להמשיך זה קרא לי כמה פעמים והפתרון היה להתחיל את כל השלב מהתחלה! ועכשיו אני די בסוף בשלב 12 וזה שלב ארוך משהו פחד אבל אם בכל זאת תוכלו לעזור לי אני מאוד יודה לכם והנה שתי תמונות: אם אתם צרכים עוד תמונות אני יעלה בכיף! [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. האם אני היחיד שנתקל בקשיי סנכרון אל מול שרתי Steam (עם הספקית 012-כבלים) הבאים לידי ביטוי בעדכון איטי בצורה בלתי נסבלת של ה Steam ו/או רכיבי התוכנה שלה, טעינה איטית להחריד של התוכנה (כתוצאה מקשיי הסנכרון). הקישוריות פשוט בלתי נסבלת ולא ניתן ממש להשתמש בקליינט הצולע הזה. האם משתמשים אחרים חווים את אותה תופעה (לאו דווקא עם 012)?...

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by overload,

    שתי בעיות שממש הרסו לי את היום בגלל המשחק הנסיך הפרסי והGF4 MX שלי (עם אוברקלוק של 400-427 \ 270-285) קודם כל הFPS לא עולה מעל ה 10 גם כשהמשחק על 640X וכל האפשרויות של הגרפיקה על LOW (גם בכרטיס וגם במשחק)! דבר שני וממש מעצבן זאת הטקסטורה המפגרת (כמו בד של ווילון) שנמצאת על המסך במשך כל המשחק וגם בתפריטים שלו,שבגללה לא רואים את המשחק! (מזל שאני קונה את ה 9800SE בקרוב)

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. הי חברים! נראה לי שתהנו מהסרטון החדש שהכנתי. אחרי ה-286 מהפעם הקודמת, נראה לי שאתם נהנים מקצת חומרה רטרו!

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  19. Started by rikus,

    אני לא זוכר אם זה בראשון או השני, שאפשר לתקוע חתולים ברובה ציד ולירות אותם על אנשים, או לערוף למישהו את הראש ואז לבעוט אותו לכיוון של אנשים והם מתחילים להקיא.. או שאשפר פשוט להשתין עליהם וזה גם עובד.. פשוט משחק של פריקת עצבים מצוין, רק שהגרפיקה שלו מאוד מיושנת כבר.

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. שחקתי בדמו ואהבתי השאלה שלי היא בקשר למשחק ברשת אם יש לו שרתים באירופה(קראתי שאין לו שרת יציב כמו BF2 שכל אחד צריך לפתוח) מישהו שחק ברשת במצב משחק שהוא כמו BF2 ? אני יודע שזה רק יצא באירופה אז אולי זה מקודם מדי לשאול אבל אם לדעתכם היו לזה מספיק שרתים עם פינג טוב לישראל (עד כמה שפניג יכול להיות טוב) תודה לעונים

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by GameGems,

    אם היה לכם PlayStation 1 בילדות, רוב הסיכויים שהכרתם את משחקי Crash Bandicoot. לפניכם הסיפור מאחורי המשחקים שלו והסטודיו Naughty Dog שאחראי ליצירתו.

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by SomeShadow,

    שלום רב לצוות האדמינים, האדמין SQUIRREL הביא לי באן מקהילת ה - CSGO ע"י כך שהוא לקח את החוק לידיים. אני דיברתי הרבה במשחק ודי חפרתי ואז הוא בא, מקלל את הוריי ומביא לי באן. לאחר מכן הוא אמר ואני מצוטט "הקהילה הזאת על הזין שלי". אדמין כזה לדעתי לא צריך להיות. תעשו מה שבאלכם עם זה. באתי למשחק עם אדמין שלא מגיע לו להיות בתפקיד.

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  23. שלום לכל שחקני Battlefield 3. אתמול ה-17/6/2012 ששיחקתי בBattlefield 3 בשרת ישראלי נתקלתי בשחקן הזה ThePathOfBlood והוא התחיל לקלל בצ'אט שחקנים ישראלים או יהודים. לי נמאס מהשחקן הזה אז התחלתי לקלל אותו בחזרה, ובגלל זה התחילה מלחמת קללות בנינו. כל מי שרוצה לשחק נגדו ולהרוג אותו שיחפש את השם שלו בBattlelog. תודה לכל שחקני Battlefield שירצו להרוג אותו.

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. אז ככה... קניתי דרך amazon.com מספר משחקים, ואני די מרוצה ממה שיצא בסופו של דבר. אז קודם כל, קצת הסברים... הסבר קצר על mustop, למי שלא מכיר... זהו אתר שמאפשר להשיג כתובת פיקטיבית בארה"ב, לשם ניתן לשלוח דברים שמגיעים בעצם אליהם - והם דואגים למשלוח לארץ, תמורת עמלה מסויימת. למי שמעניין אותו מה סכום העמלה, אז ממה שאני זוכר זה 12$ בסיסיים על המשלוח ועוד 5$ לכל קילוגרם, או לכל 6 ליטרים של חבילה - מה שיש יותר. מעבר לזה, הם אמורים לשלם אוטומטית את המסים הדרושים וכל זה (בעצם, כשזה קשור למחשבים זה רק מע"מ נדמה לי). הרכישה מהאתר בארה"ב נעשית ככל רכישה ישירה - ועל כן יש צורך בכרטיס אשראי בי"ל (או פיתרון אחר, אם אתם מכירים. בכל מקרה משלמים על הסחורה ישירות לחנות). הסבר קצר עליי …

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. בואו להכיר את הכותרים שהדגימו מודעות בלתי צפויה ליקום שבו הם נמצאים, והפכו לאגדיים תודות לכך לכתבה

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים