משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני שוקל לקנות אוזניות או רמקולים 5.1, אבל אני לא בטוח שההשקעה הזאת שווה. רציתי לדעת, איזה משחקים תומכים בססאונד כזה כדאי לדעת אם באמת שווה לקנות. בינתיים אני יודע על אלה: COD 4 COD 5 FEAR 2 וזהו בעצם. אגב, אם אני מפעיל סרטי HD שתומכים בסאונד 5.1 במחשב, אז באמת ישמעו צליל היקפי במערכת?
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
מחכים בקוצר רוח לקאמבק הגדול של אחד ממשחקי הפעולה המפורסמים ביותר בסביבה? תאריך היעד נמצא במרחק של פחות מחודשיים, וכעת גם תוכלו לבדוק לאיזו חומרה תצטרכו בכדי להפעיל אותו אחד המשחקים המבטיחים ביותר לשנת 2016, בייחוד בכל הנוגע לקטגוריית משחקי הפעולה, הוא ללא ספק החלק הרביעי בסדרת Doom – שמיועד להגיע לקונסולות הדור הנוכחי של מיקרוסופט וסוני ולמחשבים האישיים ב-13 במאי, במידה ולא תהיינה דחיות בלתי צפויות כלשהן, כמובן. במסגרת המסע אל עבר ההשקה המיוחלת, המשחק יקבל מבחני בטא סגורים למצבי המשחק המקוונים שלו, החל מה-31 במרץ ועד ל-3 באפריל – כלומר בעוד כשבועיים מהיום. הבטא עצמה אומנם תהיה מוגבלת לאלו שביצעו רכישה של המשחק Wolfenstein: The New Order אי שם בשנת 2014, …
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שבוע טוב מה דעתכם על הפטנט החדש של חברת Fujitsu ? ניתן להשיג בארץ במחיר של 450... השאלה עד כמה זה מוסיף ומהנה במיוחד במשחקי FPS! אולי בעלי הWI יוכלו לתת את הדעת. http://ts.fujitsu.com/products/prof_accessories_mainboards/keyboards_mice/special_keyboards/air_command.html יש גם סרטון בצד.
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
VALVE הודיעו על עדכון חדש למשחק לכבוד יציאת Meet the Pyro (ביום רביעי הקרוב) העדכון החדש זכה לשם "The Pyromania Update" שיכלול בין השאר את הדברים הבאים: - מפה חדשה (או מפות). - מצב משחק חדש בשם DOOMSDAY. - achievements חדשים (כרגע 11). - דברים חדשים בחנות. בימים הקרובים VALVE יוציאו תוכן נוסף, כנראה יכלול גם נשקים חדשים והפתעות נוספות. http://www.teamfortress.com/post.php?id=8260 http://www.teamfortress.com/pyromania/ http://www.teamfortress.com/pyromania/doomsday/ סוף סוף, הוא הגיע! הזוי, מזעזע ומשעשע ביותר ומהיום ניתן ליצור סרטים ב SOURCE http://sourcefilmmaker.com/ נראה כאילו VALVE מתכננים לגדול מעט בשנים הקרובות
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
בתקופת סטארקראפט הייתי חולה אסטרטגיה גם מול המחשב וגם באינטרנט. מאז לא יצא לי לשחק במשחק טוב חוץ מוורקראפט 3. רציתי לקבל מכם המלצה למשחק טוב ואיכותי שאנו דורש חומרה חזקה (בשביל המחשב הנייד שלי). תודה, FearThis
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי תקיעות בכל המשחק batman arkham city ולא נראה לי שזה בגלל המחשב מפרט מחשב cpu i72600k 3.4 gh gtx 580 asus 16 ram Chipset p8p67 deluxe asus ספק 850 w ב call of duty modern warfare 3 וב-battlefield 3 אין תקיעות ועובד חלק עשיתי פירמוט ועדכנתי דרייברים התקנתי את המשחק כמה פעמים ולא עזר מישהו יכול להסביר לי מה זה יכול ליהיות תודה
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אהלן, שמי גיל ואני כותב באתר tektok.co.il. תוכלו למצוא כאן את הביקורת המקוצרת שלי ל-COD WWII: קריאה נעימה!
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
או לחילופין, אם הדיסק שקניתי נסרט לגמרי ואין לי אפשרות להחליף אותו. מבחינת חוקיות כמובן. תודה, בז'נגלו.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא יש…
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי תופעה מאוד מוזרה כמעט עם כל משחק (football manager, crysis 2, black ops). הרבה פעמים שאני מפעיל משחק אחרי כמה שניות המחשק מתמזער ואני חוזר לוינדוס. אני לוחץ על המשחק, ואחרי שנייה זה חוזר לוינדוס. זה יכול לקרות כמה פעמים אז שזה נשאר על המשחק. יש לי וינדוס ויסטה. חלק מהמשחקים הם דרך סטים. אני מקווה שזה קשור לפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה לדעת מה לבחור באפשרויות של המשחק (רזולוציה וטקסטור וכו'), למפרט הבא.... ובבקשה רק מי שבאמת יודע שיענה... תודה מראש זה המפרט: (התמונה) וכרטיס מסך: SEPPHURE R9600 PRO תודה
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
משחק המחשב החדש CALL OF DUTY 2 , משחק הפעולה החדש שכולנו חיכינו לו, יצא.! כתבה שלמה +תמונות http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=83469
-
שלום לכולם, מרוב סקרנות אני רוצה לישאול אתכם איזה מפרט צריך כדי לשחק במשחק הזה בגרפיקה הגבוה ביותר שהFPS יהיה גבוה גם?. כמובן שזה רק מתוך סקרנות,ניסיתי אותו על המחשב שלי(אחרי עבודה קשה לנסות ולהבין איך להפעיל אותו),והוא פעל ממש איטי לפי ערכה שלי FPS היה משהו בסיבות ה7-10. תודה לעוזרים(:
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי רמקולים 5.1 ואני שומע בגיטאי רק ב2 רמקולים מישו יודע לגבי זה משו ??
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני משחק ואני לא מבין כלום שם!! אני יסכם את מה שאני לא מבין בכמה שאלות... 1. במשימות האלו שהמשטרה רודפות אחרייך... מה צריך לעשות שם ??? לפרק את מה שמסומן בפהה או לברוח מהמשטרות!??!?!? ומה זה המד הירוק הזה שהוא מתמלא ואז עוד מד תכלת כזה ואז אני מפסיד מזה לעזעאל איך עושים תמשימות האלו? 2. ראיתי שיש CASH (יענו הכסף שלי) ועוד משהו כזה שגם רשום שם כסף... בCASH רשום לי 27,000 ובשני הזה כתוב 50,000 מזה יש מצב שאני מוציא משם את הכסף? לחשבון שלי כאילו? כי בטעות מכרתי את המכונית שקיבלתי ולא ידעתי שמקבלים רק 50 אחוז שמוכרים את הרכב שלך אז נדפקתי עם מכונית חלשה ומשימות יותר קשות! תודה לכולם..
-
- 20 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הרבה זמן שלא שחקתי בסימולטר האחרון היה כוכב כחול חחח יהיה מעניין לבדוק את המשחק הזה
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אז הורדתי את Fallout הראשון(מ-GOG) והתחלתי לשחק. בחיי, אני מרגיש ממש טיפש. כל יצור שני הורג אותי ובשביל למכור דברים תמורת bottle caps אני צריך ידנית ללחוץ על הפלוס עד שאני מגיע לסכום הרצוי(ושזה מעל כמה עשרות, זה מייאש מאוד). גם אין מוזיקה במהלך בארטר, ואני לא מצליח למצוא שריון בשום מקום. יש איזה מדריך למתחיל או משהו? אני לא מצליח אפילו בקווסטים הממש ראשונים.. סה"כ לבל 2.
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
חח טוב אני יודע שזה נשמע קצת מפגר, אבל אני מתגעגע פתאום למשחק הזה (זה ממש הראשון שיצא, דיסק צהוב כזה.. היה לי אותו לפני הרבה זמן על ווינדוז 95 חח) אני לא יודע אם זה בסדר להריץ את זה על מחשב חדש יחסית אם כן, זה בכלל יעבוד? וניסיתי לחפש פה קצת הודעות של משחקים ישנים, אבל אנשים דיברו על כל מיני משחקים ספצפיים שאני אישית לא מכיר ולא יודע עד כמה ישנים אותם משחקים שדיברו עליהם תודה =]
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני לא יודע מה לעשות יצאתי מהביוב סרקתי את האזור ולא מצאתי כלום.עזרה בבקשה
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בבקשה זקוק לעזרה משחק GTA IV על הגדרות גבהות ( יש לי GTX 750 TI ׂ) וא6ני נתרע ומקבל תקיעה כול מספר שניות ככול הנראה בעית FPS יש כאן מישהו שיכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הבנתי שהוא משחק חלל אבל יש לי שאלה זה יהיה משחק חינמי? משחק שקונים וזהו? או משחק P2W?
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המשחק Duke Nukem 3D זוכה לחיים חדשים ומוצלחים למדי, זמן רב מאוד אחרי שהושק לראשונה לכתבה
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-


