עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by artix,

    טוב אז בגלל שכבר משעמם לשחק את אותם המפות חשבתי על להוסיף לגאטרים ורק לגאטרים ! מפות חדשות שכבר היו והורידו אותם שתי המפות הם : Express Plaza מוזמנים להצביע !

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. טורניר 3V3 CUP BF4 יוצא לדרך! שלום רב חברי פורום HWZone-BF, אנחנו מכריזים על פתיחתו הרשמית של טורניר 3 על 3, שבו תהיה לכם הזדמנות מיוחדת לזכות ביחד עם קבוצתכם בכונן קשיח 1TB Black WD! 3 על 3 בחסות Western Digital כל אחד משלושת המנצחים יזכה בכונן קשיח Western Digital Black 1TB לדף המוצר בנוסף לטורניר הרבעוני הזה אנו מתכוננים להיכנס לתקופת הפתעות מרגשת עבור כל הקהילה, לתת לכם באמת את מה שאתם צריכים, מעבר לטורניר יהיו מלחמות קלאנים ועוד גאטרים מאורגנים ע"י מנהלי הקהילה במהלך החודשים הקרובים. פרטי הטורניר: הטורניר הינו 3 משתתפים כנגד 3 משתתפים, הוא יבוצע בשלושה שלבים בטכניקת "הטוב מבין השניים" במטרה לייעל את הנהלת הטורני…

    • 70 תגובות
    • 20.4k צפיות
  3. Started by mMmSaK,

    שלום לכולם יש לי שאלה בנוגע לאחת המשימות במשחק הסבר על המשימה: אומרים לך לשים C4 על משאית תדלוק ואז לעלות למגדל מים גבוה ולחכות לשיירה שמגיעה מישהו יודע מה צריך לעשות במגדל מים שהשיירה כבר מגיעה? זה כל הזמן עושה לי משימה נכשלה וזה מוזר מצד אחד אומרים לי לא לתקוף ושיש משימה נכשלה אומרים לי מתחת לתקוף את השיירה לפני שעושים עלייה מארב

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  4. Started by David :o,

    ODC 7# החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקי…

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by DarkShock,

    התעניינתי לאחרונה להתחיל לשחק WOW. חברים שלי משחקים בזה, ורציתי לדעת, האם אני אהיה חייב לרכוש את אותן ההרחבות שיש להם בכדי לשחק איתם? או שמספיק לי לרכוש את ההרחבה האחרונה והיא כוללת את כל ההרחבות הקודמות? כי באתר של WOW, אני לא מוצא את ההרחבות הקודמות לרכישה, רק את המשחק המקורי ואת MISTS OF PANDARIA.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Trumpeldor,

    http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/addressing-netcode-in-bf4/ מתכננים לתקן Rubber banding, No registered damage,Instant death while sprinting, Kill camera delay ועוד

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by LazyBoy,

    סוף סוף Eidos Montrea חשפו את המשחק השני שהם עובדים עליו בנוסף לDeus Ex 3 http://www.gamespot.com/news/6209475.html?tag=latestheadlines;title;1 http://www.eidosmontreal.com/en/games.html

  8. Started by Elad Flopsi,

    שלום לכל קהילת COD HWZONE אני חשבתי ביחד עם מנהלינו אלדור וקובי על רעיון נחמד של get-together של הקהילה, כמובן מי שלא רוצה לא חייב. אני רוצה לדעת מה הקהל מעדיף ולפי כך אדע מתי אפשרי לקבוע ומי יכול בדרך כלל בשביל לסדר מחיר טוב לכולם! יאללה להצביע!

    • 9 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by Oranl,

    איזו ידיעה משמחת, באטמן חוזר במשחק Arkham Knight! מה יכול להיות יותר משמח מזה? אה כן, שזה חוזר ל-Rocksteady. תאריך יציאה 14.10.14 טריילר חשיפה

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by kricher,

    אדון פדידה היקר הביא לי ולמיכה באן מה ה-ts ל8 שנים אני רוצה מאדון פדידה שידוע מאד בספר החוקים שכתב בקהילה הזאת שיביא לי חוק אחד שאומר שמותר לו להביא לי באן ואם בכלל ל-8 שנים. חבל שנותנים לילדים מmw3 שאין להם מושג מהחיים שלהם לשלוט על כל הקהילה כולה ולתת לשחקנים שפי 10 יותר ותיקים ומשחקים יותר מהם ומכירים את הקהילה יותר מהם "Fadida": מה צריך חוקים? אנחנו דיקטטורה אני מקווה שתבינו מיהו ה"דיקטטור" ששולט בקהילה הזאת כי כנראה לא תראו אותי פה לפי אדון פדידה ל8 השנים הבאות תהנו.

    • 16 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. מישהו הגיע כבר לשלב הזה ויכול לעזור לי בבקשה מה אני צריך לעשות כדי לשחרר את קני מהחבלים?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Mon6ooSe,

    כפי שידוע לקהילה התחלנו לעשות גאטרים על בסיס יום יומי ואנחנו מעלים לכאן מנהלי הקהילה את סרטוני הטורנירים. תודה רבה לכל המשתתפים ותודה רבה לכם הקהילה שבאים ומשחקים איתנו.

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. Started by Sarm1x,

    אז הנה החלק הראשון של הגאטר שרץ לפני יומיים שהיה גאטר מעולה! תודה לכל מי שהשתתף והנה החלק השני : נ.ב: לא יודע למה שומעים אותי ממש חזק בסרטון הבא זה יתוקן. אז תמשיכו לשחק יאללה ביי!

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by AmitDanan,

    אני צריך להתחיל מירוץ אבל לא יודע על מה ללחוץ???

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Black_Call,

    יש פה כאלה שמשחקים דייזי?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. Started by liadpr,

    שלום כולם לפני שעה קניתי cr לbf4 וזה כותב לי שיש לי את זה גם בbattlelog אבל שאני מנסה לשים חפץ של הcr זה כותב ליAVAILABLE IN CHINA RISING ואני כבר לא יודע מה לעשות !!! תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. התקנתי את התוכנה גם מהספריה __Installer של המשחק ואז הורדתי מהאתר של Pbuster 3.7 וזה תמיד מגיע לשלב הזה בדיוק תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by roybar,

    מתי יוצא ה GTA 5 ל PS4 ? יש תאריך או עדיין לא ?

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by blbb,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצה מותר לקחת הפסקה…

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by David :o,

    5V5 ODC 2# החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק דרך ה Theater במשחק על ידי כניסה לסרטון של המשחק ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, *כל שחקן אשר מארח את המשחק חייב לבצע פעולה קטנה - Record ON, שחקן שלא מבצע פעולה זו הורס לקבוצתו בכך שהקבוצה השני…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by David :o,

    הכותרת אומרת הכל הביקוש עליכם , כמו שהיה בגהוסט על אותו הסגנון , השאלה אם אתם רוצים להריץ את זה או שלא כמובן שיש יתרונות וחסרונות אבל לדעתי בעיקר יתרונות אם יהיו יותר מ20 הצבעות ל כן/לא היקבע אם כן או לא

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Roeebaeloha,

    היי רציתי להיכנס בשעה האחרונה כמה פעמים לסטים והוא כותב לי שאני לא יכול להתחבר לאינטרנט אבל שיחקתי מייד אחרי זה בבאטלפילד ברשת האם עוד מישהו חווה בעיות כאלה בשעות האחרונות?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by SomeShadow,

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by Erans10,

    היי אנשים! סיימתי את כל המשחקים עד עכשיו של Assassin's Creed עד III. עכשיו יש לי שניים בתור: * Assassin's Creed IV - Black Flag * Assassin's Creed - Liberation HD ממי שכבר שיחק בשניהם.. מה כדאי לי לשחק קודם *בסדר כרונולוגי*? Libertation הוא עלילה לפני ו-Black Flag הוא ההמשך? או הפוך..? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Sarm1x,

    שלום לכולם ! כמו שאתם שמים לב הטורניר הולך ומתקרב אז אני פותח אשכול בדיקה וסידור קבוצות (לבודדים) שמעוניינים להשתתף. ב02.03.14 אנחנו מתחילים לסדר את בתי הקבוצות אז אנא הזדרזו! כרגע השחקנים היחידים שמעוניינים להצטרף הם: 1. Gal&Gal 2. ApXix 3. taltola 4. guylederer0 5. bennash 6. MatanSar 7. dfa132 אני אשמח שתעדכנו אותי מי מכם מצא כבר קבוצה ומי לא כדי שנארגן לו קבוצה. שימו לב, כי הקבוצות שיכולות להיווצר מחלוקת היחידים הן שתי קבוצות, במידה ולא תתפקדו אחד עם השני לקבוצות אנו נחלק אתכם. אך בבקשה אשרו לנו השתתפותכם. ‎‫לגבי הקבוצות שנרשמו אני צריך לדעת אם אתם עדיין כקבוצה עדכנית. ואני דורש שם לכל קבוצה כדי שנדע מי אתם ואיזה קבוצה אתם אז מי שנרשם באשכול הגדול …

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים