משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, 1. האים GTA V יצא כבר לPC? אם לא, יש צפי שחרור?? 2. האם FAR CRY הוא משחק עלילתי, ואני חייב לשחק ב1 ו2 לפני 3? או שזה לא משנה? 3. אותה שאלה כמו 2, אבל על ASSASSIAN CREED תודה
-
- 2 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
רציתי לדעת עם המשחק יצא למחשב ? אם כן באיזה תאריך המשחק יצא ? תודה לכל העונים ...
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אחרי חמש שנים של שקט תעשייתי ועיכובים, המיזם השאפתני לבניית רשת מלונות גיימינג מתחיל לקבל צורה בפיניקס, אריזונה. היזמים לא רק חושפים תאריכי יעד חדשים, אלא גם פונים לכיס של הגיימרים עם הצעה להשקעה ישירה בפרויקט החל מ-500 דולרלכתבה
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו כבר ראה את האינדקס המצויין הזה? http://www.tescreens.be/oblivionmodwiki/index.php/Category:Mods Have fun, kids. ;D
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
סוף סוף EA נזכרו לעשות מבצעים שזמינים לכל העולם וגם עשו את זה כמו שצריך. 50% הנחה + SPECACT Kit & Dog Tag Bundle בחינם לזמן מוגבל במחיר כזה שווה לקנות גם למי שאין מחשב שיכול להריץ את המשחק ופחות מחצי שנה אחרי שהוא, עד היום רק VALVE היו עושים מבצעים כאלה למשחקים טובים http://store.origin.com/store/eaemea/en_IE/html/pbPage.battlefield3_IE_LE/ עכשיו אתם יכולים לאהוב את יום האהבה גם אם אתם לבד
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.gamer20.com/gamehub/wolfenstein-pc/previews/1018 אני אישית אהבתי מאד את המשחק הקודם ומחכה למשחק הזה שנרמז כבר מייד לאחר ש - DOOM 3 הזדהב והוכרז רשמית רק לפני כמה חודשים. המשחק ישתמש במנוע של COD4 ומפותח כמובן ע" RAVEN שאחראית למשחקי פעולה משובחים.
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. שאני משחק Arma 3 כל פעם שאני נהרג אני לא יכול להמשיך לשחק, לא יכול להתחיל ממקום במשחק ששמרתי ולא יכול לצאת מהמשחק כרגיל (רק דרך מנהל המשימות)
-
- 0 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום. לפני שבוע ראיתי שיש שרת לאנריל טורנמנט של ווגיימס. יש לי אינטרנט איטי (56) וזה השרת היחידי שנותן לי פינגים נורמלים. עד עכשיו שיחקתי רק נגד המחשב אבל עכשיו שאני משחק נגד אנשים אני רואה שזה שונה בהרבה. המבוטים בכלל לא משתמשים בנשק מספר 4 בזמן שבאינטרנט משתמשים בו כל הזמן , לכן אני ישמח לשמוע עצות איך להשתפר בנשק הזה -אני לא ממש מצליח לירות יריה מישנית , לקפ]וץ הצידה ואז לפגוע ביריה המישנית. האם יש איזה שהוא מוד שעוזר להתאמן על הנשק הזה? ועו ד2 שאלות אחרונות. ראיתי שאנשים יכולים לעשות סלטות. לפי ההגיון שלי , סלטה מבוצעת כאשר אני לוחץ פעמים על חץ ימין , שמאל וכו. הבעיה היא שמתי שאני עושה את זה אני רואה שאניקופץ רק קצת שמאלה מתי שהיריבים שלי שעושים את זה מגיעים לצד השני…
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
התחלתי לשחק ב Counter-Strike Source אתמול ויש לי בעיה שכל פעם שאני רוצה לשחק אני משחק כמה דקות ואז זה נתקעה לי למה זה יש לי עוד בעיה שאין לי סרברים ב all seeing eye ואני מוסיף את זה בהגדרות אבל זה לא מוצא לי אף סרבר גם שאני עושה לא מהארץ מישהו יכול להסביר לי איך אני מוסיף
-
- 19 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
אני עוקב אחרי הסידרה הזו כבר מכותרה הראשון והיא רק משתבכת עם השנים הגרפיקה מצוינית והמנוע מנצל את מרבית כוחו של הכרטיס והוא לא גזלן. האפשריות שיש ברשותיך והרעיון שאתה בכלל סוכן כזה... הממשק שכולו נראה כאילו אתה במחשב העלילה... הכל מצויין אבל אין לי כוח לפרט.. מה אתם אומרים על המשחק?
-
- 22 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
ערב טוב לכם, סדרת משחקי הכדורגל FIFA מבית EA SPORTS אינה חדשה לא לי ולא לכם זה לבטוח, אני לא יודע כמה פה זוכרים/יודעים, אך בערך משנת 97 המשחק החל לתפוס תאוצה אדירה ואני עד היום זוכר את עצמי משחק במשחק הזה ב-486 של חבר שלי, היה ממש מדהים, גראפיקה מעולה לאותה תקופה, משחקיות כיפית יותר ממה שאי פעם הכרנו בכל משחקי הכדורגל ששיחקנו (ויש הרבה כאלה), פשוט קשה לתאר את הסופי שבוע שישבנו בבית ושיחקנו עם נבחרת ישראל במונדיאל, עם מנצ'סטר יונייטד בכל טורניר וליגה אפשרית.. פשוט חלום. בכל מקרה, FIFA 98 כבר שיחקנו על המחשב ה"חדש" שלי, המשחק שיפר בגראפיקה, המשחקיות לאומת זאת נשארה אותו דבר ואולי אפילו ירדה טיפה. בשנת 99 היה שיפור ענק, כנראה בגלל העבודה שסוף סוף שני קבוצות ישראליות נכנסו למ…
-
- 29 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.9lives.be/index.php/games/tomb-raider-underworld/nieuws/allereerste-gameplaybeelden-tomb-raider-underworld
-
- 18 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
*הורדה - http://www.bigdownload.com/games/james-camerons-avatar-the-game/pc/james-camerons-avatar-the-game-demo/ *סירטון - http://www.gametrailers.com/game/james-camerons-avatar-the/11526 http://www.youtube.com/watch?v=uU__ULnPB0k&feature=player_embedded# תהנו - [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום אתמול מצאתי אצלי עותק מקורי של ריימן 3 והתקנתי אותו אבל אני לא מצליח להריץ אותו בכלל, המסך הופך שחור לכמה שניות ואז חוזר לדסקטופ כאילו כלום לא קרה... ניסיתי להריץ אותו כאדמיניסטרטור ובמצב תאימות ל XP, ל 98, לויסטה, עם 256 צבעים בלבד, וכו' וכו' הרצתי חיפוש בגוגל אבל לא מצאתי שום דבר מועיל. באתר של יוביסופט אין שום זכר לריימן... בדקתי גם בGOG ללא הצלחה מישהו אולי יכול להמליץ לי מה עוד אני יכול לעשות? תודה
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
http://www.mindjolt.com/games/cube-field המקס' שהגעתי זה רק 400K חחח אבל לא מוותר.... נראלי שיחקתי בזה שעה שלמה =SS
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
סוף סוף מידע מוצק על המשחק החדש בסדרה המעולה הזו! Gamespot ראיון עם המפתחים + קטעים מהמשחק Warhammer 40,000: Dawn of War II Interview 1 רק הקרבות מהסרטון הקודם (ז"א ללא הדיבורים של המפתחים) והפעם בHD http://www.gametrailers.com/player/34903.html
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני וחברי הטוב התחלנו לשחק אחד נגד השני דרך משחקי רשת קטנים, בהתחלה במסנג'ר אחר כך טאקי ועוד. אבל מה, נמאס. בא לנו ללכת על משחקים יותר גדולים שאפשר לשחק איתם אחד נגד השני ברשת (גדולים כמו NBA LIVE, רק שהוא לא אוהב משחקי ספורט). אז אנא המליצו לי בבקשה על משחקים מגניבים שאפשר לשחק אחד נגד השני דרך הרשת, גדולים וגם קטנים.. אבל לא קטנים מידי
-
- 1 תגובה
- 2.3k צפיות
-
-
מישהו שיחק בה? שלחתי להם היום בקשה להיות חלק מהבטא ולאחר כמה שעות שלחו לי קוד אימות. שיחקתי עכשיו איזה שעתיים ודי נהנתי. יצא לעוד מישהו לשחק בה? מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני לוחץ על האיקון המסך מהבהב ובזה זה נגמר המשחק לא עולה .... (מפרט בצד) יש לי WIN XP PRO
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
תוכלו להגיד לי אתרים לא חוקיים עם משחקים מלאים אני מת להוריד כי אין את כל המשחקים בקאזה וזה משגע אותי
-
היי אחים שלי... תגידו , כמה FPS אתם מקבלים במשחק Play Call of Juarez ?? ותגידו , כשאתם מרימים דברים גם לכם זה מקרטע בטירוף ??
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום . מצאתי באחת המגירות את הדיסק של המשחק DUNE2000 . יש לי בעיה במשחק . אם אני מזיז את העכבר לסוף המסך אז במהירות זה עובר על המפה . וגם אם אני רוצה אני רוצה ללחוץ על טנק או חייל אז העכבר הופך לעיגול ומסתובב במהירות גבוהה . אני יודע שיש אפשרות לשנות את המהירות של המשחק . אבל זה לא עוזר גל על המהירות הכי איטית עדיין העכבר זז מהר ואי אפשר לשחק ככה . וגם שאני שם את המהירות של המשחק למהירות נורמלית (בערך חצי) המשחק זז אצלי עם תקיעות . איך אפשר לסדר את זה ? תודה .
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-


