עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Adun,

    שלום, 1. האים GTA V יצא כבר לPC? אם לא, יש צפי שחרור?? 2. האם FAR CRY הוא משחק עלילתי, ואני חייב לשחק ב1 ו2 לפני 3? או שזה לא משנה? 3. אותה שאלה כמו 2, אבל על ASSASSIAN CREED תודה

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by GanJaval,

    רציתי לדעת עם המשחק יצא למחשב ? אם כן באיזה תאריך המשחק יצא ? תודה לכל העונים ...

    • 21 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by SomeShadow,

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. אחרי חמש שנים של שקט תעשייתי ועיכובים, המיזם השאפתני לבניית רשת מלונות גיימינג מתחיל לקבל צורה בפיניקס, אריזונה. היזמים לא רק חושפים תאריכי יעד חדשים, אלא גם פונים לכיס של הגיימרים עם הצעה להשקעה ישירה בפרויקט החל מ-500 דולרלכתבה

  5. Started by RoD,

    מישהו כבר ראה את האינדקס המצויין הזה? http://www.tescreens.be/oblivionmodwiki/index.php/Category:Mods Have fun, kids. ;D

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. סוף סוף EA נזכרו לעשות מבצעים שזמינים לכל העולם וגם עשו את זה כמו שצריך. 50% הנחה + SPECACT Kit & Dog Tag Bundle בחינם לזמן מוגבל במחיר כזה שווה לקנות גם למי שאין מחשב שיכול להריץ את המשחק ופחות מחצי שנה אחרי שהוא, עד היום רק VALVE היו עושים מבצעים כאלה למשחקים טובים http://store.origin.com/store/eaemea/en_IE/html/pbPage.battlefield3_IE_LE/ עכשיו אתם יכולים לאהוב את יום האהבה גם אם אתם לבד

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by dennis14,

    http://www.gamer20.com/gamehub/wolfenstein-pc/previews/1018 אני אישית אהבתי מאד את המשחק הקודם ומחכה למשחק הזה שנרמז כבר מייד לאחר ש - DOOM 3 הזדהב והוכרז רשמית רק לפני כמה חודשים. המשחק ישתמש במנוע של COD4 ומפותח כמובן ע" RAVEN שאחראית למשחקי פעולה משובחים.

    • 23 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by kalabokk,

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by Battlefield 4,

    שלום לכולם. שאני משחק Arma 3 כל פעם שאני נהרג אני לא יכול להמשיך לשחק, לא יכול להתחיל ממקום במשחק ששמרתי ולא יכול לצאת מהמשחק כרגיל (רק דרך מנהל המשימות)

  10. שלום. לפני שבוע ראיתי שיש שרת לאנריל טורנמנט של ווגיימס. יש לי אינטרנט איטי (56) וזה השרת היחידי שנותן לי פינגים נורמלים. עד עכשיו שיחקתי רק נגד המחשב אבל עכשיו שאני משחק נגד אנשים אני רואה שזה שונה בהרבה. המבוטים בכלל לא משתמשים בנשק מספר 4 בזמן שבאינטרנט משתמשים בו כל הזמן , לכן אני ישמח לשמוע עצות איך להשתפר בנשק הזה -אני לא ממש מצליח לירות יריה מישנית , לקפ]וץ הצידה ואז לפגוע ביריה המישנית. האם יש איזה שהוא מוד שעוזר להתאמן על הנשק הזה? ועו ד2 שאלות אחרונות. ראיתי שאנשים יכולים לעשות סלטות. לפי ההגיון שלי , סלטה מבוצעת כאשר אני לוחץ פעמים על חץ ימין , שמאל וכו. הבעיה היא שמתי שאני עושה את זה אני רואה שאניקופץ רק קצת שמאלה מתי שהיריבים שלי שעושים את זה מגיעים לצד השני…

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by nadav1379,

    התחלתי לשחק ב Counter-Strike Source אתמול ויש לי בעיה שכל פעם שאני רוצה לשחק אני משחק כמה דקות ואז זה נתקעה לי למה זה יש לי עוד בעיה שאין לי סרברים ב all seeing eye ואני מוסיף את זה בהגדרות אבל זה לא מוצא לי אף סרבר גם שאני עושה לא מהארץ מישהו יכול להסביר לי איך אני מוסיף

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. Started by ZaBaRi,

    נשמח לדעת את חוות דעתכם בסקר המוצג.

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by elad76,

    אני עוקב אחרי הסידרה הזו כבר מכותרה הראשון והיא רק משתבכת עם השנים הגרפיקה מצוינית והמנוע מנצל את מרבית כוחו של הכרטיס והוא לא גזלן. האפשריות שיש ברשותיך והרעיון שאתה בכלל סוכן כזה... הממשק שכולו נראה כאילו אתה במחשב העלילה... הכל מצויין אבל אין לי כוח לפרט.. מה אתם אומרים על המשחק?

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by Anonym,

    ערב טוב לכם, סדרת משחקי הכדורגל FIFA מבית EA SPORTS אינה חדשה לא לי ולא לכם זה לבטוח, אני לא יודע כמה פה זוכרים/יודעים, אך בערך משנת 97 המשחק החל לתפוס תאוצה אדירה ואני עד היום זוכר את עצמי משחק במשחק הזה ב-486 של חבר שלי, היה ממש מדהים, גראפיקה מעולה לאותה תקופה, משחקיות כיפית יותר ממה שאי פעם הכרנו בכל משחקי הכדורגל ששיחקנו (ויש הרבה כאלה), פשוט קשה לתאר את הסופי שבוע שישבנו בבית ושיחקנו עם נבחרת ישראל במונדיאל, עם מנצ'סטר יונייטד בכל טורניר וליגה אפשרית.. פשוט חלום. בכל מקרה, FIFA 98 כבר שיחקנו על המחשב ה"חדש" שלי, המשחק שיפר בגראפיקה, המשחקיות לאומת זאת נשארה אותו דבר ואולי אפילו ירדה טיפה. בשנת 99 היה שיפור ענק, כנראה בגלל העבודה שסוף סוף שני קבוצות ישראליות נכנסו למ…

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by klayton,

    http://www.9lives.be/index.php/games/tomb-raider-underworld/nieuws/allereerste-gameplaybeelden-tomb-raider-underworld

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. Started by rroonnii,

    *הורדה - http://www.bigdownload.com/games/james-camerons-avatar-the-game/pc/james-camerons-avatar-the-game-demo/ *סירטון - http://www.gametrailers.com/game/james-camerons-avatar-the/11526 http://www.youtube.com/watch?v=uU__ULnPB0k&feature=player_embedded# תהנו - [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by PCBuster,

    שלום אתמול מצאתי אצלי עותק מקורי של ריימן 3 והתקנתי אותו אבל אני לא מצליח להריץ אותו בכלל, המסך הופך שחור לכמה שניות ואז חוזר לדסקטופ כאילו כלום לא קרה... ניסיתי להריץ אותו כאדמיניסטרטור ובמצב תאימות ל XP, ל 98, לויסטה, עם 256 צבעים בלבד, וכו' וכו' הרצתי חיפוש בגוגל אבל לא מצאתי שום דבר מועיל. באתר של יוביסופט אין שום זכר לריימן... בדקתי גם בGOG ללא הצלחה מישהו אולי יכול להמליץ לי מה עוד אני יכול לעשות? תודה

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by eliil1,

    http://www.mindjolt.com/games/cube-field המקס' שהגעתי זה רק 400K חחח אבל לא מוותר.... נראלי שיחקתי בזה שעה שלמה =SS

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by LazyBoy,

    סוף סוף מידע מוצק על המשחק החדש בסדרה המעולה הזו! Gamespot ראיון עם המפתחים + קטעים מהמשחק Warhammer 40,000: Dawn of War II Interview 1 רק הקרבות מהסרטון הקודם (ז"א ללא הדיבורים של המפתחים) והפעם בHD http://www.gametrailers.com/player/34903.html

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. אני וחברי הטוב התחלנו לשחק אחד נגד השני דרך משחקי רשת קטנים, בהתחלה במסנג'ר אחר כך טאקי ועוד. אבל מה, נמאס. בא לנו ללכת על משחקים יותר גדולים שאפשר לשחק איתם אחד נגד השני ברשת (גדולים כמו NBA LIVE, רק שהוא לא אוהב משחקי ספורט). אז אנא המליצו לי בבקשה על משחקים מגניבים שאפשר לשחק אחד נגד השני דרך הרשת, גדולים וגם קטנים.. אבל לא קטנים מידי

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  21. Started by taltola,

    מישהו שיחק בה? שלחתי להם היום בקשה להיות חלק מהבטא ולאחר כמה שעות שלחו לי קוד אימות. שיחקתי עכשיו איזה שעתיים ודי נהנתי. יצא לעוד מישהו לשחק בה? מה דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by Bug2000,

    אני לוחץ על האיקון המסך מהבהב ובזה זה נגמר המשחק לא עולה .... (מפרט בצד) יש לי WIN XP PRO

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. תוכלו להגיד לי אתרים לא חוקיים עם משחקים מלאים אני מת להוריד כי אין את כל המשחקים בקאזה וזה משגע אותי

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  24. Started by cutOFtea,

    היי אחים שלי... תגידו , כמה FPS אתם מקבלים במשחק Play Call of Juarez ?? ותגידו , כשאתם מרימים דברים גם לכם זה מקרטע בטירוף ??

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by x-boy_24,

    שלום . מצאתי באחת המגירות את הדיסק של המשחק DUNE2000 . יש לי בעיה במשחק . אם אני מזיז את העכבר לסוף המסך אז במהירות זה עובר על המפה . וגם אם אני רוצה אני רוצה ללחוץ על טנק או חייל אז העכבר הופך לעיגול ומסתובב במהירות גבוהה . אני יודע שיש אפשרות לשנות את המהירות של המשחק . אבל זה לא עוזר גל על המהירות הכי איטית עדיין העכבר זז מהר ואי אפשר לשחק ככה . וגם שאני שם את המהירות של המשחק למהירות נורמלית (בערך חצי) המשחק זז אצלי עם תקיעות . איך אפשר לסדר את זה ? תודה .

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים