משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
זה נכון שבקווייק 4 יהיה גם עלילה וגם משחק להרבה אנשים ברשת כמו בקווייק 3?
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
אוקיי , קניתי רידיק , אני בא להתקין , כתבתי את התאריך לידה שלי(אני בן 16וחצי) , והוא אומר לי שאני קטן מידי ואני צריך להיות לפני בן 17 , וסוגר את המשחק וכותב לי ארור : The Game Has Crashed , do you want to create a crashlog? והוא נותן לי אפשרויות YES\NO , עכשיו , איך אני גורם לו לבקש ממני עוד פעם את התאריך לידה כדי שאני אכתוב שאני גדול ? ניסיתי לחפש ברג'יסטרי , לא מצאתי משהו מעניין , לעשות ריסטור אני לא יכול משום מה , מה אני עושה?
-
- 30 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
לפי כמה תמונות ששוחררו הGTA החדש שיצא שנה הבא נראה מאוד מבטיח עם גרפיקה ממש טובה (אולי אפילו דיי כמו CRYSIS רק שה GTA בעיר) לעומת הגרפיקה הגרועה של הGTA הקודמים (יחסית למשחקים אחרים) ראיתי רק 3 תמונות: http://www.gta4.net/images/GTA4.jpg http://gta.ag.ru/sc/gta4_1.jpg וזה (תמונה צד שמאל באמצע) http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=99132
-
- 28 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מגיע גם למחשב האישי! כל המידע: http://www.vgames.co.il/article/5758.html לא ראיתי פרסום של זה בפורום אז החלטתי ליידע את מי שלא יודע.. (לא ראיתי דיון ראשי למשחק הזה בסטיקי, אז החלטתי לפתוח נושא חדש. אם טעיתי אבקש להעביר זאת למקום המתאים, תודה)
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בבקשה אם אתם יכולים תישלחו לפה תמונות שלכם בהירוס 4 כי אני חייב ( עוד יומיים אני קונה לא במחיר מלא טוב אז הש הש קאפיש? ) תמונות היתרשמויות סיפורים ומה חדש במשחק ויתרונות וחסרונות של הירוס 4 לעומת משחקים קודמים יתקבלו בברכה תודה.
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אז כן בקרוב יתקיים טורניר קטן ישראלי שאני עובד על הכנתו כמה זמן והייתי שמח אם משהו כאן יהיה מוכן לתרום 5-10 דולרים כמובן שיקבל קרדיט כל לייב ובכל דבר שיהיה קשור לטורניר אם אתם מוכנים תוסיפו אותי בסקייפ:dhdplays
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברים, לאחר שנרשמתם אתם בטח רוצים לדעת על מבנה הטורניר הפרסים והקבוצות המשתתפות אז הנה כל הפרטים! המועד האחרון להרשמה לטורניר Counter Strike 1.6 הוא בתאריך 22.12, בשעה 12:00 בצהריים. כמות קבוצות: 24 מבנה הטורניר: עשרים וארבע קבוצות; חלוקה לארבעה בתים שווים של 6 קבוצות(סידינג מוקדם ע"י הנהלת האירוע) כאשר כל קבוצה תתחרה בשאר הקבוצות בביתה שלה – סה"כ 5 משחקים לכל בית. 2 קבוצות מכל בית עולות לשלב הבא – פלייאופ; שלב הפלייאופ יהיה בנוי מסולם עליון ותחתון. משחקי הגמר יתבצעו כך שמנצחת סולם תחתון תצטרך לנצח בשני מפות את העולה מהסולם העליון לעומת זו שתצטרך לנצח מפה אחת. שימו לב כי יתכנו שינויים במבנה הטורניר בהתאם לשיקול דעת הנהלת האירוע. הטורניר יפעל במתכונת BYOC עלות כניסה: …
-
- 6 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, רצ"ב המפרט שלי : AMD 3000 64BIT 1 GB RAM PC3200 SAPPHIRE X800 XL אני מריץ את GTA SA על X4 AA ו X 8 AF ברדייבר במשחק אני קבעתי שיהיה רק MIPMAP ביטלתי את ה FRAME LIMITER ואת ה- AA ... אני מקבל בין 37 - 42 פריימים האם זה נורמלי או שאני אמור לקבל הרבה יותר עם הקונפיגורציה הנוכחית שלי ?
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
סיימתי להתקין את המשחק לא מזמן ואת העידכונים(כל התשעה) והתקנתי מספר מודים,אך משום מה המשחק קורס אחרי בערך 2 דקות וזה ממש בתחילת המשחק(ליפני שנכנסים לhelgen אפילו ניסיתי למחוק את המודים ובכל זאת קורס...
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הסרבר שהשתמשתי בו קודם נפל, אתם מכירים עוד סרברים חינמים למשחק WOW?
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שחקנים יקרים! שרתינו חזרו לפעולה בשעה טובה ומוצלחת. אנחנו חוזרים לפעילות מלאה, כולל מיקסים והפעולה שהיתה לפני ההפסקה. אנו מזמינים את כולכם לשוב לשרתינו. שרת אוטומיקס IP: 108.61.112.197:27015 או להתחברות לחצו כאן שרת מיקס IP: 108.61.112.212:27025 או להתחברות לחצו כאן שרת טיאס 212.199.164.135:9990 או להתחברות לחצו כאן תזכורת לכל השחקנים: על כל שחקן המבקש להשתתף במיקסים לקרוא ולשמור על כל החוקים המצוינים בדיון זה. אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל רגע, בסטים בטיאס ובפורום. שיהיה לנו משחק תחרותי ומהנה!
-
- 2 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/251271.html?playlist=featured זה רק אני או שממשחק למשחק ומשחקנית לשחקנית רק מקטינים לה את השדיים?
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6212411.html?tag=latestheadlines;title;5 יום מלא חדשות..
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני משחק במאפיה בשלב ראשון שבו צריך להסיע אנשים וזה די משעמם כי אי אפשר לסוע מהר וצריך לציית לכל חוקי התנועה 8) רציתי לדעת איך ההמשך? האם ההמשל יןתר טוב? והמכוניות שם נורא איטיות או שזה רק אצלי?
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
היי אחותי קבלה מחשב חדש (או ליתר דיוק את הישן שלי).. היא רוצה 'לקנות' משחקים... משהו מכיר משחקים לילדה בגיל 10 בערך? חשבתי על סימס 2 למישהו יש עוד הצעות? בקשה לא להתחכם,תודה.
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
בתור אחד שמשחק רקfps (ולא מת על משחקים אחרים) ראיתי בזמן האחרון המלא מתלהבים מ wow עכשיו לא הבנתי משהו ... זה אשכרה משחק עם שטחים אין סופיים בלי סוף שרק מגלים דברים חדשים כל הזמן?? זה כמו עולם אמיתי עם פוליטיקה ושלטון וצבא ודברים כאלה? אם אני קונה תמשחק עכשיו ליפני שיוצאת הרחבה או כמעט שנה אחרי שהוא יצא יש טעם לשחק ?? משחקנים שכן משחקים התשלום החודשי 60 שקל לחודש שווה את זה ? (לא כולל התשלום על המשחק עצמו) הא ואני לא רוצה למות בגלל ששיחקתי במשחק יותר מידי...
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לכולם שמי זאב, אני מחפש משחקי רשת מומלצים ביותר , אז בבקשה תרשמו לי את המשחק הרשת הטוב ביותר שיש לכם או שאתם ממלצים לי. אני מחפש בעיקרון משחקי פעולה, סימולטורים ,ומעט אסטרטגיה. אבל משחקי פעולה הם לפי דעתי הכי טובים למשחקי רשת. אז בבקשה תרשמו לי בכנות מה אתם ממלצים לי או מה שיש לכם ואתם משחקים בו מידי יום ויומו. תודה תודה תודה רבה זאביק 8)
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש לי 15 מפתחות לתרום. תשאירו לי הודעה בסטים אם אתם מעוניינים באחד עבורכם. השם משתמש שלי בסטים הוא havoc_85il וקוראים לי עידו. המפתחות שיש לי יימסרו על בסיס כל הקודם זוכה. אני לא אתן יותר ממפתח אחד למבקש (גם לא אם זה בשביל חבר / אמא / אח / סבתא). אני לא אתן לכם מפתח אם כבר יש לכם אחד פעיל על שמכם. נא לא לשלוח יותר מהודעה אחת. בהצלחה לכולם.
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש לי דום 3 וסיימתי אותו תוך שעתיים וחצי... מה זה ? זה המשחק שעבדו עליו 3 שנים? מה נסגר? גם ככה הוא משעמם אחרי 3 שלבים (אחרי שהגרפיקה יצאה מהעכוז) פתאום אני נלחם נגד מפלצת גדולה ומעפנה?? מה אתם חושבים? אני צודק או שמה אני חי בסרט?....
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מאלה ממכם שכן משחקים במשחק , אשמח לשמוע על המלצות על Class-ים כולל Perks וציון אם אתם משתמשים ב- Assult / Support / Specialist. תודה.
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
http://kotaku.com/gaming/pc/spore-slip-sliding-away-270324.php מסיבה שלא פורסמה, EA החליטו לדחות שוב את אחד המשחקים הכי מצופים של השנה הקרובה. הדחיה עצמה די מוזרה כי ראינו כבר די הרבה סרטונים והדגמות של המשחק ככה שאי אפשר להגיד שהוא היה בתחילת הדרך. נקווה שהם ינצלו את הזמן לדאוג שהמשחק לא יהיה כזה משעמם. (לפחות ככה הוא נראה לי מהסרטונים)
-
- 23 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני ממש התאכזבתי ממנו קשות יש לי מחשב מאוד חזק P-4 1.9 512RAM ו-G-FORCE 2 MX 400 64MB והמשחק ממש מגעיל והוא כבד מאוד ורק שתדעו עדיין לא עברתי את האימונים מרוב שהתאכזבתי
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-


