Black Ops 2 תחרותי - איך? מאיפה מתחילים? המדריך המלא. - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Black Ops 2 תחרותי - איך? מאיפה מתחילים? המדריך המלא.


Greg#

Recommended Posts

בלאק אופס 2 תחרותי? איך נכנסים, ממה מתחילים, מה עושים?

נהנים לשחק בלאק אופס 2 בפאבליק? תמיד מגיעים לתוצאות גבוהות, או לפחות נהנים מהמשחק? חשבתם על להתקדם ולשחק במשחק יותר מאוזן, תחרותי ומקצועי? זה המקום בשבילכם, באשכול זה אעבור על כל פרט ופרט בדרך שלכם אל התחרותיות והמקצועיות, מהדברים הבסיסיים ביותר כמו כניסה לטימספיק ועד לדברים המתקדמים יותר כמו פתיחת קלאנים, קאפים, גאטרים וטורנירים.

חוקים תחרותיים, ותחרותי בבלאק אופס 2:

קוד נתפס כמשחק תחרותי כבר מהמשחק הראשון, מה ההבדל בין תחרותי ולצורת המשחק בה אתם משחקים כיום? ההבדל הוא עצום, דבר ראשון המשחק נעשה בSEARCH AND DESTROY, עם הגבלות בנשקים ובעוד דברים שונים על מנת ליצור איזון וסוג של "ספורטיביות", כי הרי בספורט ישנו איזון וחוקים גורפים ואחידים לכל השחקנים. בשונה מבמשחק הרגיל ב"פאבליק", אין חשיבות לרמות וכל הנשקים פתוחים, כמובן שישנם אנשים שהוגבלו על מנת ליצור "משחק נקי יותר". בגאטרים, ובכלל במשחקים תחרותיים בין קלאנים(PCWS), ישנם קלאסים והגבלות על נשקים מסויימים, כיום קבוצה תחרותית בנויה משני "קצרים" המשתמשים בSMG(אין לעלות על המספר הזה בקבוצה) שני "ארוכים" שמשתמשים בASSAULT RIFLES(למספר זה אין הגבלה ולכן הוא גמיש, קבוצה יכולה להיות בנויה מ3 ארוכים קצר אחד, וSCOPE אחד). בקבוצה יכול להיות גם צלף(SCOPE) אחד, צלף חסר כוונת אחד(BALLISTA IRON SIGHT), וSHOTGUN אחד. בסופו של דבר צריך לבנות קבוצה של 5 אנשים הבנויה תחת ההגבלות הנ"ל.

הגבלות הנשקים על פי הESL באנגלית:

נשקים מותרים וכו'

Assault Rifles

MTAR, Type 25 , SWAT-556, FAL OSW, M27, SCAR-H, SMR, AN-94

SMG

MSMC, Chicom CQB (2 per team)

Sniper Rifles

Ballista, DSR 50 (1 per team & no pickups)

Shotguns

R-870 MCS, KSG (1 per team & no pickups)

Pistols

FiveSeven, Tac45.

Perks

Toughtness(Perk 2)

Awareness(Perk 3)

Lethal

Frag granade

Tactical

Smoke/Flash (1 per player)

Attachments

FMJ, Ballistics CPU, Iron Sight

מפות מותרות

Yemen.

Raid.

Standoff.

Slums.

OverFlow.

כניסה לטימספיק והסבר כללי על קהילת הטימספיק:

לשחקנים שיש כבר טימספיק ויודעים איך להשתמש בו, זוהי כתובת הטימספיק שלנו 212.199.164.135:9910 ברגע שאתם נכנסים לטימספיק בפעם הראשונה אתם בדרגת אורח, ותצטרכו לחכות שאחד מחברי הצוות ירשום אתכם לטימספיק, ובכך שתאשרו כי קראתם את החוקים ותגידו לו את שמו הפרטי.

שחקנים שאין להם טימספיק יוכלו להוריד אותו מהאתר הרשמי בכתובת: http://teamspeak.com

הטימספיק הוא בעצם המקום בו כל ה"קסם" של הקהילה קורא, אם הפורום הוא המקום בו אנו דנים בצורה לא רציפה, ומפרסמים הודעות ופעילויות שונות, הטימספיק הוא המקום בו כל הדברים הללו מתרחשים. בטימספיק תוכלו להכיר שחקנים אחרים, להקים קבוצות, ולשחק בגאטרים.

איך משחקים בגאטרים?

דבר ראשון, בגאטרים משחקים על פי החוקים אשר כתובים למעלה. דבר שני, על מנת להכנס לגאטר יש להכנס לחדר "GATHERS LOBBY", ולחכות שיבוא GATHERS RUNNER, או מישהו בעל גישות(מההנהלה), וברוב המקרים הם ירשמו מספר בצ'אט ועשרת הראשונים שירשמו את אותו המספר יוכנסו לחדר הגאטר, בו המריץ יחלק את השחקנים לקבוצות אקראיות. לאחר שחולקתם לקבוצות עליכם להוסיף או את המריץ או את אחד השחקנים לחברים שלכם בSTEAM ולעשות עליהם JOIN. כי הרי ידוע כי בבלאק אופס 2, אין שרתים ומשחקים על הוסטים של שחקנים. מכאן משחקים עם החוקים הרשומים למעלה ונהנים :), המשחק נעצר כאשר חולפים 12 ראונדים, נגיד 7-5, ואז מחליפים צדדים, ומשחקים עד 13 בסופו של דבר.

קלאנים וטורנירים:

כמו שכולכם יודעים, הקהילה גם מעוד דבר חוץ מגאטרים, והוא קלאנים וטורנירים. הקמת קלאנים היא דבר מרכזי בהתפתחות קלאן, עם כל קלאן שנפתח הקהילה מרוויחה וגדלה, אז קחו ארבעה חברים ביחד איתכם, הרימו קלאן של חמישה אנשים J, והתחילו להתחרות בקלאנים אחרים בקהילה ;) כמובן שעל פי החוקים הכתובים למעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...