עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by zeroone,

    שלום יש לי צורב DVD באיזה תוכנת העתקה/צריבה הייתם ממליצים להשתמש? האם תוכנה להסבה/המרה בין פורמטים שונים תהיה שונה?

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  2. Started by InFecT[0]r,

    למשהו יש פתרון לחרא הזה? פורמט לא עזר אני צריך להדגיש [attachment deleted by admin]

  3. היום חזרתי מטיול ארוך ומיהשו נגע לי במחשב והכל איטי... תפטרו לי את הלוג בבקשה... Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 23:32:56, on 21/08/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE C:\Program Files\…

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  4. Started by ybe,

    התקנתי את התוכנה , אך לאחר המרת קבצי WAV לMP3 אני לא מצליח לשמוע את קובצי הMP3 (ניסיתי במספר נגנים).מבדיקה באתר של CDex הבעיה כנראה ASPI DRIVERS הם גם המליצו על קובץ שפותר כנראה את הבעיה . הורדתי אתהקובץ הבא :aspiwn32.dll . איך אני מתקין אותו? ומה השימוש של aspi driver?

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  5. בנוסף לזה שהוא לא נותן לי להקליד כתובת ישר אחרי לחיצת ctrl+t, הוא גם לא מבקש אישור לסגור את הדפדפן שיש מספר טאבים. שאני לוחץ על X למעלה, הוא ישר סוגר בלי לפתוח חלון "יש יותר מלשונית אחת פתוחה בלה בלה בלה"... מה נסגגגגגר?

    • 6 תגובות
    • 765 צפיות
  6. Started by Spirit Crusher,

    קיבלתי מספר אימיילים בג'ימייל שהעברית מופיעה לי כג'יבריש למשל : "îçëéí ìúùåáä îîê òì äöòú îçéø ùåøù îåèé" מה לעשות? איך אני ממיר את זה לעברית? תודה... עריכה : מה זה? כל המספרים האלה?! שמתי טקסט ג'יבריש [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  7. Started by yonatanph,

    צריך תוכנה לניהול סריקות עם דגש על ease of use. זה מיועד לאחותי שמחשבים זה לא הצד החזק שלה. עדיף חינמית אם אפשר. היא משתמשת בסורק עם פידר של HP ואין לי יותר מידי דברים טובים להגיד על התוכנה/דרייבר שמגיע מHP. ממש הפתיע אותי שHP הוציאו כזאת תוכנה non-user friendly.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  8. Started by TPack,

    מקווה שזה המקום המתאים. יש לי בעיה להריץ Defragmentation ו-Check Disk אני מקבל את ההודעה הבאה: http://i32.tinypic.com/4jx62x.jpg http://i25.tinypic.com/2yxfxif.jpg החשבון מסומן כאדמין ולא נראה כי יש איזה תוכנה שמפריעה לו. אם למישהו יש רעיון אשמח לשמוע. תודה

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  9. שלום רב אני רוצה לצרוב תוכן של מייל על מחשב שישנו ברשותי התוכנה שיש לי היא אווטלוק אקספרס ואני לא יודע כיצד להוריד את כל המידע השמור במייל לקבצים ואח"כ לצרוב אותם אשמח מאוד לעזרה תודה ברק

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  10. Started by Joli,

    אפשר בבקשה תוכנה להמרת סרטי DVD ל AVI שלא תפגע לי באיכות? תודה רבה...

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  11. אורח Si-Nom

    תשעמו אחי קנה Swith Fast Enthrnet [http://www.pandas.co.il/product_info.php?manufacturers_id=127&products_id=1610&PHPSESSID=53b17e0ddfcfca206afc093623454761] וכול פעם שאני מיתחבר לטורנט זה עושה לי צבע צהוב וכותב שיש לי firewall דלוק, ואותו הדבר באמיול זה נותן לי LOW ID... איך לעזאזל אני פותר את זה?

    • 10 תגובות
    • 765 צפיות
  12. אני לא בטוח שזאת לא בעיית כרטיס גרפי דווקא אבל מאד מקווה שלא. הקיצר יש לי AIW 9000 שתמיד עבד מצויין עם הדרייבר קטליסט של ATI בגירסת OMEGA או DNA. בימים האחרונים משום מה, ממש לפני הכניסה לדסקטופ אני מקבל מסך עם גרפיקה מקושקשת והכל נעצר. כשאני מסיר את הדרייבר במצב בטוח אין בעיה להיכנס למערכת בלעדיו. ניסיתי את גירסת 4.12 האחרונה של ATI עצמה וגם היא לא עובדת. מישהו יכול להסביר מה קורה כאן? בתודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 765 צפיות
  13. Started by dvido,

    שלום לכולם. התקנתי את הגירסה החדשה של firefox ומאז יש אתרים ( כמו lionetwork) שברגע שאני נכנס אליהם התוכנה קורסת. חוץ מזה היא עושה עוד כל מיני בעיות קטנות. מישהו ניתקל במשהו דומה?

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  14. אני משתמש בMaxthon 3, והחוסם פרסומות ממש על הפנים. איך אני יכול לשפר אותו?

    • 0 תגובות
    • 765 צפיות
  15. Started by elior021,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתדמה לי וירוסים במחשב למשל תגנוב את כל התעבורה ברשת, תעלה CPU , תגנוב RAM אני צריך את זה למטרות בדיקה כמובן תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  16. מה אומר ה 480 ו 360 ביוטיוב שיש שם לבחירה ?

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  17. אהלן. רכשתי מחשב חדש לפני כשבוע. הכל עובד טוב ויפה עד לרגע שאני מפעיל אמיול , מאותו הרגע נשאר למחשב בין 5 ל30 דקות עד שהוא נכבה ומפעיל את עצמו מחדש. יש לציין שהכיבוי היה קורה גם במחשב הישן (השוני הוא שזה לא היה אך ורק בהפעלת אמיול) והופיעה גם הודעה : http://img513.imageshack.us/img513/5617/dsc00349szo8.jpg מה הבעיה? תודה רבה לעוזרים. שחר.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  18. אהלן, רציתי לדעת האם יש תוכנה לכיבוי של המסך ע"י לחיצה עם העכבר על משהו, זה נהיה מעצבן כשאני במיטה וכדי לכבות את המסך צריך לקום עד אליו. אני ידוע בלפעמים לשאול שאלות מטופשות, אבל זה יקל עלי מאוד אם יש תוכנה כזו תודה!

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  19. שלום, הבעיה היא ככה: מלפני כמה זמן שהתחברתי במחשב של דודה שלי למסנגר הוא כל הזמן מתחבר לי אוטומטית אצלה, כשניסיתי להסיר אותו אז עשיתי את ה-MSCONFIG ןביטלתי אותו שם והוא חזר ואני לא מצליח למחוק אותו או לפחות להגדיר אותו שלא יתחבר לחשבון שלי מה עושים, עדיפות ראשונה ללמחוק את החרא הזה. תודה, רן. הווינדווס הוא XP

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  20. Started by slim_shady,

    מה ה Internet Explorer רוצה ממני? אני בכלל לא מפעיל אותו וכשאני מכבה את התהליך הוא חוזר כל הזמן, מה זה ואיך אני מעיף את זה בבקשה...?

    • 10 תגובות
    • 765 צפיות
  21. Started by son gohan,

    תמליצו לי על המשחק הכי טוב שעולה לכם בראש

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  22. בXP היה לי סבבה די סי.. את הקבצים שאתה אומר לו להוריד הוא כבר משכלל בכונן ומחשיב אותם כאילו הם כבר נמצאים.. עכשיו התקנתי ויסטה על כונן אחר ועדיין נשאר הXP הפעלתי משם את הסבבה די סיאז עכשיו את כל הקבצים שהוא לא גמר להוריד והוא משכלל בכונן הוא משקלל לי גם בכונן הראשי של ויסטה (הכונן שבו מותקן XP לא אותו כונן שבו מותקן הויסטה) וא זיוצא שהוא תופס לי את מה שאני מוריד בשתי כוננים וזה איזה 30G שהוא לא גמר להוריד.. וזה עכשיו מחשיב את זה 30 בכונן שבו מותקן ויסטה ו30 בכונן שבו מותקן XP.. מה אפשר לעשות כדי שזה לא יקרה.. אני מפחד למחוק את הקבצים שהוא לק גמר להוריד מאחד מהכוננים כי אז זה ימחוק לי את מה שהיה עד עכשיו.. ואז כל החלקים שהוא הוריד ממה שהוא לא גמר ימחקו.. אז מה אפשר לעשות…

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  23. יש לי הארדסיק של 200 גיגה והוא מפוצל ל3 כוננים... אני מחפש תוכנה שתאחה את כל ההארדיסק שלי בבת אחת, הכוונה היא שאני לא רוצה שכמו בווינדווס אני יצטרך לעשות כל פעם Analyze ואז Defrag לכל כונן בנפרד... אני רוצה תוכנה שעושה לכל הכוננים ביחד בפעם אחת Analyze ולאחר מכן Defrag לכולם ביחד במקום לעשות את זה באופן נפרד לכל כונן קיימת אחת כזאת? כי המובנה שיש בווינדווז ומה שמגיע עם הנורטון SUX...

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  24. Started by love-its-my-name,

    אני מחפש תוכנה שנגיד אני אוכל לשים תמונה סרוקה של המערכת השעות שלי שתעמוד בגודל דיי קטן בשולחן עבודה בפינה ושאני אוכל לסמן עליה דברים ולאחר מכן למחוק אותם בלי להתאמץ... המטרה היא בעצם שכל יום שאני חוזר מבית הספר ואני פותח את המסך פשוט לסמן בתהליך קצר נקודות על המקצועות שאני צריך להכין בהם שיעורי בית ואת הנקודות אני אסמן על אותו המקצוע שעליו יש את השיעורים ביום שאני צריך בעצם לעשות אותם. אני לא מחפש לרשום מה צריך לעשות משום שזה יפנה אותי למחברת שם הכול יתברר :-) כל תוכנה דומה תסייע! בתודה מראש!

  25. Started by oba3k,

    אני מחפש איזו תוכנה שתארגן לי את כל השירים מסודר, תאפשר העברה למגן MP3 (לא IPOD) ותמיכה בPODCASTים. יש משהו כזה?

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות

דיונים חדשים בפורומים