תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מתכוון כשמקליקים על קישור לתמונה והתמונה גדולה מדי, אז היא מופיעה בהתאם לגודל החלון ואז יש צורך להקליק עליה שוב כדי שתיפתח לגודל המקורי. איך משנים בפיירפוקס שהתמונות יוצגו בגודל מקורי?
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני מנסה להתקין את המדפסת... הנה השגיאה שהוא נותן לי : אני גם לא מצליח להוסיף את המדפסת במדפסות ופקסים. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 493 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להוצאת של כתוביות בעברית ויצירת קובץ .srt מתוך DVD או מתוך קבצי idx, sub. ניסיתי מספר תוכנות כמו subrip אבל הקובץ שנוצר מכיל מחרוזות עברית הפוכות, וכאשר אני צורב אותו הכיתוביות הפוכות. אשמח אם למישהו יש ניסיון עם חילוץ כתוביות בעברית ויכול לתת לי כיוון לפתרון (אולי אפילו תוכנה שמתקנת אוטומטית את קבצי srt לאחר יצירתם). תודה
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לכל בעלי ה - Gamepad למינהם, האם ניתקלתם בפרופיילר בעל קהילה שמציעה מגוון רחב של פרופילים למשחקים? למי שלא מבין על מה אני מדבר, יש תוכנות שיכולות להמיר מקשים במקלדת לכפתורים בשלט, ואם אני רוצה לשחק משחק מסויים במקום להגדיר את המקשים לכל משחק אני יכול להוריד פרופיל מוכן, לדוגמא ל Splinter Cell , שבו הוגדרו כבר כל המקשים לפי משחק המקור ולהתחיל לשחק. הבעיה היא שהתוכנה היחידה שראיתי במציעה מגוון רחב של משחקים היא Pinnacle Game Profiler אבל היא לא חינמית (גם לא במיול) יש את הפרופיילר של Logitech שמגיע עם הדרייברים אבל לא מצאתי משחקים חדשים בשבילו. אשמח לשמוע המלצות. תודה
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
כשאני מנסה להיכנס לדוא"ל ברשת, האינטרנט אקספלורר משלים ססמאות לשמות יוזרים מסוימים, אבל לא לאחרים, וגם לא מציע להשלים. מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
התוכנה לא פותחת קבצי PAL שפעם היא כן פתחה . יש הודעה : XXXX.AVI PINNACLE STUDIO PLUS IS NOT ENABLED FOR PAL מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
האם יש אפשרות/תוסף שאיתו אפשר ליצוא URL ALLIAS כמו שיש בAVANT? הכוונה פשוט לקיצורים שאפשר להכניס לשורת הכתובת והתוכנה תשלים את האתר. כלומר אם ארשום את הקיצור GG אגיע לwww.google.com. יש לי כמות גדולה של תמונות שברצוני להבהיר, מלשון בהיר. אני יודע שזה אפשרי עם פוטושופ, אבל זה מעיק להבהיר כל תמונה בנפרד וגם הקבצים יוצאים פי 3 מגודלים המקורי, לכן אני שואל האם יש תוכנת עריכה קלה ופשוטה שאפשר לערוך בה כמות גדולה של תמונות במקביל?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בזמן האחרון אני לא מצליח לראות את הסרטונים בYNET ובכל אתר אחר, אבל יו-טיוב אני רואה רגיל, מישהו יודע אולי מה הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש תוכנה קלה, שמציגה הכול, בלי ספאייוורים נילווים (כמו בBSP.FREE, לדוגמא), חימנית ועם ממשק נוח. MV2P לא אהבתי (מעדיף הרבה יותר את הBSP1, אבל מחפש משהו יותר טוב אם יש) תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מאיפה אני מוצא הורדה לקובץ ואיפה לשים אתזה?
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת - האם יש לכם המלצה מסוימת לגבי סוג מחשב שניתן לעבוד איתו בפוטושופ על קבצים כבדים (RAW) שמשקלם נע בין 40-100 מגה כל-אחד - בצורה הכי מהירה ויעילה ? בהנחה שמדובר ב-PC ולא ב-MAC ואין הגבלה לתקציב. כרגע יש לי מחשב "סביר" ועדיין - אני מבזבז זמן רב עד שהמחשב מסיים לבצע פעולות מורכבות. אני שואל את השאלה כי הבנתי שצריך מחשב עם רכיב מסוים כדי שיפעיל את הפוטושופ בצורה המקסימאלית (ההסבר היה, כי פוטושופ עובד בצורה אידיאלית עם מחשבים שיש להם רכיב מסוים בלבד - כי להם הוא בנוי). אמנם חשוב שיהיה כרטיס מסך סביר וטוב אבל הדגש הוא על מהירות הביצוע. בכל מקרה אודה לתשובה מהירה ועניינית, דני
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
שלום הורדתי תתכונה HIDE IP והיא שעות סורקת ולא מוצאת פרוקסי יש איזה שהיא תוכנה/דרך אחרת שאפשר להססתיר את הIP בצורה טובה והמהירה? ועוד שאלה, אם אני מדבר דרך ICQ2GO, יוכלו לזהות את הIP שלי? (מיש אני מדבר איתו בICQ) תודה!
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת - האם יש לכם המלצה מסוימת לגבי סוג מחשב שניתן לעבוד איתו בפוטושופ על קבצים כבדים (RAW) שמשקלם נע בין 40-100 מגה כל-אחד - בצורה הכי מהירה ויעילה ? בהנחה שמדובר ב-PC ולא ב-MAC ואין הגבלה לתקציב. כרגע יש לי מחשב "סביר" ועדיין - אני מבזבז זמן רב עד שהמחשב מסיים לבצע פעולות מורכבות. אני שואל את השאלה כי הבנתי שצריך מחשב עם רכיב מסוים כדי שיפעיל את הפוטושופ בצורה המקסימאלית (ההסבר היה, כי פוטושופ עובד בצורה אידיאלית עם מחשבים שיש להם רכיב מסוים בלבד - כי להם הוא בנוי). אמנם חשוב שיהיה כרטיס מסך סביר וטוב אבל הדגש הוא על מהירות הביצוע. בכל מקרה אודה לתשובה מהירה ועניינית, דני
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
איך אני עושה כתב קלאסי כזה ? זה אפשרי בפוטושופ? אם כן איך?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התקנתי משחק, אך שיחקתי פעם אחד. סתם משחק. רציתי להסיר אותו ואני לא מצליחה. יש גם תוכנה שפעם השתמשתי בשביל הפלאפון וכשאני מנסה להסיר אותה לא קורה כלום. מה עושים? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
בסוף שבוע האחרון החלטתי קצת לשחק עם תמונות מסרטים שחור לבן לצבעוני הנה שתי עבודות שבצעתי לאחרונה
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בכול פעם שאני מדליק את הוורד, המון דברים מוזרים מתחילים לקרות. לדוגמה: כל מיני חלונות קופצים, מילים ואותיות מתבלבלות, רווחים בין המילים וכל מיני שטויות כאלה. למה זה קורה, ואיך אפשר לפתור את זה? מקווה שתעזרו לי מהר. בתודה מראש, מיקי. :s05: ???
-
- 4 תגובות
- 528 צפיות
-
-
תיודעים, כשאתם מקלידים נגיד yn וכבר גלשתם לynet (נגיד) אז הכתובת המלאה מופיעה לכם מלמטה. אז לי אין את זה, ואין לי שמץ של מושג למה. איך מדליקים את זה? (יש לי Firefox 2 אם זה משנה)
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
Error 403 Forbidden Error details: Your network has been forbidden. Try download from Russian IP addresses. מה אני עושה בשביל להוריד?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כיצד או בעזרת איזו תוכנה אפשר לשמור סירטונים של - flash player 9 .... אשמח לתגובות...
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 727 צפיות
-
-
אם היו שואלים אותכם מה הייתם רוצים שהמדיה פלייר שלכם (לא חייב מדיה פלייר, זה רק דוגמה), יעשה שאף תוכנה מהסוג הזה לא עושה?.. מה הייתם מוסיפים מה הייתם מורידים וכו'..
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התקנתי תוכנות Ad-aware Professional, AVG 7.5. האם מומלץ להתקין גם תוכנת Zone Alarm?
-
- 7 תגובות
- 808 צפיות
-
-


