תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
למה שאני מחלץ קובץ זה מחלץ אותו קודם לתקיה זמנית בכונן C, ורק אז מעבירה אותו לאן שאני רוצה. לפעמים זה לוקח שנים רק העתקה כי זה לכונן אחר. אפשר להפסיק את זה? או לפחות לשנות את התקיה של הקבצים הזמניים?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
קניתי מיקרופון . . . חיברתי אותו למחשב (וכן, חיברתי אותו לחיבור הנכון) וכדי לראות אם הוא עובד פתחתי את ה-Sound Recorder של ה-Windows ולהפתעתי גיליתי שהוא לא עובד . . . יש לי לוח אם של ASUS, והתקנתי את כל הדריברים (SoundMax), אני לא יודע אם צריך להגדיר משהו בהגדרות שם (כי לפי מה שראיתי הכל נראה בסדר) או שאולי זאת יכולה להיות בעיית חומרה (המחשב די חדש, קניתי לפני חודש). אני מפרסם פה כי נראה לי שזאת אולי בעיה של דריברים / הגדרות, אם זה יתברר כבעית חומרה - להעביר. נ.ב, רציתי למחוק את הדריברים והתקין מחדש אבל הם לא מופיעים ברשימה של "הוספה והסרה" ואין שום קובץ של Uninstall בתיקיה שלהם ב-C:\Program Files\Analog Devices. למישהו יש רעיון ?
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
-
יש לי בעייה ב-UTORRENT הוא לא מגביל לי את ה-UPLOAD למרות שאני מגדיר את זה וההגדרות נשמרות אבל עדיין זה מעלה במהירות הכי גבוהה. :-\ רעיונות?
-
- 8 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שתפריד/תעתיק לי את הקול מהקליף ואז שאני יוכל לשמוע את זה בפורמט MP3 וכו' משהו מכיר ויכול להמליץ לי בבקשה על תוכנה כזאת?
-
- 7 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש את האפשרות של ה file sharing תקייה משותפת עם מישהו ברשימה. בכל אופן האפשרות נעלמה לי ורק ניתן לשלוח סתם קובץ מה קרה?? אני אציין כי החלפתי את הרשת לאלחוטית ניסיתי לעשות לפי ההוראות בעזרה אבל שום דבר כשאני לא און ליין אז באפשרויות רואים את הלשונית של file sharing אבל אי אפשר לסמן בה כלום רק ללחוץ על trableshoot וכשאני און ליין אז הלשונית נעלמת אודה לעזרה הסרתי והתקנתי שוב אבל לא עזר... הגירסא של המסנגר היא 8 וגם ניסיתי לשנות ל8.5 בטא וגם לא עזר. :s05: :s05:
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
ראיתי שאפשר לאחד אייקונים לקובץ אחד (לדוגמה בדום 3, בקובץ DOOM3.EXE יש 18 אייקונים) יצרתי כמה אייקונים בפוטושופ ורציתי לאחד אותם לקובץ אחד כמו הEXE של דום 3.. איך אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אוקיי, אז ככה.. מהיום, הווינאמפ החליט שהוא לא מנגן שירים. כל שיר שאני מנסה לפתוח, הוא פשוט מריץ אותו ממש מהר (בלי סאונד) ועושה לו עותק ששוקל כמה עשרות MB'S בכונן C. למישהו יש מושג מה הבעיה ? אשמח לעזרה...
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום לכם. קניתי לפני שבוע בבילון והייתי רוצה לדעת איך אני עושה אוו גורם לבבילון לדבר , אמרו לי שיש אפשרות כזאת שבבילון ידבר. איך אני עושה את זה? בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
כל כמה פעמים שאני מפעיל את האקספלורר הוא קורס ומבקש לשלוח הודעה למייקרוסופט! ניסיתי כבר כמה פעמים להסיר את הנגן פלאש וזה לא עזר !! מה עוד אפשר לנסות בשביל לפתור את זה?
-
- 6 תגובות
- 800 צפיות
-
-
שלום\ בדיוק כרגע התקנתי עוד זכרון ויש לי כבר את תוכנת אוורסט מותקנת המחשב איך אני יכול לבדוק בדיוק אם הזיכרון החדש התקבל? מישהו יכול להסביר לי צעד צעד? תודה
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
חברה מה המצב??? אני צריך ממדל ב3D MAX לבניית סט חלליות למשחק אשר כרגע עובדים עליו... העבודה האומנם בחינם אבל אני חושב שאם יש פה מישהו שבאמת חשוב לו עניין גיימינג ופיתוח גיימינג בארץ מוזמן להגיש מועמדות (שלחו לי פרטים שלכם בהודעה פרטית + הצגת העבודה) בסופו של דבר זה ישתלם... אם יש לכם אולי איזה מכר או חבר שיודע לעבוד בתוכנה שלחו גם פרטים שלו כל ממדל יתקבל בברכה תודה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ראיתי תוכנה שפותחת תצוגה מקדימה לעמוד הראשון של תוצאות חיפושים בגוגל ואולי גם בדפדפנים אחרים. מישהו מכיר ? יודע מה שמע? איפה מורידים?
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
לילה טוב לכולם.. אני מחפש דרך שכל השירים שנמצאתי תחת אותו אומן, או אותו אלבום באופן אוטומתי יקבלו תמונה זהה. כלומר שאני לא אצטרך לעשות את זה באופן ידני. זה נקרא תחת האיטונס כ Artwork. תודה מראש Install
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
הלוח אם הוא MSI 845 Ultra (ms-6398) אני מדגיש סאונד תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 624 צפיות
-
-
שלום, הייתי רוצה לשמוע על שמות ולינקים של תוכנות לעסקים, כלומר לקבלות שאני אוכל לשים את הלוגו של החברה ומחיר וכל השאר תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.download.com/ http://win.softpedia.com/ ניתן להוריד תוכנות ולהירשם לקבוצות דיון בנושאים שונים.
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
איזו תוכנה (בתלות ברשת ההורדות) מהירה יותר: EMULE או UTORRENT? תודה לעונים.
-
- 8 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אפשרי? יש איזה פלאג שהופך אותו לעברית? תודה. :clown:
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
דרושה תוכנת שדרוג ממערכת הפעלה ישנה לאקס-פי. דיסק ומדבקה ו/או רישיון. עמוס. 0505790621. Atgg10@gmail.com
-
- 1 תגובה
- 530 צפיות
-
-
שלום יש לי פה איזשוהי בעיה שלא הצלחתי לפתור ב word -2003 כפי שאתם רואים פה בתמונה כאשר אני לוחץ על מקש הרווח נוצרים לי מין נקודות באמצע ועוד סימן מוזר שמתווסף ברגע שאני לוחץ על enter . http://img104.imageshack.us/img104/2404/dournnj7.jpg
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש לי מלא קבצים אני רוצה להפוך אותם לקובץ ISO השאלה איך ?
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
-
יש לי 2 קבצים ISo 1 שוקל 700 ו ה 2 700 אני רוצה ליצרוב את המישחק הזה על דיסק DVD 1 אגב קוראים למישחק Prince Of Persia 1 ..יש לכם דרך להכניס 2 קבצי iso בקובץ 1 ?
-
- 6 תגובות
- 696 צפיות
-
-
uninstall לקודמים...עדכרני אותם דרך הauto update שיש שמה ובהתקנה זה אמר לי שהוא מעדכן את הקודמים ומתקין מחדש כמה ישומים....אבל עכשיו אני רואה אחרי שהתקנתי אותם שיש מספר ישומים שנשארה גם הגרסא הישנה וגם החדשה...וגם הcreative mediasoucr player נשאר לי בגרסא 3 וגם הגרסא החדשה מותקנת 5.... זה בסדר או שזה יכול ליצור קונפליטים מסויימים\סתם מעמיס על המחשב? ממש אין לי כוח למחוק הכול ולהתקין מחדש :\
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-


