עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ב-Windows XP Pro יש מודול שנקרא Remore Desktop שמאפשר להתחבר למחשב ה-host המריץ Windows XP Pro מכל מיני clients המריצים סוגים שונים של Windows, החל מ-Win98. הלקוח רואה את המסך כאילו עשה log in במחשב ה-host עצמו. למרבה הצער ל-Windows XP home אין את המודול הזה והוא ינו יכול לשמש host באותה צורה. המטרה שלי היא להתחבר מהרשת הפנימית ולא דרך אתרי אינטרנט שונים המאפשרים משהו דומה. פעם היתה תוכנה של סימנטק, PCAnyWhere שעשתה משהו דומה דרך טלפון או אינטרנט. אני מחפש תוכנה חליפית, רצוי חינמית, המאפשרת זאת דרך ה-intranet. תודה

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by TrancEnergY,

    משום מה העברית שלי הפוכה בדפדפן החדש "ספארי" האם אפשר לתקן את זה ?? תודה.. מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  3. שלום... יש לי בעיה כלומר הוטלה עליי משימה מההורים שלי למצוא תוכנה שתחסום אתרי פורנו... פשוט יש לי אח בן 15 וחצי שניכנס לאתרים הללו ולמרות שהוא אומר שהוא לא ניכנס אם אני עושה בדיקה בקבצים הזמניים בדיסק קשיח אני רואה שכן... אז זה או שיש תוכנה כשאת או שפשוט ייאלצו לנתק את המחשב כלומר קצת בעייתי כי זה המחשב של כול האחים שלי (לי יש את שלי אישי) יש תוכנה כזאת? משו חזק אבל שיחסום....אין לו מושג בתוכנות ככה שאני יוכל להתקין אותה ולהחביא אותה והוא לא יידע....פשוט לא ידוע לי על תוכנה כזאת ולא מצאתי משהו דומה... תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 700 צפיות
  4. Started by HeaT-SinK,

    שאני גורר קובץ מהשרת דרך הסמארט-FTP למחשב שלי במקום הקובץ נגררת (בעצם נוצרת) תקייה בשם SFTPDROP. איך אני מתקן את זה?

    • 2 תגובות
    • 509 צפיות
  5. ב task manager מה המשמעות של ה image name שנקרא system (בלי exe) והוא יושב כמובן תחת system ב user name? באופן מוזר, כשאני משאיר את המחשב דלוק יותר מיום אחד רצוף, הusage עולה ומה שמשפיע זה בעיקר קפיצות וחוסר יציבות של הsystem הזה.. זה גורם לכך שאני אפילו לא יכול להריץ קבצי מוסיקה בלי שהם יתקעו כל הזמן..חוץ מאימיול אני לא מריץ ישומים רציניים. המעבד הוא e6600 ו2G זכרון תודה!

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  6. יש לי בעיה יש איזה סימן מוזר כזה כמו q כזה שאי אפשר למחוק אותו והוא נמצא בכל ורה שאני כותב. בעיה שניה היא שאני לוחץ על רווח הוא עושה לי נקודה כזאת. זה אולי משהו בהגדרות אבל סרקתי את כולם ואין לי מושג מאיפה זה בא..

    • 7 תגובות
    • 583 צפיות
  7. Started by milo,

    מערכת הפעלה XP SP 2. הסרתי התקנה של office pro 2003 לפני כמה שבועות. התקנתי מיד אח"כ office enterprise 2007. הגדרתי חשבון שלי מנענע שעבד בסדר. אתמול החלטתי להוסיף פרופיל משתמש. יצרתי שני פרופילים כשאחד מהם מחליף את פרופיל ברירת המחדל (מחקתי את פרופיל outlook) ושבפתיחת התוכנית אתבקש לבחור את הפרופיל. מיד אח"כ נכנסתי עם הפרופיל שלי ועם הפרופיל השני באופן רציף. לאחר בדקתי בתהליך יצירת הפרופיל מה קורה כאשר לא מבקשים להגדיר ידנית אבל לא השלמתי תהליך זה אלא חזרתי אחורה וביטלתי אותו. לאחר מכן בפתיחת ה outlook אני מקבל 4 פרופילים כשכל אחד בעצם מוכפל. ניסיתי לשנות את שם ה PST ואפילו למחוק את התיקייה של ה PST. בסופו של דבר יש לי שני פרופילים שונים שאני לא יכול למחוק אותם בגלל שגיאת…

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  8. Started by ben_amitai,

    שלום, לאחרונה הנרו 7 עושה לי בעיות מעצבנות וזה לא פעם ראשונה אני צריך תוכנה אחרת לצריבה יש לכם המלצות? חוץ מנרו6....

    • 7 תגובות
    • 709 צפיות
  9. Started by Oranili,

    הורדתי את גירסת ה64BIT של FIREFOX והוא כותב לי file is corrupot למה זה ? תודה

    • 6 תגובות
    • 673 צפיות
  10. Started by TaMiRn2,

    באמת שכבר חיפשתי בגוגל לא מצאתי... אין לי עליו עוד פרטים חוץ משרשום עליו גם labelflash תודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  11. בטעות נכנסתילהסר/תוכנות כדי לפנותמקום בכונן C ומחקתי משהו שאינני זוכרת מהו בדיוק הסמל של התוכנה היה נדמה לי דמות של איש ועכשיו יש לי בעיות באינטרנט . חלקמהמידע אינו מופיע למשל מבזקים בYNET או פרסומות ובמקומם מופיע חלוןריק עם X אדום ויש אתרים שאינני יכולה להכנס אליהם מה עושים??? זקוקה לעזרה דחופה .... מהדעתכם :lamer:

    • 6 תגובות
    • 634 צפיות
  12. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  13. Started by -JustMe-,

    Shalom! I cant write in hebrew cuz its new computer... i wanted to ask- what is the best and recomended AntiVirous today? and where i cant get it from? Thank You!

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  14. האי מיול שלי הוא בגרסת 4.7 ומוריד על 60-80 איך משחקים עם ההגדרות כדי שיוריד מעל 100? מוריד לי נורא לאט תודה (מקווה שמותר לשאול שאלות בפורום על אי מיול) אני לא שואל שום דבר על אילו תוכנות או משחקים או סרטים להוריד רק איך לשנות את ההגדרות שיעבוד יותר מהר

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  15. אני רוצה לשמור סרטי פלאש שיש באתרים למחשב שלי

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  16. Started by TroubleBoy,

    אני שבוע משתמש בה, ואני לא מכיר את כולה. 1. קודם כול, היא ברפתית, איפה משנה שפה?2 2. תראו את הסרטון הבא - http://www.youtube.com/watch?v=J_KTH89BdcM א - איך אני יכול לערוך ככה? שיהיה כזה חתוך בכול מיני מקומות...? בסרטונים שלי,לפני כול סרטון אני כותב- Zion Guetta Present האם זה רשמי מדיי? והאם זה מתאים? כי אני לוקח מטריילרים של משחקים קטעים עורך, ום מוזיקה.. ואז בתחילת הסרטון זה כתוב.. האם זה מתאים? או שכדאי לי לכתוב משהו אחר שם? כדאי לי לכתוב פשוט רק בהתחלה - edited by zion guetta ? מה כדאי לי? זה אחד הדברים המציקים לי ביותר בסרטונים. ( כי אני רוצה שידעו שזה שלי ), קרה פעם שאמרו שזה לאא שלי.. חשבו שזה סתם סרטון שהעליתי.. וגם - --- אני תמיד שם תמונות, שבתמונות כתוב עליהם …

    • 0 תגובות
    • 474 צפיות
  17. Started by vic1234,

    יש לי תדפדפן SAFARI ותתוכנה QuickTime וכל פעם שאני מנסה להוריד שיר אז זה פותח אותו בתוך האתר וישר מפעיל אותו דרך QuickTime באתר איך אני מבטל את זה? ככה זה גם היה לי בFIREFOX אז זה לא קשור לדפדפן

    • 3 תגובות
    • 745 צפיות
  18. היי, בעת פתיחת ה - Live Messenger יש את המקום בו כותבים את שם היוזר שלך, יש לי שם רשימה של אנשים שהתחברו אך אני רוצה למחוק אותם מהרשימה ושרק היוזר שלי יהיה ברשימה זו. איך זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  19. Started by Jeka90,

    ב- ICQ 6, איך אפשר לדעת כמה זמן מישהו היה בסטטוס "לא נמצא"? באייסי 5 ההיתי מעביר את העכבר על שם של מישהו והיה מופיע לי כמה זמן הוא היה "לא נמצא". מתי בערך יוצא ICQ 6 בעברית? תודה.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  20. יש לי שיר במחשב והוא מתנגן בצורה שכאילו המהירו אותו, איך אני מאיטה אותו?

  21. Started by ilia121,

    אהלן, אני מחפש תוכנה שתעזור לי לקטלג ולסדר את כל ה-ID של ה-MP3 שלי על המחשב. בנוסף אני רוצה שהיא תדע לחבר את כל האלבומים ביחד כך שלכל MP3 יהיה את אותו המידע של האלבום עליו. אשמח להמלצות, תודה!

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  22. Started by לוח שנה,

    איך מתקינים את התוכנה?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  23. Started by Danihell,

    יש לי תרגומים שאני רוצה להכניס לתוך הסרטים ככה שאני יוכל לראות אותם עם התרגום בDVD. ניסיתי להשתמש ב VirtualDubMod אבל כל פעם שעסיתי עריכה כלשהי לסרט האיחות שלו ירדה משמאותית באיחות של הסרט. בגדול התוכנה ממש טובה אבל זה בעיה סרט אם טרגום אבל באיחות חרא. אם משהו יכול להצביע על הגורם שמביא לירידה באיחות או לחלופין לתת הצעה לתוכנה אחרת אני יודה מאוד. תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 894 צפיות
  24. Started by boogie,

    התקנתי את התוכנה לפני כמה ימים וכשאני נכנס לאתר Atraf.co.il הוא לא מאפשר לי לדפדף בין תמונות עזרה בבקשה...

    • 13 תגובות
    • 873 צפיות
  25. אני צריך תתוכנה PDFCreapor שתומכת בויסטה מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 533 צפיות

דיונים חדשים בפורומים