תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תמיד עיצבן אותי שאני בא לשורת הכתובת של הדפדפן ומתחיל להקליד את הכתובת, לוחץ אנטר ומסתבר לי שהקלדתי את הכל בעברית ואז אני מקבל איזה דף חיפוש בגוגל שמן הסתם לא מוצא כלום. (נניח שניסיתי להיכנס לנענע הקלדתי '''ץמשמשץבםץןך לוחץ אנטר ומקבל את הדף הזה). בקיצור נמאסה עליי התופעה והחלטתי לשים לזה קץ. התוסף הבא הופך את האותיות העבריות לאנגלית כאשר לוחצים אנטר(זה קורה כמובן רק ב-AdressBar) הורידו את הקובץ טקסט. שנו את הסיומת שלו ל-xpi, גררו אותו לפיירפוקס ותתקינו כרגיל. התוסף מבוסס על תוסף שעשה איזה רוסי בשנת - 2003 ככה שהיא אמורה לעבוד בסדר אבל בכל זאת אם יש בעיות או הצעות אני אשמח לשמוע [attachment deleted by admin]
-
- 29 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
כבר ניסיתי של סימנטק - אין תמיכה בויסטה עדיין. אלא אם כן יש גירסא שאני לא יודע עליה. ניסיתי את התוכנה של PARAGON - אבל יש שתי בעיות: 1. בווינדוס עצמו הוא לא יכול לבצע את חילוק המחיצה - בגלל שהכונן בשימוש (מותקן עליו הווינדוס) 2. גם אחרי ריסטרט לווינדוס הוא מודיע שיש בעייה בהפעלת התוכנה (לפני העלאת מע' ההפעלה - בדומה לתוכנה של סימנטק) יש עוד אופציות שמישהו מכיר או תוכנות נוספות? תודה על העזרה, מוטי.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני בונה אתר לבית הספר ואני צריך שבתוך איזשהי תמונה להכניס קובץ EXE שהוא בעצם קובץ כניסה לאתר או משהו כזה (המנהל הסביר לי משהו לא ממש הבנתי) ובקיצור אני צריך שכשמישהו נכנס לאתר ורואה את התמונה יהיה בתוך התמונה קובץ EXE . אני יודע שזה אפשרי רק שחכתי איך עושים את זה.. או אפילו יותר טוב-איך אפשר לעשות שמישהו יכנס לאתר זה יוריד לו אוטומטית קובץ EXE .(אפילו אם דורש אישור) תודה רבה רבה!
-
- 8 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום, קניתי לפני זמן קצר Kaspersky Internet security 7 ויש לי 2 בעיות: 1. האתר הוא של הראל בית השקעות http://www.harel-cap.co.il/hareltrade.asp כאשר אני לוחץ על כניסה למערכת החלון נפתח לחצי שניה וסנגר מייד! הוספתי את האתר לאתרים הבטוחים וזה לא עוזר, כמו כן הכנסתי את ה Kaspersky Internet security 7 למצב "המתנה" וניסיתי לפתוח את האתר וללא אועיל. 2. כאשר אני פותח אתרים מסויימים לדוגמא האתר בקובץ המצורף האתר נפתח וה Kaspersky Internet security 7 חוסם אותו גם פה הגדרתי את האתר כאתר בטוח וזה לא עוזר אך כאשר אני מעביר את Kaspersky Internet security 7 למצב המתנה אני יכול להיכנס לאתר. מה עושים?!? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש את התרגומים הולכים ככה: {1029}{1064} טקסט {1069}{1134} טקסט ואני צריך להמיר אותם לפורמט שנכתב ככה: 3 00:01:10,003 --> 00:01:13,336 טקסט 4 00:01:17,410 --> 00:01:18,604 טקסט תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
משהו פה יכול אם בא לו כמובן להכין לי מדבקות יפות לאופנוע, יש לי אופנוע מסוג DR350 עכשיו צבעתי אותו בשחור כולו, בלי שום מדבקה, כל ניידת אומר לי לעצור בצד........... עכשיו כל מדבקה יפה שתכינו בפוטושופ אני ידפיס את זה והולך לבית דפוס, יצלם את האופנוע וישלח את זה לבחור המוכשר =] תודה מראשש *(זה לא האופנוע שלי אבל דומה אחד לאחד אותו סוג אותו חברה אותו שנה אותו צבע רק לא אותו אחד) [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, חג שמח - it's been a while :-* מישהוא שמשתמש באתר (deviantart.com) יכל להסביר לי איך להציג תמונת"פריוויו" לעבודות בעמוד שלי במקום תמונה מוקטנת של העבודה עצמה? שניר.
-
- 5 תגובות
- 997 צפיות
-
-
לאחר שימוש דיי ממושך (ונטול בעיות כלשהן) נשברתי והחלטתי לעבור לoutlook2007 (תאימות ...אין מה לעשות) איך אני מעביר את כל החשבון שלי (דואר , רשימת אנשי קשר , כל התקיות ..) מת'אנדרבירד לoutlook?
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה,אם למישהו יש הזמנה לאחד מאתרי הטורנט בבקשה שישלח לי!אני יודה לו מראש הנה הכתובת: evy1000@walla.co.il
-
- 8 תגובות
- 834 צפיות
-
-
איך אני עושה לייטסכרייב יש לי צורב מתאים ודיסקים מתאימים איך אני עושה זאת? אם איזה תוכנה?
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
הייתה לי את אותה הבעיה פעם, בגלל זה התחלתי לעבוד עם AVG. אבל בגלל חוסר יעילות, חזרתי ל-NOD32, וההתנגשות עם הביטורנט כמובן חזרה. אז כל פעם שאני מפעיל את הביטורנט (BITTORNADO), התוכנה נתקעת אחרי 4-5 דקות בערך. את גרסת הביטורנט אני לא מתכוון לשנות, אז יש דרך לסדר את הבעיה או ששוב צריך למחוק את ה-NOD32 ולנסות אנטי ווירוס אחר?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
היי השתמשתי במדיה פלייר כבר הרבה זמן, אבל לפני כמה ימים התוכנה התחילה לעבוד ממש בכבדות. זה אומר שאם אני מצמצם אותה לשורת המשימות (במצב של הסרגל כלים) לוקח זמן עד שמופיע השם של השיר בעוד שמקודם זה נפתח בשניה. יש למישהו עצות לפתור את הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
יש לי בעיה משונה בכל הנוגע לניגון קבצי וידאו. כאשר אני מפעיל את המחשב אני מסוגל לראות קבצי וידאו כרגיל אך כעבור כמה שעות כאשר אני מפעיל את אותם קבצי וידאו משום מה אני מקבל מסך שחור ומדיי פעם הבהובים כחולים בזמן שאת הסאונד אני כן יכול לשמוע. יש לי VLC וווינדוס מדיה פליר 11 ואני משתמש בקודקים של K-Lite. השתמשתי גם בחבילות קודקים אחרות ועדיין הייתה את אותה הבעיה. יכול להיות שהמדיה פלייר מתנגש עם ה VLC או משוה בסגנון ? אשמח להצעות. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
בכל פעם שאני מעלה את המחשב הוא מנסה למצוא לו דרייברים מתאימים. בפעם הזו שהתקנתי את הוינדוס הורדתי דרייברים חדשים לכל ההתקנים. עדכנתי את הביוס, הורדתי את דרייבר הצ'יפסט האחרון ללוח האם ויש לי דרייבר מעודכן לכרטיס המסך. למישהו יש מושג למה זה קורה? זה המפרט של המחשב: Intel Pentium D 2.66GHz 2X1M Cache 805 Dual Core 533MHz 775 Box 710 SKYPC Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Motherboard Palit ATI RX1600PRO GOLDEN Twinmos 512MB DDR-II DDR 533 Memory *2 Westren Digital 160 sata Creative Audigy 2 value
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ניסיתי עם תוכנות- daemon tools, winiso, isobuster ועדיין לא הולך... דיימון מזהה את הקובץ לדוגמא, אולם פה זה נגמר... מה לעשות???? תודה!
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
לאחרונה נדמה שהרשת התמלאה בפרסומות מזן חדש, שלא נחסמות ע"י חוסמי הפופ אפ הרגילים. מדובר בטקסט עם קו תחתי כפול, שכאשר העכבר עובר מעליו, עולה פרסומת. מדריך זה מראה איך להיפטר מהפרסומות האלו אחת ולתמיד! http://hofshi.blogspot.com/2007/10/blog-post.html
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
כרגע יש לי נוד32 ו AD-AWARE לא מספיק לי.... איזה מהאנטי ווירוס הבאים הכי עדיף??.. AVG Anti-Virus v7 5 472-DVT Symantec AntiVirus Corporate v10 1 6 6000-ZWTiSO Kaspersky Anti-Virus v7 0 0 125 WinAll-DEC0DE Kaspersky Anti-Virus v6 0 1 411 WinAll-TWK אין לי מושג ואני חייב עזרה!!!!!!!!!!!! :kopfpatsch: תודה מראש.......
-
- 8 תגובות
- 751 צפיות
-
-
לא ידעתי בדיוק איפה לכתוב את זה, אז אם יש פורום יותר מתאים אפשר להעביר מצאתי איזה טפט לשולחן העבודה בשני אתרים שונים - http://fc03.deviantart.com/fs9/i/2006/143/2/c/Picasso_Glass_by_dimage.jpg http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/00792_picassoglass_1920x1200.jpg זו בדיוק אותה תמונה ואותה רזולוציה. מה שאני לא מבין, זה למה באתר אחד הגודל של הקובץ הוא 531.87KB ובשני 675.44KB? איך זה הגיוני?
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
אני מתכנת מתחיל ודרושה לי תוכנה נוחה וקלה לתכנות C++. איזו תוכנה לדעתכם היא הכי נוחה?
-
- 1 תגובה
- 469 צפיות
-
-
יש לי כמה דיסקים מקוריים בבית, ואני רוצה להעתיק אותם למחשב, אבל אי אפשר לעשות העתק הדבק. משהו מכיר תוכנה ?
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני רוצה לפתח תמונה מסרט משפחתי. הסרט ב AVI אם אני לא טועה. אני צריך המלצות על תכנה בשביל זה כי אני לא מכיר... אם יש חינמית זה יותר טוב. תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
האם קיימת איזשהי תוכנה שלאחר נאמר שעה של עבודה על המחשב מעלה את מסך הlog on ומבקשת ססמא?
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להפעיל DUAL BOOT במחשב, שלא התאפשר לי בגלל שהתקנתי LINUX ורק אח"כ WINDOWS. בקיצור, כרגע המצב הוא שיש לי כונן אחד עם ווינדוס שפועל ואני לא רוצה לגעת בו (יש בו חומר חשוב מאוד ואסור לקחת סיכונים), ואחד עם לינוקס שלא פועל. אני רוצה להתקין תוכנה שתעזור לי לעשות DUAL BOOT. שמעתי שGRUB יכולה לעזור, איך זה פועל? פשוט מתקינים על WINDOWS וזה יפעל? זה לא יפגום במערכת WINDOWS הקיימת? **למרות הקשר של הנושא לפורום LINUX, מצאתי אותו יותר מתאים לפה, כי לא מדובר רק בLINUX. אם זה לא מתאים לפה אשמח אם תעבירו.
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-


