תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי.אני גולש בדפדפן של פיירפוקס. לאחרונה אני מנסה להכנס לאתר torec.net אך גוגל נראה שלא מאפשר לי בטענה שהוא אתר תקיפה מדווח. משהו נתקל בדבר הזה ויכול לעזור לי לפתור את זה?(מקווה שהגעתי לפורום הנכון) [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום. השמע בנגן זה הוא חלש גם כשאני מגביר את הווליום . אבל למשל רעשי הקרע שמסביב אם זה שיר או מרדפי מכוניות ויריות נשמעים הייטב. רק הדיאלוגים חלושים. האם זה בעיית קודקים בנגן? מה הפיתרון.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
מדובר על מחשב נייח עם XP מופיע לי פרוסס שנקרא RFBAgent.EXE אשר תופס 90% משימוש מעבד. כאשר סוגרים את הפרוסס הכל תקין , מישהו יודע איך מסירים אותו לצמיתות.? תודה מראש שי
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
יש לי אימייל ביאהו שאני רוצה להגדיר ב-Pidgin. איך אני עושה את זה? מה אני צריך להגדיר? שאלה נוספת: האם באמצעות האימייל הזה אני יכול לדבר ב-Pidgin עם מישהו שיש לו MSN Messenger, ואם כן אז איך אני עושה את זה?
-
- 10 תגובות
- 849 צפיות
-
-
מישהו בבקשה! אני חייב עזרה דחוף! ביום שני 10.3.08 בערב הפסיקו לעבוד לי כל התוכנות הגנה על המחשב. ESET NOD32 Antivirus (הגרסה המלאה) - קופצת ההודעה "Error communication with kernel" CCleaner (הגרסה האחרונה) - לא עולה בכלל Ad-Aware 2007 (העדכון האחרון מיום שני 10.3) מאז זה רק לא מעדכן Spybot - Search & Destroy (הגרסה האחרונה) - קופצת ההודעה "C:\Program Files\ Spybot - Search &Destroy\SpybotSD.exe אינו חוקי ביישום Win32". אלה העיקריות. אני חייב עזרה דחוף! היה איזה וירוס מיוחד באותו היום? ??? זה מחשב חדש ויש לי כמויות של עבודה עליו. תודה מראש לכל העוזרים! TMRider
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להתקין את גרסת 2011 של avg free antivirus, לאחר החילוץ האוטומטי של הקבצים שמתבצע אני מקבל מסך שנתקע על please wait לכמה שניות טובות ואז פשוט נעלם ולא קורה כלום (צירפתי צילום מסך). אני משתמש בwin7 32 bit וזה קרה לי גם במחשב שלי (שהיו בו גרסאות קודמות של avg שכמובן הסרתי לפני) וזה קורה לי גם במחשב עם התקנת win 7 חדשה לגמרי [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
אין לי קירור במחשב שלי אבל עם זה הפיטרון לבעיייה אז אני יקנה כמה עולה קירור לכל המחשב??? ואיך אני בודק את רמת החום של המחשב שלי??
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
איך גורמים לטריליאן להפסיק לתת לי הודעות מטומטמות בסיגנון של - *** NOTE: This user is offline. Your messages will be received when he/she logs into ICQ. מדובר בגרסה 3.0 פרו
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
כשאני לוחץ על אפ-דייט זה לא מעדכן לי משום מה, כלומר, כתוב Scan for updates וככה זה נשאר.
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום לכם. רציתי לדעת אם יש איזה שהוא תוכנה ב win xp pro שאני יכול לשלוט על מחשב מרוחק ( למשל חבר שלי). אם יש איך אני מתפעל אותה? ואם יש בכלל תוכנה שאני יכול להוריד והיא עושה את אותה העבודה. בתודה מראש בר לוי!!!
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא את התוסף הזה שמתאים לגירסאת הבטא.. די מעצבן לעבוד בלעדיו.. אבל דבר אחד שלא אהבתי זה שלא עבד בו הקיצורים באותיות בעברית לדוגמא gg או עע שיוביל לגוגל..
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
פתאום אני א יכול לנגן קבצי וידאו מסוג mpg.* או mpeg.* לא רק במדיה פלייר אלא גם קזהה וכל שאר התכונות... משום כך גם ה"מצלמת-אינטרנט" שלי לא עובדת... הצילו!! נ.ב יש לי windows xp home שניגן (בעבר...) קבצי וידאו...
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם! אני צריך את ה=photoshop בעיברית ואני פשוט לא מוצא מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול לימצוא אותה? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אני מנסה ימיםםםםםם להעיף את ה-antivir דרך add/remove אך אני מקבל הודעה cannot load master resource אשמח לסיוע.
-
- 7 תגובות
- 849 צפיות
-
-
איך אני יכול לקודד מחדש קובץ AC3 ככה שאני אוכל להגביר את הסאונד ? ניסיתי המון תוכנות אבל אף אחת לא עבדה לי . מישהו מכיר תוכנה טובה שעושה בדיוק את זה ?
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
כאשר לא מחקתי את הווינדוס הישן.
-
- 9 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני כבר יומיים מנסה לתקן בעיות בדרייברים שנגרמו מסקטורים פגומים וכשהגעתי לדרייבר של הchipset: INF_allOS_9.1.1.1014_PV זה עושה לי את השגיאה הבאה: ואני כבר משתגע מזה!! אני כבר לא יודע מה לעשות...ואשמח אם מישהוא יוכל לעזור לי הנה השם של הלוח אם שלי: Intel Montpelier DQ35MP ואגב ניסיתי לעשות system restore וזה לא עזר, וזהו הדרייבר הכי עדכני. הנה הלוג שהתוכנה יצרה אם זה יעזור למישהוא..: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום לכולם, שדרגתי את המחשב הנייד שלי לוינדוס 7. כעת כשהכנסתי לחריץ ה-USB את מקלט הטלויזיה הWINDOWS לא הצליח להתקין אותו. בWINDOWS VISTA זה היה מתקין מצוין והייתי צופה בתוכנה שנקראת blazedtv בערוצי הטלויזיה (10,11,22,99,33). צריך בבקשה דרייבר להתקן הזה, בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
צריך שתתמוך בntfs ושתעבוד בווינדוס רצוי חינמית (לא partition magic)
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
למשל השיר הזה http://www.youtube.com/watch?v=Xx8HwFpxv54 כלומר לקחת קובץ סטריאו לצרף לו תמונה ועל ידי זה יהפוך למעין קליפ תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אחרי שמחקתי את התוכנה הפורטים נחסמו, הפירוול שאני מתשמש עכיו הוא של וינדוס XP בראטור הם פתוחים. מה הבעיה.? ד''א תמליצו לי על פירוול אחר כמו שצריך ולמה דווקא אותו (ניסיתי את זון אלרם פרו - עשה בעיות , האיט את האינטרנט) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
היי לכולם אני משתמש במחשב נייד של טושיבה מעבד intel core 2 duo t5250 עם ג'יגה זיכרון אמור להיות נחמד ומהיר במיוחד אם זה לשימוש של אינטרנט בלבד הבעיה שלי היא כזו 1.המחשב עצמו איטי בטירוף שאני לא מצליח להבין למה , לא אינטרנט אלא המחשב 2.אני גולש עם דפדפן של MAXTHON והא היה סבבה ומשום מה הוא נהיה איטי ברמות שבא לי לצרוח 3.שאני מנסה לגלוש עם אינטרנט אקספולורר הוא מציג לי הודה כזו ולא פותח לי דפים Internet Explorer is currently running without add-ons ב ב ק ש ה תעזרו לי לפתור את זה אני יוצא מדעתי תודה
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אני צריך לעשות update query שמוסיף 50 שח לכל החשבונות אך אני עושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
הבנתי שדרך התוכנה הזאת אפשר לשחק משחקי מולטי פלייר (אני צודק??) אפשר לשחק באינטרנט או שזה דרך מספר איי פי ואז זה עם מישהו מסויים?? איפה אני מוצא אותה??
-
- 5 תגובות
- 849 צפיות
-
-
היא מותקנת ואני יודע להפעיל אותה, לא ראיתי שום שינוי בגלשן, ואני לא מבין בדיוק מה טיבה. אשמח לקבל עזרה. בקיצור: א- מה זה עושה? ב- איך מפעילים את זה?
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-


