עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אז ככה, היום בבוקר ההודעה קפצה והמשיכה לקפוץ כ 10 פעמים ברצף עד שנעלמה ל 5 דקות ושוב חוזר חלילה. איך אני נפטרת ממנה או יותר טוב פותרת את הבעיה? הרי ההודעה: אני פשוט לוחת CANCEL איזה 10 פעמים עד שהיא לא חוזרת אבל 5 דקות אחרי היא שוב פעם קופצת.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by pavel19,

    היי חברה שמעו אני לא מצליח לפתוח קבצי pdf למרות שהורדתי אותם למחשב, וכשאני פותח אותם מופיע חלון ובו כתוב אם אני רוצה לפתוח או לשמור את הקובץ. וכשאני לוחץ על פתיחה מופיע לי עוד פעם אותו חלון וככה בלי סוף תעזרו לי בבקשה תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by JHONLEV,

    מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל לצייר סקיצה של מארז ! שתיהיה מקצועית

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by roi777,

    איך אני מוסיף קובץ פלאש בוורד? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by moshehason,

    שלום, איך אני יוצר אפקט של קריעה בפוטושופ ? תודה לקוראים moshe

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Wingedbull,

    אחרי שאני מתחבר לצ'אט, ולאחר מכן רוצה לעשות ריפרש, זה מראה כאילו אני מנותק ואני שוב צריך להתחבר. כמו כן, גם נוטיפיקיישנס וכו' קצת בדילאיי. בעיה בדפדפן או בפייסבוק? שכחתי לציין, דפדפן פיירפוקס גירסאת 3.6.12.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by lee.,

    אני משתמש ב Firefox/2.0.0.14 לאחרונה שמתי לב שהדפדפן נוטה לעבוד ממש לאט, ולהשתמש בכמות עצומה של זיכרון. כרגע למשל, עם שלוש חלוניות פתוחות, ובאף אחת מהן לא משהו מסובך מדי (YNET, גוגל וHW) הוא צורך 170,000 K, ואני לפעמים מוצא אותו עושה שימוש בלא פחות מ 540,000K . לפעמים זה קורה אם אני משאיר אותו לבד פועל שעה, אני חוזר ומגלה שהוא תפח לממדי על. מישהו יודע מה יכול לגרום לכך? לא זכור לי שבעבר היה לו קטע כזה, ואף תוכנה אחרת לא מתקרבת לעולם (כולל IE) לצריכת הזכרון הזו. אולי אגב, זה קשור לאינטרקציה גרועה שלו עם אדובי רידר? כי לפעמים כשזה קורה גם האדובי עושה בעיות משלו (עוצר לי את כיבוי המחשב בכל מיני הודעות). אשמח אם מישהו נתקל בתופעה, ופתר אותה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by dids22,

    אני רוצה למחוק תוכנה אחת אבל לגמרי שלא ישאר קובץ אחד שלה איך עושים את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by aviram20,

    היי המפרט שלי בצד מחשב מאוד חזק בישביל אינטרנט. ואני לא מבין למה הוא לא עושה את זה כמו שצריך. חלונות ויסטה 64 ביט. וחבילת שירות 2 אקספלורר מעודכן והוא בקושי טוען דפעם לפעמים יוצא מהם לפעמים לא מצליח להתחבר יש לי ראוטר חדש ותקין של אסוס , מהירות גלישה 2.5 והאמיול פתוח.. (הוא משפיע משמעותית ? |) מה עושים? עם איזה דפדפן כן להשתמש? ומזה ההודעה הזאת מהאקספורר בכלל .|? [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by shevah,

    שלום לכולם, בעבר הרחוק השתמשתי ב AD AWARE אבל הכלי שלהם התדרדר ועברתי לSPYBOT. מזה זמן רב הSPYBOT לא מצוא אצלי במחשב שום כלי זדוני, אני זוקף זאת לטובת הקספרסקי. אבל אני מרגיש שגם הכלי הזה לא עודכן שנים רבות (עכשיו עובדים על גרסה 2) ומחפש כלי נוסף. מצאתי ביקורות ישנות למדי ואני תוהה אם אתר מכובד כלשהו עשה ביקורת מקיפה. תוכלי להפנות אותי לכלי שמוכח ביעילותו או לחלופין ניצח בהמון מבחנים? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by iakovl,

    אני משתמש בBAT mode con codepage select=1255 dir %1 /b /s > f:\anime-list.txt בשביל ליצור רשימות מעודכנות למצב האנימה שלי (טוב במקרה של צורך לשחזר) רציתי לדעת איזה עוד פרמטרים אני יכול להוסיף לרשימה הייתי רוצה להוסיף גודל ותאריכים אם זה אפשר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. שלום! הורדתי מהMULE קובץ RAR מסוים בעל משקל של מספר מאות מגה. הקובץ אמור להכיל בתוכו שירי MP3. כאשר אני לוחץ עליו לפתיחה,הוא מציג לי הודעת ERROR שבה נכתב שהארכיב שלי הוא או בפורמט לא ידוע או ניזוק. האם יש לי אפשרות כלשהי להוציא מידע מהארכיב הזה? לפחות את מה שלא ניזוק. תודה רבה! נ.ב סתם למען הסר הסר ספק,אין שום דבר לא חוקי בהודעה הזאת. :

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Chamuelm,

    אז ככה - אני מחפש מאיץ הורדות שיתמוך בהורדת רשימה של לינקים עם פרימיום מהאתר Hotfile ניסיתי כבר DAP ו IDM... א"א להוריד רשימה אלא קובץ קובץ - וזה נהיה סיוט כשמורידים 60 לינקים תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by shauli,

    שלום לכולם. יש לי שתי שאלות, אחת בקשר לאנטיוירוסו אחת בקשר לאנטיספייור. א.בהנחה שאני מעדכן כל הזמון את האנטיוירוס שלי, avg, הוא ישאר גם בשנה הבאה טוב נגד וירוסים? או שזה כמו נורטון וכ'ו, שכל שנה מוציאים גירסא חדשה וצריך להוריד אותה? ואתם יכולים להמליץ לי על איזה אנטיוירוס חינמי יעיל וטוב אחר, חוץ מה avg ? ב.נגד תוכנות ריגול וכ'ו, יש לי את התוכנה AD- awere SE personal . האם התוכנה שומרת על המחשב גם כשלא רואים אותה פועלת? או שאפשר רק לסרוק איתה? נ.ב איזה עוד תוכנות אבטחה אני צריך? יש עוד דברים חוץ מהאנטיוירוס והנגד אדוור הזה שצריך? בתודה, שאולי

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Cereal Killer,

    אהלן, אני מנסה לנגן 720P ו1080P על הנייד (מפרט בצד) ומשום מה כאשר מחובר מסך שני הסרטים קורסים/נתקעים ולפעמים תוקעים את המחשב/מתמלאים ריבועים והצבע מתעוות ואז אחת התופעות הקודמות מופיעה, ניסיתי עד כה עם VLC ו MPC-HC, יש למישהו רעיונות?

  16. Started by thegame998,

    יש לי דיסק קשיח (WDC WD800JB-00JJC0) שקניתי והתקנתי לבד עכשיו אני רוצה לעשות מחיצה (דרך PartitionMagic) אני לוחץ על לעשות מחיצה זה לא נותן לי לעשות מחיצה עם יותר מ7 MB עכשיו שמתי לב שיש לכונן מחיצה של 7 MB נעולה עכשיו יכול להיות שצריך את זה או שאם אני ימחוק את המחיצה יכול לקרות משהו ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by 3pac,

    אני ממש לא יודע מה לעשות , ואני מקווה שתעזרו לי . בהתחלה קופץ לי הודעה כזאת : ואז האינטרנט לא פעול (יותר נכון רק הדפדפנים , המשחקים וכל פועלים): עכשיו בשביל שזה יפעל ,אני עושה ככה : מוציא תקובץ מהתליכים: מוחק אותו : ואז זה פועל ... הקובץ שעושה תבעיה (עכשיו קוראים לו GniGGg.exe) נקרא כל פעם בשם אחר . ועד בעיה : יש לי ראוטר , וכשאני רוצה לעשות "repair" זה כותב לי ככה : (ראוטר RG60G של MSI ) הוירוס הזה אצלי כבר שבוע בערך וניסיתי למחוק אותו עם : Spybot - Search & Destroy Ad-Aware 2007 XoftSpySE NOD32 SpySweeper ושתמשתי ב: Registry Mechanic CCleaner שום דבר לא עזר . משהו יכול לעזור בבקשה ?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Crash5,

    מזה כבר חודשים שאני סובל מהבעיה הכי מוזרה שאי פעם נתקלתי באייסיקיו. הבעיה היא שלעיתים קרובות מאוד הודעות שאני שולח לחברי מהרשימה והודעות שהם שולחים לא מגיעות!!! אני פשוט משתגע, איך זה יכול לקרות! ניסיתי כבר הכל. פירמטתי, התקנתי גיסרא חדדשה, קבעתי הגדרות לברירת המחדל אבל נאדה! אני חייב לציין שהבעיה קורת לעיתים קרובות, כל יום, כמה פעמים, אבל אני כן מצליח להתכתב עם אנשים בעיקרון. האם זאת יכולה להיות בעיה של הספק שלי? 012? עזרה בבקשה :saint:

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מה קורה חבריה רק אתמול התקנתי את הקריספי ויש לי בעיה הנה תמונה מה לעשות אם זה כול פעם שאני מנסה להוריד אם הפלאש גאט זה עושה לי את מה לעשות? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מה הכוונה אני רושם כוכבים והיא מראה את זה כמו שזה באמת רשום

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by anri,

    אני מנסה להסיר ת NERO דרך הסרת תוכנות בלוח בקרה... בקיצור הוא מתחיל להסיר, ואז הוא נתקע ואומר windows installer הפסיק לפעול, ויש שתי אפשרויות לסגור תוכנית או לחפש פתרון לבעיה באופן מקוון. אני יעני מחפש פיתרון, ההסרה ממשיכה עוד קצת, ואז מגיעה שגיאה וסוגרת הכל . ואני רוצה להתקין ת 8 אבל אני לא מצליח בגלל החרא הזה . צירפתי תמונות ... [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. היי, אני מחפש תוכנה שיודעת לערוך קבצי וידאו גם ללא קודקים. יכולה להיות גם תוכנה בסיסית ברמה של MOVIE MAKER. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by gshhar,

    מישהו יכול לתת לי בבקשה שם של תוכנה (ומאיפה אני יכול להוריד אותה) שמאחדת סרטים. אני מוריד סרטים מהקזה בשני חלקים(700 מגה כל חלק) הסרטים הם בד"כ DIVX וגם רשום לפעמים MPG4 ן-V3 מה זה? ???

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. שלום, יש לי את ה-Freehand ואני צריך שהוא ייכותב לי בעברית. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by arik_bulldog,

    תוכנה חינמית ופשוטה. יש למישהו המלצה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים