עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכל חברי הפורום. יש לי שאלה. לאחרונה נתקלתי בבעיה שדפדפנים (פיירפוקס,אקספלורר,כרום) לא עושים באפרינג. זה התחיל בזה שסרטי יוטיוב התחילו להיטען זמן שהוא יותר מהרגיל. למשל הסרטון מתחיל להתנגן רק אחרי שטען כמה דקות מהסרטון. בנוסף גם שמתי לב, שבהורדת קבצים, אין את הטעינה עצמה. הדפדפן מראה שניתן להוריד את הקובץ לאחר שהוא הוריד אותו למחשב. עידכנתי מחדש כל הקודקים וקוויקטיים, ניקיתי את כל הקוקיס וקבצים זמניים במחשב.עשיתי גם סריקה מלאה למחשב בעזרת KIS2009, והבעיה לא נפתרה. אשמח לעזרתכם. תודה מראש. [br]פורסם בתאריך: 12.04.2010 בשעה 03:17:49 לאף אחד אין שמץ? :s05:

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. Started by jacob300,

    שלום לאחר ריקון סל המיחזור יוצאת הודעת שגיעה (מצורפת תמונה) וסל המיחזור לא מיתרוקן, רק אחרי הפעלה מחדש. Windows xp pro sp3 מה ניתן לעשות ? תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני צריך תוכנה שתפעל בBOOT במחשב בלי וינדוס ותעשה לו בדיקת מאמץ כללית כזאת מעבד\זיכרון\כ.מסך\דיסק קשיח הכל ביחד כזה לראות אם המחשב מתפקד כמו שצריך יש דבר כזה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 3.8k צפיות
  4. Started by haime23,

    ברשותי WINDOWS 7 ובעייתי היא כדלקמן:בהדלקת המחשב לאחר כמה שעות מנוחה אין תקשורת אינטרנט.יש לציין כי אני עובד עם ראוטר סימנס והתמיכה של בזק טוענת שהראוטר תקין.כדי ליצור קשר ,אני מבצע את הפעולות הבאות:פותח את מרכז הרשת והשיתוף (באייקון הרשת בתחתית המסך) ,מקיש על LOCAL AREA CONNECTION ,מקיש על "הפוך ללא זמין",התחבר לרשת,פתור בעיות,נסה לבצע תיקונים כמנהל מערכת.לאחר כל אלה נוצר קשר ואני עובד כרגיל עד הפעם הבאה כאשר אני סוגר את המחשב וכו'.האם ניתן לעשות משהו? תודה חיים

    • 8 תגובות
    • 927 צפיות
  5. Started by boazmo,

    התקנתי WIN7 הלוח אם הוא INTEL P55WG חיברתי מודם רשת, התקנתי את הדרייבר מהקישור http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=18301〈=eng וכל פעם שאני מכבה את המחשב, הוא לא מזהה את הכרטיס רשת, אני צריך כל פעם להתקין מחדש את הדרייבר יש עצות? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  6. המחשב. אינני רוצה למחוק אותן פשוט שלא יפעלו לי ברקע כמו תוכנה של IPOD ועוד. הבנתי שדרך שימוש בתצורת מערכת לא כדאי האם ישנו כלי אחר. אני רוצה למנוע את הפעולה של כניסה למנהל משימות כל פעם ומשם לסגור. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם, אני לא יודע אם זה המקום הנכון או אולי פורום רשת. בכל מקרה, אני מחפש תוכנה שדרכה אני אוכל לעשות סטרימינג למוזיקה ממחשב אחד לאחר. אני אסביר - יש לי שני מחשבים, מחשב נייד ומחשב נייח. המחשב הנייח מחובר למערכת סטריאו. מה שאני רוצה לעשות הוא להפעיל מוזיקה במחשב הנייד שתושמע במערכת הסטריאו שמחוברת למחשב הנייח. אני יודע שאפשר פשוט לעשות שיתוף ואז לגשת למוזיקה שנמצאת על הנייד דרך הנייח אבל כל הראיון הוא להוציא את השימוש במחשב הנייח מכל הפרוצדורה. כלומר שאני אוכל לשדר את המוזיקה בלי בכלל לגשת למחשב הנייח. מקווה שאני ברור, אשמח לעזרה!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by jangelboy,

    שלום מחפש דריבר broadcom bcm4310 usb controller למחשב נייד של דל 1014 מערכת הפעלה XP SP3 אני משתגע כבר יומיים שלמים חיפשתי בכל מקום בכל האתרים שרשומים בלנקיה באתר של broadcom באתר של דל ואני לא מוצא קיבלתי את המחשב עם מערכת הפעלה אובנטו 8.10(סוג של לינוקס או משהו כזה) ואיתה הכל עבד ואז פירמטת את המחשב התקנתי את ה XP ועם ה XPלא עובד האינטרנט האלחוטי במנהל ההתקנים מסומן סימן שאלה על 2 התקנים בקר רשת ו USB DEVICE ואני לא מוצא את הדריבר (ניסיתי גם הרבה דריברים אחרים) אז התקנתי שוב את האובנטו מבלי להתקין את הדריבר ושוב הכל עובד מה לעשות איפה אני מוצא את הדריבר אני רוצה להשתמש בXP תודה תודה תודה תודה

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  9. אני מנסה להגדיר את הווינדוס מדיה סנטר והוא לא מצליח לעדכן את עצמו.. מישהו יודע איך לפתור את הבעייה הזאת? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  10. Started by tzahi16,

    שלום לכולם... יש לי בעיה מציקה באינטרנט אקספלורר של Windows 7, ישנם אתרים מסויימים שהאקספלורר פשוט קופא לכמה זמן ואז מגיב (זה קורה לפעמים באתר של וואלה לדוגמא). ביצעתי איפוס לכל ההגדרות וזה לא עזר, ניסיתי להתקין את האקספלורר מחדש וגם זה לא עזר, התקנתי גם את התוספות מחדש (דברים סטנדרטים כמו ג'אוה, פלאש, ADOBE PDF) אבל זה לא עזר. כאשר אני הרצתי את האקספלורר ללא התוספות הוא לא ניתקע, כנראה הבעיה נובעת מאחד התוספות. מישהו מכיר את התופעה הנ"ל? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by roma,

    שלום! בעקבות הכתבה שפורסמה בנושא, לגבי האפשרות שגם מחשבים חלשים (כמו שלי - מפרט מופיע בצד) יוכלו להריץ תכני HD באמצעות האצת וידאו בחומרה, מחקתי את הגרסה הקודמת והתקנתי את החדשה. לצערי אין שום שינוי. פתחתי סרטונים ביוטיוב ב720P, חיכיתי שהם יטענו ועדיין הם מקרטעים. מישהו התנסה? ד"א אני משתמש בFirefox 3.6.3 בברכה, רומן

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. היי כולם אני בעל כרטיס לכידה של חברת פינקל (MIRO לשעבר והיום בבעלות AVID ) התקנתי את התוכנת עריכה שלי והיא ישר אחרי התקנה והפעלה מודיעה לי "אין תגובה" אבל אם אני בודק את זה "במצב בטוח" היא עובדת לי בלי בעיות. האם יש איזו תוכנה שחסרה או מפריעה?? DX 9 מותקן על המחשב. והמערכת היא XP עם חבילת שירות 3 עם כל העידכונים האפשריים. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by davidcohen,

    היי יש לי סרטון באורך של 4 שניות ואני רוצה לעשות ממנו קובץ gif , איך אני עושה את זה , באיזה תוכנה אני יכול להשתמש ? תודה

    • 0 תגובות
    • 884 צפיות
  14. Started by Guy950,

    היי לפני כשבוע פתחתי נושא על עניין בעייתי שיש לי על התוכנה האמצ'י (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=456405.0-נושא ננעל) ומכיוון שלא הצלחתי להשיג שום עזרה בטיפול הבעיה התייאשתי ופניתי לחברה של התוכנה במטרה שתעזור לי, כל הצעדים שהם הורו לי לעשות נפלו לפח והמסקנה שהצלחנו להסיק היא שמשהו מסויים\דרייבר חוסם את התוכנה! נכנסתי למנהל התקנים לקטגוריה מתאמי רשת והתגלו בפניי 3 חיבורים שלא עובדים אשר שייכים לתוכנה ESET (כשנכנסים כתוב ESET) אז החלטתי למחוק את האנטי וירוס לחלוטין, לנטרל את הפיירוול ולנסות להתקין את התוכנה, הכל במצב בטוח כמובן, עשיתי כמו שהם אמרו לי בחברה לעשות ושוב נכשלתי. כמובן שגיליתי שאחרי ההסרה של האנטיוירוס החיבורים הללו במנהל ההתקנים נשארו! ני…

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. שלום לכולם לוח אם גיגהבייט-785UD2H במדייה סנטר המחובר ישירות לTV. וינדוס 7. בעליה ראשונית של המחשב הסאונד אינו פעיל (במחשב חיווי יציאת השמע אינו מזוהה) רק כאשר מבצעים ריסטרט הכל מסתדר. עדכון DRIVER ים בוצע. יציאות HDMI בTV הוצלבו. רעיונות? גל

    • 2 תגובות
    • 802 צפיות
  16. Started by Gilberto,

    אהלן יש לי קובץ התקנה של MAC OS X בקובץ עם סיומת .DMG ואני רוצה לצרוב את זה אבל אני צריך קודם להעביר את הקובץ ל-.ISO איך ?

    • 8 תגובות
    • 4.6k צפיות
  17. אין לי אופיס על המחשב. אני עובד עם ווינדוווס 7. איזה אופיס להתקין ? האם זה משנה ? והאם התקנת אופיס הינה פשוטה ? תודה מראש לירוי

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  18. היי הורדתי מישחק של God.Of.War.2.For.PC למחשב, לאחר התקנה זה ביקש הפעלת המחשב , האם זה עידכן משהו בביוס? מין אימלטור כזה. יש סיכוי שהביוס שלי עודכן עבור שהמישחק יעבוד על PC ? רוני

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  19. Started by psychuil,

    הנה.הלוג,אני.מקבל.שגיאה.אחרי.הריבוט.הראשון: [04/07/10,12:03:07] Microsoft Silverlight: [2] Error code 1502 for this component means "The event log file is full. " [04/07/10,12:03:08] Microsoft Silverlight: [2] Component Microsoft Silverlight returned an unexpected value. [04/07/10,12:03:08] Microsoft Silverlight: [2] Return from system messaging: The event log file is full. [04/07/10,12:29:40] VS70pgui: [2] DepCheck indicates Microsoft Silverlight is not installed. ***EndOfSession***[04/11/10,11:50:36] Microsoft Application Error Reporting: [2] Error: Installation failed for component Microsoft Application Error Reporting. MSI returned error code 1603 [04/11/10,11:50:42…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by אישי555,

    שמתי לב שיש בהוספה והסרה של תכנות תוכנות שמתעדכנות אבל עדיין נשמרת הגרסה הקודמת. האם אפשר למחוק גרסאות ישנות? ובנוסף - מה זה Windows Live Essentials? אפשר למחוק אם אני לא משתמש בתוכנות האלה או שזה חלק ממ"ה?

    • 3 תגובות
    • 970 צפיות
  21. Started by redead,

    סתם מעניין אותי אם שווה בדיקה

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  22. Started by BreezeNET,

    אני מעוניין לשים תמונה כרקע במסמך טקסט ואני מעוניין להפוך את התמונה לשקופה (המידה מסויימת) על מנת שהמילים יהיו קריאות נ.ב. יש לי פוטושופ.......... תודה

    • 2 תגובות
    • 9.1k צפיות
  23. שלום חברים. ברצוני לשאול האם מישהו יודע על הנתגשות תוכנתית בין חלונות XP הכי עדכנית שמתנגשת עם תוכנות פינקל סטודיו על 3 גרסאות שונות 10 12 ו -14.ניסיתי לעבוד עם שלושתן וכל ה -3 קפאו לי אחרי ההתקנה.התקנתי את כל מה שצריך כל התוכנות ההיקפיות מסביב.ועדיין הבעיה לו פתירה. לדעתי הבעיה שורשית במערכת ההפעלה.אבל אני לא בטוח.זכור לי ניסיון עבר שהמערכת הנל לא עבדה טוב עם כרטיסי קול כמו AC-97. אבל זה מיתוס עתיק..אני מקווה שזה לא אותה בעיה שיש לי עכשיו.

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  24. איך עושים bookmarks בתוכנה windows media player 12?

    • 0 תגובות
    • 737 צפיות
  25. היי, פתחתי דיון בפורום גאדג'טים אבל נראה לי שגם כאן יהיו אנשים שזה מעניין אותם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=456522.0

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות

דיונים חדשים בפורומים