תוכנה שמפעילה בדיקת מאמץ למחשב ללא וינדוס יש דבר כזה? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנה שמפעילה בדיקת מאמץ למחשב ללא וינדוס יש דבר כזה?


DoR TnT

Recommended Posts

אני צריך תוכנה שתפעל בBOOT במחשב בלי וינדוס ותעשה לו בדיקת מאמץ כללית כזאת מעבד\זיכרון\כ.מסך\דיסק קשיח הכל ביחד כזה לראות אם המחשב מתפקד כמו שצריך

יש דבר כזה?

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לך צורך בביצוע בדיקת מאמץ מהסיבות הבאות:

מעבד - אם המעבד מתפקד לא כמו שצריך, המחשב יתקע או יכבה מיד עם הדלקת המחשב.

זכרונות - אם יש בעיות בהדלקת המחשב תשמע צפצופים מעצבנים ולא תוכל לגשת למערכת ההפעלה.

כרטיס מסך - אומנם מסובך יותר לדעת, אבל אם אתה שם לב לירידה בגראפיקה ללא ביצוע שינויים על ידי משתמש, מומלץ לבדוק שמחוברים לו 2 מסילות החשמל הנדרשות (במידה והכרטיס לא מובנה) ולבצע ניקוי של המאוורר שנמצא על הכרטיס

דיסק קשיח - במידה ולא פועל כמו שצריך המחשב יתקע או בקריאת קובץ ה-boot.ini או אם הבעיה פחות קשה, בזמן העברת נתונים כלשהם מהדיסק הקשיח לזיכרון הRAM (תהליך שמתבצע ללא ידיעת המשתמש כשמחפשים משהו בכונן הקשיח). רצוי לזכור ששימוש בכונן קשיח עם מהירות סיבוב איטית (מתחת ל-5,000) ושימוש בחומרה חזקה עלולה ליצור האטה של המחשב עקב העברת נתונים איטית של הכונן בעוד שהמעבד סיים את עיבוד הנתונים שנשלחו.

כמו כן, מומלץ כל כמה זמן לבצע ניקוי אבק מרכיבים באמצעות ספריי לחץ אוויר.

חוץ מזה, אני לא רואה סיבה לבצע בדיקות מאמץ.

כן בדיקות כאלה למעבדים לפני שהם יוצאים לשוק (לדוגמה קראתי שאת ה-I9 ניסו בהפעלת פוטושופ, אמיול, הפלייט סימולטור X של והוא לקח אותם).

חשוב גם לזכור שבדיקת מאמץ יכולה להתבצע אך ורק בתנאים בהם מופעלים מאמץ (תחשוב שאומרים לך, מרים 30 קילו קבוע לנסות לדמיין איך זה להרים 60 קילו. קשה מאוד לדמיין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...