עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Roshos,

    שלום אני מחפש תוכנה לתיכנון בתים ואיני יודע איך קוראים לה איך היא נראית אבל אני יודע שאני צריך תודה מראש ROSHOS

    • 3 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by booster,

    שלום לכולם. אני מחפש מדריך בעיברית לאלכוהול 120 תודה.

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  3. יש לי מחשב נייד, שאני עובד בלוח השנה של האווטלוק שלו בזמן האחרון מישהו מכיר דרך , בה אפשר לסנכרן את נתוני לוח השנה של האווטלוק, כך שתמיד יהיו זהים בנייד ובנייח (דרך אינטרנט או רשת ביתית) בלחיצת כפתור ? תודה

    • 0 תגובות
    • 833 צפיות
  4. לא שיש לי כוונות לעבור מ-Windows למערכת אחרת בזמן הקרוב, אבל השאלה בכל זאת מעניינת אותי. בקיצור, אצלי זו FastStone. אם התוכנה הזו לא עובדת טיפ-טופ תחת WINE אז אין מה לדבר. גם PaintShop Pro נכנסת לאותה קטגוריה (אני לא סובל את ה-GIMP). תוכנה נוספת שהעדרה יכול להפריע לי היא התוכנה שמשמשת אותי לגישה לחשבון הבנק שלי, Internet Explorer. באופן מפתיע (או שלא) דווקא על מיקרוסופט אופיס אין לי בעייה לוותר.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Chevy,

    יצא לי להתקין את ה-BETA החדשה שיצאה לאופיס 2007. וואי, איזה ממשק מוזר...ייקח לי זמן להתרגל לזה. Word 2007 PowerPoint 2007 Excel 2007

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. שלום איזה תוכנת אנטי ספאם טובה וחינמית אתם ממליצים (אני משתמש באוטלוק) תודה

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  7. אני מבצע סריקה עם המדפסת שלי (HP1215) והמסמך נסרק כקובץ PDF.. ואני מעוניין לשלב אותו לתוך קובץ WORD.. יש איזה פלאג-אין או תוכנה שיכולה לעזור לי פה..(ניסיתי העתק הדבק לא הולך..)..??

    • 6 תגובות
    • 2.4k צפיות
  8. היי יש לי מצלמת וידיאו דיגיטלית פנסוניק NV-GS25 שיש לה גם יציאת FW וגם יציאת USB. אני מצליח לבצע לכידה דרך יציאת USB אבל האיכות לא מדהימה אז ניסיתי לעשות לכידה דרך FW. ניסיתי עם התוכנה שבאה עם המצלמה MotionDV STUDIO LE for DV עם ULEAD ועם ה-MOVIE MAKER של חלונות. כל התוכנות מזהות שיש מצלמה מחוברת וניתן דרך המחשב להריץ את הסרט קדימה ואחורה אבל אני לא מקבל תמונה בלכידה. חיברתי את המצלמה למחשב מקינטוש של חבר עם FW ושם הצלחתי לעשות לכידה. אשמח לקבל הצעות.

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  9. Started by bykeking,

    הורדתי את גירסת הניסיון לחודשיים וכשהתחלתי לעבוד שינתי שם את הטקסטורה של הפיינטבראש לפרחים כאלו, ועכשיו אני לא יכול לשנות את זה למברשת רגילה, רק טקסטורות אחרות... בבקשה תעזרו! תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  10. שמתי לב אחרי שהתקנתי את הקזה לייט האחרונים (MEGA CODEC) האיכות בסרטי DVDRIP או HDTV בסדרות פשוט נוראית !!! יש מריחות...במיוחד שיש רקע שחור ובכלל בכלליות מישהו נתקל ??

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  11. האודיו במחשב התחיל להשמע גרוע. ניסיתי לפתור זאת ע"י עדכון דרייבר של C-Media AC97 Audio device העדכון התבצע אוטומטית והתבקשתי לעשות Reset אך עכשיו אין אודיו בכלל. במאפיינים כתוב כעת This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. אך לחיצה על troubleshoot נותנת את ההודעה: marscore.dll not found מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 938 צפיות
  12. Started by davidcohen,

    שלום, יש לי NERO 6 אבל אי אפשר לצרוב בו קבצי MDF רציתי לדעת אם בNERO 7 אפשר לצרוב קבצי MDF תודה מראש!!!

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  13. Started by galCool,

    קניתי מחשב חדש.. ואני לא יודע איזה דרייברים צריך להוריד? ולמה? (לכרטיס מסך? לעכבר? למה?)

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  14. אני רוצה גישה לאייפוד שלי דרך הדוס שהוא יופיע ככונן נוסף רק דרך הדוס במחשב ללא מערכת הפעלה, הארד דיסק מפורמט וגם תוכנה שתאפשר לי לעשות BOOT דרך התקן USB כמו DISKONKEY למה אני צריך את זה... יש לי מחשב נייד Toshiba Satellite 1900 שהסידי שלו התקלקל והדיסק שלו מפורמט, האמצעים היחידים לגישה אליו זה דרך FLOPPY ו USB צריך להתקין מערכת הפעלה, ניסיתי ישירות דרך קובץ GHOST שיש לי על האייפוד אבל ההתקנה נתקעת. אז חשבתי להעתיק אותו לכונן אחד ולהתקין על השני

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by dvvon,

    תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  16. Started by slimshady21,

    יש לי שתי מחיצות על הארדיסק: C-ראשית, עם 30ג'יגה. ו-D משנית, עם 50ג'יגה. ואני רוצה להעביר 30 ג'יגה מ-D ל-C. איך אני עושה את זה עם התוכנה PARTITION MAGIC? ואגב. ב-D אין כלום מלבד תיקיית המסמכים. אז זה בסדר אם אני יפרמט את D? כי כשאני בא למחוק את תיקיית המסמכים הוא רושם לי שאין אפשרות כי היא חיונית לפעילות תקינה של מערכת ההפעלה...

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  17. כמו שהכותרת אומרת, אני מחפש את תוכנת Adobe Reader (התוכנה שקוראת מסמכי PDF) עם ממשק בעברית. כלומר שה Gui יהיה בעברית. אני חושב שזה תריך להיקרא Adobe Reader (edition number) ME.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by m0sh,

    טוב חברים אני חייב תוכנה לראות YES במקום windvr אם אני בטעות לוחץ על מקש בזמן הצפייה אז זה נכנס למצב הקלטה ולא יוצא ממנו...כלומר ברגע שאני יוצא ממנו זה תוקע את המחשב ואי אפשר לסגור את התוכנה ואי אפשר לעשות ריסט... אז אני יודה אם מישהו יתן לי תוכנה אחרת... תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 935 צפיות
  19. לילה טוב לכולם יש לי מצלמה דיגיטלית של FUJIFILM דגם S304 ואין לי את התוכנה שלה להורדת תמונות מהמצלמה למחשב...

    • 4 תגובות
    • 973 צפיות
  20. ועכשיו כשאני מכניס משהו בשדה של הכתובת מתבצע חיפש ב Google ולא ב: I FEEL LUCKY של Google. אני רוצה להוסיף Bookmark ל I Fell Lucky של Google עם Key word כל שבכל פעם שאני אכתוב בשדב הכתובת את ה Keyword+ מילה אני אקבל אוטומטית את התוצאה הראשונה של I fell locky. מה "הקוד" (Location) שאני צריך להוסיך בשביל ה Bookmark הזה...

    • 3 תגובות
    • 834 צפיות
  21. איך אני מעיף ת'קו השחור הזה http://img81.imageshack.us/img81/8310/mv2player3vf.jpg

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  22. Started by ShayGTi,

    האקספלורר בכלל, מלא דברים פתאום לא עובדים, כל מיני תפריטים וכאלה. למשל הפורומים של תפוז לא נפתחים לי בכלל אני רואה רק את הכותרת אבל הפורום לא נפתח. לא עשיתי כלום פשוט זה קרה ככה באמצע הגלישה...ממש מוזר...

    • 6 תגובות
    • 660 צפיות
  23. Started by ymss69,

    אני עובד עם FF ואני לא מצליח להיכנס לשום פאב, צריך תוסף כל שהוא, או שפשוט יש לי בעיה כלשהיא?

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  24. Started by lordgod,

    [tt]מתי כל התוכנות החדשות של מייקרוסופט לא ייקראו בטא? בטוח להתקין אותם?[/tt]

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  25. האם יש אופציה בתוכנת דוא"ל כלשהי, לבטל אצל הנמען דוא"ל ששלחתי לו בטעות? (אני חושב שזה אפשרי באאוטלוק ובתנאי שהנמען עדיין לא פתח את הדוא"ל. אבל לא יודע האם אני צודק וגם לא יודע איך)

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים