עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. http://news.walla.co.il/?w=/4/752377

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. היי, כמה שאלות ברשותכם: 1. אם אני אשים את הקירורים הללו על הזיכרונות, האם זה יתן לי יתרון בפריצת ה-OC שנתקעתי בו (3440MHz)? 2. איך אני מסיר את גופי הקירור שיש לי כבר על הסטיקים שלי (Corsair XMS2)? 3. האם מספיק רק שני גופי קירור לכל ארבעת הסטיקים שיש לי, או שצריך עוד שתיים כאלו? ייתכנו עוד שאלות בהמשך, תודה!

    • 37 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. היי לכולם ! http://forums.ort.org.il/files/306/1808645/2097776.rar תורידו את הקובץ מצטער על האיכות אבל היא סבירה... אז אם הוא מקורר מספיק טוב אז אני צריך קישור לVMOD עם העיפרון (מי שמכיר) כי לא מצאתי ואני יודע שאפשר לעשות ... ועוד שאלה היא איך אני יודע שה VMOD אכן פועל ? תודה רבה מראש . 8)

    • 34 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. Started by lompy,

    המעבד על OC קל מאד 3600@ ומתח סטוק. הקירור הוא קירור סטוק. כבר תקופה שהמאוורר של הקירור מסתובב מהירות ועושה רעש בלתי נסבל גם במנוחה. טמפרטורה במנוחה היא 55 מעלות. נראה שאין מנוס מלהחליף את הקירור למשהו יותר נורמלי ובעיקר שקט. חיפשתי בפורום והכנתי רשימה של כמה קירורים אפשרים. Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 Scythe Katana 4 Arctic Freezer 13 מה שחשוב לי זה 1. שיהיה כמה שיותר קל להתקים אותו. אף פעם לא התקנתי קירור , מה גם שההתקנה תיהיה בתוך המארז. 2.שקט , כמה שיותר שקט. 3.יהיה נחמד אם הוא יאפשר לי לנסות ולעלות את התדר עוד קצת אבל זה לא ממש קריטי.

    • 12 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. אז ככה יש לי מעבד E8400 ולוח EP43 DS3L התחלתי בOC העלתי מ333 ל373 [בהדרגה כמובן] וכל הבדיקות היו בסדר העלתי ל383 המחשב קרס אמרתי לעצמי בסדר בעיה רגילה העלתי את המתח ל1.4 הרצתי Intel Burn Test התחיל ואחרי כמה שניות נהיה מסך שחור ניסיתי עוד פעם ושוב מסך שחור הזיכרון 1:1 הורדתי את המכפלה ל8 והעלתי את הFSB ל425 המחשב נכבה נדלק אבל נכבה שוב ונדלק ועלה הווינדוס בדקתי בCPUZ והמהירות חזרה ל3000 והמתח ירד ל1.2 ניסיתי להעלות ל378 במכפלה 9 עדיין קורה אותו דבר וראיתי אנשים עם אותו לוח שהגיעו ל 410X9 בלי בעיה ... מה זה יכול להיות ?[br]פורסם בתאריך: 6.10.2008 בשעה 18:03:51 עכשיו הייתי על 373X9 הרצתי בדיקה עם OCCT והמחשב קרס באתי DUMP והופיע לי memory_corruption יש קשר?

  6. Started by huber,

    is the second worth adding 44 nis?

    • 7 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. אני מנסה לפתוח HD ישן.... אין בעיה של לפגוע בו כי הוא 500 מגה ממש ממש ישן......... ככה שאני לא פוחד עליו ואפשר (ניסיתי) אמצעים לא קונבנציונליים! ניסיתי לחמם את הברגים עם מלחם עד שהתושבת שלהם תמס , ניסיתי לפתוח אותם עם כל כלי אפשרי (חוץ ממסור..) זה לא ממש ברגים אני לא יודע איך קוראים לזה זה כמו בורג רק עם....זה כמו כוכב במקום פיליפס למשל! מכירים ? בבקשה עזרה....אני משתגע עד שבסוף אני ינפץ אותו בלי לפתוח ויהיה חבל!

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. Started by yair_gobani,

    איזה מאוור טוב יש לסוקט 370 (סלרון) וכמה סיבובים לדקה הוא עושה ומה מחירו

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by OzNetzer,

    שלום. מישהו יכול להמליץ לי על מערכת לקירור מים. תקציב 1500 -1800.

    • 9 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. Started by fire1ce,

    יש לי בעיה! אז ככה ב BIOS הטמפרטורה של המעהד 47 מעלות וב EVEREST וב SPEED FUN זה סביבות ה30 למה להאמין?! והאם יש עוד תוכנות לאמת את הטמפרטורה? בתמונות ניתן לראות את הלוח אם שלי. תודה.

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  11. אי אפשר פשוט להסיר עם אציטון?

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. נכון לעכשיו יש את הגוף קירור המקורי של המעבד והרבה פעמים כשיש עומס על המעבד הטמפ מגיע ל 70 מעלות!!! המחשב לא נמצא במצב OC אני מעוניין לרכוש גוף קירור עבור המעבד בתקציב של עד 200 שח חשבתי על Thermaltake Extreme Volcano 12 CPU Cooler for AMD Athlon XP שעולה 160 שח בפנדה יש משהו יותר טוב במסגרת התקציב שלי? אפשר להשיג אותו במחיר יותר נמוך? מה דעתכם על [185שח] Thermaltake SilentTower 4-in-1 CL-P0025 Heatpipe Cooler (צריך בשבילו לעשות חורים בלוח אם? אם כן זה בעיתי?) או [175שח] Thermaltake POLO 735 Extreme 3-in-1 A2144 Cooler [170שח] ZALMAN CNPS7000B-AlCu הם יותר טובים מ Volcano 12 ? …

    • 34 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by IDOnoach,

    רציתי לדעת כיצד הOC משפיע עליו, מה הכוח שלו אחרי הOC וכיצד ניתן לעשות זאת. תודה

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  14. Started by Diablo,

    טוב.....אני החלטתי לצבוע את מקלדתי הנווה...... בשחור! :asthanos: עכשיו.... יש כמובן כמה שאלות 1.באיזה צבע להשתמש.....ומה אופן הצביעה? 2.איך אני מגן על החלונות השחורים של הלדים ועוד כמה פרטים: 1.אני לא צובע את המקשים 2.זה כבר מודינג שני למקלדת (הראשון היה להחליף את הלדים) 3. יש מודינג שלישי ;D נ.ב: 1.אם צריך עוד פרטים רק תגידו מה ואני יענה 2.אני יודע שיש מקלדות שבאות בשחור! אבל אני רוצה לצבוע את שלי! לכן אל תשאירו תגובות מטומטמות של "פשוט תקנה מקלדת שחורה" תודה על העזרה ובהצלחה לי

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by OR2OOO,

    רציתי לדעת עם בכל מחשב בעזרת תוכנה, למשל Real Temp אפשר למדוד את טמפרטורת המעבד או שצריך תוספות בשביל זה? אשמח לתשובות.

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  16. Started by SaBotAge,

    היי חברה, לפני יומיים קיבלתי את המערכת החדשה שלי: AXP 1700+ ABIT NF7 REV 2.0 Twinmos DDR400 512MB PowerColor Radeon 9700 Volcano 11 ולקחתי את המעבד ושלי ועשיתי לו o/c AXP 1700+ 1500 Mhz ל AXP 2500+ 2005 Mhz FSB 200 voltage: 1.68 ORB: http://service.futuremark.com/compare?2k1=6541471 יציב, ובמאמץ הוא בערך ב 47 מעלות (לא ב full load ) מה אתם אומרים ? מה שכן לעשות ל radeon אוברקלוק קטן יכול להיות פצצה גם בגלל שזה לא הפרו

    • 29 תגובות
    • 2.2k צפיות
  17. Started by nocia670,

    אתמול התחלתי להריח ריח מוזר כזה מהמחשב, שלחתי יד לעבר המארז והוא היה מאוד חם, אז כיביתי את המחשב ונתתי לו להתקרר. היום באמצע משחק [לא כבוד במיוחד] הופיעה לי הודעה של התחממות יתר, מהר כיביתי את המחשב בבהלה ונתתי לו לנוח ולהתקרר בפעם השניה. לקחתי יוזמה והורדתי את אחת התוכנות [HWMONITOR] בשביל לברר כמה "חם" המחשב שלי. הנה התוצאות- אין לי שמץ בדברים האלו, אז אני לא יודע אם זה טוב או רע, אבל ע"פ היד המחשב לא כזה חם במיוחד, די קריר אפילו. מעבר לזה שהמחשב מתחמם, המאווררים לפעמים עושים רעש של אוטו קטן. אני מניח שזה קשור לזה באיזשהי דרך. בכל אופן, איך מטפלים? מה לעשות? ואיך להמנע מבעיות כאלו בעתיד? תודה.

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. יש לי טמפרטורות בשמיים. אני משתמש בREAL TEMP כי יש לי Q6600 אז במנוכה: 50 שזה המון! במאמץ של 3 דקות 70 של יותר לא נותן בOCCT. מארז EZCOOL גאנרי וחנוק+צפוף מאוד אין זרימת אוויר בכלל!. 2 מאווררים חלשים מכניסים אוויר שניהם 80ממ. ואין מוציאים אוויר. גוף קרור THERMALTAKE X5 ORB. משחה טרמית בת חודש בלבד. לא יודע מה לעשות! יכול להיות שהמעבד פגום אז יש לו טמפ' גבוהות? ואין לי אבק בכלל במארז.

    • 37 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by ehh,

    מבקש המלצה לקירור למעבד I5 3470 עד 130 ש"ח. קונה מ-TMS. תודה לעוזרים.

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by adirnasri,

    יש לי שאלה יש לי את המעבד E4300 ואני רוצה לדעת עם אני יעשה לו OC הוא יהיה יותר טוב מE6300 ועם יהיה משמעות במשחקים עם אני ירגיש את ההבדל תודה מראש אדיר

    • 45 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by Eyal-Style,

    שלום שלום , אחרי מאמצים רבים הצלחתי לייצב את ההאסוול שמסוול על 4.5 יציב כסלע . אתמול עדכנתי את הביוס לגרסא האחרונה. מ- F6E ל- F6. ההגדרות בביוס התאפסו והייתי צריך להתחיל מחדש באוברקלוק, כמה דברים השתנו בעדכון החדש כמו זה שיש עכשיו שליטה טובה מאודבעכבר ואפשרות לבחור את הרגישות של העכבר, עכשיו אי אפשר לבצע אוברקלוק ידני כשהטורבו פועל ואני מאמין שיש דברים נוספים שלא ראיתי . מה שקורה עכשיו כנראה יש איזו הגדרה חדשה שבגלל שאני לא שם לב אליה אני לא מצליח אפילו לייצב את המעבד על תדר 4.4 .!!!! לפני העדכון פשוט שמתי מכפלה 44 שמתי מתח 1.25 והופה יש מעבד יציב ! עכשיו נאדה כלום גורנישט, זה מאכזב לאללה וכרגע אני תקוע ב-OC נמוך ממה שהמעבד יודע לספק ! עזרה בבקשה תתקבל בברכה =/ -------…

    • 1 תגובה
    • 2.2k צפיות
  22. Started by Lumber_Jack Jim,

    בCCG מישהו שם תמונות של מערכת הקירור החדשה שלו: מרשים למדי.

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. מאיזה טמפרטורות כדי להתרחק בעשיית אובר קלוק?? (לכרטיס מסך) כרגע נמצא אחרי אובר(590/1265)ובמנוחה 56 ובמאמץ 65 עד לאיזה טמפרטורות כדי להגיע מבלי לחמם יותר מידי את הכרטיס מסך??

    • 23 תגובות
    • 2.2k צפיות
  24. יש לי PD 2.66 עם מכפלה של 20 בתכלס זו לא אמורה להיות בעיה... מדובר פה על עליה מ133 בסטוק ל150 אבל מסיבה מסויימת המעבד לא מוכן לעשות אפילו POST ב3GHZ ניסיתי להעלות מתח/להוריד יחס מעבד זיכרון מבחינת הטמפרטורות אין בעיה 2.98 עובד מעולה הלוח אם הוא GA-EP43-UD3L

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  25. האים הטמ"פ של המערכת כולל ההרדיסקים והכרטיס מסך בסדר? [attachment deleted by admin]

    • 40 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים