עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by KoM,

    נראה לי שפרויקט האוברקלוק הזה לפנטיום 3 450 עומד להסתיים בקרוב, והדבר הבא יהיה סלרון 1.2Ghz במתאם לסלוט 1 כנראה.. בינתיים הצלחתי להגיע לתוצאות המדהימות הבאות : פנטיום 3 450 @ 578 (4.5*129) טמפרטורת מעבד 34 טמפרטורת לוח 28. 600 (4.5*133) טמפרטורת מעבד 35 טמפרטורת לוח 30. 625 (4.5*138) טמפרטורת מעבד 36 טמפרטורת לוח מגיע לפעמים ל32 מעלות. קירור ? היטסינק רגיל של מעבד סלוט 1 ובנוסף מאורר 80 מ"מ המכוון עליו, בנוסף קירור צ'יפסט של היטסינק וארקטיק סילבר, ומפזרי חום של Tt על הזכרונות. רק אציין כי המערכת יציבה מאד, האם כדאי לנסות עוד ? :

    • 5 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. Started by חשיש,

    או קי אז הבנתי שoc זה בעצמם המרה שהיא מגדילה את המיהירות של הghz עכשיו איך עושים את זה בכלל (עם תוכנה) אם יש לכם מדריך אז בבקשה תשלחו :

    • 39 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. Started by EAD,

    היי האם 8 ג'גה שיש לי במקום 4 מגבילים אותי וזה מה שמונע ממני לעלות FSB במחשב? מה דעתכם?

    • 28 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. Started by navk2,

    אני כבר חודש על סביבות ה 3.33 וכל כמה זמן היה לי מסך כחול וארורים בבדיקות יציבות ועכשיו יש לי זמן לסדר את זה.. כרגע אני על 2.93GHZ במתח של 1.275 ואני מקבל ERROR ב ORTHOS אחרי 15 שניות ! נעלתי תדר PCI-E, ביטלתי את ההגנות ושמתי את ה"ביצועים" של הכרטיס מסך בסטאנר (במקום טורבו). אני עם באס 235 ועם מחלק 3.33 כך שהזיכרונות על 782 (סטוק 800) - אפשר לשלול את האפוציה שיש בעיה בזיכרונות. עם המתח ניסיתי לשחק, הגעתי עד 1.3 מסטוק ולא עזר. איפה יכולה ליהיות הבעיה ?

    • 30 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by RedHat_Lover,

    רציתי להראות לכם את הקירור הטוב בעולם! והוא: Prometeia! . הפרומיטיה היא בעצם מה שנקרא באנגלית Phase Change Cooling, זה בעצם Vapochill רק הרבה יותר חזק ומתוחכם שיושב לכם על המעבד. ראיתי אנשים עם AXP1600+ שהגיעו ל-2100Mhz עם מתח של 1.98V וטמפ' Full Load של 6-7,מתחת לאפס(!!!). את המותק הזאת אפשר להתאים למעבדי AMD, SocketA, ולמעבדי פנטים 4 Northwood, המותק עולה 475 יורו(2205 ש"ח) אבל צריכים לקנות גם ערכת תיאום לאינטל או AMD שעולה 50יורו. קיצר אני הולך לעבוד בחופש הבא(כי בגיל הזה אין לי רישיון עבודה) ולקנות אותה, בתקווה שעד אז הם ישלחו את זה גם לארץ(הם אמרו שהם עובדים על זה). נ.ב היא שוקלת 30 ק"ג.

    • 35 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. כשמחליפים משחה תרמית צריך לנקות את השאריות של המשחה הקודמת, ניתן לעשות את זה עם מגבונים לחים?

    • 7 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. המאוורר מאוד רועש. ההספק שלו הוא 400וואט - לפי מה שרשום.

    • 54 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. הי, נתקלתי בבעיה מוזרה בעת ביצוע OC למעבד 2500K על הלוח הנ"ל, כאשר רציתי להגדיר מתחים למעבד היו שלוש אפשרויות Auto, Offset, Fixed בחרתי בפיקסט ושמתי 1.250 ולט (את ה-OC עשיתי לפי המדריך שלכם) וכאשר בחנתי במאמץ את המעבד שמתי לב שהמתח יורד חזרה לסטוק במאמץ וברגע שהמאמץ מפסיק המתח עולה למתח שהגדרתי. מוזר, לא? בנוסף בזמן מאמץ ב-OC המחשב נראה יציב אבל המכפלה השתנתה (הגדרתי 44) בין 40 ל-44 בלי קצב אחיד.. האם מישהו חווה בעיה זו או יודע מה עשיתי לא טוב? תודה ויום טוב

    • 19 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. Started by BenK,

    מישהו יודע איזה היטסינק כדי לקנות לP3?!? או יש המלצה למשהוא טוב זול ובעיקר קל להרכבה!? :

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. רציתי לקנות קירור לכרטיס מסך שלי X1800GTO היום והסטוק מגיע ל75 מעלות בלי מאמץ והרעש כבר מחריד אז החלטתי לקנות את הAccelero X2 אבל הוא אזל במלאי בחנות שאני חיפשתי. הטכנאי שם הציע לי את ה Arctic-Cooling Accelero TWIN TURBO ואמר שהוא ממש מקרר את הכרטיס ועובד בצורה שקטה מאוד. מה דעתכם שווה להשקיע 160 שח ולקנות את מה שהציעו לי ? איך הוא מבחינת שקט וקירור הכרטיס? תודה רבה לעונים!

    • 52 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. Started by gtx980sli,

    שלום יש לי קרור סטוק של אינטל והצלחתי להשיג קרור alpine 11 pro rev2 arctic אבל חסר לו את מה שמחזיק אותו בתושבת יש דרך להשיג תחלק ?

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. היי היום אני חוזר מבי"הס בשיא החום, ובא ומדליק את המזגן, ואתמול בטעות שמתי כמה היט-סינקים על המזגן, לאחר זמן מה אני ראיתי את הסינקים, ונגעתי בהם והצמדתי אותם לעור הגוף, ולפתעתי הם עשו לי מכת קור (!!! ) אז חשבתי עם אפשר לקחת את הבלוק קירור מים ולמלא אותו בגז מזגנים, זה יעבוד? ואם יש דרך אחרת לעשות זאת, אולי יצירת מזגן קטן? למי שיש דרך, ומוכן להישתתף בפרוייקט הקירור (הענק ) הזה, אז בבקשה לעזור או להגיב. אם נצליח לעלות רעיון יהיה ממש יפה אם נצליח גם לממש אותו. בתודה מראש Install

    • 38 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. מה קורה חברה כמו שרובכם כבר יותר מתוכננן מערכת מאד חזקה עם לא הכי חזקה בשבוע שבועיים הקרובים!! בכול מקרה החלק הראשון הגיע בדיוק עכשיו ואני פשוט המום!! אז כך קודם כול מסתבר ש gskill הוציאו זיכרון חדשים מסוגים ff וזה בדיוק מה שאני קיבלתי.. ;D בקיצור במקום לבלבל יותר מדיי את המוח!! הינה בדיקה קטנה: דותן 1.73 @ 2614 המתאם של אסוס קרור אוויר זלמן 7700! 1.55 וולט למעבד p4c800e-deluxe 3 וולט לזיכרון במקום 2.9 במקורי!! ואפשר לתת אפילו 3.3!! לפחות לפי היצרן!! חח מענין מה יהייה אז!!! ו gskill 512x2 4800 gbff!!! אלה הציפים החדשים של החברה!! וכמובן ציפ 440!! למבינים חח.. בקיצור פשוט תיראו ותהנו.. [attachment deleted by admin]

    • 33 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. Started by 00Amir,

    צריך בלוק קירור מים למחשב למעבד 1156 - חשוב שהקניה תהיה בארץ ( אני חסר סבלנות) תודה

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. Started by se7en,

    שלום אחרי שהתקנתי חלזונות איכס פיכס וכמה תוכנות בנצ'מרק. התחלתי לעשות אוברקלוק. בהתחלה זה היה מאוד קל. פשוט העלתי את הבאס והוא עומד כרגע על 1064 וה-FSB על 266. מה שנותן 3724MHZ עם התיזמונים המקוריים של הזכרון 4-4-4-12. אבל אחרי כמה דקות הוא עשה לי ריסטרט אז הורדתי את ה-FSB ל-239 מה שנתן 3333MHZ והיה יציב בבדיקה. ניסיתי שוב לעלות, ואז חשבתי לעצמי שאני מגזים עם אובר של 900+ MHZ בלי להעלות את המתח זה טיפשי. העלתי טיפה את המתחים לזכרונות ולמעבד. (שלב אחד מעל) ובינתיים המערכת יציבה כשעה עם קירור סטוק ומחלק של 4:5. בינתיים 45 דקות עם PRIME95 בלי בעיות וגם עובד עם המחשב תוך כדי. כמה זמן לדעתכם כדאי לי לבדוק כדי להיות בטוח שהמערכת יציבה? התוצאה בפאי עומדת על 34 שניות. זה נחשב טו…

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by AmitDanan,

    http://hwzone.co.il/news/135600

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. Started by ORrrr,

    שלום חברה, לבוא ימות הקיץ החמים אני מתכוון לקנות גוף קירור חדש למעבד אייאמדי 1700 0.18 שלי.. כרגע אני על הג'נרי שבא עם המעבד. אני צריך המלצה לגוף טוב + מאורר שקט שיתן לי ביצועים טובים. באותה הזדמנות אני רוצה גם לתקן את החיישן הטמפרטורה הפגום שקיבלתי עם הלוח, מה אני צריך בדיוק לעשות שם? (אתם יודעם נו, לוח ג'יגהבייט P: אה ועוד משהו, יש לי מארז מידי רגיל עם מאורר שמוציא מלמעלה ומאורר שמוציא מאחורה.. אתם מציעים להוסיף עוד מאורר איפה שהוא או משהו כזה? תודה מראש, אור.

    • 46 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by Kirma,

    היי התחלתי לעשות OC למעבד ושמתי לב שהמתח סטוק שמופיע בביוס מאוד גבוה מתח סטוק: 1.28 השאיפה כרגע זה OC לכיוון ה 4.3-4.5 הבנתי שהמתח PLL יחסית גבוה באופן כללי למעבד ה Ivy bridge והורדה שלו תעזור מעט בטמפ ועכשיו כמה שאלות: 1. איזה הגדרות מומלץ לשנות כדי ליעל את ה OC וליצב אותו 2. האם צריך לכבות את ה C1E \ C3\C6 \ CPU EIST ומדוע? 3. למה המתח בחירת מחדל של המעבד מאוד גבוה ? 4.הורדת ה CPU PLL ל 1.7 יכולה לפגוע במעבד ? 5.האם צריך לשנות את הערכים ב VCORE LLC ומדוע? 6. שמתי לב שישנה אפשרות חדשה בביוס שהיא "Internal CPU PLL Overvolatge", יש צורך לשנות אותה? 7. במידה VCORE מוגדר על offset של מינוס 0.030 יש מצב שהמעבד ישתמש ביותר מתח ממתח סטוק ? זה מה שהתחלתי ל4.3 CP…

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. Started by innoVision,

    המארז שלי מחשמל ואין שום חוט חשוף שנוגע פה .... מה לדעתם הבעיה?

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. מי שיש לו את הכרטיס לא משנה איזה חברה שיצביע בסקר בבקשה. ואם אפשר תכתבו פה של איזה חברה הצלחתם לפתוח או לא הצלחתם. תודה.

    • 59 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם, יש לי מעבד i5 2400 עם קירור סטוק ולאחרונה הוא התחיל לסבול מחום. בidle המעבד עומד על 37 מעלות, במאמץ הוא כבר מגיע ל70+. חשבתי על הקירור Arctic Cooling Freezer i11, מה דעתכם? איך הוא מבחינת רעש? חשוב מאוד שיהיה שקט. המארז שיש לי הוא antec p183 v3 והלוח הוא ph-67ud3-b3. מבחינת תקציב, אני חושב ש300 ש"ח זה מספיק, כמובן שעדיף כמה שפחות (בהתאם לתמורה). תודה!

    • 4 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by Cha0stAlker,

    איזה עדיף, בהנחה שלכל אחד יש 2 מאווררי Scythe Sleap Stream 120mm 1200RPM 70CFM? חוץ מזה, האם ה-IFX-14 יכול להזיק ללוח (לעקם או משהו)? כי הוא מאוד כבד ומאסיבי, ואני לא כ"כ (אם בכלל, לכו תדעו :) מנוסה בהרכבת קירור למעבד.. אני קצת סוטה מהמסלול, אבל למה ה-Scythe הזה http://www.skypc.co.il/pl_product~SY1225SL12M~18~0.htm כ"כ זול? גם 70CFM שזה נחמד, וגם שקט יחסית.. נראה לי מעט הזוי יחסית למחיר..

    • 40 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. Started by idandavid,

    אני באמצע OC ממש עכשיו מפרט: לוח אם gigabyte ud4p מעבד core i5 760 זכרונות: 4gb kingston 1333mhz ספק כוח seasonic 620 הנתונים בביוס כרגע הם: vcore: 1.31875 dram: 1.560 QPI: 1.210 מכפלה: 21 BCLK: 182 הזכרונות כרגע על 1480mhz המעבד על 4ghz בערך אני רוצה להשאר באיזור הזה של ה4 אבל לא חייב ואפשר לרדת טיפה אם צריך. המחשב עולה סבבה אבל אי אפשר לשחק GTA יותר מעשר דקות ואז המשחק קורס (לא המחשב כולו) תודה לכולם!

    • 16 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. Started by cupra,

    טוב אין צורך להרחיב הרבה, המטרה היתה להגיע ל 4ghz, הייתי צריך קירור חזק יותר... המעלות היו נמוכות יותר מבתמונה פשוט נגמרו לי הסוללות של המצלמה, שהוצאתי את הקירור הוא כבר נע בין 2 ל 1- מעלות (כן המים קפאו כמעט). בכל אופן גם ה cpu-z עיגל תוצאות למטה אז הספקתי לצלם את הבוט. התמונות אומרות הכל, חג שמח ותמשיכו לעשות oc עריכה: באס 266 המעבד לא יציב, הוא יציב ב 3.75 עם ה hydro. מתח 1.85+- ( זה p4c800 יש לו בעיית vcore לא קטנה).

    • 44 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. Started by X-_PLOSIVE,

    אני רוצה לקנות מאוורר ל h.d אותי זה יקרר אותו ויעזור לו לשרוד איזה לקנות ואיפה אני שם את המאורר

    • 21 תגובות
    • 2.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים