אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כשקונים מעבד/ לוח אם, מקבלים גם משחה תרמית או שצריך לקנות לבד ? נ.ב. זה נראה לי המקום הכי מתאים לפרסם, אם זה לא אז תגידו לי.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, ביצעתי את הOC לפי המדריך שבנעוץ ובעזרה בטלפון מ-Blackline, הOC בוצע כמו שצריך לאחר בדיקות מאמץ מקיפות וכו'.. עכשיו שאני משחק במשחק FAR CRY 2 אז הFPS שלי צנח מ50~75 לפני הOC ל20~35 לאחר הOC. כמו כן, ביטלתי את הOC וראיתי כי הFPS עולה חזרה ל50~75, לאחר מכן ביצעתי שוב את ה-OC ל3.2 GHZ וה-FPS צנח חזרה ל20~35 כמו קודם לכן. אשמח לדעת מה הבעיה. תודה. בדיקה של SUPER PI: ללא OC- 23.931 עם הOC 33.777 ה-OC בוצע על המעבד Q9450 . הלוח אם - ג'יגה בייט X48 DS4 זיכרון- 4 ג'יגה 800 MHZ של משקין. 5-5-5-18 (לפי הביוס וCPU Z , על הקופסא של הזכרונות רשום 5-5-5-1-5 ) כרטיס מסך- HD4870 . מערכת הפעלה- vista 64 bit ספק- טרמלטק 750 וואט כל פעם העליתי 10mhz עשיתי בדיקה כל פעם עד שהגעתי ל3200 עש…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC לכרטיס של Sapphire Radeon9600 רגיל.. לעלות לו את התדרים ל500Mhzליבה ו 600Mhzזכרון. תדרי עבודה של 9600XT. הבעיה היא שכשאני מנסה לעבור את ה465Mhz הוא נכבה,ואני רואה מסך שחור. כאילו הוצאתי את הפלאג של המסך מהכרטיס מסך. קניתי מאורר Zalman 120מ"מ. נגעתי בגוף קירור של הכרטיס,הוא לא חם.. גם ב3D Mark05 שהייתי קרוב למצב שהוא נכבה,מבחינת תדרי עבודה,במבחנים הכרטיס נשאר קר. מה זאת התופעה הזאת ומה עושים? ועוד שאלה... בכרטיס יש ג'אמפר כחול,יכול להיות שהוא קשור לבעיה?
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קניתי לוח חדש(ראה מפרט) ואני בניתי על הלוח הזה לאובר קלוק ממש טוב!! אבל אני לא מצליח לעבור htt at 230 והורדתי את הזיכרונות ל-180...למה אני לא מצליח להתקדם?? ועוד דבר...איפה מעלים מתח למעבד אני לא מצאתי וגם אמרו לי שהוא יכול לתת מתח של 4 ואני יכול רק עד 3.2 למה זה??
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמה זמן מעבד יכול להחזיק עם OC קטן כדיי להגיע מרמה של מעבד 6300 למעבד 6400 ?
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם עושים לAMD XP 1700+ אוברקלוק נגיד ל-2000, אז הוא יעבור בביצועים את ה-BARTON 2500+? ומה עם ה-2100 וה-2200 הם גם טובים לoc? ולכמה אפשר להגיע איתם? עשיתי חיפוש ולא מצאתי.. תודה רבה מראש! 8)
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם מאוורר ה - DEFAULT של amd 64 ביט יתאים למעבד של AMD ATHLON 1000?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למי שמכיר את הכרטיס יודע שיש לו קירור ענק שתופס 3 סלוטים עם 5 מאווררים קטנים. חשבתי להחליף את הקירור הזה משום שהוא כבד מאוד והמאווררים הקטנים שמרעישים לא שווה להחליף(לא שאני לא יודע איך להחליף אך מאווררים טובים עולים 80 ש"ח פר מאוורר 80*5= 400 ש"ח). בקירור הזה :http://www.fro…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://forums.ort.org.il/files/275/1605403/8911496.png http://forums.ort.org.il/files/275/1607483/8699598.png http://forums.ort.org.il/files/275/1606460/8419858.png התמונות מדברות בעד עצמן
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חושב שהכותרת ברורה.. סה"כ הלך לי הכרטיס מסך ואני רוצה לאפות אותו בתנור. עכשיו,צריך להוריד את הקירור, לנקות את שאריות המשחה (בוצע) אבל אין לי משחה טרמית להחליף. האם זה יהיה בסדר שאני אחבר את הקירור לאחר הבישול ללא משחה רק לבדיקה? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך גוף קירור למעבד פרסקוט 478 בשווי 50 שקל פלוס מינוס , מצאתי 2 : 1 - http://global.coolermaster.com/products/product.php?language=en&act=detail&tbcate=1&id=4205 זה עולה 55 COOLERMASTER 2 - http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=1_42&mID=139 לא תומך פרסקוט רק 70W - פרסקוט עד 84W - זה עולה 67 ש"ח AC יש משהו אחר שאתם ממליצים עליו ? פשוט הגוף קירור של אינטל רועש והצלעות ממש רותחות המעבד על 50 מעלות אבל אני אקנה חדש בכל מקרה , צריך חנות במרכז הארץ תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי משאבה 500 ליטר שעה (המון למערכת שהייתה 96 ליטר שעה[החלפת המשאבה]) מה היא המהירות האופתימלית למשאבה? יחס של ניקוז מערכת למעבר חום.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
MBM מראה לי את התצוגה הבאה (שבב של SIS, אגב): 26 40 49 זה נשמע לי ממש טוב יחסית למעבדי AMD. אגב, ה 26 כל הזמן משתנה כל כמה דקות.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי אתמול את הקירור ולקח לי שעה לשים אותו (כי צריך להוציא את הלוח אם) אבל הטמפ' (ב-OC של 400 מגה הרץ) ירדה מ45 מעלות ל29 מעלות ! ובמאמץ זה לא עובר את ה40 כזה קירור עוד לא ראיתי ! המאוורר שבא איתו הוא מאוורר 10 ס"מ אבל חזק בטירוף ( 0.68a) אני מאוד ממליץ עליו (למרות שהוא עולה 350 שקל :'() אהה ואני יעלה תמונות אם מישהו יכול לומר לי איפה אני מאכסן 2.4 מגה [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברי הפורום היקרים, החלטתי להזמין מחו"ל כמה מוצרים על מנת לתת שידרוג קטן למערכת קירור המים שברשותי השידרוג כולל: 1. שינוי מארז ל Spedo Advance 2. החלפת הצנרת. 3.החלפת הקירור הנוכחי לכרטיס המסך. 4.שינוי הנוזל. 5. שינוי מיקום הראדיאטור. וזהו בערך ההזמנה כוללת את הדברים הבאים אם יש הערות ושינוים אני ישמח לשמוע Danger Den DD-GTX295 NVIDIA GeForce GTX295 Video Cards *** NEW *** RadGrillz Stripes 2x120 Aluminum Black with Carbon Fiber Trim Tygon 3603 1/2" ID (3/4" OD) Clear Tubing ההזמנה של הצנרת היא PerFoot אז הזמנתי X 15 שזה יוצא בערך 4.5 מטר. Swiftech MCB-120 "Radbox" radiator/fan housing Rev 2 - Black Fluid XP+ EXT (Extreme Performance) Coolant - UV Blue Fluid XP+ EXT …
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרת שהחלטתי לנסות להמהיר את המעבד שלי החלטתי לעשות קצת ניקיון במארז ובאותה הזדמנות להחליף את המשחה טרמית. לאחרת הסרת הקירור ניתגלתה מדבקה אשר מודבקת על המעבד! , המעבד ניקנה בזמנו כ Tray ולא הורכב על ידי. מדובר ב Athlon X2 5000+ Windsor 90nm. המעבד יושב במנוחה על 47-49 מעלות. האם יש דרך בטוחה שבה ניתן להוריד את המדבקה מהמעבד? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קצת תמונות בקרוב אעלה .. אני רק מתקין את החיה הזאת על המעבד ואדווח על השינויים כרגע עם אילתור של מאוורר (שצורך 30 W חיברתי לשקע של החשמל באמצעות שנאי ) אני נמצא על OC של 600 MHZ למעבד AMD Athlon 3800 +64 X2 סטוק - 2000 --- > C@ 2600 במנוחה 60 =/ כך גם במאמץ .. ( איך זה הגיוני אין לי מושג סוף סוף לעשות OC מכובד יותר ) אוקיי התמונות ייתעכבו ככל הנראה אך אני עובד כרגע בתדר של 2800 MHZ (עדיין מכפלה 10 למעבד) לזיכרונות הייתי צריך להוריד תיזמונים ל- 5-5-5-15 . ) במנוחה המעבד עובד על 44-45 ( גם אתם יודעים זה דינאמי .. 45,41,43 ) טמפרטורה במאמץ עפ"י S&M 53 לליבה אחת ו- 55 לליבה שנייה + - 1 מעלה עד 2 מעלות . שמתי לב לדבר די יפה (אך מבאס ואשמח לעזרה ..) הטמפרטורה…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה יש לי מחשב חדש עם intel e7200 ,gtx 275 בדיוק שיחקתי CRYSIS ונגעתי מתוך חששות במארז באיזור הצד האחורי מול הפינים של הכניסות הרגשתי שהוא חם אבל לא סתם ! הורדתי עכשיוultimate EVEREST ואני מוכן לבדיקה אמיתית עם מעלות והכל כרגע אני כבר לא משחק שעתיים המעבד על 54 כרטיס מסך 43 לוח אם 37 צלזיוס חיפשתי בגוגל ולא הצלחתי למצוא טמפרטורות מומלצות בעומס או מקסימליות למעבד ולכרטיס מסך גם לא ללוח אם אני מניח שגם הלוח אם חשוב אז אני מבקש עזרה בנושא אם יש למשהו את המידע הנחוץ אני אשמח עדיף מאתר אמין ואם יש קישור אז אחלה בתודה לכולם
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי לוח אם של Gigabyte ולביוס שלי הוא קורא Cmos או משהו כזה. פישפשתי בנבחיו ולא מצאתי איפה עושים אוברקלוק.... בטוח מכירים פה את הלוח הזה אז מישהו יכול לתת טיפה עזרה? אני מחפש איפה נועלים מתחים (ליתר בטיחות) ואיפה משנים את הFSB שלו....
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הdelta 80 לא מתאים לsk-7 כמו שאתם יודעים לכן קשרתי אותו עם חוטים חזקים שירזיקו אותו בקשר למעלות אני צריך שתגידו לי אם זה טוב יש לי תמונה שהמעלות על 33 מעלות אחרי רבע שעה שהפסקתי את פריים אחרי שרץ 4 שעות והוא על 33 מעלות בפריים הגיע ל36 מקסימום
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני אפרסם תמונות על המצב בו קיבלתי את הקירור הפאסיבי של ארקטיק יותר מאוחר, אבל לעת עתה אספר לכם שזיהיתי קילוף של הצבע שעוטף את צינורות הובלת החום ומתחתיו התגלה מתכת שציבעה דומה מאוד לאלומניום, מה שאומר שהחומר שבו השתמשו הוא אחר ממה שמפורסם באתר שלהם. שלחתי מייל לAC לפני כשבוע ברמיזה שאני מתכוון לפרסם על כך בפורומים שונים ברשת אבל הם לא חזרו אליי עדיין. עוד מישהו זיהה קילוף בצבע ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מציין את החנות, אבל מי שרוצה למצוא ימצא קירור לצ'יפסט אני מציין פה את המחיר מהסיבה הפשוטה, הוא נמוך בטרוף 67ש"ח!!! כל מי שרוצה קירור מיים זול, למהר ולקנות קירור לצ'יפסט פה אני מציין את המחיר מהסיבה שהוא גבוהה בצורה מטורפת לקירור אוויר 122ש"ח ועוד צריך לזכור שהוא לא מתאים לכל לוח והנה שאר הדברים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתוכנן OC ל +2500 . הייתי רוצה את Volcano 12 החדש שיצא, אך אין לי עדיין מהיכן להזמין. אנא עזרו HF
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המאווררים במחשב שלי (בתצורתם הנוכחית) קורעים לי ת'אוזן... אני בונה בייבאס והסתבכתי קצת עם הנגדים של המאווררים שאמורים להוריד את המתח ל 7 וולט. :-[ כל המאווררים (כמובן) פועלים על 12 וולט, והנה הזרמים שלהם: 0.14mA 0.19mA 0.38mA 0.38mA איזה נגדים אני צריך ואיך אני מחשב את זה (להבא) ? ???
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי! אני מעוניין לבצע OC נכבד, וכרגע מיציתי את הSP94 התותח עים ה-SF. יש למישהו המלצות לקירור אקטיבי, כזה שלא סתם מפזר את החום אלא גם "יוצר" קור? שישמור על הטמפרטורה נמוכה מאוד כל הזמן? חשובים לי מספר דברים: שלא יהיה רועש במיוחד. תקציב 400 ~ 600 ש"ח (+-). אים יש משהו יותר יקר אבל שווה את הכסף אני גם אשמח לשמוע. שיקררררררר את המעבד בצורה טובה וחזקה. נ.ב. שמעתי על ה- ActiveCool AC4G-D http://www.activecool.com/products/ac4g001.html שהוא עושה נפלאות. האים הוא באמת יוצר קור? והאים אני אוכל להמשיך איתו מעבר למה שה- SP94 נתן לי?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-


