אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מתלבט בין שלושה מאווררים: 1. vantec tornado 92 2. thermaltake smart case fan 2 3. vantec thermoflow 92 אתם יכולים להגיד לי איזה מהם הוא הטוב והמתאים ביותר בשביל הקירור?? המלצות על מאווררים אחרים יתקבלו ברכה......
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. הבוקר הרגשתי שהמחשב חם מדי (המארז). פתחתי אותו וראיתי שהמאוורר הראשי לא עובד. המאוורר של המעבד ושל הספק תקינים. החיבור ללוח האם תקין (לוח אם של MSI) ואני יודע שיש חיישן למאוורר. האמת אף פעם לא בדקתי (די דבילי) אם המאוורר אמור לפעול באופן קבוע או רק כשהחיישן מורה לו לעבוד. כיצד אני יכול לבדוק אם המאוורר תקין בכל זאת. וכיצד אני יכול לגרום לו לפעול באופן קבוע? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם צריך עזרה לגביי OC לזיכרונות. הלוח שלי הוא MSI Z270 PRO CARBON מעבד I7 7700K ועכשיו קניתי זכירונות של G.SKILL TridentZ RGB Series 32GB (2 x 16GB) DDR4 3200Mhz DIMM CAS 16 ואני רוצה לעשות אוברקלוק קצת וצריך יעוץ הצלחתי להביא אותם ל3200MHZ עם תזמון של 15-16-16-32 וגם ל3466 16-18-18-36 מה עדיף מבינהם? והאם אפשר למתוח אותם עוד קצת בלי לגרום נזק? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי מארז raidmax 868 שחור כזה קירור SK7 +SF2 למעבד 5 מאווררים של 80 והקירור של הכרטיס מסך שנדפק ועושה רעש...r9700 pro אאאבבבבקקק אני חייב שמישהו יעזור לי מה לקנות ולעשות לפי סדר כדי להשקיט את המחשב כי אני עוד שניה מתחרפן מהרעש... אי אפשר להשאיר בלילה פתוח וגם זה עושה לי כאבי ראש!!! קירור לכרטיס מסך יעלה לי איזה 200 שקל!!! חוצפה... ואין אפשר למצוא קירור סתם רגיל בשום מקום רק את ה-Arctic cooling הזה ...שאני ממש לא צריך. בבקשה עזרה נ.ב אני לא מחפש oc אלא רק שקט אולי יש איזה קירור מים זול?? לא אכפת לי מהטמפ'... כדאי שיהיה כבר למעבד ולכרטיס מסך... אולי זאת? http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=fntcc זה בכלל מתאים לבארטון 2006+ ?
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום חברים, רציתי לדעת אם קיימת חיה כזו כמו קירור צד שלישי לכרטיס המסך הנ"ל? אני רוצה לשנות את הקירור בגדול 2 סיבות רעש וחום. אני זוכר שבזמנו היה ניתן לקנות קירור לכרטיס מסך אפילו בKSP אך נכון להרגע לא נתקלתי בשום חנות שמוכרת.
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
היי, יש ברשותי כרטיס מסך HD4670 של Gigabyte, המשתמש במקור במאוורר מובנה בתוך צלעות הקירור. מי שמכיר את הכרטיס הזה, יודע שהמאוורר הזה מאוד רועש, וכן לא ניתן לבצע לו בקרת מהירות. תמונה של המאוורר המקורי על כרטיס המסך: http://www.gigabyte.com.tw/FileList/Image/vga_productimage_gv-r467d3-512i_big.jpg על מנת לפתור את הבעיה, הוצאתי את המאוורר המקורי, והנחתי מאוורר אחר שקט יותר מעל צלעות הקירור(הוא לא נכנס לחור של המאוורר המקורי). המאוורר החדש ששמתי הוא של 12v/0.15A, בעוד שהמאוורר המקורי הוא של 12v/0.2A. מבדיקות טמפרטורה שעשיתי עלה שעם המאוורר המקורי, הטמפרטורה המקסימאלית שהכרטיס הגיע היתה כ-69 מעלות, ואילו עם המאוורר המאולתר היא הגיעה לאזור ה-75 מעלות. הערה - את הבדיקה ביצעתי ע…
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אז מה עדיף? SK-7 לינק או AX-7 לינק המוטיב המנחה : שקט ! המארז: Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case עם 2 מאווררי 120 מ"מ.
-
- 29 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן חברה, יש לי מעבד AMD ATHLON 64 3200 שמהירות השעון הייתה 2.0GHZ והעלו לי אותה ב-100MHZ. בזמן רגיל כשאני לא משחק אז טמפ' המעבד היא 40-44 מעלות, אך כשאני משחק היא מגיעה ל70 מעלות, וזמן מסוים בטמפ' זאת גורמת לכך שהמחשב שלי נכבה. יש לי 3 מאווררים במחשב בנוסף לזה של המעבד ושם כרטיס המסך. האם טמפ' זו תקינה? אם לא איך אני יכול להוריד אותה? מה יותר טוב מישחה טרמית או מאוורר חזק על המעבד? בבקשה תעזרו לי. תודה לכל העונים.
-
- 29 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הרכבתי היום מחשב חדש הכל היה ניראה טוב ויפה עד שגיליתי שיש תקלה מטרידה. קניתי ב IVORY מעבד Q8200 התקנתי אותו והמחשב מצפצף לי בהתחלה ורושם שהטמפרטורה של המעבד גבוהה! ניכנסתי ל BIOS וראיתי שהיא 68-56 שזה מטורף!! אין לי מושג מה לעשות ולמה זה קורה... הורדתי את התוכנה Speed fan כדי לראות טמפרטורות והיא מראה לפעמים מינוס 1לפעמים 58 ושיא של 113 מעלות! שאין לי מושג איך זה הגיוני!. המאוור של INTEL משמיע רעשים נוראיים וניראה כאילו הוא עובד, אבל כל 5 שניות מפסיק ותוך שניה ממשיך לפעול. האם קרה למישהו בעבר? או שהוא יודע איך לפתור את זה? אין לי מושג בכלל אם יש לי אחריות על ה CPU שקניתי היום. תודה רבה לעוזרים! :-[
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://members.nana.co.il/planet/offer_//ati/ati.html המדריך המלא "לשיפור הביצועים" של הATI שלכם! עריכה: אשמח לקבל תגובות על כך.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא חנות שמוכרת את המאוורר ומכיוון שאי אפשר לקנות יותר מEBAY בגלל המשלוחים ההזויים, אני נאלץ לפנות לעזרתכם.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה אני ממש צריך הדרכה בכתב ועדיף אם למישהו יש תמונות מאתרים ותמונות פרטיות והכוונה היא ל: פירוק המאורר הישן והרכבה של קריסטל אורב הסרת משחת הקירור הישנה והחלפתה בארקטיק סילבר 3 איך לעשות את הפעולה באיזה סדר ממה להזהר וכו' דבר שני : אני מחפש את הדמו של אנוידיה מאיפה אני אוכל להוריד אותו והדבר שהכי חשוב אני מחפש את התוכנה הבטוחה והטובה ביותר לשינוי מהירות הזכרון והליבה בנפרד בכרטיס מסך תודה!
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
סוף סוף צילמתי את המודים שעשיתי לאחרונה וגם הצביעה שדיברתי עליה כל כך הרבה זמן.. את האמת במציאות זה נראה הרבה יותר מרשים! *ציור של להבה על על הדלת השחורה של CHIEFTEC (אל תשימו לב להברקה כי בגלל הפלש יצא אפקט שהלק יצא מבריק מדיי! במציאות זה אל ככה!) *עוד תמונה אחת( שימו לב לכורסת המנלים ולארון המגניב ;D) *הנה מוד למארז הישן (שעליו דיברתי די הרבה וניסיתי למכור אותו בפורום קניה\מכירה ;D) *והנה המקום המהודר שאני מבלה בו את רוב זמני!(אני לא אראה לכם מקרוב את הקירות! (המבין יבין )) אבל את המוד הרציני ביותר עוד לא ראיתם, אך כשאני יסיים אותו בקרוב אני מבטיח לעלות לפה תמונות! (המוד כולל כדור אש מצוייר על גג מארז עם מאוורר באמצע ועם גריל צבוע.. משהו אלוףCwm35i *תודו…
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני אשמח להמלצה לגוף קירור חדש למעבד. מדובר במעבד Pentium D 3.4, כלומר סוקט 775. הדרישות שלי הן: 1. שקט. זו הסיבה העיקרית שאני קונה גוף קירור חדש. 2. קל להרכבה. 3. מבוסס על מאוורר, ולא על צלעות קירור או מים או משהו דומה. 4. שלא יהיה משהו שעלול לשבור את הלוח... יש המלצה? ראיתי בסטיקי שלא המלצתם על הזלמנים (7700 ו-9500) למה? הם לא טובים? תודה..
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי לוח של ספיר 478 עם ציפסט של ATI+VIA צפוני דרומי. הלוח שלי (ביוס) לא מותאם ל OC :'( רשום שם רק את ה BUS של הלוח ואת התדר של הזיכרון 100 באס לוח 266 תדר זיכרון ! חרשתי על כל הביוס אין מצב לעלות תדרים כלום ציפסט מסריח ! פשוט יש לי שני מעבדים סלרון 2000 ודורון 1800 ואני מת לעשות להם OC ! להרים אותם בגיג'ה או חצי גיג'ה כל אחד. 500- 1000 MHZ . שאלה נוספת..יש מישהו שמוכר מעבד אחרי OC כחדש בחנות ? אני יכול לקחת מעבד 2 GHZ לעשות לו OC ל 3 ולמכור אותו כ 3 חדש ? בהנחה שכל המתחים שם יציבים ? סתם שאלת רכילות..
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.metacafe.com/item26293/GMAME לכל אלה שמתכוונים לקנות מעבד AMD ונכנסו לטראומה בעקבות הסרטון , לפי מה שהבנתי הבעיה היא לא בכל מעבדי AMD והיא תוקנה במעבדים החדשים.
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום , אני רוצה לעשות OC לMSI nVidia GeForce 5700LE 256MB AGP 8x שלי. בדקתי והוא כשיר לOC (: עכשיו אני רק צריך תוכנה לOC , ומדריך לOC . ושאלה 2 - הטמפ' של הלוח אם שלי עומדת תמיד על 35-45 . זה סביר ?
-
- 30 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=65747 אותי אישית זה קרע מצחוק במיוחד התגובה השלישית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בכל מקרה אם אתם קונים את זה תחזקו את זה למארז או משהו.. חבל על כרטיס המסך באמת (אם זה ספאם מצטער, פשוט הייתי חייב לשתף)
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מפרט המחשב שלי מצויין בפרטי משתמש, וגם לא אז בכל מקרה אני יכתוב שוב סלרון 2.4 גיגהרץ 256 זיכרון ראם (כרגע אס.די.ראם, זמני עד שאני יקנה די.די.אר) כ.מסך ג'יפורס אמ.אמ.איקס 128 מגהבייט הרדיסק 80גיגה - 8מגה באפר, של חברת ווסטרן דיגיטל קטודה קרה מארז סימבדה 2 מאוררי ג'נריק, 80ממ, קדמי מכניס אוויר , אחורי מוציא אוויר ספק 480וואט, הגיע עם המארז במצב מנוחה, (תוכנות אינטרנט פשוטות וכו) המעבד יושב על 44-45 מעלות (ללא מזגן..) שהפעלתי וויס סיטי ושיחקתי במשך... 40 דקות, המשחק התחיל להתקע טיפה ממש ממש טיפה, לא שמו לב אבל אני שם לב תמיד להכל אז מזערתי את המשחק והפעלתי את התוכנה ASUS PC PROB שמראה מידע על המערכת וראיתי שהמעבד על 55 מעלות!!!!! האמת שזה לא הפריע כלכך למשחק, …
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מה זה? (אני ידוע איך זה נראה... אבל מאיזה חומר זה עשוי, איזו מתכת...) איך זה עובד? למה דווקא בצורה הזו? למה יש כאלו עגולים, מרובעים, מלבנים... איך זה מקרר... בקיצור... כל מה שרציתם לדעת על צלעות קירור ולא העזתם לשאול... בתודה, נדב
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך REDAON 9200 ו2 זכרונות MICRON של 256=512 PC3200 יש דרך האיץ רכיבים אלו?
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג? צריך את המשאבה(מגנטית) + נוזל קירור בלבד. וגם המלצות למשאבת מים רגילה קטנה ככל שניתן (לא משנה כמות הליטרים בדקה,העיקר הגודל) . אשמח לקבל קישורים לחנויות הרלוונטיות , תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
וכהבטחתי רציתם לדעת כמה מעלות זה הוריד.... אז כמו שראיתם אז המחשב שלי עמד במנוחה על 74 - 76 מעלות קבוע... כרגע המעבד עומד על 54 - 55 קבוע במנוחה... והכי חשוב ה-ש-ק-ט !!! המאוורר כל כך שקט שזה לא יאומן!!! הוא כרגע על 1400 RPM שזה גם בקושי שומעים מקודם המאוורר של הפרסקוט עשה רעש ל שדה תעופה קטן כמו שמשהו אמר כאן פעם... ובכן אני ממש מרוצה מהעבודה והשקט שלו... עכשיו לצרות שאני ואחי גרמנו... :s05: :-[ :-\ :'( ובכן... כדי להתקין את הביג טייפון זה היה סיפור מהתחת... המארז שלי לא ממש גדול והייתי צריך להזיז כלפי פנים את שני ההארד דיסקים שלי ואחד הכונני דיסקים כדי שאוכל להוציא את הלוח אם... וגם ללוח אם היו מלא ברגים ... כידוע כשמתקינים את הביג טייפון צריך לשים תושבת מיוחדת כז…
-
- 34 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הן 48-50 מעלות!!!!! :veryangry: :veryangry: :s05: לפי מה שידוע לי זה ממש מוגזם יחסית ללוח אם,האם כדאי לי להוסיף מאוררים? כי יש לי רק מאורר אחד שהוא מוציא אוויר וזהו והאם מעלות כאלה יכולות לגרום לנזק ללוח או לאחד הרכיבים במחשב?
-
- 29 תגובות
- 1.9k צפיות
-


