פורסם 2013 ביולי 1012 שנים שלום חברים. המסך נקנה לפני 8 חודשים מחנות TMS.פתאום היום החלה בעיה מוזרה - השליש השמאלי של המסך מוצג בגוון ירוק-כחול כזה, והפיקסלים נראים באופן בולט יחסית. אין לי שום מושג מה יכול היה לגרום לתקלה. האם יש למישהו מכם רעיון? תודה רבה מראש!
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים בהמשך לדבריו של גיל, נסה לחבר המסך למחשב אחר עם כבל אחר כדי לוודא אם הבעיה היא אכן במסך.
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים מחבר תודה לכם. המסך חובר למחשב אחר עם כבל אחר ביציאה אחרת ועדיין אותה תצוגה בדיוק. מה שעוד הבחנתי בו, כשאני מנתק בכלל את הכבל והמסך הופך שחור, השליש הבעייתי מוצג בגוון סגול, ומה שעוד יותר מוזר, יש שם "שאריות" מהדפדפן כרום, אני ממש רואה בסגול את פס החיפוש ואת הכוכב הזה של הצד. מה עושים?! מה זה אומר לממש אחריות?
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים Tms עושים את השירות הזה גם כשהאחריות היא ישירות מול dell?לפי הבנתי, הוא צריך לפנות לdell עם מספר ההזמנה..
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים מחבר האם במצב כזה מחליפים בהכרח לחדש? או שעושים בעיות? האם למשל יש מצב שהם מכניסים אותו לתיקון? דבר שהרבה פעמים דופק את המסכים וגם משאיר אותי ללא מסך מספר ימים..
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים מחבר איפה DELL יושבים? הם עושים שירות עד הבית?כשקניתי את המחשב מ TMS הנציג טען כי על כל שירות שאני צריך מהם הם באים עד הבית.
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים מחבר אתה מדבר על TMS או DELL? אני לא חושש שTMS יגידו לי "זה לא באחריותנו" או משהו בסגנון ההתנערות מאחריות שמאד מקובלת במדינה .
פורסם 2013 ביולי 1012 שנים אתה אמור ליצור ישירות קשר עם DELL, לומר להם את מספר ההזמנה O.N שרשום על הקרטון, הם פותחים תיק ואחרי כשלושה ימים אמורים להחליף לך מרגע קבלת ההחלטה על ההחלפה..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.