בעיה במסך DELL U2312HM - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה במסך DELL U2312HM


ashibud

Recommended Posts

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עכשיו כשאני חושב על זה הוא לא ממש צריך אותה כי הוא קנה ב-TMS.

מה שטוב אצליהם שאם לא שמרת את הקרטון הם פונים לDELL בעצמם ובעזרת הסידורי שרשום על המסך מטפלים בך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על כל קופסה רשום סיריאלי של כל מסך...ועל כל קבלה רשמתי את מספר ההזמנה שמופיע על הקרטון.

המצחיק הוא שמסך אחד נקנה ב-KSP מסך אחד באייבורי ומסך אחד ב-TMS.

אכן אני גר בשכירות, מזל שיש מחסן...:xyxthumbs:

שלא תחשבו שירדתי במיוחד לצלם, תוך כדי שאני חוזר מהעבודה ונכנס לבניין קראתי את התגובה של הבחור, מי שומר קופסאות?

אז אמרתי נצלם על הדרך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה יקרה במידה ולא יהיה מחסן :ugly21:

הפחדתם אותי ,כי אין לי קופסאות.

זה מטומטם ..שחנות תציע לשמור קופסא. למה שלא ידפיסו את הקוד בקבלה .

צור עם החנות קשר. לפחות יצא לך טוב שזה לא KSP או אייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ שיב לב שאנשים רבים לא מודעים לזה. רבים חושבים שאם יש קבלה אז כאן נגמר הסיפור.

יש לי קבלה של כל מפרט המחשב עם המסך. מעולם לא חשבתי שאני צריך לכתוב איזה קוד ולשמור אותו :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתוב באתר שלהם שכדאי לשמור..

באופן כללי אני חושב שהשירות של tms ישתפר פלאים אם יהיה להם מאגר של קופסאות למימוש אחריות.

לא לכולם יש מחסן או מקום אחר לקופסאות האלה..

התמונות של בתוך שמיכות אולי מצחיקות, אבל לא משפרות שום דבר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה TMS יעשו כך? אם הם שומרים את הקודים -זה מספיק ויפה מצידם.

יש רכשתי מTMS :jump:. סתם ככה מביע את דעתי.. שגם אם אני מוצא מוצר זול יותר אצל שני החברות שציינתי קודם -אני לא רוכש שם בגלל השירות (וזה גם עם ניסיון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...