מחפש לקנות מחשב X61 LENOVO עם שירות עד בית הלקוח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש לקנות מחשב X61 LENOVO עם שירות עד בית הלקוח


ATNTIAS

Recommended Posts

שלום,

אני מחפש לקנות את מהדגם לעיל, זאת מכיוון שיש ברשותי כבר מחשב אחד כזה ואני רוצה שהסוללות והמטענים ישמשו את שניהם.

לפי בדיקה שלי (בזאפ) המחירים נעים מ4000 עד 8000 שח, מה שחשוב לי הוא לא המחיר הנמוך ביותר, אלא השרות שאקבל לאחר קניית המחשב.

אני מעוניין בשרותי תמיכה וטכנאות עד בית הלקוח, עדיף עם התחייבות לזמן תיקון(SLA). בקיצור שירות ברמה גבוהה.

מי יכול לספק לי שירות כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-X61 כבר כמה חודשים לא מיוצר ע"י .

כל חנות שתמכור לך אותו, מוכרת סטוקים ישנים, לא מחשבים שהמפרט שלהם מוזמן ישירות מהיצרן, אלא מפרט שמותאם אצלם בחנות. וגם האחריות תינתן ע"י החנות ולא ע"י היצרן. או שהמחשבים בכלל כבר היו בשימוש. בכל אופן, אני בספק אם חנות מקצועית ואמינה, עם שירות כמו באמריקה, מוכרת מוצרים שכבר לא מיוצרים.

(מה שאתה מבקש הוא דבר די סטנדרטי ומובן מאילו בארה"ב. בדל למשל, תמורת כמה עשרות דולרים אתה משדרג את האחריות לטכנאי שמגיע אליך הביתה תוך 24 שעות מהפנייה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-X61 כבר כמה חודשים לא מיוצר ע"י לנובו.

זה נכון.

כל חנות שתמכור לך אותו, מוכרת סטוקים ישנים, לא מחשבים שהמפרט שלהם מוזמן ישירות מהיצרן, אלא מפרט שמותאם אצלם בחנות. וגם האחריות תינתן ע"י החנות ולא ע"י היצרן.

זה לא נכון, בייחוד החלק המודגש. נכון הוא שמדובר בסטוקים ישנים (ייתכן שאפילו כאלה ששכבו חצי שנה ומעלה במחסנים), אבל זה לא אומר שלא מדובר במפרט שהוזמן ישירות מלנובו. למעשה, רוב מה שנמכר בארץ הם מפרטים מקופנגים מראש, בין אם מפרטים אירופאיים (מסתיימים ב-G) או אמריקאיים בייבוא מקבילי (מסתיימים ב-U לרוב).

והאחריות עדיין של לנובו. מה שכן, כשמדובר במחשב ששכב אצל היבואן כמה חודשים טובים, יש להתקשר ל- ולשלוח להם בפקס את חשבונית הקנייה, כדי שיעדכנו את סטטוס האחריות במערכת.

כמו כן, וחשוב לדעת זאת, חלק מהמחשבים המיובאים בייבוא מקביל, לא מכוסים ע"י האחריות הבינ"ל של לנובו בישראל ובארצות אירופה. בפרט ב-X61 דגם 7675 לא זכאי לאחריות כאן לפי אתר לנובו (7673 כן). מה שזה אומר הוא שייתכן מצב ש- ישראל יסרבו לתת שירות למחשב כזה. יש קישור בסטיקי ייבוא מחשב נייד שמראה איך בדיוק בודקים לפי כל מספר דגם את תוקף האחריות.

או שהמחשבים בכלל כבר היו בשימוש. בכל אופן, אני בספק אם חנות מקצועית ואמינה, עם שירות כמו באמריקה, מוכרת מוצרים שכבר לא מיוצרים.

חנות מקצועית ואמינה לא תמכור מחשב משומש כחדש. ותתפלא, אבל יש חנויות מקצועיות ואמינות בארץ. ותתפלא עוד יותר, אבל גם חנויות מקצועיות ואמינות באמריקה מוכרות סטוקים ישנים (למה מה אתה רוצה שיעשו איתם, יזרקו אותם לפח?) השירות בכל מקרה לא של החנות באף מקרה, אלא של לנובו וקבלני המשנה שלה (בארץ אלה IBM).

(מה שאתה מבקש הוא דבר די סטנדרטי ומובן מאילו בארה"ב. בדל למשל, תמורת כמה עשרות דולרים אתה משדרג את האחריות לטכנאי שמגיע אליך הביתה תוך 24 שעות מהפנייה).

אכן כן, אבל מסיבות כאלה או אחרות , לא כל אפשרויות האחריות ניתנות לרכישה בארץ, או שלפעמים כן, אבל הפרוצדורה קצת מורכבת.

ATNTIAS - ב-X61 הנוכחי שלך - האם יש לך שירות onsite (עד הבית)? אם כן, כיצד רכשת אותו? ייתכן שדרך אותו מקור תוכל לרכוש כזה שוב.

כמו כן, אתה יכול להתקשר ללנובו ישראל (שוב, מספר הטלפון קיים בסטיקי), ויחזור אליך אחד המשווקים שלהם, שיוכל להגיד לך מה האופציות לרכישת כיסוי כזה.

אפשר גם להתקשר ל- ולשאול אותם האם הם מספקים בכלל שירות כזה בישראל (למשל למחשב שנרכש בארה"ב עם שירות onsite ואחריות בינ"ל). כי יש מצב שלא, ואז לא משנה מה תעשה, לא תקבל שירות כזה כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...