יחס מביש בפנדה מחשבים. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יחס מביש בפנדה מחשבים.


tzilber

Recommended Posts

יש לי מחשב דיי ישן (3 שנים בחודש הבא).

לפני שבוע התקלקל סטיק אחד של .

מטעמי חוסר זמן הגעתי רק היום לסניף פנדה בקיסריה בידיעה שיש לי אחריות לכל החיים על הזכרונות (CORSAIR)

בסניף תיקנו אותי וזה איכשהו מקובל שהם נותנים אחריות של טיפול ל-3 שנים ובכל מקרה אחר לפנות ישירות ליצרן/יבואן.

עדיין הזכרון הוזמן בתאריך 9/4/06 מה שאומר שעדיין לא עברו 3 שנים.

אני חייב לציין כאן שמי שטיפלה בי היא אורלי. שאותה אני מכיר מהקניה הראשונה שלי בפנדה עוד כשהיו בחניה בווילה בקיסריה.

ועד היום קיבלתי ממנה שרות מצויין כאשר נתקלתי בבעיות. או בכל מקרה אחר.

לכן אני מניח שמה שאפרט פה הוא הוראה מלמעלה.

כמו כן הזכרון היה חלק מ-Twin ואני הבאתי רק את הסטיק שלא עובד. (בכל זאת צריך מחשב עובד בבית.)

התגובה הראשונה הייתה אנחנו נותנים אחריות ל-35 חודשים בגלל שאם באים כמה ימים לפני סוף האחריות אנחנו לא מספיקים לטפל לפני סוף האחריות.

אני מצידי יודע שרק בזמן האחרון הם כותבים 35 חודשי אחריות ובכל מקרה כשאני קניתי את הזכרון היו 36 חודשי אחריות.

ואז התחיל בלבול מוח של אנחנו נכנסים לפסח ואין ימי עבודה והטיפול לא יסתיים לפני סוף האחריות.

ואני צריכה גם את הסטיק השני כדי להתחיל לטפל(הסטיק השני היה יכול להיות אצלהם למחרת למרות שהייתי נשאר בלי מחשב כנראה לשניים שלושה שבועות).

כשאני הזמנתי את החלקים לבניית המחשב ב-9/4/06 קיבלתי אותם כמעט שלושה שבועות אחרי. אז הזמן הזה לא נחשב?

"עדיף לך לפנות ישירות ליצרן. אתה תופתע כמה מהר הם עונים ללקוחות פרטיים והם בטח ישדרגו לך את הזכרון"

פה אצל היבואן זה יקח הרבה זמן.

בשלב הזה מרוב עצבים העדפתי לשתוק.

היום פנדה איבדתם לקוח ותיק.

בגלל תרוצים חסרי שחר וטיפול זוועתי בלקוח.

אני אשמח לשמוע מכם (פנדה) מה יש לכם להגיד על ה"טיפול המצויין" בלקוחות חוזרים.

על קטנוניות חסרת טעם שבגללה יותר לא אקנה אצלכם.

אולי חסכתם לכם "שעות טיפול" אבל אותי אתם לא תראו אצלכם יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה נשמע כמו מכתב שהיית צריך להפנות אל שירות הלקוחות של פנדה.

בכל מקרה נראה לי שבמקרה הנ"ל (בהנחה שהתרחש כפי שתיארת) פנדה היו יכולים ללכת לקראתך (מכיוון שתיאורטית הגעת בזמן), במקום להתחמק בעזרת סיבוכים בירוקרטיים. וגם אם לא היית מגיע בזמן, לא היה כואב להם לטפל עבורך באחריות מול היצרן, במקום לשלוח אותך אליו (אף על פי שכנראה זה היה לוקח מעט זמן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה פה פעם עוד דיון עליהם.

אני לפני קניית מחשב חדש, והם ירדו מהרשימה שלי לחלוטין בדיוק בגלל מקרים כאלה.

חבל שבגלל תלונות כאלה הם מאבדים לקוחות שיכניסו להם אלפי שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפניתי אותו גם לשרות הלקוחות שלהם.

היה לי חשוב ליידע את הפורום בנוגע לייחס שקיבלתי.

במיוחד בגלל שעד עכשיו קיבלתי שם יחס טוב.

כנראה שבלי התלהמות וצעקות אי אפשר לקבל שרות הוגן אצלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפניתי אותו גם לשרות הלקוחות שלהם.

היה לי חשוב ליידע את הפורום בנוגע לייחס שקיבלתי.

במיוחד בגלל שעד עכשיו קיבלתי שם יחס טוב.

כנראה שבלי התלהמות וצעקות אי אפשר לקבל שרות הוגן אצלהם.

אם אתה טוען שבעבר קיבלת שם יחס טוב, ואתה מצד שני טוען שבלי התלהמות וצעקות אי אפשר לקבל שירות הוגן, אז אתה בעצם אומר שגם בעבר היית צריך להתלהם ולצעוק שם בשביל לקבל שירות?

כי במידה ולא התגובה שלך לא נכונה כל כך, ועדיף שתערוך אותה בהתאם...

או , עכשיו אני יודע איפה לא אקנה 3 שאני צריך בשביל הSTARTUP שלי.

ידוע לך שאתה מזבל את השכל?

מחשבים מקבלים אחריות דרך המעבדה של היבואן, ולא דרך החנות.

אם זו רמת הידע שלך, אז אני משער שגם ה"STARTUP" שלך יהיה ברמה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה טוען שבעבר קיבלת שם יחס טוב, ואתה מצד שני טוען שבלי התלהמות וצעקות אי אפשר לקבל שירות הוגן, אז אתה בעצם אומר שגם בעבר היית צריך להתלהם ולצעוק שם בשביל לקבל שירות?

כי במידה ולא התגובה שלך לא נכונה כל כך, ועדיף שתערוך אותה בהתאם...

התכוונתי שחל שינוי ביחס.

בעבר לא נאלצתי לעשות שום דבר כדי לקבל שם יחס טוב והוגן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקצרה, הוא מתכוון לזה שמחשבים קונים איפה שהדגם שאתה מחפש הכי זול עם אחריות של יבואן רשמי.

ניידים אפשר לקנות אפילו באייבורי בלי לחשוש כל עוד האחריות היא של היבואן, כי במידה ואתה צריך משהו- פונים ישירות למעבדה של היבואן, לא לחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקצרה, הוא מתכוון לזה שמחשבים קונים איפה שהדגם שאתה מחפש הכי זול עם אחריות של יבואן רשמי.

ניידים אפשר לקנות אפילו באייבורי בלי לחשוש כל עוד האחריות היא של היבואן, כי במידה ואתה צריך משהו- פונים ישירות למעבדה של היבואן, לא לחנות.

אייבורי הם היבואנים של אז במקרה הזה האחריות היא :la: בכל מקרה אחר זה באמת לא אמור לשנות רק צריך לבדוק טוב שזה באמת יבוא רשמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל זה קונים איפה שהתמורה לכסף הכי גדולה, והיכן שבטוחים ב100% שכל האחריות מטופלת אצל היבואן ולא בצורה חלקית כפי שקרה בחנות מסויימת.

כוונתך לחנות/רשת שהיא גם היבואן, והשם שלה בעברית מתחיל ב - א ? ושלפעמים אומרים שם שצריך להעביר ליבואן וזה לוקח זמן אבל לא מספרים שזה ממדף אחד לשני באותו עסק? :D :D :D

[br]פורסם בתאריך: 31.03.2009 בשעה 18:41:24


בהסתמך רק על מה שכתבת, ובלא שתהיה בכך קביעה עובדתית אלא רק ציון תחושה של התרשמות ומסקנה סבירה של אדם סביר מן הישוב:

מטעמי חוסר זמן הגעתי רק היום לסניף פנדה בקיסריה בידיעה שיש לי אחריות לכל החיים על הזכרונות (CORSAIR)

בסניף תיקנו אותי וזה איכשהו מקובל שהם נותנים אחריות של טיפול ל-3 שנים ובכל מקרה אחר לפנות ישירות ליצרן/יבואן.

תגובות בנוסח "איכשהו מקובל" מוזרות, בלשון המעטה. מה נאמר/פורסם/נכתב כאשר רכשת את המוצר? זה מה שקובע.

אם היתה אי הבנה בעת הרכישה, אז ניתן לתקנה. אם הוצהר במפורש אחרת בעת הקניה זה אמור להיות מחייב.

התגובה הראשונה הייתה אנחנו נותנים אחריות ל-35 חודשים בגלל שאם באים כמה ימים לפני סוף האחריות אנחנו לא מספיקים לטפל לפני סוף האחריות.

אני מצידי יודע שרק בזמן האחרון הם כותבים 35 חודשי אחריות ובכל מקרה כשאני קניתי את הזכרון היו 36 חודשי אחריות.

[עושה רושם מוזר ביותר, יצירתיות מיוחדת. דומני כי כל בר דעת מן הישוב ואף כל מי שבקי בדין הרלוונטי יאמר, כי זמן הטיפול של העסק מול יבואן זה או אחר או מול ספק/יצרן זה או אחר, אינו מענינו של הלקוח, אינו בשליטת הלקוח, ולא רלוונטי. העסק צריך להעריך ענינים כאלו ולהסדירם מול הספק שלו ולא להטילם בהפתעה, זמן רב אחרי המכירה ובלא שהדברים הובהרו כמידע מהותי לענין האחריות טרם המכירה, לפתחו של הלקוח בעת הצורך במימוש אחריות.

המועד שאמור להיות הקובע לענין האחריות הוא מועד הודעה למי שנושא באחריות על התקלה, ולמנוע כל שיהוי בתיקון או השבת המצב לקדמותו טרם התקלה. במקרה שלך אף הבאת מיד את הרכיב התקול אל העסק שאמור - אם אכן אמור - לשאת באחריות ולממשה.

כמו כן דומני שגם שינוי תנאי אחריות בדיעבד מוזר על פניו ומענין במיוחד בעסק שמנוהל על ידי מי שבקי בחוק, הלא כן?

ואני צריכה גם את הסטיק השני כדי להתחיל לטפל(הסטיק השני היה יכול להיות אצלהם למחרת למרות שהייתי נשאר בלי מחשב כנראה לשניים שלושה שבועות).

למה? לכל יחידה יש מספר מודל וניתן להביא יחידה זהה תקינה. אלא אם כן רוצים להחליף את הזוג כצמד תואם, שזה יפה מאד ונאה, ורק חבל שלא הוסבר לך במלואו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...