עבור לתוכן

Dell Dead pixel policy | מדיניות פיקסלים שרופים DELL.

Featured Replies

פורסם

עקב בירור שנעשה על ידי בשביל שקיפות מול החברה שקיבלו את מסכי ה2709W בהזמנות הקבוצתיות, להלן המדיניות הרשמית לכלל המסכים.

קראו היטב:

ל DELL יש מדיניות ברורה בנושא ועליכם להבדיל בין פיקסל בהיר לבין פיקסל שחור (הסבר מפורט בדף המידע של DELL בהמשך).

עיקרי הדברים:

- אחריות למסכים הכוללים את המילה ULTRASHARP בשם הדגם הינה עד 6 פיקסלים שחורים או עד פיקסל לבן אחד למשך 3 שנים מרגע הגעת המשלוח לארץ.

- אחריות לשאר המסכים הפשוטים: מ6 פיקסלים שרופים בהירים ושחורים בלבד.

ממליץ להדפיס את הרשום בדף הבא לעת הצורך !

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/document?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&dn=1018431#1

לנוחיותכם, פרסמתי העמוד למקרה שתהיה בעייה באתר וחברה בעתיד שיימצאו דף זה בחיפוש יוכלו לראות את המידע בקלות.

*המידע מעודכן (פורסם ועודכן לפני חודש וחצי).

delldeadpixelpolicygd5.jpg[br]פורסם בתאריך: 6.01.2009 בשעה 22:50:09


אתמול כתבתי על פיקסלים שרופים, בעקבות שאלות של החבר'ה - הבהרה קטנה:

*************הסעיף תחת בדיקה ************************************************************

פיקסל לבן חסר צבע כולשהו(לא צבעוני או בהגדרתם Discolored) - מסך ULTRASHARP שכזה יוחלף מיידית אפילו אם יתגלה בו פיקסל 1 כזה תוך 3 שנים.

פיקסל בצבע אחר כולשהו>כהה(Dark) >רק מסך שיש בו 6 כאלה יוחלף תוך 3 שנים.

המדיניות לגבי שאר המסכים הפשוטים שאינם כוללים את המילה Ultrasharp בשם הדגם הינה: החלפה מפיקסל 6 בלבד ללא קשר לסוג הפיקסל השרוף.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

discolored זה לא "לא צבעוני" אלא עיוות בצבע שנובע מכך שיש לו או חסר לו גוון מסויים

DELL מבדילים בין פיקסל בהיר לכהה

בהיר זה אומר שאחד הגוונים (RGB) נשאר כל הזמן דלוק - כלומר לא רק לבן אלא פיקסל שדולק תמידית בצבע כלשהו

כהה זה אומר שאחד מהגוונים כל הזמן כבוי ואז או שהפיקסל כולו כבוי או שחסר אחד ממרכיבי הצבע

פורסם
  • מחבר

.

פורסם

האמת היא ש-eyaler צודק לגבי ההגדרה של מה זה פיקסל כהה ומה זה בהיר.

פורסם
  • מחבר

יש הבדל בין שפת מסמך למדיניות החלפה בארץ.

תנסו להחליף מסך ULTRASHARP עם פיקסל 1 תקוע. אם תצליחו אני משנה את ההודעה הראשית.

פורסם

אז אתה אומר בעצם שהמסמך הרשמי של DELL לא משנה, ומשנה בפועל רק מה מעבדות השירות בארץ עושות? :s05:

פורסם

יש הבדל בין שפת מסמך למדיניות החלפה בארץ.

תנסו להחליף מסך ULTRASHARP עם פיקסל 1 תקוע. אם תצליחו אני משנה את ההודעה הראשית.

למה אתה מתכוון שיש הבדל בין מסמך מדיניות מהיצרן לבין היבואן בארץ?

ההבדל היחידי שיכול להיות הוא שהיבואן נותן אחריות יותר מורחבת על חשבונו (ושוב אנחנו נכנסים לדלת המסתובבת מי יקבל את המסך המוחלף )

אבל אינו יכול לגרוע או להרע כל דבר ממסמך מדיניות החלפה של יצרן

אם יש דבר כזה אני מבטיח לך שלאחר שתכתוב מכתב לדל העולמית תראה איך היבואן פתאום משנה את גישתו

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קניתי מסך Dell 2209WA

ב 2.12.09

יש לי פיסקל שרוף באמצע המסך בצבע טורקיז. (1)

:lol: (בצבע של הסמיילי הזה בדיוק)

האחריות של CRG .

עכשיו עברתי על הנתונים של האחריות, האם אני זכאי לממש אותה?

פורסם
  • מחבר

שמע, עברו כולה 3 שבועות, איפה קנית שאתה לא מתקשר לחנות ומחליף מייד ?

החנויות במכירות הקבוצתיות פה (NEXTOP ופנדה) בדר"כ מחליפות בחודש הראשון. רק אל תגיד לי שקנית בחנות סוג ז' :(

פורסם

ivory

פורסם
  • מחבר

Ivory ? הייתי בטוח שאנשים אשכרה מקשיבים למה שנאמר בפורום ולא זורקים את כספם על קרן הצבי.

SiskoAnimated.gif

פורסם

לא ידעתי שהם מוכרים את המסך הזה...

יכול להיות שלמסך הזה יש יותר מקרים של פיקסלים מתים וכד' ? או שזה סתם פרנויה שלי ? כי אני מחר מתכנן לרכוש את המסך.

פורסם
  • מחבר

אין לו פיקסלים מתים יותר מלכל מסך אחר, פשוט ייצורו הופסק ולא יהיו לו תחליפים. כשיצטרכו להחליף, כל אחד יקבל דגם אחר בחנות ממנו הוא קנה לפי טוב ליבם.

ככה שתחזיקו אצבעות שתקבלו מסך טוב כי סביר להניח שלא תקבלו חלופי.

פורסם

אם אני מקבל פיקסל מת ואין יותר 22 יש סיכוי לקבל 24 ?

פורסם
  • מחבר

האם יש סיכוי לקבל מסך 24 במקום 22 ? כן.

מה הסיכוי לקבל מסך 24 במקום 22 ? 1% שכן

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים