עבור לתוכן

שירות גרוע בחנות Gibor Computers

Featured Replies

פורסם

לפני כשלושה וחצי שבועות הזמנתי מהחנות גיבור מחשבים מסך Philips 200W6CS שקיבלתי עליו המלצות רבות בפורום.

נאמר לי שהמסך לא קיים במלאי, לכן יוזמן מהיבואן ויסופק תוך שבוע-שבועיים לכל היותר.

מספר ימים לאחר ההזמנה התקשרתי לחנות כדי לוודא שהמוצר קיים אצל היבואן, נאמר לי שהמוצר קיים, הוא הוזמן כבר ויגיע תוך מס' ימים.

שבוע+ לאחר ההזמנה התקשרתי לשאול אם המוצר הגיע (ביקשתי איסוף עצמי), נאמר לי שיגיע ביום יומיים הקרובים ושייצרו איתי קשר כדי שאאסוף אותו.

שבוע אח"כ שוב התקשרתי, אמרתי שהבטיחו לי עד שבועיים אספקה, שוב אמרו לי שלא יודעים למה נגרם העיכוב אך בטוח יגיע המסך תוך יום יומיים. שאלתי עוד פעם אם בוודאות קיים המוצר אצל היבואן אמרו לי שכן.

שלושה שבועות לאחר ההזמנה התקשרו אליי מהחנות והודיעו לי שהמוצר לא קיים אצל היבואן, ועוד בחוצפתם ניסו לדחוף לי מסך פחות טוב (TN) בטענה שנתוני הרזולוציה וזמן התגובה זהים/טובים יותר. המסך המבוקש עדיין מופיע בזאפ במחיר הנמוך ביותר.

כרגע אני תקוע עם מחשב חדש ללא מסך כבר כמעט שבועיים, ויקחו עוד שבועיים לפחות עד שאבחר מסך אחר ויגיע אלי (מחנות אחרת כמובן!)

אני יודע שהרבה מחפשים את המסך הזה, לכן ראו הוזהרתם!! >:(

  • תגובות 38
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שילמת להם?

מנסיוני, אם יש להם במלאי עדיף לשאול בטלפון - לבוא ולקחת במזומן/אשראי.

אני לא חושב שיש עליהם הרבה חוות דעת טובות - שווה לבדוק קודם

פורסם

תכתוב לזאפ על המקרה...

פורסם

החנות הזאת ידועה בשירות גרוע וחוצפהואתה לא הראשון!

תריץ חיפוש ותראה עוד מקרים

פורסם
  • מחבר

למזלי לא גבו ממני תשלום למרות שמסרתי להם את מס' כרטיס האשראי כבר. שלחתי לזאפ תגובה בנושא. הבעיה בזאפ שיכולות להיות לאותה חנות תגובות מצויינות ותגובות גרועות באותו זמן, לכן אי אפשר לסמוך על זה. יכול להיות גם שהחנויות עצמן מסיפות ביקורות טובות עליהן.

פורסם

אתה יודע מה הכי מעצבן בסיפור הזה?

שהם העזו להציע לך מסך נחות בטענה שהוא טוב יותר, ובטח בבטחון מלא שהם יודעים יותר טוב ממך.

אני חושב שלא שהייתי מצליח להתאפק לא לנתק להם בפנים.

פורסם

^ אני בטוח שהם בעצמם מאמינים שהוא באמת יותר טוב ::)

פורסם

שילמת או לא על המסך? חתמת על העסקה או לא? במידה ושילמת ו/או חתמת מחובתם לספק לך את מה שהובטח בקצב זמן של עד 14 ימי עבודה, במידה והם לא מסוגלים הם חייבים להחזיר לך את הכסף שלך או לתת לך זיכוי או מוצר שווה ערך לאחד שרצית לרכוש.

במקרה שלך הם מעוניינים "להשחיל" לך מוצר הרבה פחות איכותי ממה שהזמנת, תבטל את העסקה או שאם יעשו בעיות תאיים בתביעה עקב עבודה רשלנית ועובדות כוזבות ש"נמכרו" ללקוח.

פורסם

אני גם כרגע במקרה דומה עם אותה חנות.

הזמנתי Q6600 כרטיס 8800GT זיכרון 2GB, ספק כח ו-לוח כמובן P35. הזמנה על סך 3964ש"ח.

אני בשאי התמימות מתקשר להזמין, לקחו ממני את הפרטים ואת פרטי ההזמנה ואמרו לי שזה לא בעיה ושתוך יומיים זה יהיה מוכן, ואמרו לי בבטחון שלושה ימים גג למקרה ויהיו בעיות. המוכר הוסיף ואמר שיצרו איתי קשר כאשר זה יהיה מוכן בשביל שאני אבוא לקחת. אני הייתי שמח באותו רגע. לאחר שלושה ימים התקשרתי אליהם ואמרו לי שזה עדיין לא מוכן, ושהם מתחייבים לספק מוצר ב7ימי עבודה ושהמוכר שאמר לי יומיים שלושה הוא טעה. צעקתי עליהם וקיללתי אותם. מפה לשם, עבר לו שבוע. ההזמנה בוצעה ב12-13 לחודש. ביום ראשון (שלשום) התקשרתי אל החנות בטענה שאמרו לי 7 ימי עסקים (ואני יודע שזה עסקים וזה לא נחשב כי היה שישי-שבת אבל שיהיה..).. ומה אמר לי המוכר? שהם מתחייבים ל14 ימי עסקים, ולכן עד סוף השבוע המוצר יהיה אצלי. המוכר דיבר ממש בטון שהוא עושה לי טובה. ואני חטפתי קריזה מרוקאית וקיללתי אותו ואת החברה והחנות ואת אמא שלו ואת כל העולם וצעקתי עליו במשך 5 דקות רצופות עד שיצא לי הגרון. הסברתי לו את מה שקרה שאמרו לי יומיים, ואז שבוע.. ומחרפנים אותי וכן הלאה.

ותנחשו מה המוכר הסביר לי? אין לו בושה, הוא עוד אומר שהטעות היא שלי. הוא אמר 'אם היית מגיע לחנות באותו יום ומזמין, היית מקבל את כל החלקים במקום. אבל בגלל שהזמנת בטלפון/אינטרנט אז השיטה היא שונה וצריך להזמין מהיבואן ובלה בלה בלה..' אני ממש לא הבנתי כלום ממה שהוא אמר אבל שיהיה. למה הוא צריך להזמין מהמחסן אם יש לו את זה בחנות והוא יכול פשוט לתת לי את זה? והצעתי שהוא יקמבן משהו שאני יוכל לבוא ולקחת פשוט את מה שאני צריך וזהו. והוא פירט שהכל מוכן גם וחסר רק ספק כח וכרטיס מסך. כשהוא אמר את זה היה טון של שקר בקול שלו, אני לא מאמין לו. אני חושב שכלום לא מוכן והשרמוטות האלו סתם מושכים אותי.

בקיצור- אני לחנות הזו לא חוזר ל ע ו ל ם. ועוד מסקנה שלמדתי מזה, אם אתם רוצים מוצר כלשהו לכו ותשלמו במזומן (במקרה של אשראי- יש כספומט), קבלו את המוצר במקום, קחו את פתק האחריות והקבלה, ושלום על ישראל. בחיים אל תזמינו בצורה כזו אם אתם מתכוונים להגיע ולאסוף מהחנות. ובמיוחד אם אתם רוצים שזה יגיע כמה שיותר מהר. ובמיוחד לא מגיבור מחשבים. ובמיוחד לא מגיבור מחשבים נתניה.

עוד טיפ: "כנראה שיש עומס" אומרות הבחורות במוקד של החברה, ואתם מגיעים אליהם אם התקשרתם לגיבור מחשבים ולא ענו לכם. הם יבקשו את הפרטים שלכם בשביל שיחזרו אליכם בטענה ש"כנראה שיש עומס".. כן בטח.. איזה עומס ואיזה בטיח. והם גם לא יחזרו אליכם בכלל. מסקנה של הטיפ: אם עונה לכם רוסי, הגעתם לחנות. אם עונה בחורה, הגעתם למוקד (מבוא סתום). נתקו וחייגו שנית עד שיענו לכם.

מסקנה סופית: כל חנויות המחשבים גנבים ומניאקים ושקרנים וערמומיים.. שאלוהים יקח אותם. וסליחה על הביטוי.

פורסם

מסקנה סופית: כל חנויות המחשבים גנבים ומניאקים ושקרנים וערמומיים.. שאלוהים יקח אותם. וסליחה על הביטוי.

אני מוחה בתוקף על ההצהרה הטיפשית הזו, בשם כל עובד של כל חנות מחשבים נורמלית בישראל.

הזמנת מחנות שידוע שהיא לא מהססת להטעות לקוחות ואף לרמות אותם עד לרמה של צורך בתביעה משפטית, אז למה בדיוק ציפית? תזמין במקום נורמלי, זה לא יקרה.

מה שעשית פה זה בערך כמו לטבול את היד שלך בחומצה ואז להתעצבן שקיבלת כוויות.

פורסם

^^

בדיוק.

- הזמנתי לפני שבוע וחצי 4 רכיבי רשת אלחוטית מ"למיר" - קיבלתי אותם תוך 3 ימים בצורה מושלמת.

- הזמנתי מחשב נייד מפנדה Inspiron 1520 RD09 - בדקו כשהייתי על הקו אם יש ליבואן במלאי (והיה). הגיע תוך 5 ימים (3 ימי עסקים), בצורה מושלמת.

- הזמנתי לוח Wacom מפנדה, אמרו שיעדכנו אותי אם יש לאריג'נט בארץ במלאי - למחרת בבוקר התקשרו ואמרו שנמצא - הגיע יום אחרי (סה"כ יומיים המתנה). המוכר לא היסס לומר עד כמה שהוא מקנא בי אבל הוא מפנטז על ה Intuos A4..

- חבר שלי הזמין DELL 2007WFP מפנדה - אמרו לו "חכה על הקו, נבדוק אם ליבואן יש במלאי בארץ" - היה במלאי - הגיע תוך 3 ימים.

- הזמנתי זכרונות מנועה מחשבים - אמרו מראש שאין במלאי בארץ ושההמתנה עלולה להיות ארוכה מאוד (כ 3 שבועות), אמרתי שאני מעדיף לחכות לדגם הספציפי הזה - הגיע תוך 16 יום בנוסף כשהתקשרו אלי להודיע שהגיע הם הביעו התנצלות על כך שחיכיתי כ"כ הרבה.

בכל המקרים האלה שאלו אם אני רוצה שיבדקו שיש זמין ליבואנים כשאני מחכה על הקו, ובכל המקרים התקשרו אלי ביוזמתם לעדכן אותי לגבי המוצר.

בפעם הבאה תזכור שצריך לדעת איפה לקנות.

פורסם

חיפוש קצר פה בפורום היה חוסך לך את הקנייה בחנות גיבור מחשבים!

איך לעזאזל אנשים עוד משלמים כסף לנות הזאת!?!?!?!? השירות הכי מזעזע שנתקלתי בו בחיי, בכל קנייה כל שהיא!!!

הסיפור שלי בקצרה (מאוד בקצרה): רכשתי מהם מסך (הלכתי פיזית לחנות) DELL 2007WP והוא לא היה במלאי ונאמר לי שתוך שבוע הוא יגיע.

41 ימי עסקים מאוחר יותר (!!!) ועדיין לא הגיע אלי שום מסך, ואחרי הרבה פעמים שהלכתי פיזית לחנות להתעמת עם מוכרי החנות ועם מנהל החנות (אני גר קרוב אז כמעט כל יומיים הייתי בחנות כולי בעצבים) עדיין לא הגיע אלי המסך.

לבסוף, אחרי שאיימתי שאני הולך לפתוח נגדם תיק במשטרה, תביעה נגד העסק בבית דין לתביעות קטנות ושאני פונה לשומר מסך (כן, כן, אין מה להתבייש אם דופקים אותכם, תלכו הכי רחוק שאפשר!), הם הסכימו להחזיר לי את הכסף במלואו...... ועד היום לא ראיתי שיש להם את המסך.

בסופו של דבר קניתי את המסך מחנות נורמלית אחרת (חנות מקסימה בפתח תקווה ששכחתי כרגע את שמה), שנתנו לי את המסך באותו היום ששילמתי ועוד עשו את זה עם חיוך.

אני חוזר ואומר - חפשו מידע על חנות פה בפורום לפני שאתם הולכים להוציא ממיטב כספכם על מוצרי מחשב!

חיפוש קליל יחסוך לכולכם את הזמן והכסף שתשקיעו בחנות הזאת שנקראת "גיבור מחשבים".

פורסם

איזה אידיוט בפורום מפרטי מחשב המליץ לי עליהם, והם קרובים לבית שלי. אין הרבה חנויות מחשבים טובות שקרובות אליי.

יש את אלוף, גיבור, ו-KSP.. ולא זוכר עוד.

ולא התכוונתי לכל חנויות המחשבים, אלא לרוב המניאקים שבהם.

ולזה שאמר שפנדה בסדר גמור, יש לי ניסיון מר איתם. יותר נכון לאחותי, אבל שיהיה.

פורסם

אני גם כרגע במקרה דומה עם אותה חנות.

הזמנתי Q6600 כרטיס 8800GT זיכרון 2GB, ספק כח ו-לוח כמובן P35. הזמנה על סך 3964ש"ח.

אני בשאי התמימות מתקשר להזמין, לקחו ממני את הפרטים ואת פרטי ההזמנה ואמרו לי שזה לא בעיה ושתוך יומיים זה יהיה מוכן, ואמרו לי בבטחון שלושה ימים גג למקרה ויהיו בעיות. המוכר הוסיף ואמר שיצרו איתי קשר כאשר זה יהיה מוכן בשביל שאני אבוא לקחת. אני הייתי שמח באותו רגע. לאחר שלושה ימים התקשרתי אליהם ואמרו לי שזה עדיין לא מוכן, ושהם מתחייבים לספק מוצר ב7ימי עבודה ושהמוכר שאמר לי יומיים שלושה הוא טעה. צעקתי עליהם וקיללתי אותם. מפה לשם, עבר לו שבוע. ההזמנה בוצעה ב12-13 לחודש. ביום ראשון (שלשום) התקשרתי אל החנות בטענה שאמרו לי 7 ימי עסקים (ואני יודע שזה עסקים וזה לא נחשב כי היה שישי-שבת אבל שיהיה..).. ומה אמר לי המוכר? שהם מתחייבים ל14 ימי עסקים, ולכן עד סוף השבוע המוצר יהיה אצלי. המוכר דיבר ממש בטון שהוא עושה לי טובה. ואני חטפתי קריזה מרוקאית וקיללתי אותו ואת החברה והחנות ואת אמא שלו ואת כל העולם וצעקתי עליו במשך 5 דקות רצופות עד שיצא לי הגרון. הסברתי לו את מה שקרה שאמרו לי יומיים, ואז שבוע.. ומחרפנים אותי וכן הלאה.

ותנחשו מה המוכר הסביר לי? אין לו בושה, הוא עוד אומר שהטעות היא שלי. הוא אמר 'אם היית מגיע לחנות באותו יום ומזמין, היית מקבל את כל החלקים במקום. אבל בגלל שהזמנת בטלפון/אינטרנט אז השיטה היא שונה וצריך להזמין מהיבואן ובלה בלה בלה..' אני ממש לא הבנתי כלום ממה שהוא אמר אבל שיהיה. למה הוא צריך להזמין מהמחסן אם יש לו את זה בחנות והוא יכול פשוט לתת לי את זה? והצעתי שהוא יקמבן משהו שאני יוכל לבוא ולקחת פשוט את מה שאני צריך וזהו. והוא פירט שהכל מוכן גם וחסר רק ספק כח וכרטיס מסך. כשהוא אמר את זה היה טון של שקר בקול שלו, אני לא מאמין לו. אני חושב שכלום לא מוכן והשרמוטות האלו סתם מושכים אותי.

בקיצור- אני לחנות הזו לא חוזר ל ע ו ל ם. ועוד מסקנה שלמדתי מזה, אם אתם רוצים מוצר כלשהו לכו ותשלמו במזומן (במקרה של אשראי- יש כספומט), קבלו את המוצר במקום, קחו את פתק האחריות והקבלה, ושלום על ישראל. בחיים אל תזמינו בצורה כזו אם אתם מתכוונים להגיע ולאסוף מהחנות. ובמיוחד אם אתם רוצים שזה יגיע כמה שיותר מהר. ובמיוחד לא מגיבור מחשבים. ובמיוחד לא מגיבור מחשבים נתניה.

עוד טיפ: "כנראה שיש עומס" אומרות הבחורות במוקד של החברה, ואתם מגיעים אליהם אם התקשרתם לגיבור מחשבים ולא ענו לכם. הם יבקשו את הפרטים שלכם בשביל שיחזרו אליכם בטענה ש"כנראה שיש עומס".. כן בטח.. איזה עומס ואיזה בטיח. והם גם לא יחזרו אליכם בכלל. מסקנה של הטיפ: אם עונה לכם רוסי, הגעתם לחנות. אם עונה בחורה, הגעתם למוקד (מבוא סתום). נתקו וחייגו שנית עד שיענו לכם.

מסקנה סופית: כל חנויות המחשבים גנבים ומניאקים ושקרנים וערמומיים.. שאלוהים יקח אותם. וסליחה על הביטוי.

הרבה נשמות צריכות להיכחד כדי שהעולם יהיה מקור להשראת אנרגיה חיובית אבל לא זה המקרה, והמסקנה סופית שלך מאוד שגויה אחרת אם זה היה כך לאף אחד לא היה מחשב פועל ובורסת המשחקים הייתה קורסת בישראל.

מה שכן אתה צריך ללמוד מזה, שצריך טוב טוב לברר לפני שאתה נכנס בעיקר לחנות שקוראת לעצמה "גיבור מחשבים", גיבור ב**** שלי, חנויות מאוד מומלצות זה SKYPC, WELLCOM TMS עם שלושת החנויות האלו יש לי ניסיון מעולה ומושלם, בעיקר WELLCOM אף פעם לא רימו אותי סיפקו לי תמוצרים בזמן ולפני הזמן, דיברו אליי באופן ברור והכל היה מובן מההתחלה, שילמתי גם במזומן וגם באשראי ולא היו בעיות.

מה שכן, בא"י יש המון שקרנים מניאקים ערמומיים(בתורה זה גם מוזכר שסוחרים היהודים היו מחכים לצאת שבת בשביל לעשוק עניים) וצריך לשים עין טוב טוב, לעשות עשרים אלף בירורים לפני הקנייה.

ומה נסגר בסוף עם המחשב? אני מבין שעדיין הוא לא סופק לך?

פורסם

אתם חושבים שזה ככה רק בגיבור/פנדה"שם של כל חנות אחרת" ?

קראו בבקשה ומאוד תופתעו. זה סתם מה אומרים בזאפ. לפעמים תופתעו לטובה ולפעמים לרעה,אבל ממש לרעה:

SKYPC:

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=1499&pid=284966093&sog=C-Mouse&model_id=378117

PANDA:

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=552&pid=285538037&sog=C-Mouse&model_id=378117

נועה מחשבים (לא מופתע מכמה תגובות בכלל אחרי מה שאני עברתי שם, בעמוד 3):

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=872&pid=289221478&sog=C-Mouse&model_id=378117

גולדטופ (בראשון לציון):

http://zap.co.il/ratestore.asp?siteid=29&pid=288706988&sog=C-Mouse&model_id=378117

ככה שכמו שאתם רואים, זה שמישהו פה בוכה לגבי מקום מסויים, אחרים נתקלים באותו שירות בחנויות אחרות. וחנויות שבזאפ נראה שהם בסדר, תמיד יימצא מישהו שיכתוב עליהן משהו רע פה או באתר חומרה אחר.

אין לזה סוף. וגם עם LOGICPC ( שהם בדר"כ מצויינים) היו לי אישית (וגם לכמה אחרים ממה שקראתי עם הזמן) שני מקרים שבהם חשבתי שהם הנחות עם השירות הכי גרוע בישראל, ואח"כ הכל חזר לקדמותו והיה בסדר. לדוגמה:

- זיכרון CORSAIR ב3 אלף שקל (דאז) DOMINATOR 8500 שהיה אמור להיות מוחלף ולאחר חודשיים של תירוצים הודיעו שהיבואן "פתאום" אמר שזה גם לא יוחלף כי אין את זה בארץ ושהדגם הוחלף לסדרה נמוכה יותר או משהו ושאני יכול לקבל זיכרון אחר במקום... אחרי חודשיים :s07:

- ספק כח של COOLERMASTER שהיה אמור להיות מוחלף כי הגיע חדש והמאוררנורא הרעיש - החזיקו חודש ואמרו "יבואן מטומטם,כולם ככה, אין מה לעשות, אין לנו כח להגיד לו כלום" וכדומה... אז הבנתי את המצב והמשכתי לחכות. בסוף החליפו.

לכן אתם מבינים? אחרי שקניתי חומרה ב100 אלף שקל בלוג'יק ובגיבור לי וללקוחות שלי (שתי החנויות השפויות היחידות (לדעתי) לידי בר"ג עם מחירים טובים וחומרה מקצועית) אני ממש לא יודע כבר למה לצפות מהחנות הבאה שאני אקנה בה, או מקנייה נוספת בחנויות קודמות :-\

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים