מכונית האב-טיפוס, בשם "Vision G-Code", מסוגלת להפיק אנרגיה שמישה ממספר לא מבוטל של מקורות אשר הופכים אותה לראשונה מסוגה
מכונית שלא נצטרך לתדלק אף פעם היא עדיין בגדר חלום לרבים. אנחנו אומנם כבר בזמנים שיש לנו מכוניות חשמליות לחלוטין בעלות טווח מספק למדי, אך מכונית שבאמת לא נצטרך לחבר בסופו של יום לשקע בכדי שתוכל לנסוע ביום שלמחרת עוד לא הראתה את פניה בשוק. גם מכונית הקונספט החדשה של מרצדס בנץ, ה-Vision G-Code, לא יכולה לנסוע ללא טעינה מחדש של אנרגיה. מכונית ה-G-Code היא מכונית היברידית, אבל לא מהסוג שאתם חושבים עליה. שני גלגליה הקדמיים מונעים על ידי מנוע בעל מגדש טורבו העובד על מימן, כאשר שני גלגליה האחוריים מונעים על ידי מנוע חשמלי פשוט. לכן, מכונית ה-G-Code אומנם נראת מהעתיד והיא בעלת התצורה השונה ביותר של מקורות הנעה שראינו ממכוניות היברידיות לאחרונה, אך היא עדיין תצטרך מילוי מחדש של מאגרי המימן, בדיוק כמו מכונית רגילה.
אבל זה לא הסוף. מנועה האחורי, שפועל על חשמל ולכן צריך להיטען בצורה כלשהי, לא מקבל את האנרגיה שלו ממנוע המימן שבקדמת המכונית. מרצדס פיתחו צבע (כן, צבע) בשם "מולטי-וולטאי-כסף" (וולטאי = דבר כלשהו שקשור בזרם חשמלי שנוצר באמצעים כימיים בתא חשמלי) למכונית, המסוגלת לא רק לקלוט את קרני השמש כמו פאנל סולרי ולאגור אנרגיה סולארית ממנה, אלא, בעזרת האוויר שעובר לצד המכונית בזמן הנסיעה, הצבע החדש של החברה מסוגל לייצר אנרגיה אלקטרוסטטית ולקבל תוספת אנרגיה שאותה היא תעביר למנוע האחורי. בנוסף, מרצדס לקחה את קונספט האנרגיה המתחדשת צעד אחד קדימה, וכעת המנוע החשמלי מקבל גם אנרגיה מבלימות ומתנועות של המתלה של המכונית, ההופכת כל תנועה ה-G-Code למקור אנרגיה בשביל המנוע.
כמו שאנחנו כבר יודעים ממכוניות קונספט בעבר, כנראה שאת ה-G-Code אנחנו לא נראה בקרוב, או לפחות לא כמכונית שלמה שמוכנה לייצור המוני בשוק. אך למרות זאת, אנחנו מקווים שלפחות נתחיל לראות בקרוב כמה טכנולוגיות שלה צצות במכוניות רגילות.