עבור לתוכן

איזה סוג מכוניות הכי איכותי ? יפניות, אירופאיות או אמריקאיות ?

Featured Replies

פורסם

הכי טוב להוריד הילוך הילוך ,אבל למי יש עצבים לזה...

  • תגובות 160
  • צפיות 14.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
  • מחבר

כן אבל אני לא רוצה שזה יכשיל אותי בשעורים ובטסט..

אם אני לא טועה גם לי המורה אמר להוריד הילוך הילוך

אני שיעור 10..מחר אני עושה 11 ו12 והמורה אמר לי שהמצב לא טוב :'(

יש לכם להביא לי טיפים לנהיגה זורמת וחלקה יותר?

פורסם

מאחר ונהגתי איתך כל כך הרבה פעמים, תשפר את X, Y ו Z ::)

פשוט תקשיב למורה שלך, הוא בטוח יותר מנוסה ממני בלהעביר אנשים טסטים... :smile1:

פורסם
  • מחבר

:screwy:

אולי בכל זאת?

:smile1:

עוד שאלה . לפי מה שהבנתי כאן מכוניות בעלי נפח מנוע קטן כמו 1000-1600 סמק לא צריכים הרבה דלק לנסיעה

אבל מצד שני הם צריכים הרבה דלק כי הדלק נגמר מהר בגלל שהכמות קטנה במנוע הקטן. אז איך זה מסתדר?

או שהאוטו לא מבזבז דלק או שפשוט ממלאים רגיל רק בתדירות תכופה יותר מאשר במנועים בעלי נפח גדול יותר

במכוניות קומפקטיות (ייחס עלות בצועים הכי טוב) היפניות לוקחות בגדול פשוט בגלל שהן תמיד אמינות, גם ההכי זולות.

אמ יש חברות יפניות של רכבים קומפקטיים שאני מכיר ? (אני מכיר את השמות הגדולים)

פורסם

אני שואל סתם בשביל ידע כללי

עכשיו כשעוד מעט יהיה לי רשיון התחלתי להתעניין במכוניות.

במכוניות קומפקטיות (ייחס עלות בצועים הכי טוב) היפניות לוקחות בגדול פשוט בגלל שהן תמיד אמינות, גם ההכי זולות.
פורסם

מנועים קטנים יותר בד"כ צורכים פחות דלק.

המשפט השני שלך לא מובן לחלוטין.

ומיכל הדלק הוא חלק נפרד לחלוטין(בהבט הזה) מהמנוע.

יכול להיות מנוע 8000 סמ"ק עם מיכל 40 ליטר ומנוע 1000 סמ"ק עם מיכל 80 ליטר.

פורסם
  • מחבר

אז התבלבלתי עם מנוע קטן למיכל דלק קטן.

אז מנוע של 1000 סמק יבזבז אותה כמות דלק בין אם לאוטו הרכב היה מיכל 40 ליטר ובין אם היה לו 2 ליטר ?

פורסם

נכון מאוד :yelclap:

(אם נזניח את משקל הדלק שמכביד על האוטו, אבל זה באמת שולי)

פורסם
  • מחבר

:xyxthumbs: וואלה

אמרנו פיג'ו זה צרפתי

פיאט איטלקי

מזדה גרמני

אז מה יפני? :s05:

פורסם

בקשר לשאלות על ההורדת הילוכים

בכלליות יש לי משהו חשוב להגיד

בחיים אל תכניסו לראשון, במיוחד לא בבנזין, זה גומר את המנוע ואת הגיר

רוב מנועי הבנזין לא ירעדו אפילו ב5 קמש בשני, לכן אין שום סיבה לשלב לראשון כל עוד הרכב זז,

למרות שהמורה מלמד אותך שיש זכות קדימה להכניס לראשון ולגלוש, זה גומר את הגיר, אל תעשו את זה.

ובכלליות לגבי הורדת הילוכים, במישור אתה יכול להכניס ישר מ4 לניוטרל, בירידה או שהכביש רטוב רצוי להוריד אחד אחד, עד שני!!!! שוב לא להכניס לראשון, משני ישר לנוטרל.

:xyxthumbs: וואלה

אמרנו פיג'ו זה צרפתי

פיאט איטלקי

מזדה גרמני

אז מה יפני? :s05:

מזדה יפנית

מיצובישי, טויוטה, ניסאן, סובארו, דייהטסו, הונדה אלה יפניות.

פורסם
  • מחבר

:o

חח וואלה??

אה אז יש הרבה יפניות מוכרות

פורסם

אכן בארץ היפניות מאוד מאוד נפוצות.

שלא כמו באירופה, שם הן נדירות יחסית, אך בארה"ב הן גם נפוצות מאוד.

פורסם

איכות היום נמדדת בצורה של "כמה מכירים את החברה".

רוב האנשים בטח ממליצים לך על מרצדס או על bmw, זה מה שהם מכירים כהכי טוב כי השמועה שחברות שהכי מוכרות הן הכי איכותיות.

אפילו פיאסטה יכולה להיות יותר איכותית ממרצדס במאפיינים שונים.

אנשים כאן חדי דעת (מהמילה אחד), ולא יסכימו לקבל תגובות שונות.

תקרא ספרים שמדברים על שיטות שיווקיות ועל "בעל העסק המתחיל", ותבין את שיטות המכירה.

הפווסט הזה מתייחס לתגובה הראשונה בת'רד, לא קראתי את שאר הדברים שנאמרו כאן.

פורסם

אני אישית, נעול על יפני, בגלל עבר לא טוב עם מכוניות אירופאיות.

בכול זאת זה רק דעתי

פורסם

אולי תשתף אותנו למה אתה נעול על יפניות?

ומה הנסיון הלא טוב שלך עם ארופאיות?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים