איזה סוג מכוניות הכי איכותי ? יפניות, אירופאיות או אמריקאיות ? - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה סוג מכוניות הכי איכותי ? יפניות, אירופאיות או אמריקאיות ?


HeaT-SinK

Recommended Posts

טוב ככה

הכי טובות יחסית לבן אדם הממוצע זה יפניות...הם הכי אמינות

אבל שעולים לדרגה של יוקרה הארופאיות מנצחות...גם בגלל שהיפניות קמצניות...

הביצועים של האירופאיות יותר טובים.

מרצדס>BMW

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גרמניות, המכוניות הכי טובות.

פלדות הכי חזקות (וכבדות), בנויות הכי חזק בכל קטגוריה.

איכות הרכבה ופלסטיקה הכי טובה.

מנועים מעולים אם כי לא הכי חסכוניים אך חזקים.

אבל קשות רצחחחחח!!!

אה והבהרה קטנה למעריצים האיטלקיים, לזונדה יש מנוע של מרצדס.

נכון

כי הגרמנים חזקים במנועים, במיוחד מרצדס- יש להם את המנועים הכי טובים באירופה ברוב הקטגוריות.

אבל המנועים של פאררי ולמבו' הם איטלקיים ברובם וטובים לא פחות.

ד"א בקשר לאמינות, אני רוצה לתקן את עצמי, לאח שלי יש גולף 2002 (סוף) שעשתה 165 אלף קילומטר.

והיא נוסעת בלי שום בעיות\רעשים\הפרעות, כמו חדשה מבחינת ביצועים ובנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האירופאיות הכי איכותיות כמובן! המנועים הכי חזקים, העיצובים הכי יפים, האבזור הכי עשיר ונוחות ללא תחרות!

האמריקאיות נוסעות כמו אמבטיות ומצליחות לפתח ממנועים של 100 אלף ליטר 180 כ"ס.

היפניות אפורות ומשעממות טיחו.

ובקיצור למבורגיני שליטה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון

כי הגרמנים חזקים במנועים, במיוחד מרצדס- יש להם את המנועים הכי טובים באירופה ברוב הקטגוריות.

אבל המנועים של פאררי ולמבו' הם איטלקיים ברובם וטובים לא פחות.

ד"א בקשר לאמינות, אני רוצה לתקן את עצמי, לאח שלי יש גולף 2002 (סוף) שעשתה 165 אלף קילומטר.

והיא נוסעת בלי שום בעיות\רעשים\הפרעות, כמו חדשה מבחינת ביצועים ובנייה.

מנועים גרמניים מנועים הכי עצבניים בעולם, הם גם חזקים מאוד בסלד נמוך.

שמע, זה שהיפניות הכי אמינות זה לא אומר שהשאר לא אמינות, זה ידוע שמכוניות גרמניות ככה מאז שנת 2000 אם שומרים עליהן זה מכוניות חצי מליון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חצי אופטופיק

אפשר להשחיל פה שאלה?

אם אני רוצה להוריד הילוך מ4 ל1 אז אני עושה ככה:

קלאצ>3>עוזבב קלצ>שוב קלאצ>2>עוזב קלאצ>שוב קלאצ>1

או

קלאצ>3>2>1 להעביר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חצי אופטופיק

אפשר להשחיל פה שאלה?

אם אני רוצה להוריד הילוך מ4 ל1 אז אני עושה ככה:

קלאצ>3>עוזבב קלצ>שוב קלאצ>2>עוזב קלאצ>שוב קלאצ>1

או

קלאצ>3>2>1 להעביר

לא....

אתה מאט עד שהטורים נמוכים

לוחץ קלאץ' וממשיך להאט עד שאתה במהירות של הילוך ראשון ואז משלב לראשון

אתה לא עובר את כל ההילוכים באמצע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבן אדם מחפש אוטו לנהג חדש, ואתם מתווכחים מי יותר טוב - קניגסג או למבורגיני  :silly:

גם הוויכוח של מרצדס, BMW והשאר לא עוזר פה...

לבן אדם אם תקציב של אלפים בודדים, זה WAY OUT OF BUDGET.

(ואני לא חושב שכדאי לקנות BMW שנת 80 לנהג חדש).

בכל מקרה,

יפנית זולה תהיה האופציה הטובה ביותר כנראה.

ובקשר לזה:

האירופאיות הכי איכותיות כמובן! המנועים הכי חזקים, העיצובים הכי יפים, האבזור הכי עשיר ונוחות ללא תחרות!

האמריקאיות נוסעות כמו אמבטיות ומצליחות לפתח ממנועים של 100 אלף ליטר 180 כ"ס.

היפניות אפורות ומשעממות טיחו.

ובקיצור למבורגיני שליטה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שוב, אתה משווה למבורגיני לסובארו פשע.

אני מניח שלא יצא לך באיזה ניסן סקייליין? או טויוטה סופרה? או הונדה NSX? או מאזדה RX7\8? וגם הם כמה קלאסים מתחת ללמבורגיני...

הן כולן יפניות, אבל תהיה בטוח שהן לא משעממות.

****

הגיבו מעלי

אז ככה:

BURTON אתה טועה, וחבל על הברקסים...

אתה לוחץ קלאץ', מכניס 3.... מאט עד שהטורים נמוכים מספיק,

אתה לוחץ קלאץ', מכניס 2.... מאט עד שהטורים נמוכים מספיק,

אתה לוחץ קלאץ', מכניס 1....

עוד פעם הגיבו מעלי.

אם הקלאץ' לחוץ אין לזה משמעות כי ההילוכים בכל מקרה לא משולבים, אז אתה יכול להעביר ישר.

אבל שוב, אם אתה בנסיעה ורוצה להוריד מ 4 ל 1 - עדיף שתוריד דרך כל ההילוכים באמצע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חצי אופטופיק

אפשר להשחיל פה שאלה?

אם אני רוצה להוריד הילוך מ4 ל1 אז אני עושה ככה:

קלאצ>3>עוזבב קלצ>שוב קלאצ>2>עוזב קלאצ>שוב קלאצ>1

כן, זה בסדר אם אתה חמור שרוצה להרוס את הגיר, לא מדובר פה ב-NFSU.

תלחץ על הקלאץ' והברקס בו זמנית ושאתה מגיע למהירות של הילוך ראשון תשחיל את הגיר לראשון.

או

קלאצ>3>2>1 להעביר

ורייזור ג'וניור לא קראתי את כל התרד פשוט ראיתי את הכותרת ומיהרתי להגיב בלי לדעת למה אני מכניס את עצמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

BURTON אתה טועה, וחבל על הברקסים...

אתה לוחץ קלאץ', מכניס 3.... מאט עד שהטורים נמוכים מספיק,

אתה לוחץ קלאץ', מכניס 2.... מאט עד שהטורים נמוכים מספיק,

אתה לוחץ קלאץ', מכניס 1....

טוב נכון אני טועה.... ::) נו מזה השטויות האלה זה לא מדוייק תעשה מה שבראש שלך(אם ילך לך הקלאץ מאובר שימוש תאשים את עצמך)

באוטו אוטומטי למשל אם אני מאט מהילוך רביעי עד עצירה מוחלטת הוא לא מעביר הילוכים באמצע בכלל

באמצע ניוטרל ובסוף ראשון

תאמין לי שלא קורה לברקסים כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי, נשרפו לי סט של ברקסים(דיסקים) לפני פחות משבועיים, זה מזיק לברקסים.

אולי לא תרגיש את ההשפעה תוך דקה או שתיים אבל בטווח הארוך זה בהחלט מזיק להם...

כן, זה בסדר אם אתה חמור שרוצה להרוס את הגיר, לא מדובר פה ב-NFSU.

תלחץ על הקלאץ' והברקס בו זמנית ושאתה מגיע למהירות של הילוך ראשון תשחיל את הגיר לראשון.

אמר הנהג הוותיק... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם מזיק לקלאץ אם משתמשים בו יותר מדיי

מה לעשות לכל דבר יש בלאי

אבל תשאל כל מורה לנהיגה והוא יגיד לך שככה מאיטים/עוצרים

אף אחד לא מוריד ככה הילוכים עד ראשון

זה שהברקסים שלך היו דפוקים מראש לא אומר שזה בגלל איך שהאטת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...