עבור לתוכן

מידע נוסף על המנוע הגרפי של אנריל 3

Featured Replies

פורסם

הבזרקר נראה פשוט מדהים!

800X600, here I come  :-\

פורסם

נראה לי שזה המידע היחיד שפורסם על המנוע הזה, והוא פורסם מזמן!

פורסם

המידע הזה קיים באתר שלהם כבר כמעט שנתיים -_____________-

פורסם

נראה יפה, בטח הדרישות גבוהות.

פורסם

נראה יפה, בטח הדרישות גבוהות.

זה בדיוק העיקרון, שהדרישות לא יהיו גבוהות. זה הכל ניצול של טכנולוגיות שהיו קיימות בDX9 כבר שנתיים ולא באו לידי שימוש. אין שם מי יודע מה יותר פוליגונים, כל קיר שאתה רואה שם הוא שטוח לחלוטין, פשוט הדביקו לו טקסטורות שנותנות אשליה של קיר לבנים תלת מימדי.

וכן, התמונות האלה מאוד מאוד ישנות, ועדיין שוות פוסט אם מישהו לא ראה אותן.

פורסם

זה בדיוק העיקרון, שהדרישות לא יהיו גבוהות. זה הכל ניצול של טכנולוגיות שהיו קיימות בDX9 כבר שנתיים ולא באו לידי שימוש. אין שם מי יודע מה יותר פוליגונים, כל קיר שאתה רואה שם הוא שטוח לחלוטין, פשוט הדביקו לו טקסטורות שנותנות אשליה של קיר לבנים תלת מימדי.

וכן, התמונות האלה מאוד מאוד ישנות, ועדיין שוות פוסט אם מישהו לא ראה אותן.

לא אשליה(כמו בבאמפ מאפינג) דיספלייסמנט מאפינג, הפוליגון באמת יוצא החוצה

פורסם

במנוע אנריל 3 יש מאות אלפי פוליגנים...

פורסם
  • מחבר

ב 2006 ככה... בספק אם הדורות הנוכחיים יוכלו להתמודד עם זה.

פורסם

זה נורמאל מאפינג הקיר עצמו שטוח הצללה היא לפי אחד שלא.

דיספלייסמנט מאפינג לא קיים כרגע מעבר לכמה קשקושים שלא עובדים.

במנוע אנריל 3 יש מאות אלפי פוליגנים...

ברמת יצירת המשחק כן, כאשר אתה משחק בו לא.

פורסם

מיקרוסופט הודיעו לא מזמן על צירוף ה UNREAL ENGINE 3 SDK לערכת פיתוח המשחקים ל XBOX 2 שאמור להגיע לקראת סוף השנה (בתור ה FLAGSHIP ENGINE שלה), ככה שנראה הרבה משחקים בתקופה הקרובה אחרי היציאה שישתמשו בזה...

http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=34906&subsectionid=1586

יש שם דוגמאות של היכולות...

פורסם

איזה כרטיסי גרפי יש באקס בוקס 2?

פורסם

לא אשליה(כמו בבאמפ מאפינג) דיספלייסמנט מאפינג, הפוליגון באמת יוצא החוצה

או שתקרא את כל העמוד ותתבלבל בין כל הפרטים הטכניים, או שתמצא את הסרטון ברשת. יש שם שתי תמונות, של מפלצת של 5000 פוליגונים ברמת פירוט אפסי, ואותה מפלצת ברמת פירוט של 2 מיליון פוליגונים, וההבדל הוא עצום. בפועל מה שהמנוע מריץ זה ה5000 פוליז, כשעל זה הוא מלביש תאורה והצללה של 2 מיליון פוליז, בנוסף לטקסטורות מחמיאות שמשתמשות בכל מיני פיצ'רים שהיו קיימים בשוק כבר הרבה זמן (תגובה של חומרים שונים לאור וכו') אבל משחקים לא השתמשו בהם.

והקיר באמת שטוח. חלק לחלוטין. הלבנים לא יוצאות החוצה. אתה צריך לראות את כל הדמו.

כמו כן הצללים הרכים לא באמת רכים כי יש החזרה של אור שמטשטשת את גבולות הצל מחפצים אחרים, זה פשוט שהדמות רחוקה מהקיר אז הצל נראה בהיר יותר ומטושטש יותר.

כל הרעיון של המנוע זה להשתמש בטכניקות פשוטות כדי להפוך את העולם למציאותי יותר תוך שימוש בטכנולוגיות קיימות ומניפולציות שהופכות עולם מאוד פשוט טכנית למאוד מורכב ויזואלית, וזו הסיבה שהמנוע כן ירוץ על הליבות של היום ברמה סבירה ++ (HIGH END).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים