איך עובדים עם Ghost? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך עובדים עם Ghost?


Component

Recommended Posts

שלום רב,

התקנתי גוסט. הופיעו לי שני אייקונים: Norton Ghost Boot Wizard ו Norton Ghost Explorer. דרך גוסט אקספלורר אפשר רק לצפות בקבצי גוסט מוכנים, ודרך ה- boot wizard אפשר ליצור איזשהו דיסק איתחול. איך אני מגבה את הכונן שלי עם התוכנה הזו ???

בתודה מראש, עדי רובין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אני מגבה את הכונן שלי עם התוכנה הזו ???

את הכונן אתה מגבה בעזרת תוכנה שרצה תחת דוס ולא תחת ואת התוכנה הזאת אתה יכול להריץ עם הדיסקט אתחול שגוסט יוצר, אפשרות שניה היא הIMAGE ששלחתי לך ויש בו כבר אחול מדוס לגוסט פשוט תפעיל את האופציה הזאת ותכנס לתוכנה ותבצע גיבוי.

שתי נקודות חשובות לפני שאתה את הגיבוי.

1. קח בחשבון שאמנם גוסט יכולה לכווץ נתונים עד לכ50% מגודל הכונן אבל זה במידה ומדובר בנתונים לא דחוסים כמו וMP3 לכן זה שימושי מאוד ליצירת גיבויים למחיצות איתחול למינהם או למחיצות קטנות שמכילות מידע חשוב, בכל אופן קח בחשבון שתצטרך הרבה מקום פנוי כדי לעשות גיבוי.

2. התוכנה הזאת מאוד טובה אבל טעות קריטית בה יכולה לגרום לדריסת מידע על הדיסק ללא יכולת שיחזור לכן את אתה לא יודע מה אתה עושה או שאתה לא בטוח פשוט אל תעשה.

בגדול הפעולה השימושית ליצירת גיבוי היא הפיכת מחיצה (לא דיסק) לקובץ IMAGE ואת זה תעשה מהתפריט הראשי שתראה בתוכנה.

:bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה .. אם אתה רוצה לפצל את הקבצים שאתה יוצר אני לא בטוח שזה אפשרי אלא אם כן נגמר המקום בדיסק שאתה שומר בו את הקובץ IMAGE בכל אופן אתה בטח רוצה לעשות את זה כדי ליצור IMAGE מפוצל לכמה חלקים ולצרוב אותו לדיסקים, אז תמיד תוכל להשתמש בתוכנה צד שלישי.

דרך אגב אולי אני טועה אם בא לך פשוט הקש את הפקודה ghostpe /help ותראה את כל אפשרויות ההפעלה של התוכנה משורת הפקודה או שפשוט תחפש את האפשרות הזאת בתוכנה עצמה בסעיף האפשרויות שיש בה.

בהצלחה.

:bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...