בקשר לספקית האינטרנט "אינטרנט זהב". - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשר לספקית האינטרנט "אינטרנט זהב".


master7

Recommended Posts

אני מנוי מאוד ותיק של החברה הזאת(אינטרנט זהב) ,ובזמן האחרון יש להם הרבה מאוד תקלות כל שעה בערך האטות במהירות ,בעיות עם אתרים מסוימים, ואם אתם מתקשרים לתמיכה(שזה אגב לא שיחת חינם ) זמן ההמתנה ארוך במיוחד ...והם משאירים הודעה קולית שמבשרת על תקלה כזאת או אחרת כל פעם הודעה אחרת..

אחרי שממש נמאס לי מכל הקטע הזה החלטתי להתנתק מהם ופה מתחיל הבלגן הגדול.. כבר שבוע אני מנסה להתנתק מהחברה הזאת והם לא מתיחסים ,אני מתקשר לשירות לקוחות ,אחרי זמן המתנה של חמש דקות הם עונים לי ,שלום אני רוצה להתנתק הם אומרים לי אוקיי תשאיר מספר ונחזור אליך ב24 שעות הקרובות אני מחכה מחכה...ואין טלפון וככה שוב אני חוזר אליהם ..ושוב אותו סיפור משאיר מספר והם לא חוזרים ..המוקד של השירות לקוחות נסגר בשבע אז היום התקשרתי ..להזמנת מנויים ....תוך שניה ענו לי שלום ערב טוב היו נחמדים רק אמרתי אני רוצה לבטל אמרו לי זה לא פה ..ואם אתה רוצה להתנתק אז תתקשר לשירות לקוחות ,סיפרתי למזכירה שענתה לי שם תסיפור ..היא אמרה תשאיר מספר ואני יעביר אותו לשירות לקוחות..אני עדיין ממתין ...

אז תגידו לי אתם ככה עושים ללקוח שמנוי לחברה הזאת חמש שנים ...  :bash: 

איך אני מתנתק מהם איך ???  :nixweiss:

ולפני שאתם חושבים להצטרף אליהם ,שלא תגידו שלא אמרו לכם ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי פשוט, לשלוח פקס מפורט.. שיחות טלפון זה דבר יפה אבל לרוב לא עוזר במקרים כאלו... בפקס תכתוב הכל, באיזה ימים באיזה שעות, כמה פעמים דיברת. תדרוש מה שאתה צריך ותגיד שמבחינתך הודעת להם מספיק זמן מראש, ואתה לא מתכוון לשלם מעבר לכך... צפה לטלפון מהם אחרי זה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי פשוט, לשלוח פקס מפורט.. שיחות טלפון זה דבר יפה אבל לרוב לא עוזר במקרים כאלו... בפקס תכתוב הכל, באיזה ימים באיזה שעות, כמה פעמים דיברת. תדרוש מה שאתה צריך ותגיד שמבחינתך הודעת להם מספיק זמן מראש, ואתה לא מתכוון לשלם מעבר לכך... צפה לטלפון מהם אחרי זה :)

למה אני לא יכול לעשות לפי הספר להתקשר ושינתקו אותי ...למה אני צריך להתעסק בפקסים ,הם צריכים להתבייש.

אני אומר לכם גם היחס של המוקדניות שם זה פשוט גועל נפש.. הביזיון הכי גדול שפעם התקשרתי לתמיכה ..ועל הדרך עזרתי לתומך שדיברתי איתו..

איזה חוסר מקצועיות . .אל תתקרבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם כבר כמה שנים טובות עם זהב (כבר קרוב ל7 שנים), ולאורך כל השנים אין לי טענות (חוץ מהשירות המאפן שלהם בתמיכה).

אבל בחודש האחרון זה כבר בילתי נסבל, חלק מהאתרים לא עובדים, יש ניתוקים אפילו שאני מחובר לרשת (דפים לא עולים).

וגם היום התקשרתי לתמיכה והם עונים תמיד באותה תשובות או שזה , או שזה בגלל חברה אחרת שנותנת להם שירות או שלעיתים רחוקות זה באשמתם, והם מטפלים בזה, הבעיה שהתקלה הזאת כבר כמעט שבוע בטיפול.

ניראה לי שגם אני מנתק איתם במגע בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם כבר כמה שנים טובות עם זהב (כבר קרוב ל7 שנים), ולאורך כל השנים אין לי טענות (חוץ מהשירות המאפן שלהם בתמיכה).

אבל בחודש האחרון זה כבר בילתי נסבל, חלק מהאתרים לא עובדים, יש ניתוקים אפילו שאני מחובר לרשת (דפים לא עולים).

וגם היום התקשרתי לתמיכה והם עונים תמיד באותה תשובות או שזה , או שזה בגלל חברה אחרת שנותנת להם שירות או שלעיתים רחוקות זה באשמתם, והם מטפלים בזה, הבעיה שהתקלה הזאת כבר כמעט שבוע בטיפול.

ניראה לי שגם אני מנתק איתם במגע בקרוב.

אני בדיוק אותו הדבר עד עכשיו לא היו לי טענות ,אבל בזמן האחרון זה היה ממש בלתי נסבל..

אתה רוצה לנתק איתם מגע ? תראה כמה שזה קשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אני לא יכול לעשות לפי הספר להתקשר ושינתקו אותי ...למה אני צריך להתעסק בפקסים ,הם צריכים להתבייש.

אני אומר לכם גם היחס של המוקדניות שם זה פשוט גועל נפש.. הביזיון הכי גדול שפעם התקשרתי לתמיכה ..ועל הדרך עזרתי לתומך שדיברתי איתו..

איזה חוסר מקצועיות . .אל תתקרבו.

פקס ודואר רשום זה דרך חיים במיוחד בפניות פורמליות לבקשות מהסוג הזה, וזה לא קשור מי הגורם שאתה עובד מולו....

לגבי הבעיה שיתכן ויש בספק בתקופה האחרונה, רק שתדעו שלכל ספק יש את התקופות הלא מוצלחות שלו.. היום זה חברה אחת, מחר אחרת... אני עם אותו ספק כבר יותר מעשור והיו לא תקופות לא טובות, אבל אני חייב להגיד שבמבט כולל אני מרוצה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אני לא יכול לעשות לפי הספר להתקשר ושינתקו אותי ...למה אני צריך להתעסק בפקסים ,הם צריכים להתבייש.

אני אומר לכם גם היחס של המוקדניות שם זה פשוט גועל נפש.. הביזיון הכי גדול שפעם התקשרתי לתמיכה ..ועל הדרך עזרתי לתומך שדיברתי איתו..

איזה חוסר מקצועיות . .אל תתקרבו.

מה שאמרת בהתחלה+הציצוט הזה זה בדיוק אבל בדיוק הסיכום של הקשר שלי איתם. (רק שהוא היה לשנה)

לא הצלחתי להתנתק מהם עד היום שלפני תום החוזה איתם. (כאשר הם מחדשים אותו אוטומטית בתנאים גרועים אם אתה לא מודיע)

וגם אז פשוט אמרתי לבחורה שהבטיחה שיחזרו אלי שלא תעיז לנתק את השיחה ושתעביר אותי מיד לנציג שלהם.

ואז כמובן הגיעו התירוצים של "רשום במחשב שכן חזרנו אליך" וכ"ו. (4 פעמים השארתי את הפרטים שלי במשך 17 יום!!)

גם התמיכה הטכנית שלהם עלובה מאוד.

פעם אחת התומך לא ידע אפילו איך עובד FIREWALL ומה הוא עושה. כאילו WTF?

שלא לדבר על הניתוקים בכל פעם שהיתי מתחבר ליותר ממספר שעות. (תנסו להוריד ככה דברים במשך הלילה)

לדעתי האישית זה הספק הגרוע ביותר בישראל מכל בחינה שהיא.

תתקשר אליהם ואל תסכים לרדת מהקו עד שלא עונה לך מישהו.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה אני עם זהב ולי אין את הבעיות האלו...

מוזר

גם התמיכה שלהם הייתה טובה (בפעם פעמיים שהייתי צריך אותה).

הם אשכרה שיחקו שם עם כל מיני דברים כי הייתה בעיה עם כמה פורטים :)

עריכה - אני איתם כבר יותר מ7 שנים...

ואין שום ניתוקים, בחופש הגדול לפני שנה טסתי לטורקיה לשבועים, בזמן הזה eMule רץ וההורים שלי השתמשו במחשב

שחזרתי המחשב עדיין דלק והאינטרנט עבד...

היה כתוב שהוא עובד כבר 16 ימים רצוף :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני באינטרנט זהב ובזמן האחרון היו טיפה בעיות אבל אני חושב שאצלי הם דיי נפתרו, האינטרנט עובד...

דווקא זאת ספקית טובה ואני לא צריך שום שירות משום ספק, השירות לא משהו אצל כל הספקים ואינטרנט זהב טובה במהירות, יש לי פינגים טובים מאוד בCS הורדות והגלישה מהירים בחו"ל.

בזמן האחרון באמת נהיו קצת איטיים, נראה לי שזה איזה בעיה אצלהם מקווה שיפתר בקרוב.

אגב, אם הם לא מנתקים אותך אני ממליץ לך להתקשר לשירות לקוחות ולהסביר לה את העניין ואם היא מנסה להתחמק תעלה את הטון, תתעצבן קצת, אתה אפילו יכול להקליט את השיחה ככה שאם יגידו לך משהו שלא מתממש תגיד להם שהקלטת את השיחה זה יפחיד אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזה אף פעם לא נוסה ואני לא יודע אם זה אפשרי אבל אתה יכול ליצור קשר עם חברת האשראי שלך, שדרכה אתה משלם לאינטרנט, ולהורות להם לבטל את תשלום הקבע לספק האינטרנט...

לפי ההגיון זה אמור לעבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזה אף פעם לא נוסה ואני לא יודע אם זה אפשרי אבל אתה יכול ליצור קשר עם חברת האשראי שלך, שדרכה אתה משלם לאינטרנט, ולהורות להם לבטל את תשלום הקבע לספק האינטרנט...

לפי ההגיון זה אמור לעבוד.

רעיון טוב!

תודה, אני באמת ינסה את זה ..ויעדכן אם זה הצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא ממש יכול

האשראי מגן על החברות

זה יכול לעבוד אבל זה יקח הרבה זמן

הם מתקשרים ומבקשים אישור מהחברה, ולא תמיד היא מאשרת לבטל.

זה מאוד בעייתי.

במיוחד אם זה בהוראת קבע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא ממש יכול

האשראי מגן על החברות

זה יכול לעבוד אבל זה יקח הרבה זמן

הם מתקשרים ומבקשים אישור מהחברה, ולא תמיד היא מאשרת לבטל.

זה מאוד בעייתי.

במיוחד אם זה בהוראת קבע.

אין לי מה להפסיד אני ינסה...

זו בושה שלקוח של חמש שנים צריך להתעסק בשטויות האלה..

תמליצו לי בבקשה על ספק טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...