האם אתם קונים משחקים צורבים מחבר, או מורידים..? אבל את האמת.. - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אתם קונים משחקים צורבים מחבר, או מורידים..? אבל את האמת..


צריכה המלצה למחשב

האם אתם מורידים משחקים, קונים או צורבים מחבר?  

960 הצבעות

  1. 1. האם אתם מורידים משחקים, קונים או צורבים מחבר?

    • רק צורב מחבר
    • רק קונה ! אין לי שום משחק מורד או צרוב.
    • מוריד..מה יש לי כסף לקנות?
    • אני לא משחק בכלל במשחקי מחשב...


Recommended Posts

מה אתם חושבים שאני פריאר?

ברור שרק מוריד!!

אם הייתי צריך לקנות כבר החניות היום היו מליונרים!!

אני מוריד כל יום משחק חדש שהוא שווה 200 ש''ח...ושיחקתי כבר מלמעלה מ 200 משחקים אז נעשה חשבון קטן. 200X200 כמה זה?

כן,וכן זה 4000. :-X

מי חושב עליך בכלל... ::) תרגע .. מה אתה לחוץ.... אתה לא צריך להתלהב בזה שאתה מוריד מהאינטרנט...

תגיד שאתה מוריד וזהו.. בלי כול הקישוקושים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מה אתם חושבים שאני פריאר?

ברור שרק מוריד!!

אם הייתי צריך לקנות כבר החניות היום היו מליונרים!!

אני מוריד כל יום משחק חדש שהוא שווה 200 ש''ח...ושיחקתי כבר מלמעלה מ 200 משחקים אז נעשה חשבון קטן. 200X200 כמה זה?

כן,וכן זה 4000. :-X

רק לידע כללי

200*200=40000.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי הכי טוב זה שחור לבן... שיחקתי שנים בזה, ברגע שקיבלתי את הגרסת ה EGA (והיה לי מסך EGA.. לא יודע למה), זה כבר לא עשה לי את זה, ולא שיחתי (אולי כי כבר היה את ה FALCON... שגם משחק מעולה, אבל הרבה יותר מסובך)...

אולי אפשר למכור את המשחקים הישנים שלי ב מה אתם אומרים ? GABRIEL KNIGHT 1 המקורי (גרסאת CD), וגם LOOM, ועוד כמה... :)

אני הייתי מוכר... שמרתי חלק מהקופסאות המקוריות אפילו... אבל אחריי כל השנים הדיסקטים נמחקו מהזמן :(

גם אני קניתי פעם את LOOM וממש אהבתי אותו... גם היה לי את Heart of China וקירנדיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז Mortzking, מה אתה מציע?

מחירים כאלה הם רצח כמו שבדיוק הראת... למי יש יותר מ- 3000 שקל לבזבז על משחקים שזה כמעט מחיר של מחשב שקונים פעם בכמה שנים רק בכדי להפעיל את המשחקים האלה.

לדעתי Valve תצליח לגרום לשינוי הדרסטי בפירטיות בעזרת , כל עוד היא תוריד את המחיר שלוקח המשווק (יצרן הדיסקים והמיצא), היא תצליח בגדול+ היא תוכל למקור את הפטנט שלה לחברות אחרות ולהיות הדבר הגדול הבא. ההצלחה שלה לא תהיה מלאה אם היא לא תחייב הורדת מחירים של קניית משחקים דרך , זה פשוט לא יוצא רווחי ומפתה מספיק בשביל הצרכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מתגאה בזה, כמו רבים בישראל, שאני מוריד משחקים, אבל אני מוריד.

קשה להתאפק כשזה כ"כ קל בימינו, נכנסים לאתר חיפוש טורנטים ותוך דקה אתה מתחיל להוריד ולמחרת זה אצלך על ההרד דיסק.

אבל מה שכן, משחקים ש_באמת_ שווים את זה אני קונה. כמו Half-Life, UT, UT2003, HL2 (soon), maybe Splinter Cell 3.

גם קניתי את NFS: Porsche שהוא לדעתי משחק המכוניות הכי טוב עד היום ל . גם עוד NFS במחיר מציאה.

אה וגם B&W.. 8)

רק משחקים ששווים את מלוא הסכום. מאז האלף לייף 2 המפתחות החלו להיות עצלניות משהו, כל משחק הוא לא יותר משמונה שעות משחק, לעומת האלף לייף 1 שהיה כ15 שעות. 200 שקל, שמונה שעות. ואם המולטי טוב.

היה לי הרבה יותר נוח אם זה היה פשוט בלתי אפשרי להוריד משחקים, לשים KEY גם לסינגלפלייר איכשהו (מה שבVALVE ניסו לעשות עם הצלחה חלקית).

מה הייתי מרוויח מזה?

- פחות רגשות אשם (למי שיש כאלה)

- הרגשה טובה מעצם הקנייה של משחק

- פחות משחקים -> יותר לימודים :P

אין ספק שמרכיב המולטיפלייר מהווה הרבה יותר פקטור בימינו מאשר הסינגל, ולכן זה מחייב יותר אנשים לקנות את המשחק, בשביל ה KEY האישי שלהם, שזה דבר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז Mortzking, מה אתה מציע?

מה אני מציע? תלוי מאיזה צד של המפה אתה.

אם היצרנים רוצים למקסם רווחים הם צריכים לחשוב לכיוון של קלות שיווק. זה מה שמרתיע את הקונים - לא המחירים. אם היה לך אופציה להוריד שיר אחד מאלבום במחיר של חצי דולר או דולר ושזה יהיה חוקי ולעומת זאת להתחיל לחפש (ואני מתכוון לחפש - הם יהיו חייבים להתמודד עם זה שהיום פשוט קל מידי למצוא דברים) את השיר בצורה פיראטית - אני לא בטוח שאתה לא תלך לכיוון החוקי והיותר איכותי...

גם במשחקים אני חושב שההפצה של HL2 דרך הסטים האתה שזה אפשרי וכשאני התחלתי להוריד את העותק החוקי שלי משם זה פשוט היה נוח, קל ומהיר. זה זול יותר להם - זה נוח לקונים - ואני חושב שהם עשו ככה הרבה יותר כסף מרק למכור את המשחק בחנויות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מתגאה בזה, כמו רבים בישראל, שאני מוריד משחקים, אבל אני מוריד.

קשה להתאפק כשזה כ"כ קל בימינו, נכנסים לאתר חיפוש טורנטים ותוך דקה אתה מתחיל להוריד ולמחרת זה אצלך על ההרד דיסק.

אבל מה שכן, משחקים ש_באמת_ שווים את זה אני קונה. כמו Half-Life, UT, UT2003, HL2 (soon), maybe Splinter Cell 3.

גם קניתי את NFS: Porsche שהוא לדעתי משחק המכוניות הכי טוב עד היום ל . גם עוד NFS במחיר מציאה.

אה וגם B&W.. 8)

רק משחקים ששווים את מלוא הסכום. מאז האלף לייף 2 המפתחות החלו להיות עצלניות משהו, כל משחק הוא לא יותר משמונה שעות משחק, לעומת האלף לייף 1 שהיה כ15 שעות. 200 שקל, שמונה שעות. ואם המולטי טוב.

היה לי הרבה יותר נוח אם זה היה פשוט בלתי אפשרי להוריד משחקים, לשים KEY גם לסינגלפלייר איכשהו (מה שבVALVE ניסו לעשות עם הצלחה חלקית).

מה הייתי מרוויח מזה?

- פחות רגשות אשם (למי שיש כאלה)

- הרגשה טובה מעצם הקנייה של משחק

- פחות משחקים -> יותר לימודים :P

אין ספק שמרכיב המולטיפלייר מהווה הרבה יותר פקטור בימינו מאשר הסינגל, ולכן זה מחייב יותר אנשים לקנות את המשחק, בשביל ה KEY האישי שלהם, שזה דבר טוב.

מה זה כל הנהום הזה?! כתוב ספר וזהו..מספיק רשום שורה אחת..

נ.ב: התמונה שלך בצד מתחילה להפחיד אותי.. :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אני מציע? תלוי מאיזה צד של המפה אתה.

אם היצרנים רוצים למקסם רווחים הם צריכים לחשוב לכיוון של קלות שיווק. זה מה שמרתיע את הקונים - לא המחירים. אם היה לך אופציה להוריד שיר אחד מאלבום במחיר של חצי דולר או דולר ושזה יהיה חוקי ולעומת זאת להתחיל לחפש (ואני מתכוון לחפש - הם יהיו חייבים להתמודד עם זה שהיום פשוט קל מידי למצוא דברים) את השיר בצורה פיראטית - אני לא בטוח שאתה לא תלך לכיוון החוקי והיותר איכותי...

גם במשחקים אני חושב שההפצה של HL2 דרך הסטים האתה שזה אפשרי וכשאני התחלתי להוריד את העותק החוקי שלי משם זה פשוט היה נוח, קל ומהיר. זה זול יותר להם - זה נוח לקונים - ואני חושב שהם עשו ככה הרבה יותר כסף מרק למכור את המשחק בחנויות...

תראה, כשדיסק עולה 80 שקל, כמה מתוך זה מקבל האומן בסוף (שעשה את מרבית העבודה) ? 5 שקל ? פחות ? הרי ידוע שאת מרבית הכסף לוקחות חברות המוסיקה הגדולות...

אותו דבר במשחקים, בסרטים ובתוכנות, חברות ההפצה, הם שלוקחות את האחוז הניכר מהרווחים, ומחלקים פירורים לאנשים שבאמת עשו את המוצר... פעם יכולנו להבין, כי באמת רק דרכם אפשר היה להשיג את הדברים.. אבל היום שיש לך תחלופות כמו האינטרנט, שהכל זמין להורדה, אפשר לקצץ את התיווך הזה, או לפחות לשנות את המודל, כי הפצה באינטרנט זה הרבה יותר זול... אבל כמובן שאותם מעניין רק להרוויח כסף ולשמור על המונופול והשליטה שלהם בשוק.. וזאת הסיבה שהם לא מוכנים לקבל את האינטרט (כי הם יודעים שבאיזשהו שלב, הם יצמצמו רווחים)....

כשהם יבינו את זה, ויקחו פחות כסף, אז אולי שווה לדון בנושא מחדש.. (לא שמדי פעם כשיש משהו שאתה ממש אוהב / רוצה, אפשר גם לקנות כמובן :) ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המנטליות הזו של אם אתה משלם על משהו שאפשר לקבל בחינם אז אתה פריאר ממש מרגיזה

למה 35 שקל היא הוצאה סבירה לסרט של שעתיים אבל 200 שקל למשחק של 10+ (ויש משחקים שגם אם אין להם מולטי מגיעים ל20 30 ואפילו 40 שעות) זה גניבה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה כל הנהום הזה?! כתוב ספר וזהו..מספיק רשום שורה אחת..

נ.ב: התמונה שלך בצד מתחילה להפחיד אותי.. :screwy:

מצטער אם התגובות שלי ארוכות מדי בשבילך... :kopfpatsch:

:s07:

מה רע בתמונה? סתם איש זקן וחביב.. עם שפם. :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז Mortzking, מה אתה מציע?

מחירים כאלה הם רצח כמו שבדיוק הראת... למי יש יותר מ- 3000 שקל לבזבז על משחקים שזה כמעט מחיר של מחשב שקונים פעם בכמה שנים רק בכדי להפעיל את המשחקים האלה.

לדעתי Valve תצליח לגרום לשינוי הדרסטי בפירטיות בעזרת , כל עוד היא תוריד את המחיר שלוקח המשווק (יצרן הדיסקים והמיצא), היא תצליח בגדול+ היא תוכל למקור את הפטנט שלה לחברות אחרות ולהיות הדבר הגדול הבא. ההצלחה שלה לא תהיה מלאה אם היא לא תחייב הורדת מחירים של קניית משחקים דרך , זה פשוט לא יוצא רווחי ומפתה מספיק בשביל הצרכן.

עלויות הפיתוח של HL2 גבלו ב50 מיליון דולר, כן 50 מיליון דולר!!!!!!!, כל משחק פצפון היום זה פרוייקט של כמה מליוניי דולרים טובים.

פיתוח משחק זה תהליך ארוך, אין פה בכלל מה להשוות לתעשיית המוזיקה המופלצת, שבה כל בלונדה עם שורשים וציצים מפלסטיק מוציאה 3-4 אלבומים בשנה, שהיא לא כתבה שורה אחת מהם(בתנאי שהיא בכלל יודעת לכתוב), וספק שהיא שרה אותם בכלל. שוק משחקי המחשב זה שוק מאוד תחרותי, שצריך להרוויח בו המון כדי לשרוד, ממשחק שאתה מוציא אתה צריך להרוויח מספיק כדי לכסות עליות הפיתוח, ולהרוויח מספיק כדי שיהיה ממה לפתח את המשחק הבא, כלומר כדי שנראה את את המשחק הבא בסדרת ,Halflie צריכה להרוויח 100 מיל' דולר(לפחות) ממכירות HL2.

הורדת מחירי המשחקים, אפילו מ200 שקל, ל50 שקל לא תכפיל את מכירת המשחקים פי 4, אפילו לא קרוב לזה. אין מה להתבכיין על המחירים הגבוהים, תמצאו חיים ותפסיקו לשרוף משחקים תוך יומיים, ואולי באמת תהנו מהמשחק, מה לעשות שממשחק קנוי באמת נהנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, כשדיסק עולה 80 שקל, כמה מתוך זה מקבל האומן בסוף (שעשה את מרבית העבודה) ? 5 שקל ? פחות ? הרי ידוע שאת מרבית הכסף לוקחות חברות המוסיקה הגדולות...

אתה באמת רוצה שאני אגיב ואגיד לך שזה בולשיט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה באמת רוצה שאני אגיב ואגיד לך שזה בולשיט?

האמת, כן...

לדוגמא, ב ITUNES, שרות המכירה של , שיר עולה 0.99$ האומן מקבל מזה 0.11$

artistscut.gif

במכירות דיסקים שעולים 17$, האומן מקבל בין 0.5 ל 2 דולר (אם הוא מפורסם):

CDRevenue.jpg

זה עובדה ידועה שחברות המוסיקה לוקחות את מרבית הרווחים, ומשתמשים בהם רק כדי לחזק את הקרטל והשליטה שלהם בשוק (MICROSOFT מישהו?), ואני בכלל לא מדבר על כל הנושא, שהם גם קובעים מה אתה שומע במצעדי המוזיקה, מה אתה שומע בתחנות הרדיו, ועל אילו אומנים אתה תדע שקיימים ואילו לו (שהרי גם לאינטרנט יש את הכח לשנות את זה, והם לא מעוניינים בכך)...

יש אתה טוב ומפורט (אם כי עמוס בנושא):

http://www.downhillbattle.org/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אני אומר לך שזה בולשיט...

הרי זה לא שכל שאר הכסף הולך לחברות המוזיקה.

כמה הולך למיסים? חשבת על זה פעם?

כמה הולך ליחצון המוצר ופרסום?

כמה אנשים עובדים במשרה מלאה (טכנאים, גרפיקאים, עובדי יצור, מלחינים וכו) בשביל שהשיר הזה יעבוד?

ואל תשכח גם את כל הנושא של משקיע. מישהו בא ושם את הסכום הראשוני והסתכן. הוא בא, שם מיליון - נכון שהוא עכשיו מרוויח 5 מיליון מהשיר - אבל הוא יכל גם להפסיד את הכסף שלו... בגלל זה (בכל דבר, לא רק במוזיקה או משחקים) המשקיע גורף את רוב הרווחים...

אתה מנסה לחפש סיפור איפה שאין. זה לא שאפ אתה מוריד אז האמן מרוויח יותר - אל תנסה להצדיק את הבולשיט הזה בדאגה לאמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...