עבור לתוכן

תאונות דרכים, בכבישים.!

Featured Replies

פורסם

עם כל הכבוד לחיים הכט, הוא אידיוט.

הדבר היחיד שאני יכול להסכים איתו לאורך כל הת'רד הזה.

Lazy-Boy,אתה טוען שבני אדם לא צריכים לנוע במהירויות "מטורפות" של 180 קמ"ש,אבל מצד שני סוגד לאחד מרכבי ה-GT הטובים ביותר של השנים האחרונות,ה-RX-8.

מזה אני רק יכול להסיק שאתה או צבוע מתחסד או ילד שצפה במהלך חייו הקצרצרים יותר מדי פעמים בסדרת מהיר ועצבני המהוללת.

בינתיים,כל מה שראיתי פה הוא האשמת המהירות,המגבלות הגופניות והמין\דת\גזע של ציבור הנהגים,תורת גזע לנהג המתחיל על רגל אחת ::)...

המהירות היא הגורם הכי פחות משפיע (עובדתית) לתוצאות תאונת דרכים,אף מבדק של NCAP לדוגמה לא מדמה תאונה ב-100 קמ"ש,כך שאתה תהיה מת באותה מידה ב-150 קמ"ש כמו ב-100 קמ"ש.

המגבלות הגופניות של הגוף האנושי לא מתקרבות לסף במהירות של 200 קמ"ש,ואוסיף ואומר שאותו אדם שינסה לפנות עם ה-323\Civic\משפחומטית אחרת במהירות הזאת(או קרובה לה) הוא אידיוט שלא מסוגל להשלים עם העובדה שאי-אפשר,כל-כך פשוט.

אני מכיר נשים שינהגו יותר מכל הגברים בפורום הזה,ואחוז הנשים ש"באמת" נטול כל אמה של תרבות נהיגה,רק צמוד מדי לסטיגמות שנשים לא יודעות לנהוג,אל אף שגנטית הוכח שנשים נהגות פחות טובות מגברים,מדובר על אחוז זניח בצורה מטמטמת ברוב המקרים.

גזע ודת,עשו לי טובה,נכון שבארץ ישנו אחוז באולוסיה המוסלמית שיש לו ונדטה אישית כנגד נהגי ארץ ישראל,אבל למישהו באמת היה אכפת כבר מזמן היו מטפלים בכך >:(.

אחרי שביטלתי את כל הגורמים הללו,אני אפנה אל מי שנשאר,הרשויות, שמעדיפות לתת לגופים פרטיים חסרי מושג לשאת את דגל הזהירות בדרכים,בידיעה לכך שזה לא יתרום כלום כי הם פשוט לא יודעים איך לתרום נכון.

לי,אישית נראה שחלק גדול מהבעיה הוא הצבא,החקיקה בנוגע ליבוא רכבים ואורח החיים שנחלק ע"י רוב האוכלוסיה...

בכל אופן,פתרון או ישועה לא יצאו מהת'רד הזה,כך שאין לו ממש טעם.

  • תגובות 65
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כל החוקים נכתבו בדם זה לא שסתם רוצים שלא ננהג מהר , אם כתוב 90 מהירות הנהיגה המותרת בכביש בין עירוני אז זו המהירות !

הרבה לא מפסידים אם נוסעים במהירות המותרת , אפילו אם אתה נהג מעולה ואתה שולט באוטו במהירות גבוה יכול להיות שיש איזה טיפש על הכביש שיבהל או יעשה שטות ואתה תכנס בו .

פורסם

וואי כמה אירוני, אני בדיוק נכנס הביתה, רואה את הת'רד הזה, ולחשוב שלפני שעה קלה הייתי באימפרזה טורבו STI של חבר ועשינו תאונת טוטאל לוס, מסתבר שיש סיבובים שאפילו האימפרזה לא יכולה לקחת על 120 בלי ברקסים...בכל מקרה דבר טיפשי ביותר, הזהרנו אותו אלף פעם, המזל הגדול שלא קרה לנו כלום, מה שחבל זה על ה STI 2004 שלו, הלכה טוטאל לוס אבל אני בטוח שאת הלקח שלו הוא למד,וגם הברך הדי כואבת שלי למדה לקח מסוים..

בנוגע אליי, את הלקח שלי למדתי, פעם אחת כבר איבדתי שליטה בגלל מהירות מופרזת, התרחש תת היגוי ועליתי על אי תנועה אבל מזה לא למדתי והמשכתי לנסוע כמו אחד שלא איכפת לו מכלום עד שתפסו אותי בעיר נוסע על 120 שזה אומר 70 מעל המותר+ נהג חדש, אני כמובן אחרי המשפט יכול לשכוח מהרשיון שלי אז אני מנצל אותו כמה זמן שעוד נותר לי.

בכל מקרה חוקים נועדו לכיפוף, ולא משנה איזה חוק או הגבלה תהיה תמיד יהיה מי שיעבור אותה, אנשים בחייאת תסעו בזהירות זה לא שווה את הנזק הכספי למכונית ובטח שלא שווה את הנזק לכם או לחברים שלכם או אפילו לנהג שבה מולכם, אז נסעתם פעם אחת מעל המותר, פעמיים, לא תמיד המזל יהיה איתכם ויש דברים שאי אפשר לשלוט עליהם ומצבים שפשוט אי אפשר לעשות בהם כלום אז תשתדלו לנסוע הכי נכון שאפשר (וכמובן בלי אלכוהול) כי רק זה אולי יפחית את התאונות.

פורסם

הסיבה שיש כל כך הרבה תאונות היא לא המהירות או הנשים..

הסיבה האמיתית היא הישראליות = התנהגות חמורית בכביש

רוב האנשים נוהגים כמו חמורים: ממהרים תמיד, חותכים אותך מימין ומשמאל, חושבים שהכביש רק שלהם, מצפצפים, לוקחים סיבוב רחב כצר ועוד

פורסם

כל החוקים נכתבו בדם זה לא שסתם רוצים שלא ננהג מהר , אם כתוב 90 מהירות הנהיגה המותרת בכביש בין עירוני אז זו המהירות !

הרבה לא מפסידים אם נוסעים במהירות המותרת , אפילו אם אתה נהג מעולה ואתה שולט באוטו במהירות גבוה יכול להיות שיש איזה טיפש על הכביש שיבהל או יעשה שטות ואתה תכנס בו .

לאידיוט ברמה שיכול לגרום לתאונה על כביש מהיר בנעירוני(כגון כביש 4 ו6) בגלל שהוא "יבהל" לא צריך לתת רישיון מלכתחילה ? איזה סוג של טעות אפשר לעשות על כביש מהיר כמו "כביש6"? לעצור את המכונית פתאום באמצע בכביש? ואם תכנס במהירות של 100 קמ"ש זה מה שיציל אותך ממוות לאומת פגיעה באותה מכונית במהירות 160 קמ"ש?

מהירות זה לא הגורם לתאונות, ואתה לא יכול להיתווכח עם העובדה שבמדינות אירופה אחוז הנפגעים בתאונות דרכים יותר נמוך למרות המהירות הגבוהה שמותרת שם על כביש מהיר (שלא לדבר על גרמניה).

שורה תחתונה- מהירות גבוהה כן מסוכנת, אבל לא על כביש מהיר חוץ עירוני

זה שהחוקים של המהירות "נכתבו בדם" בתקופה של מכוניות מתחילת\אמצע המאה הקודמת לא תקף למכוניות של היום.

וזאת גם בעיה; אם הייתה תחבורה ציבורית ראויה- משמע שניתן להגיע איתה לכל מקום, בכל שעה ובמחיר סביר- אז אולי קניית מכונית זה לא תמיד יהיה משתלם וכך על הכביש היו פחות מכוניות, והן היו יותר חדשות, פחות מזהמות ויותר בטיחותיות.

גם כל העיניין של שיעורי נהיגה צריך להיות יותר קפדני ואולי אפילו עם השגחה עליונה כי ברגע שנותנים למישהו רישון לתת רשיונות נהיגה לך תדע מה השיקולים שלו יהיו ולמי יתנו תעודה ואיזה מטורף יעלה על הכביש אחרי זה.

פורסם

הסיבה האמיתית היא הישראליות = התנהגות חמורית בכביש

רוב האנשים נוהגים כמו חמורים: ממהרים תמיד, חותכים אותך מימין ומשמאל, חושבים שהכביש רק שלהם, מצפצפים, לוקחים סיבוב רחב כצר ועוד

אין יותר נכון מזה. למה יחס תאונות הדרכים יותר גבוה פה מאשר באירופה? שם יודעים לנהוג, פה לא. מי שחותך בתור בסופר, יחתוך גם בכביש. מי שצועק ברחוב, יצפצף גם בכביש. זה בנוגע למבוגרים. כל ילד שראה Top Gear או מהיר ועצבני חושב שהמאזדה 323 של ההורים שלו יכולה לפנות ב-70 בתוך העיר. אנשים שבאמת יודעים לנהוג לא עושים כאלה דברים מטומטמים. יש כאלה שרק אחרי התאונה הראשונה מבינים שצריך לנהוג בזהירות. לרוע המזל, בחלק מהמקרים התאונה הראשונה לא נגמרת רק בפדיחה ונזק כספי לרכב.

וואי כמה אירוני, אני בדיוק נכנס הביתה, רואה את הת'רד הזה, ולחשוב שלפני שעה קלה הייתי באימפרזה טורבו STI של חבר ועשינו תאונת טוטאל לוס, מסתבר שיש סיבובים שאפילו האימפרזה לא יכולה לקחת על 120 בלי ברקסים...בכל מקרה דבר טיפשי ביותר, הזהרנו אותו אלף פעם, המזל הגדול שלא קרה לנו כלום, מה שחבל זה על ה STI 2004 שלו, הלכה טוטאל לוס אבל אני בטוח שאת הלקח שלו הוא למד,וגם הברך הדי כואבת שלי למדה לקח מסוים..

בנוגע אליי, את הלקח שלי למדתי, פעם אחת כבר איבדתי שליטה בגלל מהירות מופרזת, התרחש תת היגוי ועליתי על אי תנועה אבל מזה לא למדתי והמשכתי לנסוע כמו אחד שלא איכפת לו מכלום עד שתפסו אותי בעיר נוסע על 120 שזה אומר 70 מעל המותר+ נהג חדש, אני כמובן אחרי המשפט יכול לשכוח מהרשיון שלי אז אני מנצל אותו כמה זמן שעוד נותר לי.

בכל מקרה חוקים נועדו לכיפוף, ולא משנה איזה חוק או הגבלה תהיה תמיד יהיה מי שיעבור אותה, אנשים בחייאת תסעו בזהירות זה לא שווה את הנזק הכספי למכונית ובטח שלא שווה את הנזק לכם או לחברים שלכם או אפילו לנהג שבה מולכם, אז נסעתם פעם אחת מעל המותר, פעמיים, לא תמיד המזל יהיה איתכם ויש דברים שאי אפשר לשלוט עליהם ומצבים שפשוט אי אפשר לעשות בהם כלום אז תשתדלו לנסוע הכי נכון שאפשר (וכמובן בלי אלכוהול) כי רק זה אולי יפחית את התאונות.

ולך, ידידי, נתנו רישיון? ולא שללו אותו במקום? הנה משהו שאפשר לשפר מיד.

פורסם

הבעייתיות היא שלא מספיק שאתה תנהג בסדר אתה גם צריך להיות בטוח שהאחרים נוהגים בסדר ולא כמו חמורים

פורסם

מה יש לכם להגיד על כל תאונות הדרכים, שלפי דעתי הם דבר מיותר, ו לפי ספירה משוערת בישראל מתים 500 אנשים בשנה :behead:.

אני לא אומר שתסעו 50 קמ''ש, ולא תשתו, תשתו בתנאי שמישהו אחר ינהג!

תאונות דרכים זה מחדל, לא גורל.!

תמכור את המזדה עם אתה מפחד ;)

פורסם

תמכור את המזדה עם אתה מפחד ;)

חח, לא מוכר כלום, ומי אמר שאני מפחד. :screwy:
פורסם

הסיבה שיש כל כך הרבה תאונות היא לא המהירות או הנשים..

הסיבה האמיתית היא הישראליות = התנהגות חמורית בכביש

רוב האנשים נוהגים כמו חמורים: ממהרים תמיד, חותכים אותך מימין ומשמאל, חושבים שהכביש רק שלהם, מצפצפים,  לוקחים סיבוב רחב כצר ועוד

צודק מאה אחוז

לא חסר מפגרים שנוהגים ושמים זיין אנשים בארץ גם לא מפעילים תראש תוך כדי נהיגה , אפשר לראות דברים מדהימים על הכביש

פעם ראיתי מישהו נוסע רברס באילון כי הוא פיספס את היציאה....במקום להמשיך ישר ולעשות פרסה ביציאה הבאה שזה בערך עוד 2 דקות נסיעה

ויש מלא מקרים כאלה של אנשים שטועים אז במקום להמשיך לרמזור \ פניה הבאה הם פשוט דופקים ברקס ועושים רברס או חותכים מהר

ולא חסר אישם שבכלל לא שמעו על שהמציאו למכוניות איתותים

במכוניות יוקרה יש מתקן שמצפצץ כל פעם שאתה סוטה מהנתיב נסיעה שלך (אם אתה לא מאותת) צריך לעשות כזה מתקן שיתן לנהג שוק חשמלי ואז אנשים יתחילו לאותת שזה לדעתי הדבר הכי חשוב אחרי שמירת מרחק

ולזה שרשם שהחוקים נכתבו בדם בקשר להגבלת מהירות.....חוקי הגבלת המהירות נכתבו בשנות ה 60-70 כשרכב היה מגיע למאה קמש ב 30 שניות והמיהירות המקסימלית היתה 120 , היום רכב עושה 0-100 ב10 שניות ואם אתה נוסע עם חלונות סגורים אתה לא תשים לב למהירות גם אם אתה ב160

אני לא רואה סיבה לא ליסוע באילון 200 אם הכביש פתוח והתנועה מאפשרת את זה

פורסם

נכון ,עלה שלא מעותתים, עוקפים על קו לבן!. :kopfpatsch:

פורסם

הבעיה במהירות הגבוהה, מבחינת נתוני הכביש היא בפניות בלבד. אך מה לעשות, אנחנו לא חיים לבד בעולם, ויש עוד נהגים אחרים מסביבכם. אתם לא יכולים לנהוג ב200 קמ"ש בלי שמישהו יפגע.

אני אישית לא נוהג, אך עליתי על אוטובוס לפני כמה ימים, והיה פקק במסלול שלו. הביאו לשם שוטרת שתכוון את התנועה. הנהג אוטובוס התחיל לקלל את השוטרת(בתוך האוטובוס כמובן, בלי שהיא תשמע). התאונות לא נגרמות אך ורק בגלל מגבלות פיזיות שיש למכונית ולבני האדם, אלא נגרמות גם בגלל המנטליות שלו. לסיכום, תעשו טובה, תנו להולך רגל לחצות כביש כי זה מאוד מעצבן לחכות איזה חצי שעה ליד כביש(אין רמזור, יש מעבר חציה ויש הרבה תנועה).

אולי צריך להוסיף עוד שילוט???

פורסם

הנהגים בישראל מתחלקים לשתי קבוצות - נהגים מעולים ונהגים טובים.

ההבדל בין שתי הקבוצות הוא שהנהגים הטובים יודעים לצאת מטעויות שנהגים מעולים לא היו נכנסים אליהן. :lol: :lol: :lol:

פורסם

כמה פניני חוכמה:

כן, עם אנשים בארץ שלנו ,יקחו בחשבון שהם טיפשים, ולא יודעים(עלה ששוטים ונוסעים),מזה אחריות, רק במדינה שלנו נותנים על עונש חמור 3 שנים, בערך ,מזה צחוק!

נכון ,עלה שלא מעותתים, עוקפים על קו לבן!.

...i *could* say something, but i won't

בנוגע אליי, את הלקח שלי למדתי, פעם אחת כבר איבדתי שליטה בגלל מהירות מופרזת, התרחש תת היגוי ועליתי על אי תנועה אבל מזה לא למדתי והמשכתי לנסוע כמו אחד שלא איכפת לו מכלום עד שתפסו אותי בעיר נוסע על 120 שזה אומר 70 מעל המותר+ נהג חדש, אני כמובן אחרי המשפט יכול לשכוח מהרשיון שלי אז אני מנצל אותו כמה זמן שעוד נותר לי.

בכל מקרה חוקים נועדו לכיפוף, ולא משנה איזה חוק או הגבלה תהיה תמיד יהיה מי שיעבור אותה,

אבל לפחות הוא מכיר את המושג אירוניה... זו כבר התקדמות...

כל החוקים נכתבו בדם זה לא שסתם רוצים שלא ננהג מהר , אם כתוב 90 מהירות הנהיגה המותרת בכביש בין עירוני אז זו המהירות !

רק חבל שהמהירות המותרת היא (ברוב המקרים) קביעה שרירותית חסרת כל ביסוס במציאות.

סתם דוגמה שקופצת לי לראש - ההגבלה ל-110 בכביש 6... באיטליה למשל, יש אוטוסטרדות במצב שהוא חצי מבחינת איכות כביש, והמהירות המותרת שם היא 130 (לא משנה שזו רק המלצה...). בכלל, כל המלחמה במהירות היא פשוט תירוץ, מקרה קלאסי של חיפוש מתחת לפנס. להעניש על מהירות זה קל (ומכניס), אז בזה מתמקדים. לא בחינוך נכון, לא בהכשרה ראויה, לא בשיפור תשתיות... פשוט שמים עוד מכמונות מהירות. כן, זה מה שמונע תאונות דרכים.

אבל די, נמאס כבר, היו איזה 30 ת'רדים על זה... אם מישהו רוצה, שילך לחפש שם תגובה יותר מורחבת...

פורסם

1) את המהירות החוקית בארץ צריך להעלות במקומות מסויימים, המהירות תקועה על 90 רק כדי שהשוטרים יעשירו את קופת המדינה.

2) זה שנוהגים מהר לא שווה לזה שנוהגים בפראות.

3) נהיגה פראית ראיתי היום, ואיך שראיתי אותו אמרתי לעצמי שצריכים להוריד את הבנאדם מכביש או שהוא יעשה תאונה (הוא היה קרוב לזה 4 פעמים וזה היה רק בטווח הראיה שלי)

הוא פשוט עשה כזה זיגזג בכביש עמוס ובכזאת מהירות שרק אלוהים יודע איך הוא יצא מזה חיי...

דיאגרמה

----------------------------------------

/ * / * / * / * / *

- - - - - - - - - - - - - - -

* \ * \ * \ * \ *

----------------------------------------

* = מכונית רגילה

/ \ = המסלול של החולה נפש

זה היה היום קצת לפני 4 בקטע הכביש בין בני דרור לצומת הדרים, בכביש 4....

כמעט הוריד 4 מכוניות מהכביש, כולל אותי, פשוט מטורף...

אבל לפחות הוא אותת....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים