פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים http://www.daionet.gr.jp/~masa/archives/rthdribl_1_2.zip דרוש Pixel Shader 2!!!דמו מדהים שמדגים את האפקטים ש- HDR מסוגל לעשות.זה מה שצפוי להיות בשלבים המיוחדים שיצאו ל- hl2 שיהיו מיוחדים לכרטיסי ה- high end של ati.עם מפרט כמו שלי ב- 1280X1024 4Xmultisampling זה רץ על 10 fps עם glare ובלי gkare על 27-25 fps.הדבר הזה אינטרקטיבי והוא פשוט מדהים!!!
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים כפי שכבר ציינתי מספר פעמים, אין שום קשר בין האפקטים הללו לHDR, פשוט שימוש בטקסטורות/הארה בפורמט HDR/EXR נותנת לזה לוק הרבה יותר מדהים.
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים יפה מאוד, אני מציע לך להוריד את הדמו הראשון שנוצר שמדגים HDR, זה דמו מחבילת הדמויים של הR300, אפשר להורידו מאתר ATi, הוא מדגים HDR נטו בצורה יותר טובה לדעתי.
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים סביבות ה50 מגה, כן ניסיתי את הדמו, נראה מדהים לאלה, אבל לא מדגים את ההבדל בלי ועם HDR.
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים dogma אה יכול ל קישור לדמו חיפשי באר של אי טי איי ולא מצי ד"א מזה HDR מזה עושה בדיוק????
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים אפשרל לקבל עוד תמונות, לא ממש הבנתי מה מיוחד בHDR הזה?זאת טכנולוגיה שרק ATI תומכת בה?איזה בעסה....
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים לא HDR אפשר להריץ על כל כרטיס כמעט, הדמו הספציפי הזה עובד על כל כרטיס עם תמיכה בPS2.0 אפילו FX5200. הHDR שעשו למשל בFarCry המשחק, נעול ל6800 בלבד, וגם מוריד את הביצועים באיזה 80% , בדמו החדש של קרייטק אפשר להפעיל HDR על כל חומרה(לפחות על R3XX+ ןNV4X) עם עיבוד של כ10% בביצועים על הכרטיסים של ATi.
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים מחבר overload - פשוט תורידש את זה, זה סה"כ 20 mb וכל עוד יש לך pixelshader 2 בכרטיס זה יעבוד.dogma - התכוונת לאיבוד של 10% בביצועים?
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים חמוד הדמו אבל בישביל כמה כדורים גולגולת ואיזה ביגלה עקום הכרטיס עומד על 115 FPS אז תחשוב אם היה מישחק ברמת פירוט כזו מעניין על כמה ה FPS היה נמצא בטח על 40-60 אם לא פחות וזה אצלי הדור של הכרטיסים היום לא משו נקווה שבעתיד נוכל ליראות רמת פירוט(במשחקים) כזו על כרטיסים שיצאו ונקווה שיצאו באמת כרטיסים חזקים...ומזה ה HDR הזה מה התכונות שלו...
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים HDR = HIGH DYNAMIC RANGE והכוונה היא ל"טווח" תאורה. כאשר אנחנו מצלמים תמונה אנחנו בעצם "מקליטים" רק חלק קטן מהטווח או הסקאלה שבין בהירות מלאה לכהות מלאה הקיימים במציאות. HDR בבסיסה היא טכניקה של צילום מספר פעמים את אותה סצינה כאשר בכל פעם משנים את רמת החשיפה (אם לפשט) - ולאחר מכן שילוב המידע מכל התמונות לכדי קובץ אחד המכיל - בהתאם למספר התמונות המרכיבות אותו - חלק גדול יותר מהסקאלה או הRANGE של הבהירות הקיימת באותה סצינה במציאות. זה כבר מעניין ושימושי לצלמים - אבל לצורך העניין - לאחר מכן קובץ הHDR הנ"ל שנוצר משמש בתוכנות תלת מימד כגון MAYA או MAX כדי, בגדול, ליצור רינדורים יותר ריאליסטיים. למשל אובייקט שנוצר באחת התוכנות הנ"ל או אחרות יכול להיות מואר ע"י המידע הרב הקיים בקובץ הHDR בצורה יותר ריאליסטית מאשר היה אפשר ליצור ע"י מספר אפילו רב מאוד של מקורות אור סינטטיים - שכן הHDR הוא יותר קרוב לתאורה מציאותית.......אני מאוד מאוד מפשט....צריך גם מנועי רינדור שיידעו מה לעשות עם המידע בHDR וכו' וכו' וכו'בעיקרון כרגע אין אפילו משהו שמתקרב להיות יכול לרנדר בעזרת HDR בזמן אמיתי (היינו כרטיסים גרפיים) ולכן אני מניח שנעשה ביישומים שאתם מציינים תהליך "BURNING IN" (או שם אחר - תלוי בתוכנה שייצרה את הדמו או המשחק) בו בעצם מקובעת טקסטורה של כאילו "HDR" על האובייקט המסויים - זתומרת - תאורת ה HDR מקובעת על האובייקט וגם זה רק במצב אחד שלה. זה עובד יפה ו"מרשים" בעיקר על משטחים עם השתקפות....
פורסם 2004 בדצמבר 2120 שנים כן, למרות שיש דמויים שמדגימים HDR בזמן אמת(מולטי פאסינג, ושימוש אינטנסיבי בoff screen frame buffers>render to texture), במשחקים משתמשים בדרך כלל במפות אור מחושבות מראש, ובטקסטורות בפורמט HDR או OpenEXR.
פורסם 2004 בדצמבר 2220 שנים זה לא מוריד ב80 אחוז את הביצועים של 6800 ב-FAR CRY .תתבסס על עובדות בבקשה.אני לא אהבתי בכל מקרה את ה-HDR בFAR CRY .
פורסם 2004 בדצמבר 2220 שנים סליחה, אז 70%, ל6800 יש בעיה עם texture caching, דבר שתוקן עם ה6600, שבו באמת המפלה כבר סבירה יותר 25%~.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.