טוב שההגה בידיים של "אגד" - האמנם? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טוב שההגה בידיים של "אגד" - האמנם?


Merrymoon

Recommended Posts

זוכרים את הפרסומות? כן, כן, עם נהגי המוניות ה"חאפרים", ה"ערסים", ה"אובר-מזרחים" וכמה טוב הם גרמו לנהג האשכנזי של "אגד" להראות כשהוא מחייך למצלמה ואוחז בהגה. אך האם הפרסומות האלו משקפות את המציאות? טוב, כולנו יודעים שהקורנפלקס של תלמה לא ישיג לנו מדלייה אולימפית, אבל יש הבדל בין הרצוי, המצוי והמצופה, והמצופה כאן הוא שהשירות שיינתן לך ע"י נהג אוטובוס יהיה מינימאלי כל כך - לשלם לו על הנסיעה ושלום על ישראל! אז גברת ורה לוקיי, אם חד-הורית, גילתה כמה גדול הוא ההבדל הזה...

לכתבה המלאה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אישית, מזעזע, בהנחה שהסיפור לא הוקצן... למרות שזה לא חדש, נהגי מוניות/אוטובים הם Pure עמחא, ממורמרים, בעלי תגובות מדאיגות, גם על ההגה. מזל שלדוושת הגז שלהם מחובר מנוע דיזל מסורס, אחרת אלוהים היה יודע מה עלול היה לקרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לפגוש כל מיני נהגים, גם בדן, גם באגד וגם במוניות... הנהג ה"קבוע" שלי בצבא בקו 921 של "אגד" דווקא היה סבבה, התבדח עם הנוסעים וחייך כל הזמן, בחור צעיר וחביב כזה, פעם אפילו העלה אותי כשחכתי את החוגר בבית, חפיף, אבל בשטח, רוב הנהגים אינם כאלו והסיפור הזה מדגיש כמה רחוק הפער בין מה שהם מציגים בפרסומת, למה שצרייך להיות ובין מה שקורה בשטח. :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לנהג הסבבי הזה, אני משוכנע שגם יומו יגיע... אלא אם כן יחליף עבודה (מקווה בשבילו). לשבת מאחורי ההגה, יום אחרי יום, במשך מס' שעות לא מועט, זו תופת. בעוד פחות מעשור, הוא יהיה שונה לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לפגוש כל מיני נהגים, גם בדן, גם באגד וגם במוניות... הנהג ה"קבוע" שלי בצבא בקו 921 של "אגד" דווקא היה סבבה, התבדח עם הנוסעים וחייך כל הזמן, בחור צעיר וחביב כזה, פעם אפילו העלה אותי כשחכתי את החוגר בבית, חפיף, אבל בשטח, רוב הנהגים אינם כאלו והסיפור הזה מדגיש כמה רחוק הפער בין מה שהם מציגים בפרסומת, למה שצרייך להיות ובין מה שקורה בשטח.  :nono:

אני לא חושב שאת באמת עד כדי כך נאיבית.

אני בטוח שלא חסרות תקריות גזעניות/מפלות או כל דבר בסנגון הנ"ל. אז יש נהג שהראש שלו לא בדיוק במקום, זה מצא את הדרך שלו לאתר חדשות מרכזי בארץ - זה לא עושה את זה סיפור גדול.

ואני חושב שאם מישהו צריך שירקו לו לפנים דוגמאות - עם כל הכבוד, חי בבועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגרי, עוד צודק

חחח סתם

נהגי אוטובוס הרבה יותר מרומלים מנהגי מוניות

לך תדע עם איזה נהג אתה נוסע

וגם איזה גניבה

בירושלים הכי זול זה 20 שקל

נסעיה של 5 דקות 20 שקל!!!!!!

להגיע מקצה אחד של העיר לשני זה יכול להגיע ל50 שקל!

אבל דוגרי, הוא צודק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהכוונה היתה לנהגי מוניות שירות, התחרות שהם עושים עם האוטובסים יכולה בקלות לעלות בחיי אדם... הם חולי נפש, נקודה.

"ג'אמבו 5, כאן ג'אמבו 5, יש אנשים באלנבי פינת לבונטין, האוטובוס בדרך! ראחל, ראחל, תשלחי את ביטון ראחל!" (במבטא עיראקי כככבבבבבבבדדדדדדדדד)!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה בולשיט! בפרסומות המפגרות של אגד יש קטע שמראים את המוניות ה"חאפרים" אומרים :אין לי עודף לך לקיוסק תפרוט....

לא פעם ולא פעמיים וגם לא עשר פעמים אלא יותר (ואני נסעתי הרבה בקווים בין עירוניים שהסכומים שם גבוהים) שנוסע נכנס לאוטובוס של אגב- מביא לו שטר של מאה על נסיעה של 20-50 שקל - והנהג אומר לא (לא באדיבות יתרה יש לציין) שיילך לאיזה קיוסק לפרוט את הכסף ושהוא חצוף שהוא בכלל מביא לו את הסכום הזה. זה הקטע שהכי עיצבן אותי- שמראים פרסומות שמשקרות.

עוד דוג'? קו 921 מישהו מכיר? ת"א -חיפה מאסף- קו שואה- לוקח לו איזה שעתיים וחצי להגיע מת"א לחיפה כי הוא עוצר בכל תחנה שאפשר לדמיין בדרך. הקיצר - נסעתי בו הרבה- כמעט בכל נסיעה הנהג המסטול בכלל לא שם לב שלחצו לו לעצור- ורק אחרי שעבר את התחנה והתחילו צעוק לו לעצור אז הוא דופק ברס כמו מפגר- כל ה50 נוסעים עפים מהמקום, ואלה שצריכים לרדת צריכים ללכת 100 מטר להמ כי הנהג הדביל הזה ("לא כל אחד יכול להיות נהג של אגד"...) שכח שהוא צריך לעצור.

מילא חברה דפוקה, מילא שרות חרא, בסדר אפשר לחיות עם זה- אבל לפרסם את עצמכם כנותני שירות מעולה???זה הכי מעצבן!

ועם כל הכבוד... לכל אלו עם הבעיות נגד מוניות השרות- אז הם אמנם לא מפותחים וטמבלים - אבל לנסוע בשקל פחות מאוטובוס (ושכנוסעים כל יום פעמיים אז בסך החודשי זה כן יוצא הפרש לא קטן של כסף) כשבמילא אין הרבה הבדל בינם לבין החיות מאגד- אז אני מעדיף את הנהגי מוניות שירות. לפחות הם לא מצטדקים ומזיינים את המוח ומפרסמים את עצמם כ"אנחנו חברה מאוד איכותית שדואגת לתת שירות" .... ("לא כל אחד יכול להיות נהג אגד..." ... -אם יש לך שנתיים השכלה ובעיות תקשורת קשות עם אנשים- נא פנה אלינו ואולי תהיה נהג אגד... "כי לא כל אחד יכול")

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק עכשיו חזרתי מנסיעה לת"א ולפחות 3 פעמים חתכו אותי נהגי מוניות בלי לאותת בכלל סתם ככה אני מאיץ לי במסלול שלי פתאום נדחפת לי לנתיב מונית  :bash:

ד"א יצא לי ליסוע איזה תקופה קצרה במוניות שרות , והכי מעצבן שם לשבת מקדימה :kopfpatsch: כל הזמן נותנים לך כסף להעביר... מה אני עובד אצלכם ??!?! לפי דעתי זה שיושב מקדימה צריך לשלם חצי מחיר ! :silly:

אם עכשיו אני ייסע אני ישב מאחורה בצד וישמע לי בפאנן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על נהגי מוניות אני לא אתחיל לדבר כי אי אפשר לסיים עם זה, מספיק לראות איך הם נוסעים ברחובות חיפה ומזפזפים נתיבים כאילו אין מחר תוך כדי שיחה בפלאפון וספירת כסף...

גם נהגי אגד לא תמימים ממש... אם אתם מכירים את כביש עכו-חיפה, זה כביש שנוסעים בו ב70 קמ"ש ויש די הרבה תחנות אוטובוס. לא יצא לי פעם אחת לנסוע באוטובוס ולראות אותו יוצא מתחנה בלי לשמוע איזה "בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייפ" מאחורה כי האוטובוס כמעט עלה על מישהו כשהוא ניסה לחזור לכביש, הם פשוט לא מסתכלים ולא שמים על אף אחד כי מה אכפת להם עם הכוח שהאוטובוס נותן להם. אתמול גם כשנהגתי ולידי נסע אוטובוס האצתי וברחתי משם רק מהפחד שהדבר הזה שנצמד לנתיב שלי בלי סיבה הולך לעשות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...