משהו שאני לא מבין בקשר ל AMD ומשחקים - עמוד 3 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משהו שאני לא מבין בקשר ל AMD ומשחקים


BedBoy

Recommended Posts

ipc זה מספר הפעולות שהמעבד עושה לכל הרץ(יחיד) לכן אם מעבד עושה יותר פעולות לכל הרץ,הוא לא צריך לעבוד במהירות שעון גבוהה כדי להשלים את אותה עבודה שעושה מעבד שעובר פחות פעולות לשעון

עושים יותר פעולות לשעון(לכל הרץ) ולכן עובדים יותר ביעילות. הרצים זה לא הכל בחיים ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אוקי אני רואה שאתה מתבלבל בנקודה אחרת

הרץ זה יחידת מידה , כמו מטר או ליטר , רק שהיא תדר, כשאומרים נגיד 50 הרץ הכוונה למששהוא שהתדר שלו זה 50 פעמים בשניה , מגה הרץ זה פשוט מליון הרץ (מגה זה מליון בלאטינית) כשאומרים שהמעבד הוא 3000 מה"צ (או 3 ג'יגה הרץ שזה מליארד הרץ) הכוונה היא שתדר השעון שלו - כמות הפעמים שהחשמל זורם בו בשניה הוא 3 מליארד.

עכשיו מכיוון שבכל פעם שהחשמל זורם אתה יכול לעשות משהוא, ככל שיש לך תדר שעון גבוה יותר (כלומר ככל שהחשמל זורם יותר פעמים בשניה) אתה יכול לעשות יותר משהוא.

עכשיו השאלה היא מה בדיוק ה"משהוא" הזה הוא - כשבמעבד אחד ה"משהוא" הוא נגיד 6 פעולות אז המעבד יעשה 6 IPC , אם נשווה למעבד מאותה הסדרה עדיין נשאר עם 6 IPC אבל יכול להיות שיהיו יותר פעימות שעון בשניה ואז סה"כ הפעולות יעלה , נגיד אם מעבד המעבד שלנו שעושה 6 IPC פועל בנגיד 1000 הרץ הוא יעשה 6000 (פעולות בשניהInstructions Per Second) לפי החישוב של פעימות שעון X פעולות בפעימה.

אבל אם נקח נגיד מעבד מסדרה אחרת לגמרי שעושה 15 פעולות בשעון (ה"משהוא" שלו) או במונח הטכני IPC של 15 יספיקו לנו 400 הרץ כדי להגיע ל6000 של המעבד הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי בתוכנית שאתה מריץ , אבל נדמה לי שהמקסימום האופטימלי זה 6. מעשית זה כמובן הרבה פחות.

נדמה לי שסנדרה מציגה בבדיקה שלה כזה (אלא אם הכוונה למשהוא אחר שזה הראשי תיבות שלו? אני חושב) ... שמה 3.2 גה"ז מוציא 8243 MIPS ... במחשבון זה יצא לי 2.57 בממוצע לשעון , המעבד שלי אתלון 64 3000 מוציא 8716 בזה (יש ישומים שרצים ברקע אז זה קצת נמוך) שזה אומר 4.35 ממוצע לשעון (2 גה"ז).

אלא אם טעיתי וזה לא מה שסנדרה בודקת

עריכה :

אוקי זה כנראה כן מה שהיא בודקת הסתכלתי בגוגל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הFX55 לא יותר חזק??

הA64 FX53 הוא המעבד החזק ביותר כיום בשוק.
שאלת אם מוכרים אותו בארץ... חשבתע שאתה רוצה לקנות

לא רק רציתי לדעת סתם אני לא מטורף שישלם 6000 אלף על מעבד עם הייתי אז תאמין לי לא הייתי קונה את זה ;D יש דברים טובים מאוד בהרבה כסףף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...