למה לא תיהיה מלחמת עולם שלישית !!! - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא תיהיה מלחמת עולם שלישית !!!


gab1234

Recommended Posts

למה לא תיהיה מלחמת עולם שלישית !!!

כולנו זוכרים עדיין את המראות הנוראים ואת סיפורי הזוועה שבאו אחרי סיום מלחמת העולם השנייה , ביחד עם הסיוטים שחוו כול ניצולי המלחמה בכלל , והשואה בפרט.

אך לצערנו זה לא היה שום דבר חדש.

ההיסטוריה של המין האנושי מלאה בסיפרי מלחמות , מאבקים  שבטיים וסיכסוכים אישיים אשר השפיעו על עיצובו של העולם לא פחות מאשר המלחמה הגדולה.

החל משחר ההיסטוריה הדרך לגדולה עברה דרך אלימות והשמדה של השונה ממך והמתנגדים אליך.

החל מהשמדות עם כגון - בני במצריים העתיקה , ספרטה מול אתונה , רומא מול קרתגו , השמדת המונגוליים ע"י , רוסיה מול יפן וכ"ו , דרך השמדות עמים מבוקרות ו"צודקות"כמו כל מלחמות הדת ששיאם היו במסעות הצלב.

כמובן לא נשכח את השמדתם של העמים הדרום אמריקאים המתקדמים כמו המאיה והאצטקים שפשוט נכחדו רק כי האדם הלבן ( הספרדים והפורטוגלים ) חשבו שמכיוון שיש להם צבע עור שונה הם לא בדיוק שייכים למין האנושי .

ואיך אפשר לשכוח את תקופת המערב הפרוע בצפון אמריקה שבהם השמידו ביבשת שלמה שבטים על שבטים של הילידים ( האידיאנים ) רק מכיוון שלא האמינו באותם אלים ולא דיברו באותה שפה.

ככה שבמשך כול ההיסטוריה המפוארת של המין האנושי העמים השונים נלחמו אחד בשני וניסו לטבוח כמה שיותר , מסיבות שונות ומשונות שחלקן היו מוצדקות וחלקן הרבה פחות .

אז מה השתנה הלילה הזה מכול הלילות ???

סוני זה כול השוני !!!

התקשורת המודרנית שהחלה לשדר גם מראות , ולא רק את התחושות הפנימיות והסלקטיביות של הכתבים שינו ב-180 מעלות את ההתיחסות לכול סיכסוך מקומי.

ככול שהעולם הלך והצטמק וככול שאנו ידענו על ההתרחשויות כמעט בזמן אמת כבר לא יכלנו להישאר אדישים לשום פרט במלחמות הפנימיות מכיוון שאם אנו רואים ושומעים אנחנו אוטומטית נעשים מעורבים .

האינטרסים האישיים והמדיניים התערבבו ויצרו זן חדש של מבט חדשותי גלובלי. היום כול סיכסוך , עד כמה מקומי שיהיה , נוגע בכול פרט קטן בחיינו . לדוגמא ניתן את המלחמות השיבטיות האחרונות בניגריה שפשוט בבת אחת הקפיצו את מחירי הנפט לשמיים , ודירדרו את כלכלות העולם לבהלה אדירה ,

למרות שלכאורה אין לסיכסוכים בניגריה דבר וחצי דבר עם שאר העולם.

היום לכול תהליך ושינוי יש הסבר שהוא רובו ככולו הסבר כלכלי. מי שחושב שאת ההחלטות הגורליות מחליטים המנהיגים של ממשלות העולם טועה. ההחלטות הגורליות ביותר מושפעות ונגזרות מרצונם של בעלי הכוח האמיתיים - בעלי ההון . אנשים כמו ביל גייטס , הקיסר מברוניי ושאר הירקות שמנהלים את החברות העשירות והגדולות בעולם ,  הם הם האנשים שמשפיעים על חיינו יותר מהכול .

למה אתם חושבים שבוש האבא עזר לכווית עם " סופת המדבר " שלו ?

האם זה בגלל שהוא מאוד אוהב את הכוויתים ורצה לעבור לגור שם ? ,  או מכיוון שמחירי הנפט ויותר חשוב אספקת הנפט היו בסכנה ? ומי שלחץ היו כמובן אותם חברות שהכול נעשה כדבריהם !!!

מעבר לסיבה שהמלחמות תמיד היוו דחיפה אדירה לכול כלכלת מדינה שהשתתפה בהן , גם כול הקפיצות הטכנולוגיות ורוב ההישגים המדעיים של המין האנושי נזקפות לזכות המלחמות .

חוץ מפעם אחת שבה ההישגים המדעיים של המין האנושי היו סכנה להמשך קיומו של המין האנושי !.

וכמובן מדובר על שני הפצצות הקטנות שהפילו על הירושימה ונגאסקי , פצצות שהובילו לסיום המלחמה הגדולה. אך מצד שני כול עוד ישנם סיכסוכים קטנים ומלחמות אזוריות הטכנולוגיה תתקדם ושדה הקרב הופך לאט לאט לשדה ניסויים מדעי וכלכלי אחד גדול.

ולכן למרות שאנו בפתחה ( או בעצם בעיצומה ) של מלחמה דתית כוללת ועולמית הסיכויים שהיא תתרחש הלכה למעשה הוא קטן ביותר . לאף צד לא שווה להסלים את המצב כי אז לא יהיה למי למכור ( המערב ) , ולאף אחד לא יהיה למי למכור נפט ( המוסלמים ).

האינטרסט הכלכלי העולמי לא יתן לשום סיכסוך אזורי , ובמיוחד שלנו , להסלים לכדי מלחמה עולמית .

האם לא נראה לכם קצת מוזר שכול התגובה של אמריקה הגדולה על פיצוץ התאומים היה פלישה מסכנה לאפגניסטן (  :s05: ) וזהו ?.

גם ישראל  ( כמובן ) קשורה לכול הסיפור הזה . העולם זקוק להסחת דעת . המלחמה ( כן , זו מלחמה ) באזורנו נותנת לאזרחי המדינות השונות להתמקד בבעיות שלכאורה קשורות אליהם אך מצד שני מסיחות את דעתיהם מהבעיות שלהם במדינותיהם . רוב האזרחים של העולם המוסלמי חיים בעוני מחפיר וסובלים יום יום מבעיות וניוון טכנולוגי אבל זה מאוד נוח להפנות את השנאה שלהם ליהודים ולישראל .

העולם המערבי סובל מבעיות משל עצמו . החל מבעיות של פליטים המציפים את המדינות העשירות כמו - גרמניה והתורכים , ספרד והאפריקאים , ארצות הברית והמקסיקניים וכ"ו , דרך קריסת מערכות ומנגנונים ישנים שלא יכולים לעמוד ולהשתנות עם קצב החיים הנוחים והמהירים . אז מה יותר פשוט מלעמוד ולצעוק ולהתלונן על הדרך שבה מטפלת בבעיית הפלשתינאים ולהאשים אותנו שאנו אשמים בחוסר היציבות העולמי ובכלל בכול דבר רע שקורה בעולם ?.

העולם זקוק להסחת דעת אך מצד שני גם לא יכול לעמוד בעוד מלחמה כוללנית , שלפי כול הדעות תהיה המלחמה האחרונה .

ולכן לסיכום , העולם המודרני לא יכול להרשות לעצמו עוד מלחמה . שני הצדדים - העולם המוסלמי והעולם המערבי , מודעים לכך . ואז כול מה שנראה ימשיך להיות מלחמות קטנות ומוגבלות , פיגועי טרור קטנים וממוקדים וכול מה שהיה הוא זה שיהיה , כי שום דבר אחר לא יהיה שווה לאף צד !!!

  (  כול הכתוב למעלה כוחו יפה עד ליום שיקום איזה פסיכי ויחליט להשמיד את העולם לבדו ...

     עיינו בערך  - ג'יימס בונד ומלחמתו במשוגעים ......!!!!!!!!!!!     )

אם מישהוא חושב אחרת , נהנה ממה שכתבתי או סתם רוצה להגיב...

אשמח לקרוא את תגובותיכם ..!!!    :hi: :hi: :hi:                        

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל זה ולא הבנתי למה אתה חושב שלא תהייה מלחמה :kopfpatsch:

אתה חושב שארה"ב לא תצא למלחמה בסין אם זו תאיים יותר מידי על הכלכלה שלהם?

או למלחמה בערבים, כדי לצבור עוד כמה קולות בקלפי?

אחרי מלחמת העולם השנייה, ארה"ב קנתה את מערב אירופה. היום אירופה שוב שווה לארה"ב ובקרוב היא תהייה יותר חזקה. ארה"ב בעוד 20 שנה תהייה עוד מדינה ממוצעת, אבל היא תמשוך לסבול ממגלומניות ותמשיך לדחוף את האף שלה לכל חור תחת בעולם, עד שמישהו לא יעמיד אותם במקום, וזה יקרה רק אחרי מלחמה, שכמו שאמרת, התקשורת תביא אותה בזמן אמת לבית של כל אמריקני, ואז אולי הם יבינו שהדם שלהם לא כחול והם לא חסינים כמו שהם חושבים. זה מה שקרה עם אשור, זה מה שקרה עם בבל, זה מה שקרה עם מיצריים, זה מה שקרה עם רומי, זה מה שקרה עם גרמניה וזה מה שיקרה עם ארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל זה ולא הבנתי למה אתה חושב שלא תהייה מלחמה   :kopfpatsch:

אתה חושב שארה"ב לא תצא למלחמה בסין אם זו תאיים יותר מידי על הכלכלה שלהם?

או למלחמה בערבים, כדי לצבור עוד כמה קולות בקלפי?

אחרי מלחמת העולם השנייה, ארה"ב קנתה את מערב אירופה. היום אירופה שוב שווה לארה"ב ובקרוב היא תהייה יותר חזקה. ארה"ב בעוד 20 שנה תהייה עוד מדינה ממוצעת, אבל היא תמשוך לסבול ממגלומניות ותמשיך לדחוף את האף שלה לכל חור תחת בעולם, עד שמישהו לא יעמיד אותם במקום, וזה יקרה רק אחרי מלחמה, שכמו שאמרת, התקשורת תביא אותה בזמן אמת לבית של כל אמריקני, ואז אולי הם יבינו שהדם שלהם לא כחול והם לא חסינים כמו שהם חושבים. זה מה שקרה עם אשור, זה מה שקרה עם בבל, זה מה שקרה עם מיצריים, זה מה שקרה עם רומי, זה מה שקרה עם גרמניה וזה מה שיקרה עם ארה"ב.

חמוד, יש הבדל עצום בין כל האימפריות לשעבר שציינת לבין אמריקה. אותו הבדל של יום וליל נעוץ בעובדה שכל הרשימה אותה סיפקת מכילה מדינות אשר התפשטו (ע"ע כבשו) מדינות אחרות ויצרו עימן טריטוריה משותפת. כך היה עם אשור, בבל, מצריים (בית תלמי, anyone?), גרמניה הנאצית... אבל ארה"ב זה דבר אחר. קודם כל, יש לה חוסן כלכלי ופוליטי אדיר, כזה שמכסה גם את התחת המסכן של המדינה שלך, ישראל. ארה"ב לבדה צורכת שליש (!) מהאנרגיה בעולם. היא היא שיא הקפיטליזם, שיא התרבות המערבית. השירים, הסרטים, ענקי מזון, , תרופות וכד' הכי גדולים באים מתוכה ומשפיעים על חיי כולנו. אפילו סדאם חוסיין בפני עצמו אכל ממתקים אמריקאיים במחבואו זמן קצר לפני תפיסתו. כל מה שאתה רואה סביבך במידה רבה מקורו באמריקה, דבר לו אני נוטה לקרוא "אמריקניזציה". וזה בכל מקום... ההשפעה, במידה כזו או אחרת קיימת!

על ארה"ב קמו איומים גדולים בהרבה מאד על האיסלאם הקיצוני. במלחמת העולם השנייה היא התמודדה - אומנם עם מדינות נוספות שתרמו חלק כביר לניצחון - עם איומים מצד אויבים פאנטיים שבניגוד להיום, היו on par עימה בטכנולוגיה ואף יכלו לה (הכוונה לגרמניה הנאצית ויפן הקיסרית), אך עם זאת לא צלחו בשבירה של אותה המדינה שרק לפני תריסר שנים ניחת עליה המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה מימיה, שוב - בגלל חוסנה העצבני בכל היבט.

אם להיות קצת יותר down-to-earth (רואה למה אני מתכוון ב"אמריקניזציה"?), ארה"ב לא הולכת לשום מקום לדעתי, לפחות לא בדור הזה שלנו. לסין פוטנציאל כלכלי חזק, אבל מבפנים היא שבירה - היא מסתמכת על כוח עבודה זול כדי לחזק את הכמות ביחס לאיכות - כך לא בונים חומה: משטר "בעייתי" המנסה לנצל את החירויות והזכויות הבסיסיות המגיעות לאדם, מתוקף היותו אדם, רק כדי לחזק כלכלית את החברה, ישבור אותה מבפנים, ממש כמו רוסיה הסובייטית שם נרמס כבוד הפרט אד לאובדן היכר. לגבי אירופה: כבודה במקומה מונח, אך עד כמה שהגוש הזה ירצה לדמות למעין פדרציה של מדינות כמו ארה"ב, עדיין מדובר בעמים שונים, עם שפה וניבים משלהם, כמו גם תרבות ואופי סוציו-אקונומי קוטביים למדי (מזרח Vs. מערב) כך שמאפיינים אלו מהווים לה לרועץ ומכשול בדרך להגשמת הפנטזיה. אל נא תשכח גם שרצון ויכולת להיות מעצמת על צריך להיות מגובה בכוח צבאי, כמו בכל אימפריה. וכזה אין לאירופה בגרוש. נהפוכו, גרמניה, שהיא מרכז הציר האירופאי, עמוסה לעייפה בכוחות ומתקני אמריקניים אשר נותרו בה מתוקף ההווי של ברית נאט"ו. לארה"ב יש היכולת לשנע זרועות בעלות כוח אש אדיר כמעט לכל מקום בעולם, כמו גם יש לה "חילות משמר" שכאלו בהרבה מאד זירות לחימה לשעבר מן המלחמה הקרה. שורה תחתונה: לא קם לה, אין לה ולא יקום לה בזמן הקרוב...

אני לא אוהד אמריקה (או כל גוש אחר לצורך העניין), אך לכל אלו שממהרים להספיד אותה אני מציע: תחזירו את הסרט שאתם חיים בו לספריית הוידאו השכונתית... תודה לכם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל זה ולא הבנתי למה אתה חושב שלא תהייה מלחמה :kopfpatsch:

אתה חושב שארה"ב לא תצא למלחמה בסין אם זו תאיים יותר מידי על הכלכלה שלהם?

או למלחמה בערבים, כדי לצבור עוד כמה קולות בקלפי?

זה בדיוק העניין . לא היא לא . המלחמות הבאות יהיו מלחמות כלכליות לא מלחמות פיזיות . אולי ארה"ב תארגן איזושהיא התמרדות בצפון אבל לא מעבר לכך . אתה ממשיך לדבוק בבעיות העולם הישן כמו מי שווה יותר האדם הלבן או המוסלמי...ואלו בעיות שמטרידות את האדם הממוצע ( כמונו ) ולא את בבעלי ההון . למי יש דם כחול לא מעניין אותם אלא באיזה צבע הכסף !.

היום האינטרסים של המיליונרים הם משותפים ולא משנה מאיזה מוצא הם . ההבדלים התרבותיים והבדלי התרבות וכמובן המרחק הגאוגרפי כבר לא משנים שום דבר . על זה בדיוק כתבתי . לא יהיו יותר מלחמות על הבדלים תרבותיים אלא רק מלחמות כלכליות ( כגון אמברגו או חרם או התקפות גרילה קטנות וממוקדות ) , וככאלה אלו יהיו  מלחמות של כדאיות  , והיום לא משתלם לאף אחד מלחמה פיזית כוללנית !!!

*** זו תגובה ל IG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכולם:

המשטרים שארה"ב שוטלת (כמו שאצלנו שוטלים מריחואנה) בכל פינה בעולם זה לא קולוניאליזם?

ארה"ב קיימת רק בגלל העובדה שיש פער של אוקיינוס ביינה לבין כל מדינה אחרת שיכולה לאיים עליה, והיא חתמה על אמנות/ קנתה מדינות מסביבה, שאם תיפתח מלחמה, הן יותקפו קודם. פרל הרבור לא הכיל את כל הצבא שלהם ואחרי ההתקפה, יותר מחצי צי הייה עדיין פעיל ומוכן למלחמה, ועדיין הם זוכרים את זה כהאיום הכי גדול שהייה עליהם.

ארה"ב משקיעה מיליונים בCIA כדי שהם יפילו משטרים שמאימים עליהם, אני מאמין שיום אחד זה ימאס על אותם משטרים והם יתקיפו בגלוי את ארה"ב עצמה. היום אותם משטרים מממנים אירגוני טרור שעושים את העבודה, בחשאי.

אחרי מלחמת העולם השנייה, אירופה הייתה פשוט הרוסה. ארה"ב שיקמה את אירופה ע"י השקעות בדולארים. הם החזיקו בביצים של הארופאים בדיוק כמו שברית המועצות עשתה בצד שלה, הן רק עשו את זה בדרכים שונות.

אגב, מלחמה זה עסק משתלם מאוד: האירגונים שמנהלים את המלחמה נהנים מתקציבים מוגדלים, המניות שלהם עולות יש פירסום רב (רשתות הטלוויזיה עושות הון מהדיווחים מהשטח..), אף אחד לא רוצה לערער את השילטון...

תבינו, מלחמה הרבה יותר קל לעשות משלום, והאפקט די דומה, ככה שכדי לגלגל כסף, ומהר, המלחמות ימשכו.

האמריקנים נאיבים כמו כבשים. באופן קולקטיבי, אין להם הבחנה בין המדינות והאינטרסים של כל מדינה. יש להם רק "טובים ורעים". הרעים זה כל מי שיש לו אפשרות לפגוע בהם והוא מתחרה בהם, בכל תחום שהוא: מה העניין של האמריקנים בסיכסוך של הקוריאות? השקעות של ארה"ב בקוריאה הדרומית וזרע של מישטר דמוקראטי במיזרח (כמובן, מישטר שהאמריקנים שטלו...); מה הייה העניין של ארה"ב בברית המועצות? הייתה להם אידיאולוגיה שונה, שהם, כמו האמריקנים, רצו להפיץ אותה בעולם. האמריקנים פחדו שהקומוניזם ישפיע על האזרחים שלהם והשילטון יתמוטט.

ארה"ב, כמו רוב המדינות בעולם, מלמדת את האזרחים לשנוא את האוייב (ראה ערך: הסתה ותעמולה עויינת בתקופת מלחמת העולם VER1.14 ו2.39 ושינוי השם של הטוגנים VAR2003). האוייב הוא כל מיש היש לו דיעה שונה, ומי שלא מסכים לציית.

גם לא הייתה מסכימה לכל מה שארהב עושה, אבל ברגע שישראל תדיג "לא", הלך הסייוע הכספי, הלכה התמיכה באו"ם והלך הוטו במועצת הביטחון. מה שיבוא זה התקפה כוללת של כל המדינות המוסלמיות באיזור ושיגור כמה טילים עם ראש גרעיני...

ואמריקה לא כלכך חזקה מבפנים כמו שאתם מתארים אותה. תראו מה הלך בבחירות שלהם... אחד החיסרונות של דמוקראטיה זה שאנשים יכולים לשאול שאלות ולמחות על דרכי הפעולה של השילטון. מה שאומר שכל עוד יש שקט ורוגע, אילי ההון יהיו שקטים, ולאנשים תהייה פרנסה, וגם הם יהיו שקטים- עד שהמשטר יגיד "יש בחור חדש בשכונה, ובא לנו לסלק אותו... בואו נצא למלחמה" ואז התעשייות שקשורות למלחמה ירוויחו, בהתחלה תהייה ביקורת- חוסר יציבות (דבר לא טוב) אבל אחרי כמה זמן זה יסתדר והאינטרס יהייה להמשיך במלחמה... הכל עניין של מומנטום: עם יש כבר מלחמה אז רוצים שהיא תמשיך, אם יש שקט אז רוצים שהוא ימשיך... וכמו שכתבתי, שלום הרבה יותר קשה להשיג (ולשמור עליו) מאשר להתחיל במלחמה.

בכלל, האמריקנים מתקשים להמיר השקעות שלהם (ראה ערך: "הסיבה שבגללה קיימת"... הטרנזיסטור...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש נבואה של איזה נביא מפורסם , שהרבה מאוד מהנבואות שלו התגשמו (סוקרטס ? לא, יש מישהו אחר, שכחתי את שמו) - שבשנת 2034 או משהו כזה תהיה מלחמת גוג ומגוג שתתחיל במחלוקת על מדינת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שאמנות המלחמה היא אחת תמציות הטבע האנושי, ומלחמות היו מאז ומעולם ונראה כי הן בלתי נמנעות, קטנות כגדולות. המאבק האינסופי על שליטה, כוח, בצע הוא מעגל קסמים שאין לצאת ממנו כי ברגע שיש לך כוח אתה רק רוצה עוד. מעטים הם האנשים שאין שוכן בליבם הרעב הזה לדבר מה להלחם עליו, או רק בשביל להלחם.

לא כל מהיג הוא מהאטמה גאנדי או JFK ולא חסר פונדמנטליסטים דפוקים שיכולים להרים של זיאלוטים שטופי מוח ולהתקומם על העולם המערבי, או עוד ג'ורג' בוש שבשביל בצע כסף יפלוש למדינה בתירוץ שהוא רוצה "להושיע אותה". כל ילד יגיד לכם שזאת מלחמה על נפט (ועל הכבוד האבוד שלא אבאלה' בוש). נדמה לי שאט אט העולם יתחלק למספר חלקים מצומצמים כמו איחוד אירופי בפני עצמו, רוסיה שלא ירצו לצרף אותה לאיחוד תמשיך באחיזת העיניים של מדינה פסאודו-דמוקרטית כשבעצם ה-KGB שולט בכל ומתכנן כיבושים חדשים (לא נשאר ממי לגנוב כסף, העם רעב עני ומעונה). ארה"ב השאפתנית עם הרצון הבלתי פוסק לכפות את המדיניות שלהם על כל מה שזז והרעב לנפט והעויינות המתמדת כלפי רוסיה בוודאי יעשו דבר מה. העולם הערבי השלישי (מושג חדש שהמצאתי) יחליט שהאיסלאם נמצא תחת איום ומדינות אפריקה בהן ישנה אוכלוסיה מוסלמית ניכרת (פרט לאולי מצריים ומרוקו) יצטרפו לאיחוד חדש, יאסלמו בכוח כל אחד או יהרגוהו (מורדים באפריקה מומחים בלעשות טרור עוד מפחיד מזה כאן) וישלחו לעבדות. דרום אפריקה תעמוד תחת איום כיבוש מהצפון בעוד שהרוב השחור מבפנים רואה בפולשים מושיעים ומורד נגד הלבנים ופורע. בקיצור - מלחמה כוללת. מתישהו נהרוג את כולנו ורק הג'וקים ימשיכו כאן את שושלת האבולוציה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע מואי כף :D

מישהו רוצה להצתרף אלי (ואני מניח שגם לדריה) לגוש נוסף בעוגה הזו, אני בעד להגן על הג'וקים... יום אחד זה ישתלם לנו :smile1:

יש מקומות בהרי אורל או ביער השחור (המקומות הכי יפים בעולם... בנוסף, יש בהם בסיסי שיגור של גרעיני ששכחו מהם) שאפשר להקים בהם בסיס בטוח ולשלוט משם על העולם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש נבואה של איזה נביא מפורסם , שהרבה מאוד מהנבואות שלו התגשמו (סוקרטס ? לא, יש מישהו אחר, שכחתי את שמו) 

נוסטרדמוס

וה"נבואות" שלו זה פשוט אסופה (די גדולה) של מעין שירים, או חמשירים קצרים שהוא כתב, והם כתובים בשפה לא ממש מובנת ומאוד רב-משמעית.

זה מאוד מזכיר את ה"צופן התנכ"י", במובן שגם פה, מגלים שהוא תיאר אירוע מסוים רק אחרי שהוא קרה...

וד"א, לא צריך נביאים, ושירים וכו', מספיק להכנס לאתרי חומרת מחשבים לאזורים של כדי לשמוע תחזיות אפוקליפטיות... ::)

אנשים, כל התרחישים שאתם מתארים אולי אפשריים מבחינה טכנית, אבל הם לא ממש הגיוניים. בהתחשב בהלך הרוחות בפוליטיקה העולמית ובנסיון העבר (שיש לו משמעות), לא כ"כ מהר תתחיל מלחמת עולם...

(מצד שני, אולי מחרתיים איראן תחליט לשגר טיל גרעיני על ארה"ב וכל העולם יושמד. oh well, it was nice while it lasted...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע מואי כף  :D

מישהו רוצה להצתרף אלי (ואני מניח שגם לדריה) לגוש נוסף בעוגה הזו, אני בעד להגן על הג'וקים... יום אחד זה ישתלם לנו  :smile1:

יש מקומות בהרי אורל או ביער השחור (המקומות הכי יפים בעולם... בנוסף, יש בהם בסיסי שיגור של גרעיני ששכחו מהם) שאפשר להקים בהם בסיס בטוח ולשלוט משם על העולם!

פיכס!

cockroach.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, כשאת מציגה את זה ככה...

אני בעד לאגור חומרי הדברה בתוך מערות בהרי אורל ו/או היער השחור, להתחבא במערות קרובות, ואחרי שהטילים הגרעיניים יפסיקו לעוף, לצאת ולחסל את הג'וקים!

ואז לשלוט על האנושות המוטנטית שנשארה... אני רק מקווה שלא יהיו שילובים של אדם- ג'וק :P

להרשמה נא לפנות אלי לפרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...