פורסם 2002 ביוני 224 שנים כדאי לקנות את המדפסת- EPSON Stylus Color C60 ?איך היא? , למי שיש אותה...אמרו לי שהיא לא אמינה.
פורסם 2002 ביוני 224 שנים נכון שהדיו של HP יקראבל השיטה בה מושחל הנייר נראית לי עדיפהכל דגם מ 940 ומעלה יתאים
פורסם 2002 ביוני 324 שנים מחבר אני אישית באמת הייתי מעדיף hp 960cכי זו מדפסת מעולה לשימוש ביתי, אבל אם אני אקנה EPSON C60אני אקבל דיו חינם לכל החיים והדיו של hpיקר...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.