עראפת הולך למות? - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עראפת הולך למות?


x-dude

Recommended Posts

  • תגובות 137
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אוקי, נתתי לת'רד הזה להמשיך מספיק זמן.

הבנו - כולם שמחים שעראפת גוסס, וכולם רוצים שהוא ימות.

אני מבקש להפסיק עם הספאם.

תשמרו את ההודעות למקרה שבאמת יהיה איזשהו שינוי בעניין.

אבל הייתי מצפה מאיתנו, עם הספר (או עם האוברקלוק ), להתנהג בכבוד להתרחשויות האחרונות. אני לא בטוח שזה ראוי שאנחנו נתבטא בצורה כה בוטה.

תנו לו להרקב בשקט בלי לדון בזה בפורום הזה.

.nuff said'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יא חברה', נעדרתי מלא זמן כי המחשב היה על סף מוות ועכשיו חזרתי ואני לא כ"כ מעודכנת (גם הרדיו נשבר והטלויזיה זה לא מכשיר שאני מתקרבת אליו אלא אם יש "מופע שנות ה-70"). בכל אופן, זהו מאורע מבורך כנראה, הזקן הפלצן והסנילי, שלא רק שלא מעוניין אלא גם לא מסוגל לרסן את ארגוני הטרור, עומד בין 2 העמים ובדרכו של השלום כמו סרפד באמצע שדא פרחים (טוב, אנאלוגיה לא הכי טובה) וזמנו הגיע, ברוך ש(כמעט)פטרנו, הזקן לא יודע מתי צרייך לפרוש אז הגוף שלו עושה זאת בשבילו.

...יאללה, כשהחטיאר מותח את הרגליים - אני פותחת שמפניה יקרה במיוחד. :alcoholic:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לישראלים "תסביך העולם".

פעם יהודים חיו בגלות בכל מיני חורים ואולי אז היה חשוב שלא יצא לנו שם רע בגלל האנטישמיות ושנאת הזרים, היום אנחנו חיים במדינה שלנו ואנחנו לא חייבים לאף אחד דין וחשבון... עראפת הוא זבל (או כמו שסג"ל אומר המיץ של הזבל) ואם הוא ימות יהיה טוב יותר בעולם, אם חרא אחר יבוא אז נצטרך לטפל בו, בסך הכל אולי בבעיה מסוימת בגלל הפלשטינאים אבל החיים פה נורמאליים, אצל הפלשטינאים אין חיים נורמאליים ואם יהיה להם עוד מנהיג עריץ טרוריסט זה יותר בעיה שלהם מאשר שלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל הכלב הזה הפסדתי חמשוש, יישמח שמו והסרטן שלו...

ולשם שינוי אחרי דיון מלא ספאם סתם כמה נקודות למחשבה:

1. אין דמות ברחוב הפלשטינאי שמשתווה לערפאת. לא יאסין ולא רנטיסי ולא אף אחד. ערפאת הוא המלך שלהם, הוא זה שנלחם בשבילם ובגללו ההישגים

הכי גדולים שלהם.

2. במקרה של מוות שלו יכולים להתרחש מספרים תרחישים:

א. יאשימו אותנו במוות שלו, די טיפוסי, ויוציאו את כל הזעם עלינו. כלומר במילים פשוטות פרעות בכל רחבי הארץ, מהומות ובלאגן כזה שעוד לא ראיתם.

ב. לא יאשימו אותנו אבל ייצאו להפסדים(הפרעות סדר) ומהומות, כמעט כל הפלשטינאים- גם הרבה עבודה לצבא, למשטרה ולרשויות החוק למינהם...

ג. קרעים בכל רחבי הרשות, אנרכיה מוחלטת בהיעדר יורש אמיתי לערפאת.

ד. כיוצא בכל אלה הדרדרות כללית ברשות הפלשטינאית והתפוררות כל זכר לשלטון מסודר.

כמו כן, אני שוב מזכיר לכם שצוואתו של ערפאת היא להקבר באל אקצה ואל תהיו כל כך בטוחים שהתומכים שלו לא ינסו לבצע את זה. בדרך זה או

אחרת. בכל מקרה אנחנו נחטוף. אז למות הוא ימות אבל התוצאות של זה לא יהיו משמחות במיוחד, לפחות עבורי ושאר החיילים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודעת מהיכן ההערכות האלו, אבל כרגע כל אמצעי התקשורת מדווחים שברחוב הפלסטיני ישנה אדישות שלא תיאמן, מלבד למקורבים ולפמלייתו של ערפאת כמובן, כאשר בפורומים של החמאס והג'יהאד האיסלאמי דווקא מברכים את המאורע, מגדפים את ערפאת ומאחלים להתקרבות מועד התפגרותו :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאפשר יהיה לעשות על הקבר שלו עוד איחוד מחדש של להקת כוורת שישירו בפעם ה 15,000 את השיר "פה קבור הכלב" רק שהפעם זה באמת יהיה בעל משמעות. אני חושב שגם הפלשתינאים יצטרפו לשיר, כי סה"כ בפנים עמוק הם יודעים שרב הסבל שלהם נובע ממנו. כל כלב בא יומו. אני מקווה שכשיגיע לגיהינום יפגוש שם את כל השהידים ששלח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שיבוא אחריו יהיה אבו-אללה שיש לו יותר תמיכה ברחוב, החמאס אולי יורקים עליו אבל המטרה היא לא להיות בחברה' עם החמאס אלא לדכא אותם ועם דיי לחצים מצידינו הוא גם יעשה את זה (אם כוחו יאפשר לו בכלל) כי לו אין את האינטרס לפגוע בנו כי התמיכה בו לא נובעת מהטרור. מה שהפלסטינים צריכים זה מנהיג שידאג לצרכים הכלכליים, הומניטריים והפדגוגיים שלהם, מה שערפאת לא עשה כי היה עסוק מדיי בלבנות סביב עצמו הילה פאדאלית ולהרגיש כמו מלך - להיות תבא בצע וכוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...