אני "נזרקת" מהרשת בשעות מסויימות. מה עושים??? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני "נזרקת" מהרשת בשעות מסויימות. מה עושים???


Libby

Recommended Posts

לא צריך לאיים לכול ספק יש את המוקד שרות שלו פשוט מתקשרים אומרים לבנאדם בטלפון מה הבעיה והוא אמור להדריך אותך מה לעשות.

אני יודע שהמרכז תמיכה של בינלאומי הוא: 03-9203000.

את של השאר אני לא יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת מגעיל.

ניתוקים יכולים לנבוע מ:

1) בעיות בתוכנת קצה (הווינדוס שלך, הדרייברים של המודם וכל מה שקשור בו, הגדרות ניתוק בכל מיני תוכנות, וירוסים, ספייוורים, וכו')

2) בעיות בחומרת קצה (המודם שלך, כרטיס הרשת\יציאת ה-, לוח האם, ספק, כבלים, פילטרים, מגבר עוצמות ןכן')

3) בעיות בתשתית (קו הטלפון \ קו הכבלים, מרכזיית הטלפון \ הכבלים, הפרעות סביבתיות, עבודות יזומות וכו')

4) בעיות בשירות האינטרנט.

עכשיו, מהנסיון שלי, ובואו נגיד שיש לי **קצת** ניסיון עם בעיות של ניתוקים, החלוקה היא בערך כ-80% ממקרים בהם מדובר בתוכנת קצה, 10% חומרת קצה, 5% ספק תשתית ו-5% ספק שירות האינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:gorgeous:

אנשים זאת לא בעיה טכנית...

זאת בוודאות בעיה בהגדרות...השאלה היא האם אני יכולה לפתור אותה בעצמי?

או שהאופציה היחידה היא להתקשר לספק?

ובקשר להצעות שקיבלתי כאן בקשר לזכויות שלי...

על הזכויות שלי אני יודעת להילחם טוב מאוד...אני את מה שמגיע לי אקבל ולא מילימטר פחות...

  O0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...