עבור לתוכן

3Dsm7 הצעד הבא לReal-time photorealistic rendering....

Featured Replies

פורסם

הגרסאה החדשה של תכונת עיצוב התלת מימד הפופולארית ביותר בעולם, תבסס על טכנ' שיידרים שפותחו ע"י ATi ותאפשר שילוב של חומרה גראפית בצורה נרחבת בתהליך הרינדור.

עד היום מנועי הרינדור הטובים ביותר, כדוגמאת renderman של פיקסר, השתמשו ברינדור תוכנתי בעקר. מכיוון שהמנועים, צריכים להיות מאוד ורסיטאליים, ולתמוך בעצם בכל דבר. כן אין הגבלה של מה שאתה יכול לעשות בתאוריה, יש הגבלה על כמה זמן יקח לך לעשות זאת. ולכן הם לא יכלו להסתמך על האצת חומרה כמו כרטיסי מסך שבעצם תגביל אותם. אך בעזרת ישום של טכנ' שיידרים שפותחה ע"י ATi וביסוס מנוע הרינדור של 3Dsm על ASHLI - Advanced Shading Language Interface של ATi.

ASHLI זהו בעצם קומפיילר HLSL וGLSL שנועד ליצירת תכנים דיגיטאליים(DCC) וזהו אחד הכלים הכי חזקים שאומנים יכולים להשתמש בהם על מנת ליצור אומנות דיגיטאלית מדהימה ביופיה. המחסור הגדול בASHLI המקורי, הוא מגבלה של הGUI, התוכנה היא קומפיילר לא יותר, כלומר היה צריך תכנות והרבה ממנו כדי ליצור בה דברים. בשל זאת אומנים רבים נמנעו מלהשתמש בה. בדיוק כאן נכנסה דיסקריט(חטיבה של AutoDesk) והחליטה לשלב את ASHLI במרכזה של הגרסאה החדשה ל3D studio MAX. שילובה של ASHLI תאפשר ל3Dsm להשתמש בחומרה הגראפית לקימפול שיידרים ודברים רבים נוספים. והשילוב של חומרה, ותוכנה יאפשר קימפול של תוכנות שיידרים ללא חשש מהגבלה של הוראות לתוכנה. ובפעם הראשונה בהיסטוריה של 3Dsm ואפשר להגיד שבהיסטוריה של רינדור תכנים דיגיטאליים בכלל, יהיה שימוש לחומרה גראפית מתקדמת באמת בשלב הרינדור. הדבר הזה יאפשר לקצץ בצורה רצינית בזמני הרינדור, דברים שהיו צריכים להיות מרונדרים עד כה בoffline בחוות מחשבים במשך שעות, יוכלו להיות מרונדרים בזמן אמת, או משהו מאוד קרוב לזה. והשילוב של קומפיילר HLSL וGLSL בתור כלי עבודה בשילוב תמיכה חומרתית, יאפשרו ל3Dsm7 ליצור תוצאות שלא יביישו תוכנות כמו Maya וסרטים כמו Final Fantasy.

ומי שאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים, כנראה שלא ראה את תמונות הטיזר של גרסאה 7, It`s aint PhotoShop it`s 3Ds-max 7.

nike_2_large.jpg

nike-flowerskd.jpg

And as allways - saving the best for last

nike_4_large.jpg

מנהלים אם האשכול לא בפורום הנכון אז עמכם הסליחה, מכיוון שזה מתקשר לגראפיקה ומנועי גראפיים, ובמיוחד בתמיכה של חומרה גראפית פרסמתי זאת בפורום זה.

פורסם

ואו, בשני התמונות הראשונות קשה להשים לב לפוטו ריאליזם, אבל בשלישית ממש רואים את זה בפנים של האישה.

האמתי שזה לא כל כך מיוחד להגיע לרמה של פוטו ריאליזם, אני כגרפיקאי חובבן ראיתי הרבה אנשים שמגיעים לרמה של פוטו ריאליזם ללא שום בעיה מיוחדת, אבל אם אתה מתכוון שזה הולך לשמש ל- Real Time Rendering אז הדבר הזה הולך להיות פצצה.

בכל מקרה קראתי את מה שכתבת חצי מרוכז כי אני קצת עסוק עכשיו אבל הדבר הזה יתאפשר רק בכרטיסי ATI, ואם כן רק בכרטיסים מהדור הנוכחי או גם בכרטיסים מהדור הקודם או בכלל זה יעבוד רק בכרטיסים העתידיים?

פורסם
  • מחבר

לא, ASHLI תומכת גם בחומרה גראפית של nVidia ויצרניות כרטיסים אחרות, ואני בטוח שדיסקריט יעשו כל מה שביכולתם כדי להחליק עוד יותר את התמיכה בכרטיסים של יצרניות אחרות. הגרסא הנוכחית של ASHLI תומכת עד NV35 ב6800 עדיין אין תמיכה.

אבל כמובן שASHLI תוכננה מראש לחומרה של ATi בעקר לכרטיסי הfireGL ככה שלכל מי שיש 9800 ומעלה הולך להנות מהגרסאה החדשה של 3Dsm.

פורסם

HHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLY POTATOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek2: :eek2: :eek2:

חבל שאני גרוע בכל מה שקשור לגראפיקה :-[

פורסם

אממ.. בדיוק התחלתי ללמוד 3DSM6 :)

ד"א, אתה מכיר את הפלאג אין בראזיל? ראיתי רינדור שעשו איתו וזה היה פשוט מ-ד-ה-י-ם!!! זה היה ברמה של התמונה של האישה :)

מאיפה לקחת את המידע הזה? יש לינק?

פורסם

התמונה האחרונה מדהימה !

אני מאמין שבתמונות הראשונות אין טקסטורות כמעט לאף אחד מהמודלים וחוץ מאפקטים וצלליות אין פרטים ולכן זה נראה קצת חלש...

פורסם
  • מחבר

אממ.. בדיוק התחלתי ללמוד 3DSM6 :)

ד"א, אתה מכיר את הפלאג אין בראזיל? ראיתי רינדור שעשו איתו וזה היה פשוט מ-ד-ה-י-ם!!! זה היה ברמה של התמונה של האישה :)

מאיפה לקחת את המידע הזה? יש לינק?

כן זה מנוע רינדור שמבוסס על GI. בכל מקרה הפלאגין של ASHLI הוא כלי יותר עוצמתי מברזיל, ועל גרסאה 7 בכלל אין מה לדבר.

ולמה אתה מתחיל מברזיל? ממש ממש ממש לא רצוי להתחיל ללמוד איתו, הGI נותן לך הרבה יותר אפשרויות, וטרייסינג מגוון, אבל זה לא דבר שמתחילים ממנו ישר, זה מגביל את התפיסה שלך כלפי התוכנה.

והמידע הזה נחשף בSIGGRAPH 2004 אני מניח שהוא סוקר ביותר מכמה אתרים, אתה מוזמן לחפש אם אתה מעוניין בזאת.

התמונה האחרונה מדהימה !

אני מאמין שבתמונות הראשונות אין טקסטורות כמעט לאף אחד מהמודלים וחוץ מאפקטים וצלליות אין פרטים ולכן זה נראה קצת חלש...

ואני חושב שזה היה כל הרעיון להראות מה אפשר לעשות בעזרת גאומטריה, ושיידרים עם תמיכה חומרתית.

בלבד.

פורסם

לא הבנתי אף מילה ממה שאתם אומרים (כל התחום זר לי... :-[)

בכל אופן אני רוצה להבין... האישה הזו ששוכבת, זאת יצירת מחשב? הכל? כל התמונות יצירת מחשב לגמרי?

אם כן אני פשוט חסר מילים, זה מדהים ואפילו מפחיד... עד היום לא יצא לי לראות משהו כזה (אולי ראיתי וחשבתי שזה אמיתי ;D)

פורסם
  • מחבר

כן הכל יצירה של מחשב, ולא הייתה לך סיבה לראות דבר כזה עד היום. כיוון שכמעט ולא היה, זה לקח יותר מידי זמן ומשאבים, ודרש מיומנות גבוהה מידי. 3Dsm7 אמורה להפוך זאת לדבר "עממי".

פורסם

מ-ד-ה-י-ם :P

תודה צביקה

פורסם

תודה על מה?

אגב אני עדיין לא מאמין שהאישה הזו יצירת מחשב... זה פשוט לא הגיוני, היא נראית יותר מידי מושלמת, יותר מידי פרטים קטנים... אני חושב ששתלו אישה אמיתית על רקע ממוחשב.

למישהו יש הוכחות אחרת?

פורסם

ראית פעם את הסרט S1m0ne ?

ברוב המוחלט של הסרט סימון היא בכלל יצירת מחשב ולא השחקנית האמיתית.

נראה אם תצליח לזהות מתי היא אמיתית ומתי לא...

http://www.s1m0ne.com/

פורסם
  • מחבר

תודה על מה?

אגב אני עדיין לא מאמין שהאישה הזו יצירת מחשב... זה פשוט לא הגיוני, היא נראית יותר מידי מושלמת, יותר מידי פרטים קטנים... אני חושב ששתלו אישה אמיתית על רקע ממוחשב.

למישהו יש הוכחות אחרת?

הוא לא דיבר אליך, והוכחות?!

זה מתמונות ההדגמה שבדף של 3Dsm7 באתר של AutoDesk מה צריך יותר מזה? זה לכל הרוחות החברה שיצרה את AutoCAD, ודיסקריט זה החטיבה של AutoDesk שיצרה את 3Dsm ו Mental Ray ועוד הרבה הרבה הרבה תכונות וכלים לרינדור תלת מימדי ויצירת תכנים דיגיטאליים אחרים. זה כמו שמיקרוסופט תראה תמונה של ממשק חלנות תלת מימדי, ואתה תגיד אני לא מאמין שזה אמיתי...

פורסם

צביקה, הדברים האלה הם מאוד לא אמיתיים, זה הכל יצירת מחשב.

אולי אם תעיין בכמה מן האתרים האלה אתה תוכל לראות שלא מעט אנשיפ מצליחים להגיע לרמה של פוטו ריאליסטיות שכזו....

www.3dtotal.com

www.3dbuzz.com

www.3dpalace.com

http://www.suurland.com/

פורסם

אני פשוט לא מאמין למראה עיניי! :o

ועוד חשבתי שלשרק יש גרפיקה טובה...

אתה אומר שה 3dsm הוא "עממי",האם זה אומר שניתן ללמוד אותו בקלות יחסית? אם כן אז אפשר לינק למדריך?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים