עבור לתוכן

STI OR EVO?!?!

Featured Replies

פורסם

אני אישית ראיתי את כול הפרק ויש לי אותו ( זה הפרק שג'רמי משווה אותן בסקוטלנד) והאיבו פשוט יוצאת שם פצצונת ....

גם האיבו וגם אסתי לא נמכרות כאן בארץ בגרסא המחוזקת שלהן ( 2.5 ליטר +טורבו לאסתי ומנוע FQ300 לאיבו אם אני לא טועה ) אבל עדיין אלו המכוניות הכי מהירות ברמת יציבות נפלאה ...

ואת הסרט של בסט מוטורינג בידיוק גמרתי לראות היום והם פשוט שרוטים במוח.....

אבל אל תשכחו שאם אתם תנסו לקחת סיבוב במהירות כמו שבטופ גיר הם לוקחים סביב "שיקאגו" אתם תתהפכו לפני שתספיקו לסובב את ההגה 30 מעלות ...

  • תגובות 88
  • צפיות 5.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש לי רק מילה אחת להגיד בקשר לזה......

ACURA!!!!!!!!!!

או יותר נכון RSX

פורסם

ראיתי גם פרק בהילוך חמישי של איבו ואסתי האסתי יצאה מנצחת וראו שם את טיפ לוקח פנייה של 90 מעלות ב-160, בל נשכח שהוא נהג מירוצים.

פורסם
  • מחבר

יש לי רק מילה אחת להגיד בקשר לזה......

ACURA!!!!!!!!!!

או יותר נכון RSX

זה באמת אבל באמת מצחיק

ACURA

בכלל אי אפשר להשוות אותה ל STI ו ל EVO

הגירסה החזקה של ה STI עם המנוע 2.5 ועם ה 300 כ"ס וכל גם לגבי ה EVO 8 שיש לי גירסא של 300 כ"ס..... תשוו את שתיהן... שהן הכי חזקות ותראו מי לוקחת(אני יעזור לכם קצת ה STI תיקח)!

פורסם

STI ללא ספק...

קצת מידע

הEVO יקרה יותר ועושה ביצועים פחות טובים

6.1 מ-0 ל100

לעומת 5.2 של הסובארו

לשניהם יש חוץ מזה נתונים די זהים אבל סובארו עם המנוע המצויין שלה והמחיר העדיף פשוט נותנים לה את הנצחון...לפחות לדעתי

פורסם

במחיר הזה כבר הייתי קונה ALFA ROMEO 156GTA

ביצועים דומים מאוד לאיבו ול STI, ונוחות של מכונית פאר.

(ושלא נזכיר בכלל את העיצוב, כי כאן אין לאלפא מתחרות בכלל)

פורסם

M0sh מתי תבין שתאוצה לא אומרת כלום על מכונית ספורט אלה אם אתה אמריקאי שכול מה שמעניין אותך זה מרוצי דראג.

אני יכול לקחת מנוע עם 500 כ"ס לשים אותו על 4 גלגלים ושילדת אלומיניום ולעשות 0-100 ב2 שניות זה אומר שיש לי מכונית ספורט? מה עם מתלים ? מה עם אחיזה? מה עם מבנה?, כול הדברים האלה ועוד הרבה מרכיבים מכונית ספורט אז תפסיק/קו כבר לקחת איזה תכונה מטומטמת ועל פיה להגיד מי יותר טוב ומי פחות.

אני קראתי שתי השוואות ובשתיהן האיוו לקחה אומנם לSTI נתוני מיאוץ יותר טובים כפי שאמרת אבל מבחינת התנהגות ספורטיבית כך אפשר להגדיר את זה האיוו ניצחה.

ודרך אגב בחו"ל המחיר של שתיהן די דומה בארץ היבואן החליט שהיא שווה הרבה יותר.

RAZOR הייתי מסתפק ב146 יותר יפה לדעתי ונוחות נסיעה היא גם פרמטר חשוב אני לא חושב שמישהו כאן יכול לעשות כמה מאות קילומטרים על STI או איוו לא נשמע לי נוח במיוחד.

פורסם

תגדיו אף אחד לא הוריד את הסרטון בעמוד הראשון.

ה STI לוקחת שם את EVO בכל המרוצים.

ולהתלבטות רק STI.

פורסם

M0sh מתי תבין שתאוצה לא אומרת כלום על מכונית ספורט אלה אם אתה אמריקאי שכול מה שמעניין אותך זה מרוצי דראג.

אני יכול לקחת מנוע עם 500 כ"ס לשים אותו על 4 גלגלים ושילדת אלומיניום ולעשות 0-100 ב2 שניות זה אומר שיש לי מכונית ספורט? מה עם מתלים ? מה עם אחיזה? מה עם מבנה?, כול הדברים האלה ועוד הרבה מרכיבים מכונית ספורט אז תפסיק/קו כבר לקחת איזה תכונה מטומטמת ועל פיה להגיד מי יותר טוב ומי פחות.

אני קראתי שתי השוואות ובשתיהן האיוו לקחה אומנם לSTI נתוני מיאוץ יותר טובים כפי שאמרת אבל מבחינת התנהגות ספורטיבית כך אפשר להגדיר את זה האיוו ניצחה.

ודרך אגב בחו"ל המחיר של שתיהן די דומה בארץ היבואן החליט שהיא שווה הרבה יותר.

RAZOR הייתי מסתפק ב146 יותר יפה לדעתי ונוחות נסיעה היא גם פרמטר חשוב אני לא חושב שמישהו כאן יכול לעשות כמה מאות קילומטרים על STI או איוו לא נשמע לי נוח במיוחד.

תגיד לי מה אתה חושב שאני באמת כזה טמבל שחושב שתאוצה זה הכל?

אז ככה , הפרש השנייה הזה הוא הרבה...

ומבחינת אחיזה על הכביש...לדעתי אין על סובארו...יש לי בבית סובארו 4 על 4 ואני יודע

המתלים של הSTI ו EVO שניהם מקפרסון

ככה שאל תדבר שטויות...

פשוט שאנשים מסתכלים בגדול אז רואים תאוצה ומחיר ...אחיזה זה כבר דבר שאנשים פחות רואים...כי לא מי שקונה מכונית ספורט הוא מבין

פורסם

ומבחינת אחיזה על הכביש...לדעתי אין על סובארו...יש לי בבית סובארו 4 על 4 ואני יודע

אהה... תזכיר לי מתי היה לך EVO \ M5 להשוואה... ?

פורסם

באמת אילו שטויות אתה מדבר כאילו אתה מבין הרבה אבל בעצם סתם פולט שטויות, לאיבו אחיזה יותר טובה הדיפרנציאל שלה הרבה יותר טוב ומשוכלל, אתה יכול לקחת איתה סיבובים יותר מהר ולצאת מהם יותר טוב אז על תדבר שטויות על אחיזה לפני שאתה ובדק את העובדות בשטח, זה אפילו מוזכר בסרטון שנתנו כאן בהתחלה.

דבר שני יש לך סובארו בבית זה לא נותן שום דבר הסובארו שלך היא לא STI, וגם אין לך איבו, או כמו שציינו מעליי M5 בשביל השוואה, אז די כבר להתלהב ממכונית כי "יש" לך אותה.

פורסם

"לאיבו אחיזה יותר טובה הדיפרנציאל שלה הרבה יותר טוב ומשוכלל"

ובגלל זה אתה מוסיף עוד 30K שקל לחשבון ......

לא רק שיש לה גם קצת יותר מחשבים שעוזרים לדיפרנציאלים להוציא מעצמם את המיץ מהקישקע של הגלגלים שיניים ....

פורסם

אולי לא ראית אבל בתגובות הקודמות שלי התייחסתי לעניין של המחיר אני יחזור על דברי, בארץ היבואן של מיצובישי משום מה החליט שהאיוו שווה יותר בחו"ל לפי מה שאני יודע המצב שונה והאיוו והSTI נמכרות בערך באותו המחיר.

ערכיבה- לקוח מYNET

"כך קורה שבמדינות אלה הסובארו, הדומה פחות או יותר מבחינת אבזור, עולה לפחות 5% יותר מהמיצוביש"- אז בכול העולם המיצובישי עולה פחות עדיין הייתם לוקחים STI?

פורסם

כנ"ל לגבי ALFA 156GTA. נמכרת בחו"ל במחיר כמעט זהה למחיר ה STI.

אבל.... תראו איזה יופי..... :)

ושלא נדבר על ה V6...

פורסם

הדיפרנציאל של הSTI ושל הB4 החזקה זהה למיטב ידעתי...אם אני טועה אז אני מצטער

אני אישית לוקח א ת הSTI מהעדפה אישית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים