מיני Heat-sinks שקיבלתי עם הEPOX, מה לעשות איתם? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיני Heat-sinks שקיבלתי עם הEPOX, מה לעשות איתם?


Moo^Moo

Recommended Posts

הם נהדרים למופסטים (אני חושב שלשם הם כעיקרון מיועדים). למרות שעם הסטריפים של המתכת ב REV החדשים, אני ממש לא דואג להם. וכמובן שיהיו נהדרים לכל דבר רק שלזכרונות רגילים מומלץ לשים אחד על כל ציפ ואין מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לשים אותם על המופסטים, אבל אם אתה לא מתכנן OC מטורף שמור אותם לעת צרה . אצלי ב 2500@3200 הם עדיין שמורים היטב לשעת הצורך.

integral!, תודה רבה לך, מס' דברים:

1. הקומפיוקייס באמת אחלה מארז, רק איפה לעזאזל הריסט?!?

2. יצא לי OC מדהים, 2500@3200, את הVCORE העלתי ל1.75 ולזכרונות ל1.8V, בIDLE (יחד עם התוכנה החדשה) 38-37 (הTT על הכי נמוך), עבודה באינטרנט 39 (גם שהTT VOLCANO על

הכי נמוך) ובמשחקים ובPRIME הוא לא עובר את ה48-49 (TT על FULL SPEED), בDOOM 3 הוא על 47, ולמרות מה שחשבתי, הDOOM רץ לא רע על הTI4600.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מזה מופסטים? על מה שמים את הדברים האלה חוץ מצי'פים של זכרונות?

מופסטים הינם חלקים(אני לא יודע מהם בדיוק, אני חושב שנגדים) הנמצאים על לוח האם שדואגים לוויסות המתח ללוח אם, למעבד, לזיכרון, ולכרטיס המסך.

בא"ק עצבני הם נותים להתחמם ואז מומלץ לקרר אותם, ע"י היטסינקים מסוג זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המופסטים זה מין טרנזיסטורים קטנים שמווסתים את המתח  ללוח. כאשר עושים OC הם יכולים להתחמם מאוד בגלל שכל המערכת צורכת יותר מתח ולכן חשוב לקרר אותם. מה שראית בתמונה השמאלית מבין ה 3  לא היה זכרונות, זה היה המופסטים שעליהם ישבו ההיטסינקים. הם נראים כמו ציפים קטנים של ולכן חשבת שזה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...